05-01-2011 | Рынок автомобилей

У 2009 році Mitsubishi утрималася в лідерах українського ринку

У 2009-му році компанія «Торговий дім« НІКО », офіційний імпортер Mitsubishi Motors в Україні, реалізувала стратегічні цілі: бренд Mitsubishi Motors утримує лідируючі позиції на ринку України, а компанія-імпортер зберегла найбільшу дилерську мережу в Україні серед імпортованих брендів. Крім цього, у 2009-му році компанія отримала чергові перемоги в престижних конкурсах і рейтингах, а також реалізувала нові соціальні проекти.  За підсумками 2009-го року компанія «Торговий дім« НІКО », реалізувавши більше 6000 автомобілів, зберегла лідируючі позиції на ринку України. Частка ринку бренду Mitsubishi Motors в Україні в 2009-му році склала 4,6%. При цьому, модельний ряд, імпортований в Україні, займає ключові позиції в кожному з класів, а Mitsubishi Outlander XL, L200 і Grandis є беззаперечними лідерами у своїх класах. У 2009-му році компанії «Торговий дім« НІКО »вдалося реалізувати одну з головних стратегічних цілей - зберегти найбільшу дилерську мережу в Україні серед імпортованих брендів.
   Протягом року єдиний торгово-сервісний простір Mitsubishi Motors в Україні не зазнало змін: на даний момент це 51 дилер - від формату торгово-сервісної точки до формату дилерського центру. Дилерський центр компанії «Метек» у м. Чернігові, урочисте відкриття якого відбулося в кінці року, став вже 21-м концептуальним дилерським центром Mitsubishi Motors в Україні. «Даний факт говорить про сильну репутації і величезних перспективи бренду Mitsubishi Motors в Україні. Ми глибоко переконані, що 2010-й відкриє нові можливості для нинішніх і майбутніх шанувальників бренду Mitsubishi Motors », - зазначає Президент компанії« Торговий дім «НІКО» Станіслав Ніколайчук.

     Крім цього, одним з ключових подій 2009-го року стала безпрецедентна програма компенсації до 20% вартості авто від виробника автомобілів Mitsubishi, протягом дії якої компанія «Торговий дім« НІКО », офіційний імпортер Mitsubishi Motors в Україні, реалізувала більше 3500 автомобілів . «Програма компенсації - свідоцтво максимально лояльного ставлення виробника до українським шанувальникам Mitsubishi Motors. Безпрецедентне пропозицію від виробника автомобілів Mitsubishi стало одним з найбільш новаторських і сміливих на ринку, і спочатку було приречене на успіх.    Бренд Mitsubishi Motors в черговий раз підтвердив, що його визнання - загальне і беззастережне, а потенціал - по справжньому безмежний », - зазначає Ярослав Вовк, директор департаменту маркетингу і реклами компанії« Торговий дім «НІКО».

   У 2009-му році компанія отримала чергові перемоги в престижних конкурсах і рейтингах: бренд Mitsubishi Motors визнаний «Автомобільним брендом 2009 року» в рамках міжнародного конкурсу-рейтингу торгових марок «Бренд року України», автомобіль Mitsubishi Lancer Evolution переміг у номінації «Краща спортивна модифікація "за результатами Всеукраїнської акції« Автомобіль року в Україні 2009 », а Mitsubishi Pajero Wagon визнаний« Позашляховиком - лідером продажів »за підсумками Національного автомобільного рейтингу« Авторейтинг 2008 ». Крім того, Президент компанії Станіслав Ніколайчук займає одну з лідируючих позицій у рейтингу «ТОП 100. Кращі топ-менеджери »за версією видавничого будинку« Економіка ».

     Як і раніше, компанія бере активну участь у суспільному житті країни. Наприклад, підтримка українського футболу є одним з пріоритетних напрямків діяльності: у листопаді 2009-го року компанія «Торговий дім« НІКО »і ФК« Динамо »(Київ) здійснили пролонгацію контракту про співпрацю. Згідно з підписаною угодою офіційний імпортер Mitsubishi Motors в Україні продовжує виступати офіційним постачальником автомобілів для клубу до кінця червня 2010 року. Крім цього, компанія підтримує Федерацію футболу України на шляху до успішної організації ЄВРО-2012, а також надала спонсорську підтримку Національному академічному драматичному театру імені І. Франка та Київському академічному театру ляльок.

   У 2009-му році компанія «Торговий дім« НІКО »продовжила розвиток масштабного соціального  проекту «Всеукраїнська освітня програма« Ввічливість на дорозі », основним завданням якої є розвиток культури ввічливої поведінки на дорогах нашої країни, а також підвищення рівня знань Правил дорожнього руху дітьми дошкільного та шкільного віку. Відзначимо, що у вересні в рамках програми «Ввічливість на дорозі» кожен першокласник м. Києва отримав у подарунок закладку для книг, яка в захоплюючій формі знайомить маленьких читачів з п'ятьма основними Правилами поведінки зразкового пішохода. У жовтні 2009-го року в Київському академічному театрі ляльок за участю імпортера відбулося нагородження ста переможців конкурсу малюнка «Ми крокуємо по місту» серед школярів м. Києва, напередодні Дня Святого Миколая відбулася вже традиційна акція для дітей, які перебувають на лікуванні в травматології дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ».

     Крім цього, 2009-й рік запам'ятається тісним плідною співпрацею з Mitsubishi Ukrainian Club, неофіційним клубом власників автомобілів Mitsubishi. Напередодні Дня незалежності країни було встановлено рекорд України, який офіційно зареєстрований у Книзі рекордів України. 80 автомобілів Mitsubishi сформували гігантську карту України розміром 150 на 100 метрів. Спеціально для учасників Mitsubishi Ukrainian Club були організовані турніри з футболу та боулінгу, а також зустріч з чемпіоном України з ралі Олександром Салюком мл.

      Докладніше про Mitsubishi в Україну

    Інформаційна довідка:
 Компанія "Торговий дім" НІКО "- офіційний імпортер Mitsubishi Motors в Україні. За результатами 2009р. компанією реалізовано більше 6 000 автомобілів (частка ринку Mitsubishi склала 4,6%, за даними ІАГ «Автоконсалтинг»).
 Компанія "Торговий дім" НІКО "входить до складу Групи компаній" НІКО ", основними напрямками діяльності якої є: автомобільний бізнес (імпорт, дистрибуція, продаж та сервісне обслуговування), операції фінансового сектора (страхування, лізинг, фінансування і кредитування, інвестиції і управління активами), будівництво, митно-брокерські послуги та корпоративна соціальна відповідальність. Бренд «НІКО» визнаний найдорожчим автомобільним брендом Україні відповідно до рейтингу журналу «Гвардія» (ВД «Галицькі контракти»). Оборот Групи компаній «НІКО» у 2008 році склав понад $ 800 млн. Докладніше про Групу компаній «НІКО» - niko.ua


Статьи похожей тематики:

  • Група компаній «НІКО» відзначила 18-річчя
  • «Торговий дім« НІКО »продовжує соціальну програму« Ввічливість на дорозі »
  • Mitsubishi підтримують ФФУ на шляху до ЄВРО-2012
  • Компенсація від виробника автомобілів Mitsubishi продовжує діяти: Lancer - ...
  • Імпортер Mitsubishi організував автограф-сесію футболістів ФК «Динамо» (Киї ...
  • «Торговий дім« НІКО »став Імпортером № 1 за підсумками жовтня
  • Компанія «Торговий дім - НІКО» вітає з Новим роком
  • Mitsubishi збільшує частку ринку в Україні
  • В Україні відкрився 21-й концептуальний дилерський центр Mitsubishi
  • ФК «Динамо» (Київ) другий рік поспіль обирає автомобілі Mitsubishi
  • У серпні «Торговий дім« НІКО »підтвердив звання Імпортер № 1 в Україні
  • Визначено переможців Internet-конкурсу «Автопортрет» від Mitsubishi
  • Імпортер Mitsubishi запускає конкурс для футбольних уболівальників
  • Дія компенсації до 20% вартості на Mitsubishi продовжується до 15 листопада
  • Mitsubishi створює новорічний настрій!




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.