MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни Офіційний дистриб\'ютор автомобілів Opel в Україні, компанія «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс», яка входить до складу Української Автомобільної Корпорації, під час Столичного Автошоу 2009, презентувала автомобіль Opel Insignia . \r Новий представник модельного ряду Opel вже встиг стати переможцем багатьох престижних конкурсів у Європі. На рахунку нового гравця в сегменті преміум, звання «Автомобіль року 2009», яке дісталось Opel Insignia у боротьбі з традиційними німецькими законодавцями мод у цьому класі зі Штутгарта та Баварії. Подібне сприйняття журналістським журі новинки від Opel може бути ні чим іншим, як визнанням високої якості роботи інженерів в галузі впровадження інноваційних технологій, які використані в цьому автомобілі.\r Після прем\'єри в Лондоні, на Міжнародному Автосалоні, Opel Insignia вдалося змусити багатьох глянути по-новому на сегмент традиційних середньорозмірних автомобілів. Слова «нове ім\'я, новий автомобіль, нові амбіції» як не можна краще підходять для опису новинки від інженерів і дизайнерів з Руссельсхайма. За словами Алана Віссер (Alain Visser), віце-президент по продажах і маркетингу Opel: \"Новий Opel Insignia створений, аби пожвавити свій ринковий сегмент і стиль життя покупців, пропонуючи неперевершене сполучення сміливого дизайну, динамічного водіння, високої практичності і доступної ціни\". \r \r Про серйозність намірів нового флагмана Opel стало зрозуміло практично відразу після появи цього автомобіля в європейських дилерських центрах. Після отримання нагороди «Автомобіль року 2009» в Європі, за підсумками журналістського голосування, Opel Insignia став «Вибором № 1» і за результатами «голосування» споживачів. \r \r Підсумки продажів, у першому кварталі 2009 року в класі середньорозмірних седанів, нагадали багатьом конкурентам по європейському ринку, що слова топ-менеджменту Opel виявилися пророчими. Insignia вдалося по-справжньому пожвавити сегмент і зайняти в ньому перше місце по продажах у Європі. Такої неймовірної популярності, від новачка, який зовсім недавно з\'явився на ринку, не очікував ніхто. Чи варто говорити, що станом на 1-е травня 2009 року, на Opel Insignia в Європі було отримано понад 100 тисяч заявок від охочих стати власником новинки. Для задоволення попиту на високотехнологічний шедевр від творців Opel, було вирішено, що з травня будуть введені три додаткові зміни для збирання автомобілів на заводі в Руссельсхаймі. Як заявив Алан Віссер, віце-президент Opel-General Motors Europe: «На даний момент Insignia показує дуже гарний потенціал і користується підвищеним попитом серед покупців. Це символ наших можливостей. Автомобіль, який показує, на що здатна компанія Opel ». \r \r \r Тепер цей автомобіль буде представлений і на українському ринку. Opel Insignia, створений на підприємстві GME у Руссельсхаймі, де і ведеться виробництво цієї моделі. Завод у Руссельсхаймі - один з найсучасніших у світі. Завдяки тому, що з самого початку роботи над автомобілем інженери працюють разом з дизайнерами, Insignia підтверджує націленість бренду Opel на високу якість виконання. \r \r Елегантний стиль Opel Insignia можна визначити як сплав естетичних форм з німецькою точністю - ця формула, як мантра, повторюється при просуванні на ринок всіх нових моделей Opel. Створивши Insignia, фахівці Opel успішно впровадили в клас \"середніх\" седанів автомобіль, що має стиль спортивного купе - без втрати простору інтер\'єру. Крім того, Insignia вирізняється особливо гарною аеродинамікою: коефіцієнт аеродинамічного опору Cd = 0,27 - це вражаючий показник. Він позитивно впливає на економічність, динамічні та акустичні параметри автомобіля. \r \r \r Новий автомобіль з\'явиться в офіційних дилерських центрах Opel в Україну в найближчі кілька днів після презентації в трьох варіантах кузовів: нотчбек, ліфтбек і універсал. В Україні для нього буде запропонований набір з п\'яти силових агрегатів. Всі вони задовольняють вимогам стандарту Euro 5 за рівнем токсичності викидів і поєднуються з шестиступінчастими коробками передач - механічними або автоматичними. На вибір пропонуються: від 4-циліндрового потужністю 115 к.с. до двигуна V6, що розвиває потужність 260 к.с. За індивідуальними замовленнями будуть поставлятися Insignia з екологічним двигуном ecoFLEX, що вирізняється надзвичайно низькою витратою палива та викидом CO2. Всі бензинові двигуни обладнані системою зміни фаз газорозподілу (впускних і випускних клапанів - для 4-циліндрових двигунів, і тільки впускних клапанів - для двигуна V6). Ця система (VVT) підвищує крутний момент двигуна в діапазоні низьких частот обертання і грає важливу роль у зниженні витрат палива, а також відповідно двигуна вимогам стандарту Euro 5. \r \r \r Новий Opel Insignia - це, крім іншого, ще й \"вітрина\", на якій бренд Opel демонструє численні технічні нововведення. Так, система Opel Eye з відеокамерою допомагає водіям двома способами. Система розпізнавання дорожніх знаків (TSR) читає знаки, що вказують на обмеження швидкості і забороняють обгін, і відображає їх на панелі приладів. Система попередження про зміну смуги руху (LDW) подає сигнали водію, який ненавмисно зміщується зі своєї смуги. Діючи спільно, ці дві системи підвищують безпеку руху, знижують стреси для його учасників і навіть допомагають уникнути штрафів за перевищення швидкості. Систему LDW, як і TSR, можна включити або виключити, натиснувши на кнопку на кермовому колесі. Ці інновації підвищують задоволення від водіння, оскільки надають водієві потрібну інформацію, але не втручаються в його дії. \r \r \r Удосконалена система адаптивного головного освітлення (AFL) також істотно підвищує безпеку руху. За допомогою складних алгоритмів, розроблених в Руссельсхаймі, параметри світлових пучків фар автоматично регулюються відповідно до профілю дороги й переважаючих умов видимості. Для Insignia передбачено дев\'ять основних видів регулювань, які умовно можна назвати \"місто\", \"дорога з обмеженим рухом\", \"заміська дорога\", \"автомагістраль\", \"погана погода\", \"статичне освітлення перехресть\", \"динамічне освітлення поворотів\", \" дальнє світло \"і\" рух у світлий час \". Всі вони покращують видимість і, отже, безпеку руху. \r \r \r Нова система FlexRide дозволяє водіям вибирати налаштування шасі у відповідності до свого індивідуального стилю водіння. На додаток до комфортного \"стандартній\" режиму водій може вибрати більш спокійний рух (режим Tour) або більш жорстку підвіску із загостреною реакцією (режим Sport), натиснувши на одну з двох кнопок на панелі управління. При відключенні режимів Sport або Tour шасі повертається до параметрів, заданих в стандартному режимі. На всіх версіях автомобіля система управління шасі в режимі реального часу автоматично змінює демпфіруючі, підвіску у відповідності зі стилем водіння й умов руху. \r \r \r \r Якщо вибраний режим Sport, то система FlexRide забезпечує захоплюючі відчуття від водіння. Коли ви натискаєте на кнопку, підвищується жорсткість амортизаторів, і прискорюється реакція автомобіля на педалі акселератора. Крім того, збільшується коефіцієнт посилення рульового управління (VES); підвищуються значення частоти обертання вала двигуна, при яких відбувається перемикання передач в автоматичній коробці; а параметри системи Adaptive 4X4 регулюються так, щоб повніше задіяти потенціал повного приводу. У \"спортивному\" режимі адаптивні фари (AFL) також швидше реагують на повороти. Крім цього, підсвічування панелі управління змінюється з білого на червоне, підкреслюючи активний стиль водіння. \r \r У меню налаштувань, що виводиться на дисплей інформаційно-розважальної системи, водій може за своїм бажанням задати параметри режиму Sport, вказавши ті системи, які будуть задіяні при натисканні на кнопку включення цього режиму. Наприклад, до переліку цих функцій можна внести (або, навпаки, виключити з нього) електронну систему зміни жорсткості амортизаторів, підсилювач рульового управління (VES) або систему повного приводу. \r \r З моменту своєї появи на ринку модель Opel Insignia, оснащена шасі нової конструкції, пропонується в передньопривідному або повноприводному варіантах. Повний привід Adaptive 4X4 забезпечує автомобілю оптимальну керованість і стійкість при будь-яких умов, а також підвищує силу тяги при старті з місця або русі по слизькій поверхні. \r \r Задня гідравлічна муфта Haldex з електронним керуванням постійно регулює і оптимізує розподіл крутного моменту двигуна між переднім і заднім мостами. На підставі сигналів від датчиків системи ESP, датчика кута повороту рульового колеса і датчика положення педалі акселератора система Adaptive 4X4 регулює розподіл крутного моменту двигуна між колесами, відповідно з переважаючими в даний момент умов руху. Ця система збільшує силу тяги при русі по поверхні зі слабкими зчіпними властивостями, підвищуючи стійкість автомобіля в будь-яких ситуаціях. На повноприводних версіях Opel Insignia в шасі інтегрована механіко-електрична система FlexRide з підсистемою динамічної стабілізації (AST), яка допомагає автомобілю постійно адаптуватися до переважаючих умов руху і, крім того, дозволяє водієві регулювати характеристики підвіски і інших систем за своїм бажанням. Два з трьох бензинових двигунів з турбонаддувом, що пропонуються для Insignia, можуть поєднуватися з новітньою системою повного приводу. \r \r \r Професіонали в сфері дизайну удостоїли Opel Insignia нагородою європейського конкурсу за кращий дизайн «Red Dot Award 2009». Перемога, присуджена за видатні досягнення в галузі дизайну, дозволила Opel Insignia приєднатися до кращих представниками автодизайну. І, відверто кажучи, перемога заслужена. Характерні грані капота, поглиблення у формі леза, вирізане на боковинах кузова, стало елементом дизайну, що визначає вигляд майбутніх автомобілів Opel. Ще одна безпомилково пізнавана риса - оригінальна радіаторні грати з оновленою емблемою Opel, а також витончені блоки передніх і задніх фар. Їх динамічна клиноподібна форма, що нагадує крило, є частиною \"генетичного коду\" Insignia. Поєднання гострих граней з плавністю форм кузова, характерна оптика - все це приковує погляд і дозволяє безпомилково визначити в будь-який час доби який автомобіль перед Вами. \r \r \r \"Ми заново сформували свій стилістичний\" словник \". Філософія, втілена в новій моделі Insignia, може бути сформульована словами\" сплав естетичних форм з німецькою точністю \", - вважає Марк Адамс (Mark Adams), віце-президент по дизайну GM Europe. - \"Ми створили прекрасні плавні форми, які підкреслюють різкі перетину ліній. Це робить Opel Insignia м\'язистим, спортивним, але при цьому елегантним і витонченим. Такий дизайн покликаний повернути емоційність автомобілів бренду Opel \". Як би відображаючи зовнішній вигляд Insignia, в інтер\'єрі використовуються форми й фактури, що підкреслюють обіцяне водіння. Деталі виготовлені з високоякісних матеріалів. Панель управління нового автомобіля вигинається навколо приладовій панелі в напрямку дверей - особливим чином, як би обіймаючи водія і переднього пасажира. Ефектний графічний елемент у вигляді леза повторюється у формах внутрішніх дверних ручок, рульового колеса або важеля коробки передач. Дизайнери приділили особливу увагу витонченій обробці поверхонь, створенню чітких перетинів ліній і свіжих квітів; підбору фактур і тактильних відчуттів від матеріалів. \r \r Завдяки цьому всі деталі інтер\'єру створюють відчуття високої якості. У той же час, першочергове значення надавалося вирішенню практичних питань, таких як ергономіка салону й різноманітні пристосування для розміщення предметів. Оранжево-червоне підсвічування, що робить салон теплим і привабливим, можна буде побачити і на майбутніх моделях Opel. \r \r На наш ринок будуть поставлятися чотири варіанти комплектації Opel Insignia, які мають різноманітний набір опцій, як у базі так і встановлені додатково. Завдяки чотирьом версіями виконання - Essentia, Edition, Sport і Cosmo - новий Opel Insignia забезпечує як завгодно високий рівень комфорту. На додаток до широкого списку базового обладнання, яке покликане, перш за все, забезпечувати безпеку руху, для Insignia пропонуються різні опції. Багато хто з них - технічні новинки або вперше пропонуються Opel для автомобіля даного класу. \r \r \r Висока якість Insignia можна побачити вже у версії початкового рівня - Essentia. Хромовані деталі на дотик здаються зробленими з металу. Металізована обробка Rapid Cool гармонує з оббивкою з вугільно-чорної тканини Jet Black зі спокійним класичним малюнком у вигляді лабіринту. Для Essentia пропонується великий перелік базового устаткування, в тому числі: фронтальні, бічні і віконні подушки безпеки, кріплення Isofix на всіх трьох місцях заднього сидіння, а також антиблокувальна система (ABS) і система динамічної стабілізації (ESP). Комфорт забезпечують кондиціонер, аудіосистема CD 300, дзеркала з електроприводом, складане секційне заднє сидіння (з співвідношенням секцій 60/40), бортовий комп\'ютер, електрорегулювання водійського сидіння по висоті, а також передні і задні плафони місцевого освітлення (для читання). Цей варіант комплектації буде доступний за індивідуальними замовленнями. \r \r \r Для версії Edition доступні два варіанти оббивки сидінь: чорний Jet Black і світлий Neutral. Тканина Dune має малюнок, навіяний органічною графікою інтер\'єрів житлових приміщень. В якості опції пропонуються сидіння з шкіряною оббивкою (колір чорний або світлий Neutral). Металізовані декоративні деталі Rapid Cool відмінно сполучається із тканиною. У базове устаткування Edition входять такі системи, як однозонна система клімат-контролю і круїз-контроль. На відміну від версії Essentia, оснащеної сталевими колесами 16 \"з шинами 215/60, на Insignia Edition встановлюються 17-дюймові колеса з шинами 225/55. Мінімальна ціна на цей варіант комплектації, в кузові« нотчбек », становить 23 397 євро.« Ліфтбек »можна буде придбати за ціною від 21 607 євро. Для« універсала »ця комплектація буде доступна від 22 136 євро. \r \r \r На версії Sport оздоблення салону Piano Black (\"рояльний\" колір) утворює різкий сучасний контраст чорного з сріблом - це додає інтер\'єру витонченість. Оббивка з тканини Vitesse виглядає ефектно завдяки сильно вираженій фактурі. Спортивні сидіння мають регульовані по довжині подушки. У базову комплектацію входять спортивне рульове колесо і педалі з алюмінієвого сплаву. Опціональні сидіння Sport зі шкіряною оббивкою і системою вентиляції виглядають дуже стильно, створюючи в салоні атмосферу високої якості і уваги до деталей. Головна відмінність версії Sport - це \"спортивне\" шасі (воно на 15 мм нижче, ніж шасі інших версій Insignia), адаптивна підвіска FlexRide, колеса 18 \"з алюмінієвого сплаву з шинами 245/55 і підсилювач рульового управління, коефіцієнт підсилення якого залежить від швидкості руху автомобіля. Для цієї комплектації автомобіля, в кузові «нотчбек», ціна буде починатися від 34 779 євро. Для бажаючих стати власником п\'ятидверного «ліфтбека» ціна буде починатися від 35 178 євро. «Універсал» в цій комплектації буде пропонуватися за ціною від 36 450 євро. \r \r \r Модельний ряд Opel Insignia вінчає версія Cosmo, для якої пропонуються два варіанти оббивки сидінь: чорний Jet Black і світлий Neutral. Оздоблення салону виконана з тканини Avenue/Morrocana. Декоративні елементи Kibo Wood реалізують новий підхід до класичної дерев\'яної обробки. В якості опції пропонуються сидіння з шкіряною оббивкою (колір чорний або світлий Neutral). Затишне килимове покриття салону темного кольору надає сучасного вигляду незвичайно теплому інтер\'єру. На \"топову\" версію Insignia як базового обладнання встановлюються: датчики дощу і світла, лобове скло з термозахистом, задні сидіння, двозонна система клімат-контролю, електричні склопідйомники задніх вікон, електричний гальмо стоянки, обтягнуте шкірою рульове колесо і легкосплавні диски 18 \" з шинами 245/45. Вартість «топової» комплектації «нотчбек» буде починатися від 26 310 євро. Вартість п\'ятидверній версії седана в цій комплектації буде від 26 709 євро. Максимальна комплектація для кузова «універсал» буде доступна за ціною від 31 481 євро . \r \r \r Сучасний автомобіль преміум-класу просто не має права піддавати свого господаря і пасажирів ризикам під час їзди. Це завдання вдалося вирішити завдяки безлічі систем безпеки доступних в Opel Insignia. Інженери GM Europe з Руссельсхайму використовували новітні технології в розробці нових передніх сидінь Insignia, що підвищують безпеку пасажирів. Сидіння нового Insignia зручними і безпечними для водіїв високого або маленького росту завдяки розширеному діапазону регулювань. Крім того, в базове устаткування нового Opel Insignia входять активні підголівники останнього покоління, ефективно захищають передніх пасажирів від травм шийних хребців при ударі автомобіля ззаду. Бічні подушки безпеки для зовнішніх посадкових місць на задньому сидінні підвищують захищеність пасажирів. Ще один елемент, покликаний зберегти життя водія і його супутників - це конструкція кузова, виконана з надміцного металу. \r \r \r Завдяки прогресивним технічним рішенням в конструкції кузова та інновацій, які забезпечують високий рівень активної і пасивної безпеки, автомобіль зміг отримати 5 зірок за результатами краш-тестів проведених в рамках Європейської Програми Оцінки Безпеки Автомобілів (EuroNCAP). \r \r \r \r \r ') AND id != 17047 AND approve='1' AND date < '2021-01-16 18:09:15' LIMIT 15