05-01-2011 | Рынок автомобилей

Renault починає продажу в Україну автомобілів з заводським ГБО

Компанія «Рено Україна» оголосила про старт продажів в дилерській мережі моделей Logan, Sandero, Logan MCV з газобалонним обладнанням (ГБО) четвертого покоління, яке встановлюється безпосередньо на заводі.
 Вийти на український ринок з «газовими» Renault в компанії вирішили після аналізу стану українського ринку, моніторингу мережі заправних станцій і переваг покупців. Такий крок дозволить Renault зробити свої автомобілі ще більш економічними, а власникам економити до 40% на ціні палива. Крім того, заводська установка газобалонного обладнання LPG дозволила зберегти 3-річну гарантію, а зміни в конструкції автомобіля - мінімальні. Скільки ж коштуватимуть Logan із заводським ГБО?  У Renault заявляють, що поява Logan, Sandero, Logan MCV з ГБО - це лише перший крок у напрямку заводський газифікації. У компанії запропонують штатний ГБО для Logan з бензиновим двигуном 1,4 л, Sandero з 1,4 л, а також для Logan MCV з двигуном 1,6 л. Автомобілі з ГБО будуть доступні в тих же комплектаціях, що і суто бензинові аналоги. Клієнт лише доплачує за ГБО 8000 грн.
 Чим же приваблива заводська установка ГБО, в порівнянні з переобладнанням після покупки?
 На це питання у «Рено Україна» є цілий список переваг. По-перше, для Logan пропонують ГБО італійського виробника Landi Renzo, яка є одним з провідних виробників подібного обладнання. По-друге, двигуни для автомобілів з ГБО кілька модифіковані, з урахуванням специфіки роботи на пропат-бутані. По-третє, установка виконана в заводських умовах, дуже акуратно і не порушує зовнішній вигляд автомобіля. По-четверте, заправна горловина розташована в лючке бензобака, а сам газових балон встановлений замість запаски і не займає місце в багажнику. І, нарешті, покупець отримує відразу весь пакет документів для МРЕВ і йому відразу видадуть техпаспорт з відміткою про встановлення ГБО.

   Але важливо, що на автомобілі Renault із заводською ГБО поширюється 3-річна гарантія, а обслуговувати такі автомобілі будуть дилерські центри Renault в Україні. Крім того, покупцеві гарантують, що ГБО установленно безпосередньо на заводі-виробнику, пройшло весь комплекс випробувань, безпечно і повністю відповідає всім стандартам.

  Що змінилося?

 Зовні виявити «газовий» Renault Logan можна тільки за наклейкою «ГАЗ» - зовні ніяких відмінностей від чисто бензинової версії. У салоні з'явився лише невеликий блок з індикаторами і перемикачем режимів роботи «газ-бензин». Його розмістили біля важеля КПП і він абсолютно не заважає.

 Сам балон для пропан-бутану - торообразний. На Renault Logan і Logan MCV він має ємність 42 л, а для Sandero трохи менше - 34 л. Для акуратної установки такого балона довелося пожертвувати запасним колесом, але зате повністю збережений обсяг багажника на всіх автомобілях. У Renault Logan балон розмістили в ніші під підлогою багажника, а у Sandero, Logan MCV - підвісили знизу. Але Renault LPG тепер штатно комплектуються набором для ремонту шин в дорозі, куди входить компресор і рідкий герметик. Також «газові» версії вже в базі отримали 15 'диски замість 14' і шини Continental «зеленої серії» з низьким опором коченню.

   Заправну горловину вдалося розташувати відсіку за лючком бензобака, але до неї доведеться весь час вкручувати перехідник-адаптер.

 Під капотом зміни більш помітні. Так, видно форсунки ГБО, але монтаж виконаний дуже акуратно.

  Що це дасть?

   У «Рено Україна» підрахували, що якщо в тиждень в середньому проежать по 300 км, то ГБО окупиться за 2 роки. Але якщо, пробіги більш інтенсивні, наприклад по 600 км на тиждень, то ГБО вже через 6,7 місяців почне економити гроші власникові. Ця економія складе до 40%.

 Автомобілі з ГБО, насамперед, цікаві таксистам, автошколам, компаніям з доставки товарів, корпоративним клієнтам, а також раціональним приватним особам, які прагнуть мінімізувати свої витрати.

   Важливий факт, що сервісне обслуговування самого газо-балонного устаткування має інтервал 30 тис. км (тільки перші два ТО - через 15 тис. км) і співпадуть у часі з регламентним ТО самого автомобіля. Регулярній заміні під час ТО підлягають лише два фільтри.

 У «Рено Україна» планують, що автомобілі із ГБО займуть до 20% від загального обсягу продажів відповідних моделей. До кінця 2010 року продажі складуть 300-350 одиниць, а в 2011 році - понад 1300 автомобілів.

 Але на цьому, в Renault не зупиняться. Вже готується вихід на український ринок версій з ГБО таких автомобілів комерційної групи, як Kangoo, Logan Van, Traffic, в планах і поява Renault Duster LPG.

   До цих пір на українському ринку було представлено всього 2 моделі із заводською установкою ГБО. Це український ЗАЗ Sens і іранський Samand LX. До речі, в останнього ГБО саме Landi Renzo. Інші автомобілі комплектували ГБО вже після виходу із заводу. Фактично, Renault перший з іноземних виробників, хто зважився серйозно вийти в сегмент автомобілів, що працюють на газоподібному паливі і робить на це велику ставку.

 До старту продажів 7 дилерів Renault вже отримали право обслуговувати такі автомобілі. Протягом місяця до них додасться ще 6 компаній, а до кінця року вся дилерська мережа Renault буде готова якісно обслуговувати ГБО.

 Деталі. AUTO-Consulting  

Детальніше про ціни на Renault з ГБО


Статьи похожей тематики:

  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Тест-драйв: Перший «бій» Renault Duster в Україну
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Офіційні подробиці про новий Renault Duster
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Прем&
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • На українському ринку легких комерційних автомобілів очікуються зміни
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • «Трейд Лайн» презентувала нову лінійку зимових шин
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.