05-01-2011 | Рынок автомобилей

Сталий розвиток: BMW - лідер в області екологічної та соціальної відповідальності

В автомобільній промисловості BMW Group є синонімом екологічно раціонального ведення бізнесу та соціальної відповідальності. Це підтверджується не тільки впровадженням стратегії Efficient Dynamics - інноваційного набору технологій, який дозволяє BMW Group досягати зниження витрати палива та викидів СО2 для нових автомобілів. Екологічно розумне ведення бізнесу компанії, а також готовність брати на себе соціальну відповідальність, безперечно, підтверджується соціальними та екологічними проектами, в яких бере участь BMW. Концерн BMW вже сьогодні активно працює над проблемами майбутнього, піднімає соціальні стандарти для своїх співробітників і застосовує принципи стійкості по відношенню до всіх процесів своєї діяльності, на відміну від інших автомобільних проізводітелей.BMW Group займає лідируючу позицію серед виробників автомобілів за показниками екологічної та соціальної відповідальності, що також підтверджено індексом стійкості Dow Jones, який відзначає концерн BMW, як лідера своєї галузі, а також називає «найбільш стійкою компанією з виробництва автомобілів у світі» останні чотири роки поспіль. Даний показник є всесвітнім еталоном оцінки стійкості бізнесу.

    BMW Group: зобов'язання сталого розвитку.
   Поняття «стійкість» або «сталий розвиток» означає соціально та екологічно відповідальне ведення бізнесу. Концерн BMW Group прийняв рішення, що ці цінності стануть головною складовою успіху діяльності компанії в довгостроковій перспективі. Саме тому поняття «екологічна раціональність» твердо закріпилася у ланцюжку цінностей концерну:
 • Зниження витрати палива і викидів СО2 для всіх існуючих моделей (заходи Efficient Dynamics).
 • Розробка енергозберігаючих та альтернативних концепцій автомобілів (BMW ActiveHybrid, BMW CleanEnergy, MINI E).
 • Екологічно безпечні процеси виробництва та утилізації відходів.
 • Відповідальність по соціальних питаннях і зобов'язання з освіти та безпеки руху.

   Др. Норберт Райтхофер, голова правління BMW AG, розглядає екологічно раціональні дії як головну складову філософії концерну BMW: «Тільки зіткнувшись з завтрашніми труднощами сьогодні, у нас з'явиться можливість підшукати правильні відповіді. Наше головне завдання - діяти відповідально, створюючи цінності. Як по відношенню до суспільства в цілому, так і по відношенню до нашої компанії ».

      Зобов'язання концерну BMW з охорони навколишнього середовища.
 Зробити автомобілі більш екологічними - пріоритетне завдання для BMW Group. Для автомобілів, які продаються в Європі, концерн BMW знизив викиди СО2 більш ніж на 27% у період з 1995 по кінець 2008 року - більше, ніж будь-який інший автомобільний виробник.
 • На сьогоднішній день більше 1,4 мільйона автомобілів BMW і MINI оснащуються технологіями Efficient Dynamics.
 • У 32 моделей концерну BMW викид СО2 становить 140 г/км (станом на літо 2009).
 • Комплекс заходів Efficient Dynamics не обмежується будь-якої серією, а застосовується для кожного серійного автомобіля.
 • Скоро будуть готові для серійного виробництва: технології BMW ActiveHybrid з витратою палива, зниженим на 20% в порівнянні з моделями, які оснащуються тільки двигуном внутрішнього згоряння.
 • Головна мета - нульові викиди: BMW Group став першим автовиробником, який робить ставку на водневі технології. На сьогоднішній день випущено 100 водневих автомобілів BMW Hydrogen 7, які проходять випробування.
 • Також випробовується ще одна альтернативна концепція двигуна, наприклад, понад 600 автомобілів MINI Е, які працюють тільки на електричному приводі, проходять зараз масштабне випробування в реальних умовах.

    BMW Group - лідер із захисту природних ресурсів.
 Виключно низький витрата палива і викид СО2 вироблених автомобілів - з одного боку. Чисті процеси виробництва - другий важливий аспект відповідального підходу по відношенню до навколишнього середовища. Використання якомога меншої кількості енергії і води, при роботі з розчинниками, виробництві відходів та викидів - подібна практика застосовується у всіх виробничих потужностях концерну BMW. Кілька прикладів:
 • Чисте виробництво: витрата енергії і води, відходи і викиди при виробництві одного автомобіля будуть знижені на 30% за період з 2006 по 2012 (наприклад, по 5% щорічно).
 • Використання холодних грунтових вод для охолодження будівель зберігає близько 10 000 МВт електрики і 6300 тонн СО2 в Центрі Досліджень і Інновацій в Мюнхені (FIZ).
 • Завод BMW у Спартанбурге, Південна Кароліна, США, використовує більше 60% своєї енергії з метанового газу, який проводитиметься довколишнім заводом з переробки відходів, таким чином, знижуючи викид СО2 щорічно на 69 000 тонн.
 • Завод BMW у Штейре, Німеччина, застосовує замкнутий цикл використання води і систему очищення, зберігаючи до 30 мільйонів літрів води щорічно.

    95% автомобілів концерну BMW Group потрапляють на переробку.
 Всі автомобілі концерну BMW розроблені таким способом, який дозволяє швидко та екологічно-безпечно їх утилізувати в кінці життєвого циклу.

   • З 1 січня 2007 покупці BMW Group в країнах ЄС можуть безкоштовно повернути свої старі автомобілі концерну для утилізації.
 • 95% автомобілів концерну BMW піддаються утилізації або повторного виробництва -85% використовуються для виробництва матеріалів і ще 10% для регенерації енергії.
 • 15% всіх пластикових елементів автомобілів концерну BMW виготовлені з перероблених матеріалів.

    Розумна логістика знижує вплив на навколишнє середовище.
 При транспортуванні нових автомобілів концерн BMW використовує переважно залізну дорогу і морські перевезення та оптимально використовує контейнери, ящики і вантажівки.

   • Значна частка всіх перевезень BMW здійснюється водними видами транспорту.
 • Більше 60% вироблених автомобілів на заводах BMW в Дінголфінге (Німеччина) і Росслін (Південна Африка) досягають кінцевої мети призначення завдяки використанню залізничних перевезень.
 • Транспортування без захисту поверхні автомобілів - завдяки транспортуванні в закритих товарних вагонах: у 2008 році 82% нових автомобілів BMW і MINI були доставлені покупцям без захисту поверхонь - інновація в автомобільній галузі.
 • 13500 тисяч контейнерів із переробленої сировини задіяні в перевезеннях концерну BMW.

    Філософія BMW Group: ефективність персоналу - найважливіша складова корпоративного успіху.
 Ще одним аспектом екологічно розумного ведення бізнесу є відповідальність компанії перед своїм персоналом. Тому концерн BMW створив всі умови для підвищення ефективності роботи співробітників: система контролю здоров'я, гнучкий графік роботи, ергономічно-зручні робочі місця, пенсійне забезпечення.

   • пропонує тренінги та навчання по 23 технічними та економічними професіями. У 2008 році 1200 молодих людей почали професійну освіту в BMW.
 • Тільки в 2008 році BMW Group інвестував 154 млн. євро в програми освіти та тренінгів для співробітників.
 • 28 000 співробітників взяли участь у добровільних, безкоштовних медичних оглядів.

    Просуваючи безпеку на дорогах - навіть для дітей та підлітків.
 Залучення BMW Group в різні проекти з безпеки дорожнього руху пояснює спробу концерну прийняти відповідальність за вироблений продукт і взяти на себе соціальну ініціативу на міжнародному рівні.

   • Велика Британія: Cool Wayz - Інтернет-проект BMW Group, який допомагає школярам знайти самий безпечний шлях до школи.
 • Китай: у 2008 публікації BMW Group допомогли навчити понад 100 000 дітей в дитячих садах правильно поводитися на дорогах.
 • Німеччина: з 1982 BMW Group - при співпраці з організацією із забезпечення безпеки руху - надали допомогу більш 268 000 першокласників у Мюнхені, надавши їм програму, яка дозволяє знайти самий безпечний шлях до школи.
 • Бразилія і Аргентина: більше 2 500 школярів і початківців водіїв взяли участь у "Програмі дорожнього навчання».

    Ключові моменти:
 • Efficient Dynamics - один зі способів, за допомогою якого BMW Group реалізує своє бачення, яким має бути автомобільний виробник зі стійким зростанням. Efficient Dynamics - комплекс інноваційних технологій, які за останні 10 років дозволили значно скоротити витрату палива і викидів СО2 в порівнянні з іншими автомобільними виробниками Європи.

 • BMW Group - лідер галузі з екологічної та соціальної відповідальності.
 • Це також підтверджується індексом стійкості Dow Jones, який ось вже декілька років виділяє BMW Group, як лідера у своєму секторі виробництва.
 • За минулі дев'ять років, BMW Group зарахований до FTSE4Good, один з самих значущих показників Британії по стійкості розвитку бізнесу. З 2007 BMW Group також входить до FTSE4Good Environmental Index для компаній, які відрізняються своєю відповідальністю по відношенню до навколишнього середовища.
 • BMW Group - головний гравець в галузі управління ресурсами для сталого розвитку.

   Новий звіт з розвитку концерну буде представлений на Міжнародному автосалоні у Франкфурті у вересні 2009 року.    

Детальніше про BMW в Україну


Статьи похожей тематики:

  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Навчання персоналу - ключовий чинник успіху в автомобільному бізнесі
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Прем&
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Компанії «ВіДі Груп» виповнилося 15 років
  • В Україні презентували нову BMW 5-серію і ActiveHybrid X6
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • BMW готує автомобіль майбутнього Megacity Vehicle
  • Кращий квартал для BMW Group




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.