05-01-2011 | Рынок автомобилей

Mercedes-Benz презентував в Україні відразу три новинки

2 липня компанія АвтоКапітал, генеральне представництво Даймлер АГ в Україні представила на українському ринку одразу три новинки. Показово, що презентація пройшла шаховому стилі, даючи зрозуміти, що це не просто новинки, а відразу три ходи від Mercedes-Benz до лідерства в Premium-сегменті.
 Головною прем'єрою, безумовно, став оновлений Mercedes-Benz S-класу 2009 року. Крім того, після багаторічної перерви Mercedes-Benz повертається в сегмент люксових купе та презентував E-клас Coupe. Ну і на останок, вперше в Україні офіційно представлений автомобіль з гібридною силовою установкою, яка тепер доступна на S-класі.
 Всі три прем'єри - це досить сильні «фігури» у своїх сегментах і дозволять Mercedes-Benz «зіграти» успішну «партію» на українському ринку.  Представляючи новинки, Генеральний директор АвтоКапітал Віктор Степаненко зазначив, що вони підкорюють не тільки зовнішнім дизайном і гармонією, але й технічним оснащенням. Традиційно, на S-класі представлені самі передові системи безпеки і допомоги водієві, а рівень оснащення виставляє новий стандарт для інших виробників. Mercedes-Benz S-класу - це дуже принципова модель для Даймлер АГ - саме вона формує імідж всього бренду. У минулому році українці поставили своєрідний рекорд і купили майже 1 тис. одиниць S-класів. У 2009 році плани генерального представництва скромніше - до кінця 2009 року реалізувати 45 оновлених S-класів.

   AUTO-Consulting розбиралася, що ж нового пропонують на оновленій версії Mercedes-Benz S-класу 2009 року?

Зовні відрізнити оновлений Mercedes-Benz S-класу досить легко по «гірлянді» світлодіодів спереду і зміненим заднім ліхтарям . Вночі 52 світлодіоди в габаритах ззаду будуть світитися у формі подвійної літери «C», так що помилитися буде важко.

 Крім того, S-клас 2009 року відрізняються виразна стріловидна решітка радіатора, а також новий передній бампер з непомітними притягають світло контурами і хромовий ободок під повітрозабірниками.

З технічної точки зору головною новацією на українському ринку, безумовно, стане S-клас з гібридною силовою установкою. Новий Mercedes-Benz S 400 HYBRID створений на базі моделі S 350 і оснащений глибоко модернізованою системою приводу і трансмісії. Бензиновий двигун об'ємом 3,5 літра розвиває 205 кВт/279 л. с., а електродвигун видає 15 кВт/20 л.с. і має пусковий обертовий момент 160 Нм.

Поєднання бензинового двигуна і електромотора з літій-іонним акумулятором не тільки дозволило підвищити потужність, в порівнянні зі звичайною бензиновою версією S350, але й домогтися витрати палива близько 7,9 літрів на 100 км. Особливо ефективна гібридна установка в міських умовах, де немає необхідності в максимальній потужності двигуна.

 У асортимент двигунів Mercedes-Benz також входять вісім удосконалених бензинових і дизельних двигунів, які споживають до 7% менше палива. З середньою витратою дизельного палива 7,6 літра модель S 350 BlueEFFICIENCY є однією з найбільш раціональних моделей у сегменті автомобілів класу «люкс».

Технічні новації продовжені і в системах допомоги водієві на базі камери і радара, які перетворюють розкішний седан у «розумного» партнера на дорозі. Серед них, наприклад, система адаптивного управління головним світлом, система попередження про перетин лінії розмітки і система розпізнавання знаків обмеження швидкості, а також модернізована система нічного бачення. Серед інших інновацій виділяється функція стеження за станом водія ATTENTION ASSIST і автоматична стабілізація при бічному вітрі.

 Першим у світі Mercedes-Benz пропонує укомплектувати свою флагманську модель нової технологією SPLITVIEW для системи управління і індикації COMAND, розташованої в центрі консолі. Ця інноваційна концепція виводу зображення дозволяє водієві і пасажирові на передньому сидінні одночасно переглядати різну інформацію на одному і тому ж екрані. Поки водій звіряється з картографічною навігаційною системою, пасажир може, наприклад, дивитися кіноновинка з DVD-диска.

Крім цього, компанія Mercedes-Benz розширила функції стандартної системи управління і індикації COMAND, наприклад, додала слот для карти пам'яті SD . Інші нововведення включають модифікований інтерфейс Bluetooth. Ці нововведення дозволяють експортувати збережені дані і імпортувати їх у будь-який інший автомобіль S-класу.

 Ззаду пасажири отримали окрему мультимедійну систему з двома 8-дюймовими моніторами, інтегрованими в підголовники. Комплект бездротових навушників, можливість підключення до зовнішніх і штатним аудіо-та відеотехніка, дозволяє пасажирам повністю бути автономними у виборі режиму роботи мультимедіа.

Система об'ємного звучання Logic 7 забезпечує в салоні непередаване тривимірне звучання, настільки природне, що всі пасажири будуть немов оповиті музикою з усіх сторін.

У Україні буде поставлятися вся лінійка силових агрегатів. Асортимент бензинових двигунів включає 6-циліндрові S 350/S 350 4MATIC (200 кВт/272 к.с.) з робочим об'ємом 3,5 літра, а також дві 8-циліндрових версії S 450/S 450 4MATIC (250 кВт/340 л . с.; робочий об'єм 4,7 л) і S 500/S 500 4MATIC (285 кВт/388 л. с.; робочий об'єм 5,5 л).

   Флагманської моделлю залишається автомобіль S 600, оснащений 12-циліндровим двигуном з двома турбонагнітачами потужністю 380 кВт/517 к.с. (Робочий об'єм 5,5 л), який розганяє розкішний седан до 100 км/год за 4,6 секунди. Асортимент поповнився високопродуктивними розробками від Mercedes-AMG: S 63 AMG з двигуном V8 потужністю 386 кВт/525 к.с. (Робочий об'єм 6,2 л) і S 65 AMG з 12-циліндровим двигуном потужністю 450 кВт/612 к.с. (Робочий об'єм 6,0 л).  Оновлений Mercedes-Benz S-класу в Україні стартує з вартості 80000 євро за «початкову» версію S350.

  Mercedes-Benz E-клас Coupe

     З появою купе Mercedes-Benz E-класу відновилася ланцюжок поколінь середньорозмірних купе, якими раніше славився Mercedes-Benz. Останнім таким успішним авто стало купе в 124-му кузові, але з тих пір хтось вирішив, що Mercedes-Benz потрібні більш молодіжні машини і так з'явилося купе CLK. Але в новому поколінні Е-класу вирішено було повернутися до славетних традицій і вивести на ринок «спадкоємця» легендарних Premium-купе, та ще й виконаного з історичною автентичністю. Спираючись на класичне виконання кузова в стилі купе, де відсутні середні стійки і повністю опускаються бічні стекла, це нове двохдверне авто представляє динамічний дизайн новітнього Е-Класу в підкреслено спортивної інтерпретації. Незважаючи на свою спорідненість з седаном, нове купе відрізняється незалежною, самовпевненою і в той же час більш пристрасною натурою. За рахунок своєї стріловидності, що охоплює всю передню частину кузова - від переднього бампера, включаючи решітку радіатора, до капота - а також за рахунок екстремальної трактування подвійних фар і мускулистої комплекції, купе здається більш елегантним і динамічним.  

Крім цього, нове купе демонструє цілий багаж технічних інновацій, які зазвичай очікують від нього шанувальники спортивно-орієнтованих купе вищого класу. Серед них, зокрема, регулювання амортизаторів залежно від поточної дорожньої ситуації, система контролю втоми водія, превентивна система безпеки, а також «активний капот» для захисту пішоходів. Особливістю даного купе є пакет ADVANCED AGILITY, що дозволяє натисканням кнопки задавати режим роботи підвіски. Адаптивне управління головним світлом, розпізнавання дорожніх знаків і автоматичне екстрене гальмування - це ще кілька прикладів, що показують як дане сімейство задає нові стандарти у своєму класі.

 Але «родзинкою» саме купе стали нові сидіння, які є новітньою розробкою саме під нього. У рамках серійної комплектації сидіння оснащуються електрорегулюванням висоти подушки сидіння і нахилу спинки. По-спортивному високі спинки сидінь мають функцію Easy-Entry, яка полегшує пасажирам посадку на задні сидіння і вихід з салону. У поєднанні з електрорегулюванням сидінь і функцією запам'ятовування параметрів (пропонується як опція), обидва передніх сидіння оснащуються електропневматичне чотириступінчастою підтримкою поперекового вигину. Описати зручність цих сидінь - неможливо, в них потрібно хоча б раз посидіти.

У Україну будуть поставлятися купе з дизельними і бензиновими моторами. «Лінійка» дизелів стартує з E250 CDI, на який заявлений витрата палива в 5,1 л 100 км. Також буде пропонуватися і 3,5-літровий 231-сильний турбодизель. У гамі бензинових моторів доступні E250 (204 к.с.), E350 (292 к.с.), а також топ-модель E500 (388 к.с.).

За словами Віктора Степаненка, купе Е -класу стартує з вартості в 47783 євро за бензинову версію E250 CGI, але що унікально, для нього немає фіксованих «ліній» комплектації Avangarde, Elegance і т.п.. Кожен покупець може зібрати свій індивідуальний автомобіль, використовуючи весь перелік опцій. У АвтоКапітал очікують, що до кінця року купе Е-класу вибірут 10-15 покупців з витонченим смаком.

 Деталі. AUTO-Consulting        

Детальніше про новинки на mercedes-benz.ua

PS Голова наглядової ради АвтоКапітал гер Мюллер, як завзятий шахіст, розраховує "зіграти" успішну "партію" на українському ринку.


Статьи похожей тематики:

  • Прем&
  • Нові моделі Mercedes-Benz на 76-му Автомобільному Салоні в Женеві
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні стартував продаж нового покоління Mercedes-Benz E-класу
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Nissan представила новий Murano II
  • З червня 2009 року в Україні з&
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Світова прем&
  • У Женеві презентували Mazda5




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.