05-01-2011 | Рынок автомобилей

Mercedes-Benz на Женевському автосалоні 2010

На Женевському автосалоні Mercedes-Benz представляє експериментальний автомобіль F 800 Style. Даний концепт-кар є п'ятимісний седан бізнес-класу, що поєднує в собі економічні технології приводу з унікальними рішеннями в області безпеки і комфорту, а також з незвичайно хвилюючим дизайном. Унікальною для світу великих седанів стала знову розроблена, гнучка мультіпріводная платформа, що підходить як для автомобілів на паливних елементах, так і для гібридних приводів Plug-in. В обох випадках ми отримуємо екологічно чисті автомобільні рішення преміум-класу, що відрізняються до того ж чудової динамікою. Ще однією новинкою від Mercedes-Benz став Е 300 BlueTEC HYBRID. Він поєднує в собі дизельний силовий агрегат з електродвигуном, стаючи таким чином перший дизельним гібридом в Західній Європі. Його електродвигун потужністю 15 кВт дозволяє рухатися на чисто електричній тязі і при розгоні надає підтримку («додатковий» ефект) дизельному чотирициліндровому агрегату об'ємом 2,2 л і потужністю 150 кВт (204 л. С.). Створивши даний дизельний гібрид, Mercedes-Benz відкрила нову еру в історії гібридних технологій. Витрата палива автомобілем E 300 BlueTEC HYBRID становить 4,1 л на 100 км (викиди CO2 - 109 г/км). На ринку він з'явиться в кінці 2011 р.

     На прикладі експериментального автомобіля F 800 Style, що експонується на Женевському автосалоні 2010 р., Mercedes-Benz з нового ракурсу представляє майбутнє автомобіля преміум-класу: даний концепт-кар, будучи п'ятимісцевим седаном бізнес-класу, поєднує в собі економічні технології приводу з унікальними рішеннями в області безпеки і комфорту, а також з незвичайно хвилюючим дизайном. Будучи довжиною 4,75 м, F 800 Style відрізняється містким салоном, де для сидінь і систем управління і індикації розроблені особливі інтелектуальні рішення. Унікальною для світу великих седанів є знову розроблена, гнучка мультіпріводная платформа. Вона підходить як для автомобілів на паливних елементах, так і для гібридного приводу типу Plug-in. В обох випадках F 800 Style вийде екологічно чистим автомобілем преміум-класу, який до того ж буде відрізнятися повної пристосованістю до повсякденної експлуатації і прекрасною динамікою.

     Новинкою є також концепція управління і індикації з використанням інтерфейсу Cam-Touch-Pad (сенсорна панель + камера). Інтерфейс являє собою поєднання сенсорної панелі з відеокамерою, що записує зображення руки користувача, коли вона знаходиться на сенсорній панелі. У режимі реального часу прозорий силует руки відображається на центральному дисплеї, встановленому над консоллю: користувач бачить, як контури його пальців переміщуються по дисплею, нічого не загороджуючи при цьому. Сенсорна панель Cam-Touch-Pad розпізнає такі жести, як «стирання», «поштовх», «поворот» і масштабування, дозволяючи інтуїтивно керувати кліматичної установкою, телефоном, акустичної і навігаційної системами, а також користуватися інтернетом. Оскільки таке управління відрізняється простотою і зручністю, а значить, і водій менше відволікається від того, що відбувається на дорозі, то дана концепція вносить додатковий внесок у підвищення активної безпеки.

   Завдяки функції автоматичного проходження в пробці (Traffic Jam Assist), яка є частиною системи адаптивного круїз-контролю DISTRONIC PLUS, Mercedes-Benz F 800 Style став першим у світі автомобілем, який в умовах дорожніх пробок вміє автоматично - без «керманича» участі водія - слідувати за попереду автомобілем, що йде навіть в поворотах. Інноваційна система безпеки PRE-SAFE 360 ° підвищує рівень пасивної безпеки, оскільки її датчики тепер стежать і за простором позаду автомобіля: за мілісекунди до загрожує наїзду ззаду система включає гальма. Тим самим у випадку наїзду можна буде уникнути вторинних зіткнень - неконтрольованого виштовхування потерпілого автомобіля на перехрестя або пішохідний перехід.

      Нова інтерпретація характерного дизайну Mercedes-Benz
 F 800 Style - це одночасно носій передових технологій і концептуальний автомобіль. Даний експериментальний автомобіль - плід співпраці технічно-дослідних відділів і дизайн-студій Advanced Design Studios в Зіндельфінгене і італійському місті Комо. Його зовнішній вигляд характеризується довгою колісною базою, короткими свесамі кузова і хвилюючою лінією даху.

   У салоні автомобіля F 800 Style високий рівень комфорту створюють деталі благородної декоративної обробки деревом і море світла. У дизайні інтер'єру відразу увагу на себе звертає сучасна легкість: функціональні елементи, як, наприклад, комбінація приладів і деталі облицювання дверей, включаючи підлокітники, здаються в польоті, в повітрі творіннями скульптора. Інноваційна полегшена конструкція сидінь автомобіля F 800 Style складається з «чаші», виконаної з магнієвого сплаву, і спинки, виконаної з углеволокністого ламінату, поверх яких натягнута міцна сітка. «Чаша» сидіння також оброблена деревом.

    Новітній кабріолет Mercedes-Benz Е-класу
 Розробивши новий кабріолет, Штутгартський майстра, створили надзвичайно привабливе і ефектне поповнення успішного сімейства автомобілів Mercedes-Benz Е-класу. Відкрите двохдверне авто, завдяки наявності класичного матерчатого відкидного верху, дозволить відчути всі принади їзди в цьому кабріолеті. Ідея «Чотири пори року для чотирьох» стала девізом конструкторів, для яких на першому місці стояло завдання створити кабріолет, який можна було б легко експлуатувати круглий рік. У цьому сенсі кабріолет Mercedes-Benz Е-класу, вигідно відрізняється від багатьох інших кабріолетів, зникаючих восени з вулиць західноєвропейських міст: навіть у цю пору року він гарантує задоволення від водіння і комфорт.

   Серед нововведень кабріолета:
 • автоматично висувається система AIRCAP ®, яка завжди з вами і активізується простим натисненням кнопки, відчутно протидіючи виникненню повітряних завихрень на всіх чотирьох місцях;
 • удосконалена система повітряного обігріву простору для голови AIRSCARF ®;
 • серійний відкидний верх з відмінною шумоізоляцією.

   Протягом 20 секунд складаний верх автомобіля опускається або піднімається в повністю автоматичному режимі, причому навіть під час руху зі швидкістю до 40 км/ч. Складаний верх кабріолета ховається за задньою стінкою в спеціальному відсіку. Частиною серійної комплектації нового кабріолета є також механічна система полегшення посадки і виходу з салону для задніх пасажирів.  Лідирує кабріолет Е-Класу і в плані потужності двигунів: нові дизельні та бензинові агрегати потужністю від 125 кВт (170 л. С.) До 285 кВт (388 л. С.) Поєднують в собі солідну віддачу потужності з зразково низькою витратою палива .

   До інших пристроїв зразковою безпеки кабріолета Е-Класу належать зокрема, система контролю ступеня втоми водія ATTENTION ASSIST, система превентивної безпеки PRE-SAFE ®, сучасна інтелектуальна система керування зовнішнім освітленням Intelligent Light System, активний капот, а також система адаптивного круїз- контролю DISTRONIC PLUS.

    E 300 BlueTEC HYBRID
 На прикладі автомобіля E 300 BlueTEC HYBRID, що експонується на Женевському автосалоні, Mercedes Benz демонструє те, як буде виглядати перший дизельний гібрид Західної Європи. Він поєднує в собі чотирициліндровий дизельний двигун об'ємом 2,2 л і потужністю 150 кВт (204 л. С.) І потужний гібридний модуль. Електродвигун потужністю 15 кВт розташовується між ДВС і 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Він підтримує дизельний агрегат при розгоні (створюючи так званий «додатковий» ефект), а в режимі генератора застосовується для рекуперації енергії гальмування, і при цьому може використовуватися для руху на чисто електричній тязі. Розробивши даний дизельний гібрид з використанням інноваційного модульного інструментарію, Mercedes-Benz відкрила нову еру в історії гібридних приводів. Витрата палива автомобілем E 300 BlueTEC HYBRID становить 4,1 л на 100 км (викиди CO2 - 109 г/км). На ринку він з'явиться в кінці 2011 р.

    G 350 BlueTEC
 У Женеві Mercedes-Benz представляє також новітню версію G-Класу. Легендарний позашляховик, починаючи з майбутнього модельного року, буде оснащуватися найсучаснішою дизельною технологією, тим самим послідовно продовжуючи курс, обраний ще в 1979 р.: з одного боку, він зберігає властивості класичного позашляховика, з іншого боку, безупинно еволюціонуючи, він підтримує тісний зв'язок з сучасними автомобільними технологіями. Дизельний двигун V6, що працює під капотом автомобіля G 350 BlueTEC, розвиває потужність в 155 кВт (210 л. С.) При 3 400 об/хв і крутний момент в 540 Н


Статьи похожей тематики:

  • Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Прем&
  • Які новинки покаже Mercedes-Benz на SIA 2010
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Nissan представила новий Murano II
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Світова прем&
  • Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.