05-01-2011 | Рынок автомобилей

Honda CR-Z отримує кращу оцінку безпеки від Euro NCAP

Після серії незалежних тестів безпеки Euro NCAP, Honda CR-Z повторила успіх Honda Insight і була проголошена одним з найбезпечніших автомобілів Європи.
 Система тестів Euro NCAP влаштована таким чином, щоб після серії випробувань із загальної безпеки споживач отримав гранично ясну картину в одній єдиній оцінці. У першу чергу, Euro NCAP оцінює безпеку водія і переднього пасажира при лобовому зіткненні, при бічному зіткненні, а так само при діагональному зіткненні і при ударі ззаду. Крім того, важливу роль Euro NCAP надає оцінки безпеки дітей, безпеки пішоходів і наявності пристроїв, що попереджають водія про небезпеку на дорозі. За весь цей Honda CR-Z отримала оцінку «відмінно» - п'ять зірок.

   Нова середньозважена система оцінювання вступила в дію в лютому 2009 року. Відповідно до неї, основне значення надається безпеки дорослих на борту автомобіля - 50%. Інші фактори мають меншу вагу. Дитяча безпека - це 20% від загальної оцінки, безпеку пішоходів - також 20%. Останні 10% «ваги» в середньозваженої оцінці присвячені наявності в автомобілі пристроїв, так чи інакше сприяють підвищенню безпеки. Але для того, щоб бути включеними в середньозважену оцінку, подібні пристрої (у автомобілів Honda це система курсової стійкості автомобіля Vehicle Stability Assist ™ (VSA ®) повинні бути встановлені як стандартне обладнання в 90% модельного ряду автомобілів, які продаються в 27-ми європейських країнах, в 2010 році.

     З тих пір, як Euro NCAP почала тестування автомобілів за новою схемою, було оцінено чотири автомобілі Honda - Civic, Jazz, Accord і зовсім недавно Insight. Всі чотири моделі отримали найвищі оцінки - 5 зірок. При цьому Insight була названа «найбезпечнішим гібридом» і стала другим за безпеки автомобілем, протестованим в 2009 році. Honda CR-Z є п'ятою за рахунком «Хондою», протестованої Euro NCAP, п'ятої за рахунком «відмінницею» і самим свіжим досягненням японського автовиробника в справі забезпечення безпеки пасажирів і пішоходів.

   Очевидно, що дані, отримані Euro NCAP в процесі тестування та оцінки модельного ряду Honda, свідчать не тільки про серйозний підхід Honda до безпеки власного продукту, а й про бажання компанії внести посильний внесок у загальну безпеку на дорогах. Інженери першого в світі критого всепогодного центру для проведення краш-тестів у місті Точігі (Tochigi) з моменту відкриття в 2001 році невпинно зіставляють результати незліченних «аварій» автомобілів різних розмірів, мас і об'ємів. Відмінною характеристикою центру є можливість тестування автомобілів в умовах зіткнень під різними кутами, що дозволяє досягти максимальної безпеки. Завдання краш-тестів - знайти оптимальні інженерні рішення, які сприятимуть мінімізації травм при дорожньо-транспортних пригодах за участю автомобілістів і пішоходів.

    Безпека в Honda CR-Z

    Vehicle Stability Assist (Система курсової стійкості автомобіля)
 Система курсової стійкості автомобіля Vehicle Stability Assist (VSA) допомагає водієві контролювати автомобіль під час повороту, збільшення швидкості і раптових маневрів. Автоматика оцінює ситуацію і оптимально розподіляє гальмівне зусилля між колесами. Крім того, система модулює крутний момент двигуна в залежності від умов маневру.

    Гальмівна система
 14-дюймові вентильовані передні гальма і суцільнолиті задні разом з антиблокувальною гальмівною системою (Anti-lock Braking System, ABS), електронною системою розподілу гальмівного зусилля (Electronic Brake-force Distribution, EBD) і системою сенсорного впізнання необхідного гальмівного зусилля (Brake Assist , ВА) забезпечують стабільність і безпеку на дорозі.

      Advanced Compatibility Engineering (ACE)
 Зіштовхуючи автомобілі один з одним, інженери дослідного центру Honda в Точігі (Tochigi) розробили унікальну структуру кузова для автомобілів Honda. Концепція була названа Advanced Compatibility Engineering ™ (ACE ™) і тепер є істотною до списку досягнень Honda у забезпеченні індивідуальної безпеки.

   Унікальна структура кузова ACE ™ покликана збільшити шанси водія і пасажирів на виживання при лобовому зіткненні. Для цього використовується система взаємозалежних структурних елементів, що дозволяють перерозподілити енергію удару порівну на всю передню частину транспортного засобу. Таким чином, не тільки гаситься сила удару, загрозлива пасажирам одного автомобіля, а й ефективно перерозподіляється енергія самого зіткнення, що позитивно впливає на наслідки аварії для іншого постраждалого автомобіля.

      Захист пішоходів
 На Honda CR-Z є безліч пристосувань для безпеки пішоходів. Результати досліджень показують, що ці пристосування істотно зменшують наслідки удару у разі зіткнення з рухомим автомобілем. На CR-Z це шарніри «двірників», спроектовані так, щоб легко відламуватися при певних типах зіткнень, кріплення переднього спойлера і петлі капота, погашають енергію удару. Крім того, під капотом є вільне місце, залишене для деформації кузова.

    Подушки і ремені безпеки
 Крім основних і бічних подушок безпеки для водія і переднього пасажира (Supplemental Restraint System (SRS)), всі моделі Honda обладнані повітряною подушкою-«шторкою», що захищає водія і пасажирів по всій довжині салону. Також автомобіль обладнаний ременями безпеки з триступінчастими преднатяжителями і аварійним поворотним механізмом (Emergency Locking Retractor (ELR)), що працюють у всіх положеннях крісла. Водійські ремені та ремені для переднього пасажира мають преднатяжитель подвійної дії (Energy Absorption (EA)). Система кріплення дитячого сидіння ISOFIX забезпечує правильне положення дитини на задньому кріслі.

      Підголівники - частина активної системи безпеки
 Передні сидіння Honda CR-Z обладнані активними підголівниками, що знижують вірогідність травми шиї та голови при ударі ззаду. Коли водій або пасажир у результаті удару ззаду притискаються до спинки крісла, потужна пластина в конструкції сидіння натискає на передавальне ланка, яка у свою чергу виштовхує підголовник вгору і вперед, забезпечуючи голові додаткову підтримку.

    Довідка
 Honda CR-Z - це новий унікальний автомобіль, в якому поєднуються переваги стильного кузова купе і екологічної, ефективної гібридної силової установки, оснащеної 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Це приголомшливе купе покликане змінити традиційне сприйняття гібридів завдяки шасі, сфокусованому на водієві просторі салону й чуйному 1,5-літрового двигуна.

     • Абсолютно нова спортивна, аеродинамічна форма кузова-купе 2 +2.
 • Динамічного і чуйне управління забезпечується шасі з широкою колією і короткою колісною базою.
 • Унікальна 3-режимна система керування автомобіля, що змінює параметри рульового управління, чутливість дросельної заслінки і ступінь сприяння системи IMA (Integrated motor assist) залежно від потреб водія.
 • 1,5-літровий двигун i-VTEC в парі з допоміжним електромотором IMA, що працюють за паралельною схемою, споживають всього 5,0 л палива на 100 км і забезпечують викид CO2 на рівні 117 г/км.
 • Вперше в світі 6-ти ступінчаста механічна трансмісія встановлена на гібридному автомобілі.
 • сфокусувати на водієві робоче місце з унікальною тривимірної компонуванням приладової панелі.
 • Автомобілі для європейського ринку будуть оснащуватися трансформуються сидіннями за формулою 2 +2.

   Три режиму контролю автомобіля

   Режим SPORT
 Щоб насолодитися максимальної динамікою, відточеною керованістю авто і більш «гострим» рульовим керуванням, досить вибрати режим SPORT. Він збільшує чуйність педалі акселератора і інформативність рульового колеса, забезпечує більш активне сприяння системи IMA, активно підключаючи електродвигун під час прискорення.

   При цьому компанія Honda розуміє, що більшість водіїв регулярно експлуатують автомобіль в умовах жвавого трафіку, коли завдання економити паливо виходить на передній план

   Режим ECON
 Цей режим оптимізує поведінку електромотора, дросельної заслінки, електроніки двигуна і кондиціонера для максимальної економії палива. Режим ECON працює у зв'язці з функцією Eco Assist. Таким чином, коли спортивне водіння неможливо, водій все одно отримує задоволення від автомобіля, встановлюючи нові рекорди економічності.

   Режим NORMAL
 Для більшості ситуацій підійде стандартний режим NORMAL, який забезпечує оптимальний баланс між задоволенням від водіння, економією і рівнем шкідливих викидів.

    Інформація про «Хонда Україна»
 Компанія «Хонда Україна» - офіційний дистриб'ютор автомобілів і силового обладнання Honda в Україну - заснована 3 травня 2006 року. Сьогодні має мережу з 28 офіційних автомобільних дилерських підприємств і 18 дилерів силового обладнання, які працюють по всій Україні. Також, в 2010 році «Хонда Україна» приймає на себе функції офіційного імпортера мотоциклів Honda. У компанії - 66 чоловік. Президент «Хонда Україна» - Хідето Ямасакі. Серед головних пріоритетів 2010 року - підвищення якості обслуговування клієнтів на всіх етапах їх контакту з Honda: як при продажу, так і післяпродажного сервісу.

   Більш детальну інформацію дивіться на сайті honda.ua


Статьи похожей тематики:

  • Honda отримує найвищу нагороду Euro NCAP Advanced за інновації в галузі без ...
  • В Україні стартують продажі гібридного купе Honda CR-Z
  • Honda Accord 2011 отримав у США 5 зірок в оновленому рейтингу NCAP
  • Оригинальное масло Тойота (Toyota)
  • Honda Insight отримує найвищі оцінки безпеки Euro NCAP
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Honda Accord визнаний одним з найбезпечніших автомобілів в Європі за версіє ...
  • ГБО 2 поколения
  • Honda заглядала в майбутнє в Парижі
  • Honda Civic отримав найвищу оцінку безпеки Euro NCAP
  • Nissan представила новий Murano II
  • Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка
  • Новий кросовер Audi Q5 з&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.