05-01-2011 | Рынок автомобилей

Honda отримує найвищу нагороду Euro NCAP Advanced за інновації в галузі безпеки

Honda одна з перших отримала на Міжнародному Паризькому автосалоні нагороду від Euro NCAP Advanced за інновації в галузі безпеки. Технологія CMBS була визнана одним з найсучасніших нововведень, підтверджених тестами Euro NCAP.Программа Euro NCAP Advanced є ініціативою Euro NCAP, створеної у відповідь на швидкий розвиток нових технологій в системах безпеки. Euro NCAP Advanced оцінює всі системи безпеки, якщо ці системи пропонуються як опціонного обладнання на автомобілі, протестованому до цього Euro NCAP, і якщо ці системи не враховані в поточному зоряному рейтингу.

     Honda отримала визнання за систему попередження зіткнення CMBS (Collision Mitigation Brake System). Це автономна радарна система екстреного гальмування, призначена для запобігання зіткнення з транспортними засобами, що перебувають на стоянці або рухаються в тому ж напрямку, що й автомобіль, на якому встановлена система. Система орієнтована на попередження водія у разі неминучого зіткнення як на низьких швидкостях, характерних для міського водіння, так і на більш високих швидкостях типових для автомагістралей. Вивчаючи статистику нещасних випадків у Німеччині і розшифровуючи показники по всьому європейському співтовариству, фахівці Honda зробили висновок, що якби всі автомобілі були оснащені системою CMBS, то 200-250 тис. щорічних аварій можна було б або запобігти, або пом'якшити їх наслідки.

   Очевидно, що дані, отримані Euro NCAP Advance в процесі тестування та оцінки модельного ряду Honda, свідчать не тільки про серйозний підхід Honda до безпеки власного продукту, а й про бажання компанії внести посильний внесок у загальну безпеку на дорогах. Інженери першого в світі критого всепогодного центру для проведення краш-тестів у місті Точігі (Tochigi) з моменту відкриття в 2001 році невпинно зіставляють результати незліченних "аварій" автомобілів різних розмірів, мас і об'ємів. Відмінною характеристикою центру є можливість тестування автомобілів в умовах зіткнень під різними кутами, що дозволяє досягти максимальної безпеки. Завдання краш-тестів - знайти оптимальні інженерні рішення, які сприятимуть мінімізації травм при дорожньо-транспортних пригодах за участю автомобілістів і пішоходів.

    Система CMBS

    Що таке CMBS?
 На швидкостях вище 15 км/год, система виявляє як рухомі, так і що знаходяться в спокої об'єкти на відстані до 100м попереду. Коли система визначає, що зіткнення неминуче, ініціюється процес з трьох етапів. На першому етапі, приблизно за 3 сек. до зіткнення, водій отримує попередження звуковим і зоровим сигналом. На другому етапі, коли система визначає, що зіткнення все ще ймовірно (як правило, близько 2 секунд до удару), відбувається три різких натягу ременя безпеки і автомобіль починає гальмування. Нарешті, коли зіткнення неминуче, CMBS підтягує ремені безпеки передніх пасажирів (використовуючи реверсивні преднатяжители) і прикладає найвище гальмівне зусилля. При цьому водій бере безпосередню участь у процесі гальмування, витягуючи максимум з того, на що здатний автомобіль.

   Всі заходи, прийняті CMBS оборотні: якщо аварії вдається уникнути (наприклад, якщо транспортний засіб в останній момент йде в бік), то напруга ременів знімається і припиняються сигнали небезпеки.

    У чому переваги системи з точки зору безпеки?
 Автономна радарна Система Запобігання і зменшення збитків від Сутичок (CMBS - Collision Mitigation Brake System) аналізує відстань до попереду автомобіля, що йде, попереджає водія у випадку виникнення небезпеки зіткнення, а в разі, якщо зіткнення стає неминучим, самостійно знижує швидкість автомобіля і активує системи безпеки.

   Система орієнтована на попередження водія у разі неминучого зіткнення як на низьких швидкостях, характерних для міського водіння, так і на більш високих швидкостях типових для автомагістралей. Вивчаючи статистику нещасних випадків у Німеччині і розшифровуючи показники по всьому європейському співтовариству, фахівці Honda зробили висновок, що якби всі автомобілі були оснащені системою CMBS, то 200-250 тис. Щорічних аварій можна було б або запобігти, або пом'якшити їх наслідки.

    Як тестувалася система CMBS?
 Для того, щоб змоделювати типові вуличні ситуації в реальному світі і визначити ефективність системи CMBS, Honda провела два основних типи випробувань. Для того, щоб переконатися в правильній роботі системи, тест-пілот на швидкості під'їжджав до рухомих і стаціонарних об'єктів щоб визначити, наскільки оптимально система реагує звуковими та візуальними сигналами, натягом ременів безпеки і гальмуванням. Для визначення швидкості реакції водія, добровольці, наступні за автомобілем-манекеном, були навмисно відвернуто від руху в той час, коли автомобіль-манекен перед ними починав екстрене гальмування. Добровольцям не говорили, що автомобіль-манекен в останній момент буде відведена в сторону. Щоб у добровольців не виробилася умовна реакція на події, кожен з них тільки одного разу міг брати участь у тесті. Об'єднавши результати тестів на функціональність і ефективність, фахівці Honda змогли оцінити роботу системи в ситуації, максимально наближеної до життєвої.

    Наявність
 В Україні, як і в більшості європейських країн, система CMBS є стандартним обладнанням на Honda Legend, для Honda Accord система доступна як опція.

    Honda і Euro NCAP
 Система тестів Euro NCAP влаштована таким чином, щоб після серії випробувань із загальної безпеки споживач отримав гранично ясну картину в одній єдиній оцінці. У першу чергу, Euro NCAP оцінює безпеку водія і переднього пасажира при лобовому зіткненні, при бічному зіткненні, а так само при діагональному зіткненні і при ударі ззаду.

   Нова середньозважена система оцінювання вступила в дію в лютому 2009 року. Відповідно до неї, основне значення надається безпеки дорослих на борту автомобіля - 50%. Інші фактори мають меншу вагу. Дитяча безпека - це 20% від загальної оцінки, безпеку пішоходів - також 20%. Останні 10% "ваги" у середньозваженої оцінці присвячені наявності в автомобілі пристроїв, так чи інакше сприяють підвищенню безпеки. Але для того, щоб бути включеними в середньозважену оцінку, подібні пристрої (у автомобілів Honda це система курсової стійкості автомобіля Vehicle Stability Assist (VSA ®) повинні бути встановлені як стандартне обладнання в 90% модельного ряду автомобілів, які продаються в 27-ми європейських країнах , в 2010 році.

   З тих пір, як Euro NCAP почала тестування автомобілів за новою схемою, було оцінено чотири автомобілі Honda - Civic, Jazz, Accord і зовсім недавно Insight. Всі чотири моделі отримали найвищі оцінки - 5 зірок. При цьому Insight була названа "найбезпечнішим гібридом" і стала другим за безпеки автомобілем, протестованим в 2009 році.

    Про Euro NCAP
 Euro NCAP - європейський комітет з проведення незалежних краш-тестів авто з оцінкою активної і пасивної безпеки. Оцінка активної безпеки ведеться з 2009 року.
 Заснований в 1997 році і в даний час (2010) має підтримку семи урядів в Європейському союзі, а також автомобільних і споживчих організацій у всіх країнах ЄС

    Інформація про «Хонда Україна»
 Компанія «Хонда Україна» - офіційний дистриб'ютор автомобілів, мотоциклів і силового обладнання Honda в Україну - заснована 3 травня 2006 року. Сьогодні має мережу з 29 офіційних автомобільних дилерських підприємств, 18 дилерів силового обладнання 6 дилерів мототехніки, які працюють по всій Україні. У компанії - більше 70 чоловік. Президент «Хонда Україна» - Хідето Ямасакі. Серед головних пріоритетів 2010 року - підвищення якості обслуговування клієнтів на всіх етапах їх контакту з Honda: як при продажу, так і післяпродажного сервісу. Сайт: honda.ua


Статьи похожей тематики:

  • Honda CR-Z отримує кращу оцінку безпеки від Euro NCAP
  • Honda Accord 2011 отримав у США 5 зірок в оновленому рейтингу NCAP
  • Honda Insight отримує найвищі оцінки безпеки Euro NCAP
  • Honda Accord визнаний одним з найбезпечніших автомобілів в Європі за версіє ...
  • Honda Civic отримав найвищу оцінку безпеки Euro NCAP
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка
  • Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Новий кросовер Audi Q5 з&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.