05-01-2011 | Рынок автомобилей

Chrysler розпочав продаж нового покоління Jeep Grand Cherokee 2011 модельного року

Ще в минулому році ця новинка вже виходила на загальний огляд, щоб заявити про себе, але тільки зараз почалися продажі. З кожним новим поколінням Grand Cherokee намагалися наблизити саме до міських стандартам комфортної їзди, щоб він міг не тільки на бездоріжжі затикати за пояс майже всіх конкурентів, але і на асьфальте гідно показувати себе. Як ви розумієте, розробка цього позашляховика велася ще за часів плідної співпраці з німцями, так що платформа в Grand Cherokee явно може називатися родичем аналога від Mercedes-Benz ML.В той час як американці внесли в цей союз внедорожную складову, німці подбали про те, щоб платформа добре показувала себе на звичайному міському покритті. Судячи з того, що попередній прогрес був дуже помітний, нове покоління має зробити ще один крок у цьому напрямку.

     

 Якщо говорити про зовнішність, то вона стала набагато спокійніше і шляхетніше. Головний акцент, як і раніше той же - знаменита решітка з прорізами, від якої навряд чи коли-небудь вирішать позбутися. У цієї моделі взагалі є досить чіткий набір дизайнерських рішень, які знову і знову потрапляють в остаточний варіант дизайнерського бюро. Добре хоч, що досить посередню оптику вирішили скасувати, а нові фари головного світла виконали в строгому стилі - все просто, але дуже елегантно. Ззаду вигляд теж став більш сучасним, орієнтацію ліхтарів змінили з вертикальної на горизонтальну і це дало свої плоди. Старої брутальності вже немає, але зате з'явився сучасний вигляд, поєднаний з традиційними рисами автомобілів марки. Цей хід цілком здатний принести розташування нових клієнтів, а не тільки порадувати застиглих ще рік тому в очікуванні фанатів марки.

   Салон Grand Cherokee 2011 модельного року повинен порадувати якістю матеріалів. Завдяки широкому застосуванню м'якого пластику й дорогої шкіри інтер'єр автомобіля обіцяють вивести на новий рівень. Панель приладів аналогічна такій на Mercedes ML - два окремих "колодязя" з циферблатами і електронний дисплей посередині. Коробка передач, правда, управляється традиційним важелем на центральному тунелі, а не подрулевой кочергою, як в ML, але навряд чи хтось буде вбиватися з цього приводу. У списку опцій передбачені такі позиції, як безконтактний доступ в салон, кнопка пуску двигуна, підігрів рульового колеса, датчики освітлення та дощу, камера заднього виду та інші зручності.

   Привід у всіх версіях постійний повний, але є варіанти більш серйозного оснащення трансмісії для тих, хто збирається використовувати весь позашляховий потенціал Grand Cherokee. Базова система Quadra-Trac I не передбачає ніяких блокувань, опціональні Quadra-Trac II і Quadra-Drive II вже дозволяють імітувати блокування, аналогічні традиційним трансмісіям з роздатковими коробками і знижує поряд передач. Крім того, у цих варіантах автомобіль оснащується системою Selec-Terrain, яка вже має масу аналогів на ринку. Вона налаштовує характеристики педалі газу, режиму трансмісії і жорсткості підвіски під конкретні умови руху: автоматичний, пісок/бруд, спортивний, сніг і камені. Підвіска Quadra Lift дозволяє збільшити дорожній просвіт до 28 см - більш ніж достатньо для подолання ділянок з поганою дорогою. У нормальному стані дорожній просвіт складає 20,5 см, а на великій швидкості (понад 80 км/год) електроніка опустить кузов до рівня в 19 см для кращої аеродинаміки.

   Двигунів обіцяють тільки два і обидва бензинові, але вже давно ходять чутки, що їх все-таки повинен розбавити дизельний агрегат. Правда, тільки в Європі. Американцям дизель начебто везти не збираються. А адже на попередньому поколінні саме він був головною рушійною силою моделі, показуючи характеристики, ідентичні бензиновому V6. Так от, тепер базовим варіантом стане 3,6-літровий V6 Pentastar з системою Variable-Valve Timing потужністю 290 к.с. і максимальним обертовим моментом в 353 Нм при 4800 об/хв. Варто зауважити, що вже 90 відсотків моменту буде доступно у проміжку від 1600 до 6400 об/хв. Новий V6 не тільки на 80 к.с. могутніше, але і на 11 відсотків економічніше. Топова модифікація буде комплектуватися оновленим 5,7-літровим V8 зі знаменитої серії HEMI. Його потужність складає 360 л.с. при 529 Нм моменту.

   

 Головне, що потрібно знати про такий автомобіль в даний момент, що він все-таки пішов у виробництво на детройтському заводі Chrysler, а продажі в США стартують в перших числах червня цього року.  

За інф. Autonews.ru


Статьи похожей тематики:

  • Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом
  • Nissan представила новий Murano II
  • Прем&
  • Тест-драйв Peugeot 3008: Маленькі хитрощі на великий «грі»
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець»
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Тест-драйв. BMW X3. Автомобіль, який їде сам
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Тест-драйв Mitsubishi ASX: Міський кросовер
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Тест-драйв: Toyota Land Cruiser Prado. Додатковий ступінь свободи




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.