05-01-2011 | Рынок автомобилей
Кращий квартал для BMW Group Якими ж будуть мита на автомобілі? якому будуть мита: 12% або 20% Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004 Проект закону № 3677 до другого читання Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради «ГАЗелі» виповнюється 15 років ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України" Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ... У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677 РНБОУ планує ввести ряд дій, які вдарять по платоспроможності безкредитних ... Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... Сталий розвиток: BMW - лідер в області екологічної та соціальної відповідал ...
LDV може заявити про банкрутство
Компанія продовжує переговори з іноземним інвестором, який зацікавлений у збереженні виробничого майданчика в Бірмінгемі.
Рада Директорів LDV прийняв рішення про оформлення процедури адміністрування у відповідність з положеннями британського законодавства про неплатоспроможність компанії. 6 травня відбудеться розгляд заяви LDV у британському суді. Дане рішення ухвалене у зв'язку з безпрецедентним падінням обсягу продажів на ринку комерційного транспорту в умовах фінансової кризи, що не дозволяє підприємству функціонувати на беззбиткове рівні. Так, в 4 кварталі 2008 року рівень падіння ринку комерційних автомобілів у Великобританії - понад 40%. У 2009 падіння ринку тривало, і зниження продажів LDV склало понад 70%. Керівництво підприємства було змушене призупинити виробництво з грудня 2008 року до теперішнього моменту для розпродажу залишків на складах дилерів. Обсяг фінансових надходжень з продажу недостатній для продовження операційної діяльності підприємства і виплати заборгованості постачальникам (цифри заборгованості не розкриваються у зв'язку з мораторієм на інформацію щодо фінансової діяльності, розкриття якої буде прерогативою призначеного адміністратора), що стало підставою для подачі менеджментом LDV заяви на процедуру адміністрування .
«Група ГАЗ» придбала британського виробника легких комерційних автомобілів LDV Group (м. Бірмінгем) у липні 2006 року за 22 мільйони фунтів у інвестиційного фонду Sun Capital
Це придбання компанії за кордоном стало основою для розвитку «Групи ГАЗ» у сегменті легкого комерційного. Заступник Голови Правління «Групи ГАЗ» Олена Матвєєва: «Максус» - сучасний автомобіль, конкурентоспроможний на міжнародних ринках, який «Група ГАЗ» продовжує реалізовувати в Росії. Партнерство з LDV дозволило фахівцям «Групи ГАЗ» освоїти архітектуру конструювання та впровадження у виробництво комерційного транспорту на основі сучасних технологій: наші інженери проводили різноманітні тести автомобіля, вивчали конструкцію і параметри кожного вузла, освоїли різноманіття технічних рішень у розширенні модифікацій комерційного транспорту, освоїли виробничі ноу -хау по впровадженню високого рівня якості та надійності, ми розширили нашу базу потенційних постачальників для порівняння співвідношення ціни і якості комплектуючих для комерційного транспорту. Цей досвід став цінним основою для конструкторських розробок нашого легкого комерційного автомобіля нового покоління ГАЗель-3 і для поліпшення якості що випускаються зараз автомобілів ».
«Група ГАЗ» планувала забезпечити збільшення обсягів продажів продукції LDV за рахунок локалізації виробництва Maxus в Росії. Передбачалося забезпечити значне зниження собівартості автомобілів за рахунок великого обсягу закупівель компонентів у постачальників LDV для виробництва і продажів в Росії. Старт проекту локалізації Maxus планувався на 2 півріччя 2008 року. Проте фінансова криза, недоступність кредитних ресурсів змусили компанію переглянути пріоритети в інвестиційних проектах. А різке зростання курсу валют зробив економічно невигідним проект збірки автомобілів в Росії до досягнення глибокого рівня локалізації.
У 2008 році «Група ГАЗ» розглядала проект з локалізації виробництва автомобілів Maxus в Росії як початкову стадію впровадження у виробництво легкого комерційного автомобіля нового покоління ГАЗель-3. Планувалося в 2009 році побудувати на нижегородської майданчику «Групи ГАЗ» новий високотехнологічний комплекс з гнучкими можливостями для випуску різних поколінь сучасних LCV: у середньостроковій перспективі - автомобілів Maxus, в довгостроковій перспективі - автомобілів нового покоління ГАЗель-3.
У зв'язку з відмовою від початку робіт з локалізації виробництва Maxus в Росії в 2009 році в умовах глобальної фінансової кризи, компанія прийняла рішення зосередитися на розробці автомобіля Газель-3 без використання платформи Maxus. До цього часу компанія вже мала деякі успішні рішення у розробці нового комерційного автомобіля ГАЗель-3, які почалися ще в 2008 році у співпраці з провідними іноземними інжиніринговими компаніями, включаючи компанію «Магна». Тепер «Група ГАЗ» планує впровадження у виробництво автомобіля «ГАЗель-3» на більш сучасній платформі і розглядає можливість перенесення дати виводу на ринок ГАЗелі-3 з 2012 на 2011 рік. Таким чином, компанія продовжить стратегічні розробки з оновлення модельного ряду, які дозволять випустити новий комерційний автомобіль на сучасній платформі, актуальною як мінімум до 2020 року.
Разом з тим компанія, зберігаючи право виробництва та продажу автомобілів Maxus в Росії і країнах СНД, може в подальшому розглядати доцільність випуску автомобілів Maxus в Росії в залежності від потреб ринку.
За 2,5 року в складі «Групи ГАЗ» LDV показало значний прогрес у розвитку. За цей період було розроблено та впроваджено у виробництво новий сучасний продукт - лінійка легких комерційних автомобілів Maxus - понад 50 модифікацій. Продуктова лінійка включає і новітню розробку з метою підвищення екологічної безпеки і зниження вартості володіння - автомобіль Maxus з електричним двигуном. За цей період обсяг продажів продукції LDV виріс на 30%, дилерська мережа у Великобританії розширилася на 25%. За цей період на 40% збільшилася продуктивність праці, було створено 200 нових робочих місць.
За 2,5 року «Група ГАЗ» значно розширила ринки збуту продукції LDV - автомобілі Maxus стали реалізовуватися в Голландії, Данії, Туреччини, Малайзії, Іспанії, Франції, Бельгії, Росії. LDV стало постачальником для великих корпоративних клієнтів Великобританії - Міністерства внутрішніх справ, Міністерства оборони, Королівської поштової служби, поліцейських відомств і медичних установ.
З настанням фінансової кризи «Група ГАЗ» зробила все можливе для збереження робочих місць на LDV та активізації продажів в умовах різкого падіння обсягів продажу в умовах зниження ємності ринку. Розглядалася можливість викупу підприємства менеджментом LDV, який звертався до британського уряду з проханням про позику на підтримку виробництва екологічного транспорту з використанням альтернативних джерел енергії, велися активні переговори з іноземними інвесторами. На даний момент «Група ГАЗ» продовжує переговори про продаж підприємства з іноземним інвестором, який має намір зберегти виробничий майданчик у Бірмінгемі. Здійснення покупки іноземним інвестором можливо і в період адміністрування. У випадку, якщо угода відбудеться до розгляду заяви на адміністрування LDV у суді 6 травня, LDV має право відкликати заяву.
При прийнятті рішення про процедуру адміністрування менеджмент LDV знайшов розуміння у профспілкових лідерів підприємства, які цінують досягнення «Групи ГАЗ» у відновленні виробництва заводу, створення робочих місць, розвитку бізнесу і прагнення компанії знайти інвесторів для збереження виробництва в Бірмінгемі.
Рада Директорів LDV прийняв рішення про оформлення процедури адміністрування у відповідність з положеннями британського законодавства про неплатоспроможність компанії. 6 травня відбудеться розгляд заяви LDV у британському суді. Дане рішення ухвалене у зв'язку з безпрецедентним падінням обсягу продажів на ринку комерційного транспорту в умовах фінансової кризи, що не дозволяє підприємству функціонувати на беззбиткове рівні. Так, в 4 кварталі 2008 року рівень падіння ринку комерційних автомобілів у Великобританії - понад 40%. У 2009 падіння ринку тривало, і зниження продажів LDV склало понад 70%. Керівництво підприємства було змушене призупинити виробництво з грудня 2008 року до теперішнього моменту для розпродажу залишків на складах дилерів. Обсяг фінансових надходжень з продажу недостатній для продовження операційної діяльності підприємства і виплати заборгованості постачальникам (цифри заборгованості не розкриваються у зв'язку з мораторієм на інформацію щодо фінансової діяльності, розкриття якої буде прерогативою призначеного адміністратора), що стало підставою для подачі менеджментом LDV заяви на процедуру адміністрування .
«Група ГАЗ» придбала британського виробника легких комерційних автомобілів LDV Group (м. Бірмінгем) у липні 2006 року за 22 мільйони фунтів у інвестиційного фонду Sun Capital
Це придбання компанії за кордоном стало основою для розвитку «Групи ГАЗ» у сегменті легкого комерційного. Заступник Голови Правління «Групи ГАЗ» Олена Матвєєва: «Максус» - сучасний автомобіль, конкурентоспроможний на міжнародних ринках, який «Група ГАЗ» продовжує реалізовувати в Росії. Партнерство з LDV дозволило фахівцям «Групи ГАЗ» освоїти архітектуру конструювання та впровадження у виробництво комерційного транспорту на основі сучасних технологій: наші інженери проводили різноманітні тести автомобіля, вивчали конструкцію і параметри кожного вузла, освоїли різноманіття технічних рішень у розширенні модифікацій комерційного транспорту, освоїли виробничі ноу -хау по впровадженню високого рівня якості та надійності, ми розширили нашу базу потенційних постачальників для порівняння співвідношення ціни і якості комплектуючих для комерційного транспорту. Цей досвід став цінним основою для конструкторських розробок нашого легкого комерційного автомобіля нового покоління ГАЗель-3 і для поліпшення якості що випускаються зараз автомобілів ».
«Група ГАЗ» планувала забезпечити збільшення обсягів продажів продукції LDV за рахунок локалізації виробництва Maxus в Росії. Передбачалося забезпечити значне зниження собівартості автомобілів за рахунок великого обсягу закупівель компонентів у постачальників LDV для виробництва і продажів в Росії. Старт проекту локалізації Maxus планувався на 2 півріччя 2008 року. Проте фінансова криза, недоступність кредитних ресурсів змусили компанію переглянути пріоритети в інвестиційних проектах. А різке зростання курсу валют зробив економічно невигідним проект збірки автомобілів в Росії до досягнення глибокого рівня локалізації.
У 2008 році «Група ГАЗ» розглядала проект з локалізації виробництва автомобілів Maxus в Росії як початкову стадію впровадження у виробництво легкого комерційного автомобіля нового покоління ГАЗель-3. Планувалося в 2009 році побудувати на нижегородської майданчику «Групи ГАЗ» новий високотехнологічний комплекс з гнучкими можливостями для випуску різних поколінь сучасних LCV: у середньостроковій перспективі - автомобілів Maxus, в довгостроковій перспективі - автомобілів нового покоління ГАЗель-3.
У зв'язку з відмовою від початку робіт з локалізації виробництва Maxus в Росії в 2009 році в умовах глобальної фінансової кризи, компанія прийняла рішення зосередитися на розробці автомобіля Газель-3 без використання платформи Maxus. До цього часу компанія вже мала деякі успішні рішення у розробці нового комерційного автомобіля ГАЗель-3, які почалися ще в 2008 році у співпраці з провідними іноземними інжиніринговими компаніями, включаючи компанію «Магна». Тепер «Група ГАЗ» планує впровадження у виробництво автомобіля «ГАЗель-3» на більш сучасній платформі і розглядає можливість перенесення дати виводу на ринок ГАЗелі-3 з 2012 на 2011 рік. Таким чином, компанія продовжить стратегічні розробки з оновлення модельного ряду, які дозволять випустити новий комерційний автомобіль на сучасній платформі, актуальною як мінімум до 2020 року.
Разом з тим компанія, зберігаючи право виробництва та продажу автомобілів Maxus в Росії і країнах СНД, може в подальшому розглядати доцільність випуску автомобілів Maxus в Росії в залежності від потреб ринку.
За 2,5 року в складі «Групи ГАЗ» LDV показало значний прогрес у розвитку. За цей період було розроблено та впроваджено у виробництво новий сучасний продукт - лінійка легких комерційних автомобілів Maxus - понад 50 модифікацій. Продуктова лінійка включає і новітню розробку з метою підвищення екологічної безпеки і зниження вартості володіння - автомобіль Maxus з електричним двигуном. За цей період обсяг продажів продукції LDV виріс на 30%, дилерська мережа у Великобританії розширилася на 25%. За цей період на 40% збільшилася продуктивність праці, було створено 200 нових робочих місць.
За 2,5 року «Група ГАЗ» значно розширила ринки збуту продукції LDV - автомобілі Maxus стали реалізовуватися в Голландії, Данії, Туреччини, Малайзії, Іспанії, Франції, Бельгії, Росії. LDV стало постачальником для великих корпоративних клієнтів Великобританії - Міністерства внутрішніх справ, Міністерства оборони, Королівської поштової служби, поліцейських відомств і медичних установ.
З настанням фінансової кризи «Група ГАЗ» зробила все можливе для збереження робочих місць на LDV та активізації продажів в умовах різкого падіння обсягів продажу в умовах зниження ємності ринку. Розглядалася можливість викупу підприємства менеджментом LDV, який звертався до британського уряду з проханням про позику на підтримку виробництва екологічного транспорту з використанням альтернативних джерел енергії, велися активні переговори з іноземними інвесторами. На даний момент «Група ГАЗ» продовжує переговори про продаж підприємства з іноземним інвестором, який має намір зберегти виробничий майданчик у Бірмінгемі. Здійснення покупки іноземним інвестором можливо і в період адміністрування. У випадку, якщо угода відбудеться до розгляду заяви на адміністрування LDV у суді 6 травня, LDV має право відкликати заяву.
При прийнятті рішення про процедуру адміністрування менеджмент LDV знайшов розуміння у профспілкових лідерів підприємства, які цінують досягнення «Групи ГАЗ» у відновленні виробництва заводу, створення робочих місць, розвитку бізнесу і прагнення компанії знайти інвесторів для збереження виробництва в Бірмінгемі.