05-01-2011 | Рынок автомобилей

LDV може заявити про банкрутство

Компанія продовжує переговори з іноземним інвестором, який зацікавлений у збереженні виробничого майданчика в Бірмінгемі.
 Рада Директорів LDV прийняв рішення про оформлення процедури адміністрування у відповідність з положеннями британського законодавства про неплатоспроможність компанії. 6 травня відбудеться розгляд заяви LDV у британському суді. Дане рішення ухвалене у зв'язку з безпрецедентним падінням обсягу продажів на ринку комерційного транспорту в умовах фінансової кризи, що не дозволяє підприємству функціонувати на беззбиткове рівні. Так, в 4 кварталі 2008 року рівень падіння ринку комерційних автомобілів у Великобританії - понад 40%. У 2009 падіння ринку тривало, і зниження продажів LDV склало понад 70%. Керівництво підприємства було змушене призупинити виробництво з грудня 2008 року до теперішнього моменту для розпродажу залишків на складах дилерів. Обсяг фінансових надходжень з продажу недостатній для продовження операційної діяльності підприємства і виплати заборгованості постачальникам (цифри заборгованості не розкриваються у зв'язку з мораторієм на інформацію щодо фінансової діяльності, розкриття якої буде прерогативою призначеного адміністратора), що стало підставою для подачі менеджментом LDV заяви на процедуру адміністрування .

     «Група ГАЗ» придбала британського виробника легких комерційних автомобілів LDV Group (м. Бірмінгем) у липні 2006 року за 22 мільйони фунтів у інвестиційного фонду Sun Capital

   Це придбання компанії за кордоном стало основою для розвитку «Групи ГАЗ» у сегменті легкого комерційного. Заступник Голови Правління «Групи ГАЗ» Олена Матвєєва: «Максус» - сучасний автомобіль, конкурентоспроможний на міжнародних ринках, який «Група ГАЗ» продовжує реалізовувати в Росії. Партнерство з LDV дозволило фахівцям «Групи ГАЗ» освоїти архітектуру конструювання та впровадження у виробництво комерційного транспорту на основі сучасних технологій: наші інженери проводили різноманітні тести автомобіля, вивчали конструкцію і параметри кожного вузла, освоїли різноманіття технічних рішень у розширенні модифікацій комерційного транспорту, освоїли виробничі ноу -хау по впровадженню високого рівня якості та надійності, ми розширили нашу базу потенційних постачальників для порівняння співвідношення ціни і якості комплектуючих для комерційного транспорту. Цей досвід став цінним основою для конструкторських розробок нашого легкого комерційного автомобіля нового покоління ГАЗель-3 і для поліпшення якості що випускаються зараз автомобілів ».

     «Група ГАЗ» планувала забезпечити збільшення обсягів продажів продукції LDV за рахунок локалізації виробництва Maxus в Росії. Передбачалося забезпечити значне зниження собівартості автомобілів за рахунок великого обсягу закупівель компонентів у постачальників LDV для виробництва і продажів в Росії. Старт проекту локалізації Maxus планувався на 2 півріччя 2008 року. Проте фінансова криза, недоступність кредитних ресурсів змусили компанію переглянути пріоритети в інвестиційних проектах. А різке зростання курсу валют зробив економічно невигідним проект збірки автомобілів в Росії до досягнення глибокого рівня локалізації.

   У 2008 році «Група ГАЗ» розглядала проект з локалізації виробництва автомобілів Maxus в Росії як початкову стадію впровадження у виробництво легкого комерційного автомобіля нового покоління ГАЗель-3. Планувалося в 2009 році побудувати на нижегородської майданчику «Групи ГАЗ» новий високотехнологічний комплекс з гнучкими можливостями для випуску різних поколінь сучасних LCV: у середньостроковій перспективі - автомобілів Maxus, в довгостроковій перспективі - автомобілів нового покоління ГАЗель-3.

     У зв'язку з відмовою від початку робіт з локалізації виробництва Maxus в Росії в 2009 році в умовах глобальної фінансової кризи, компанія прийняла рішення зосередитися на розробці автомобіля Газель-3 без використання платформи Maxus. До цього часу компанія вже мала деякі успішні рішення у розробці нового комерційного автомобіля ГАЗель-3, які почалися ще в 2008 році у співпраці з провідними іноземними інжиніринговими компаніями, включаючи компанію «Магна». Тепер «Група ГАЗ» планує впровадження у виробництво автомобіля «ГАЗель-3» на більш сучасній платформі і розглядає можливість перенесення дати виводу на ринок ГАЗелі-3 з 2012 на 2011 рік. Таким чином, компанія продовжить стратегічні розробки з оновлення модельного ряду, які дозволять випустити новий комерційний автомобіль на сучасній платформі, актуальною як мінімум до 2020 року.

   Разом з тим компанія, зберігаючи право виробництва та продажу автомобілів Maxus в Росії і країнах СНД, може в подальшому розглядати доцільність випуску автомобілів Maxus в Росії в залежності від потреб ринку.

   За 2,5 року в складі «Групи ГАЗ» LDV показало значний прогрес у розвитку. За цей період було розроблено та впроваджено у виробництво новий сучасний продукт - лінійка легких комерційних автомобілів Maxus - понад 50 модифікацій. Продуктова лінійка включає і новітню розробку з метою підвищення екологічної безпеки і зниження вартості володіння - автомобіль Maxus з електричним двигуном. За цей період обсяг продажів продукції LDV виріс на 30%, дилерська мережа у Великобританії розширилася на 25%. За цей період на 40% збільшилася продуктивність праці, було створено 200 нових робочих місць.

   За 2,5 року «Група ГАЗ» значно розширила ринки збуту продукції LDV - автомобілі Maxus стали реалізовуватися в Голландії, Данії, Туреччини, Малайзії, Іспанії, Франції, Бельгії, Росії. LDV стало постачальником для великих корпоративних клієнтів Великобританії - Міністерства внутрішніх справ, Міністерства оборони, Королівської поштової служби, поліцейських відомств і медичних установ.

     З настанням фінансової кризи «Група ГАЗ» зробила все можливе для збереження робочих місць на LDV та активізації продажів в умовах різкого падіння обсягів продажу в умовах зниження ємності ринку. Розглядалася можливість викупу підприємства менеджментом LDV, який звертався до британського уряду з проханням про позику на підтримку виробництва екологічного транспорту з використанням альтернативних джерел енергії, велися активні переговори з іноземними інвесторами. На даний момент «Група ГАЗ» продовжує переговори про продаж підприємства з іноземним інвестором, який має намір зберегти виробничий майданчик у Бірмінгемі. Здійснення покупки іноземним інвестором можливо і в період адміністрування. У випадку, якщо угода відбудеться до розгляду заяви на адміністрування LDV у суді 6 травня, LDV має право відкликати заяву.

   При прийнятті рішення про процедуру адміністрування менеджмент LDV знайшов розуміння у профспілкових лідерів підприємства, які цінують досягнення «Групи ГАЗ» у відновленні виробництва заводу, створення робочих місць, розвитку бізнесу і прагнення компанії знайти інвесторів для збереження виробництва в Бірмінгемі.


Статьи похожей тематики:

  • Кращий квартал для BMW Group
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • «ГАЗелі» виповнюється 15 років
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України"
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • РНБОУ планує ввести ряд дій, які вдарять по платоспроможності безкредитних ...
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Сталий розвиток: BMW - лідер в області екологічної та соціальної відповідал ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.