05-01-2011 | Рынок автомобилей

У 2010 році BMW Group розраховує продати на 10% більше

У планах компанії BMW Group збільшення прибутковості концерну за рахунок виведення нових моделей і очікуваного поступового відновлення світової економіки в 2010 році. «У 2010 рік ми вступаємо з помірним оптимізмом. Поява нових моделей має сприяти нашому успіху. Ми плануємо зберегти за собою позиції світового лідера серед виробників автомобілів преміум-класу і в 2010 році, а також очікуємо збільшення обсягів продажів у межах десяти відсотків до 1,3 млн автомобілів », - додав пан Райтхофер (Reithofer).
 Одним з найбільш значних подій в 2010 році стане вихід нового BMW 5 серії, продажі якого почнуться в кінці березня, що додасть додатковий імпульс вже на початку другого кварталу.  Нові моделі BMW X1 і BMW Gran Turismo, з великим успіхом представлені світової громадськості наприкінці 2009 року, також зроблять позитивний вплив на продажі в 2010 році. У поточному році на ринку з'явиться й інша новинка - MINI Countryman.

 Минулий 2009 рік для BMW також виявився цілком успішним.

Прибуток до оподаткування зріс на 17,7% і досягла 413 млн євро (у 2008 році: 351 млн євро). Чистий прибуток склав 210 млн євро (у 2008 році: 330 млн/-36, 4%), що пояснюється збільшенням ефективної податкової ставкою. Виручка скоротилася на 4,7% до рівня 50 681 млн євро (у 2008 році: 53 197 млн євро). За рекомендацією правління і наглядової ради розмір дивіденду вирішено не змінювати і залишити, як і в минулому році, на рівні 0,30 євро для звичайних і 0,32 євро для привілейованих акцій.

   «У 2009 році ми добилися гарних результатів незважаючи на складну ситуацію на світовому ринку. Наша політика скорочення витрат і підвищення ефективності виробництва дала очікуваний результат всупереч відчутного впливу світової фінансової та економічної кризи, - заявив у цей четвер у Мюнхені Норберт Райтхофер (Norbert Reithofer), голова правління BMW AG. - Ми рекомендували виплатити дивіденди за 2009 рік незважаючи на складну економічну ситуацію, щоб тим самим продемонструвати упевненість в своїх силах і розділити успіх з акціонерами ».

   У четвертому кварталі автомобільний підрозділ концерну продемонструвало прибуток до вирахування відсотків і податків в 93 млн євро

 Прибуток автомобільного сегменту в 2009 році знизилася у зв'язку з падінням обсягів продажів, викликаним ослабленням світової економіки. Проте завдяки стабілізації ринкової ситуації, що намітилася, до кінця року, в четвертому кварталі на цьому напрямку компанія BMW Group змогла отримати 93 млн євро прибутку до вирахування відсотків і податків. За весь рік цей показник склав мінус 265 млн євро (у 2008 році він був позитивним: 690 млн євро), а сума збитків до сплати податку досягла 588 млн євро (у 2008 році була зареєстрована прибуток до сплати податків на рівні 318 млн євро). Виручка впала до 43 737 млн євро (у 2008 році: 48 782 млн євро).

   Усього в 2009 році концерн BMW Group реалізував 1286310 автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce (у 2008 році: 1435876 автомобілей/-10, 4%). Це дозволило компанії BMW Group збільшити свою частку в сегменті «преміум» і зберегти звання лідера серед виробників автомобілів цього класу.

   Всього 2009 році було продано 1068770 автомобілів BMW (у 2008 році: 1202239 автомобілей/-11, 1%), що в черговий раз свідчить про наших лідируючих позиціях у сегменті «преміум». Високі результати продажів були досягнуті завдяки BMW 7 серії (52 680 автомобілів/+35,7%), BMW X6 (сорок одна тисяча шістсот шістьдесят сім автомобілів/+56,8%) і BMW Z4 (22 761 автомобілів/+26,4%). У Німеччині за результатами року BMW 7 серії (7439 автомобілів/+74,8%), BMW X5 (10933 автомобіля/-31, 9%) і BMW X6 (4940 автомобілів/+51,0%) виявилися безумовними лідерами у своїх сегментах. З початку продажу в жовтні і до кінця 2009 року в усьому світі було продано 8499 автомобілів BMW X1 і 3052 представника BMW Gran Turismo.

   Обсяг світових продажів марки MINI у 2009 році склав 216 538 автомобілів (у 2008 році: 232 425 автомобілей/-6, 8%). Розбивка продажів за окремими моделями залишилася на колишньому високому рівні - більше половини покупців (53,6%) обрали MINI Cooper, 26,2% придбали MINI Cooper S і 20,2% - MINI One.

   За 2009 рік було продано 1002 автомобіля Rolls-Royce (у 2008 році - 1212 автомобілей/-17, 3%), що також дозволило компанії BMW Group зберегти позиції абсолютного лідера в сегменті «супер-преміум». Успішно стартував продаж оновленого Rolls-Royce Ghost. Всього в грудні своїх покупців знайшли 167 цих автомобілів.

   Позиції концерну BMW Group значно посилилися в 2009 році на ринках, що розвиваються Китаю (90536 автомобілів/+37,5%), Бразилії (6 398 автомобілів/+118,8%) та Індії (3619 автомобілів/+24,4 %). У всіх трьох регіонах були досягнуті рекордні показники. «Цього року ми продовжимо нарощувати обсяги продажів у Китаї, Бразилії та Індії», - поділився своїми планами пан Райтхофер (Reithofer). Німеччина виявилася найбільшим ринком для марок BMW і MINI в 2009 році. Усього в Німеччині було продано 258 012 автомобілів BMW і MINI (у 2008 році: 284 786 автомобілей/-9, 4%). У 2010 році концерн BMW Group має намір збільшити обсяги збуту на ринку Німеччини і тим самим ще більше збільшити свою частку в сегменті «преміум».

   У Сполучених Штатах концерн BMW Group реалізував торік 241 727 автомобілів (у 2008 році: 303 190 автомобілей/-20, 3%). З обсягом продажів на рівні 196 502 автомобілів марка BMW зберегла свої позиції кращого європейського виробника автомобілів преміум-класу в США. У поточному році концерн BMW Group прогнозує зростання обсягів реалізації своєї продукції в США.

   У сегменті виробництва мотоциклів прибуток до вирахування відсотків і податків у 2009 році склала 19 млн євро

 На прибутковості в сегменті виробництва мотоциклів у 2009 році також негативно відбилася складна економічна ситуація. Прибуток до вирахування відсотків і податків впала до 19 млн євро (у 2008 році: 60 млн євро). Загальна виручка в цьому сегменті склала 1 069 млн євро (у 2008 році: 1230 млн євро). Обсяг загальносвітових продажів дорівнює 87 306 шт. (У 2008 році: 101 685 шт./-14, 1%), що вказує на помірне падіння обсягів продажів мотоциклів BMW в порівнянні з іншими гравцями.

   Різке зростання прибутковості сектору фінансових послуг

 Прибутковість сектору фінансових послуг в 2009 році значно зросла незважаючи на серйозне обтяження з минулого року у вигляді додаткових відрахувань на залишкову вартість і кредитні ризики. Прибуток до вирахування відсотків і податків зросла до 355 млн євро (у 2008 році: 216 млн євро). Загальна виручка в цьому сегменті склала 15 798 млн євро (у 2008 році: 15 725 млн євро). Зростання коефіцієнта кредитних втрат до 0,84% (у 2008 році: 0,59%) відповідав прогнозу.

   Обсяг нових контрактів з фізичними особами скоротився на 15,8% і склав 24 709 млн євро. Частка продажів нових BMW і MINI в кредит виросла в порівнянні з минулим роком на 0,5 відсоткових пункти і склала 49,0%.

   Чисельність співробітників на кінець 2009 року склав 96 000 чоловік

За інф. BMW Group


Статьи похожей тематики:

  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • BMW Group став найуспішнішим у світі виробником автомобілів преміум-класу
  • BMW оприлюднила українські ціни на новий BMW 5 серії Gran Turismo
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Європейський авторинок. Підсумки 2009 року
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Новий MINI Countryman з&
  • BMW активізується на ринку США
  • Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік
  • Кросовер MINI Countryman вже в Україні
  • MINI випустив кросовер MINI Countryman
  • BMW створює новий сегмент авторинку: BMW Concept 5 серії Gran Turismo
  • У 2007 році BMW Group показала кращі результати продажів по всіх трьом брен ...
  • Як розшифровуються «круті» номери
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.