05-01-2011 | Рынок автомобилей

В Україні стартував продаж нового покоління Porsche Cayenne

До дебюту нового покоління Porsche Cayenne в Україну готувалися грунтовно. Після прем'єри новинки на Женевському автосалоні, дилери Porsche спочатку почали активно готувати майбутніх покупців презентаціями на інтернет-сайтах, потім пішла зовнішня реклама та апогеєм стала презентація перших «живих» автомобілів у Києві. І тільки з 19-го травня автомобілі з'явилися в салонах у дилерів.
 Але попит на новий Porsche Cayenne виявився таким великим, що ще до першої появи перед публікою, українці вже замовили 50 новеньких Cayenne, притому переважно в топ-комплектаціях.    Для українського дистриб'ютора Porsche - компанії «Віннер Імпортс Україна» це також було несподіванкою. Як зізнався AUTO-Consulting бренд-директор Porsche Петро Рондяк: «До офіційної презентації Panamera ми продали лише одну машину, а до початку офіційних продажів Cayenne вже укладено 50 контрактів. Притому, тільки за останні дні клієнти забронювали 12 авто. Це великий успіх ».


     На руку Porsche виявилися цілий ряд факторів: загрози Уряду ввести підвищений акцизний збір на дорогі авто, катастрофічне падіння курсу євро, а також зниження цін на новий Cayenne. Петро Рондяк констатує, що завдяки успішному переговорного процесу з Porsche, вдалося домогтися ще кращих умов для українських клієнтів і новий Cayenne почасти буде навіть доступніше, ніж попереднє покоління. При формуванні цін для нашого ринку в Porsche враховували і вартість "сірих" авто з ринку США, тому ще ніколи офіційні Cayenne не були такими доступними.

       Ціни стартують від 57110 євро за базовий Porche Cayenne. Дизельна версія обійдеться в 64480 євро. Модель Cayenne S з 4,8-літровим 400-сильним двигуном починається від 75 920 євро, а легендарний 500-сильний Porsche Cayenne Turbo оцінюється в 118200 євро.

   Вперше в гамі Cayenne буде представлений і гібридний автомобіль потужністю 380 к.с., який порадує витратою палива в 8,2 л 100 км, а по динаміці буде близький до Cayenne S. Його оцінили в 81820 євро.

     Але у філософії Porsche важливим елементом є індивідуальний підхід до кожного клієнта, тому покупець має можливість вибрати будь-яку опцію з більш ніж значного списку. Таким чином, кожен Cayenne практично не повторимо.

   Отже, чим же примітний новий Porsche Cayenne? AUTO-Consulting задалася цим питанням і вирушила на офіційну презентацію.

       У новому поколінні з'явилася можливість замовити вентиляцію сидінь, адаптивний круїз-контроль з функцією регулювання дистанції до попереду йде авто, значно розширилися можливості мультимедійної системи, з'явилися нові системи активної безпеки, вперше в Cayenne з'явилося управлінням ближнім світлом в залежності від швидкості, поворотні фари PDLS.


     Зручніше стане заднім пасажирам. Спинка заднього сидіння тепер складається по частинах в співвідношенні 40:20:40. Заднє сидіння розділене в співвідношенні 40:60 і може зрушуватися на 160 міліметрів, а кут нахилу спинки регулюється за трьома ступенями до шести градусів.

   Однак власники Cayenne так і не дочекалися камер кругового огляду, якими хизується Infiniti, Lexus, BMW і навіть новий Volkswagen Touareg.

       Ще не доступна опція контролю за «мертвими зонами» (SWA), що попереджає водія про наближення авто під час перебудувань. Обмежений і вибір DVD - тільки для задніх пасажирів. Двоколірна обробка салону і ряд індивідуальних рішень по салону будуть доступні лише до кінця року. Зате вже в базовій комплектації всі моделі Cayenne оснащуються тонованим теплозахисним склінням, створеним на основі нанотехнології.

 
   Показово, що створюючи нову «лінійку» моторів, в Porsche прагнули стати лідерами в сегменті по головному показнику - потужності та динаміці. Головна перевага нового покоління Cayenne - це більш потужні (крім Turbo) двигуни, які при цьому ще й стали на 20-23% економічніше.



     Новий Cayenne комплектується 8-ступінчастою автоматичною КПП Tiptronic S. З'явилася і система «Авто старт-стоп», яка автоматично глушить мотор, коли автомобіль стоїть в «пробці». Так, у двигунах V8 нового покоління використовується новий регулятор фаз газорозподілу системи VarioCam Plus полегшеної конструкції, виконаний повністю з алюмінію. У результаті вдалося також добитися зниження витрати палива.

     Технічно новий Cayenne став ще більш досконалий, він став легше на 185-200 кг, в залежності від виконання. «Дієта» пішла явно на користь і тепер на шосе він здатний витворяти чудеса, демонструвати майже легкову керованість спорткара. Пневмопідвіска і PASM для моделей Cayenne, Cayenne S і Cayenne Turbo опціонально можуть доповнюватися активною системою регулювання ходової частини Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). PDCC - це активна система стабілізації кузова автомобіля при проходженні поворотів.

     

     На цьому шляху розвитку нове покоління Cayenne стало більше схожим на кросовери, ніж на позашляховики, тут вже немає знижує передачі і «раздатки». При залученні перемикача Offroad на центральній консолі активується режим Offroad 1, і Tiptronic S всього лише змінює програму переключень у відповідності з вимогами до внедорожной їзді. Якщо водій вибирає режим Offroad 2 - електроніка повністю блокується міжосьовий диференціал.

     Маркетологи Porsche підкреслюють, що лише незначна кількість покупців використовувало позашляхові можливості Cayenne в життя, тому в новому автомобілі вирішено було зробити ставку на поведінку на асфальті, але зберегти можливість опційно поліпшити «прохідність», замовивши блокування заднього диференціала.



     Дійсно, в України Porsche Cayenne - це скоріше статусний автомобіль, що демонструє, в першу чергу, успіх його власника. Його можна швидше зустріти в центрі міста, припаркованим біля офісу на брівці, ніж в непролазній бруду.

   Porsche Cayenne - це динаміка і статус, і за цими критеріями нове покоління цілком виправдовує очікування клієнтів. Збережена та звична для Cayenne колірна "ієрархія" гальмівних супортів: чорні - для Cayenne і Cayenne Diesel, сріблясті - для Cayenne S, червоні - для Cayenne Turbo, а жовті - замовлена опція вартістю під 8 тис. євро для керамічних гальм.

     Навіть судячи з першої реакції потенційних покупців на презентації, новий Cayenne їм явно припав до душі.

   Деталі. AUTO-Consulting  

Відгуки про новий Porsche Cayenne





Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Прем&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • SIA &
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • В Україні презентували VW Touareg
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.