05-01-2011 | Рынок автомобилей

Renault грала за правилами в "безпека"

Десять команд з різних куточків України з'їхалися в минулі вихідні до Києва, щоб взяти участь в унікальній «Автогрі за правилами« Безпека »- змаганні, де головну роль грала не швидкість, а розум, знання і вміння приймати швидкі і логічні рішення. Протягом двох днів територія київського автодрому «Чайка» була окупована учнями середніх і старших класів з десяти областей нашої країни, які боролися за право називатися переможцями першого в історії Україні подібного турніру.  Змагання, яке пройшло за підтримки Департаменту ДАІ МВС України, компанії «Рено Україна» та Міністерства освіти і науки України, складалося з двох етапів - підготовчого і фінального. Подолати власноруч розставлену змійку і заїхати в імпровізований гараж, переїхати через перешкоду по двох вузеньких містках або подолати частина дистанції, точно дотримуючись заданої швидкості - ось лише кілька завдань серед тих, які були запропоновані юним спортсменам.

     Мабуть, найбільш цікавим етапом змагань було подолання імпровізованого перехрестя, де кожна з команд-учасниць намагалася розставити світлофори і дорожні знаки таким чином, щоб якомога довше затримати суперників на цьому відрізку дистанції. До чого тільки не вдавалися винахідливі школярі - дехто навіть зображував із себе сліпого пішохода, якого, згідно ПДР, водії повинні пропускати в будь-яких обставин і в будь-якому місці дороги!    Ну а краще за всіх впоралися з завданнями учні Львова, Миколаєва та Одеси - саме в такому порядку розподілилися призові місця. До речі, розв'язка змагань була гідна найкрутіших перегонів: після другого етапу команда львів'ян програвала обом суперникам, але за п'ять останніх етапів відіграла відставання і здобула жадану перемогу. Природно, львів'янам належить і перший рекорд «Автогри» - вони подолали всю змагальну дистанцію за 36 хвилин.

     «Мі перемогли тому, що були командою!». «Найбільше враження справило те, що у фіналі за нас вболівали майже всі команди-суперниці». «Ви не повірите, але ми всі з різних районів Львівської області, де-не-хто познайомився прямо в поїзді на Київ - але завдяки тренеру ми швидко знайшли спільну мову». Це - лише уривки інтерв'ю, які щасливі і збуджені переможці давали представникам численних ЗМІ. Власне кажучи, тут все було по-справжньому: і змагання, і суперечки, і розпач, і тріумф, і призи, і фінальний подіум, і прощальні фото разом з суперниками. А отже, можна сподіватися на те, що, опинившись в «справжній» дорослого життя, ці школярі вже не будуть безпорадними і невмілими гостями - адже за їх плечима буде корисний досвід «Автогри за правилами« Безпека ».

      Сергій Левченко, генерал-майор, заступник начальника Департаменту ДАІ МВС України:
 «Найважливішим є той факт, що« Автогра за правилами »- це змагання, в якому немає переможених - адже кожен учасник, я впевнений, забрав з собою додому часточку корисного досвіду. Я щиро радий за всіх учнів, які отримали можливість продемонструвати свої найкращі вміння та знання. Сподіваюся, що всі вони повернутися додому з яскравими враженнями, з розповідями, дипломами, призами та фото на пам'ять; що вони розкажуть друзям і колегам про цікавий вікенд у Києві. Упевнений, через деякий час всі ми будемо пишатися тим, що брали участь в найпершій «Автогрі за правилами» - грі, яка повинна стати початком великого і доброго справи. Можу запевнити, що Департамент ДАІ завжди буде підтримувати подібні ініціативи та надавати будь-яку допомогу організаторам таких розумних і корисних заходів ».

      Ніна Хмельовська, керівник прес-служби Департаменту ДАІ МВС України:
 «Повинна визнати, що програми, за допомогою яких Департамент Державтоінспекції здійснює навчання школярів правилам дорожнього руху, вже досить давно не оновлювалися. Нам потрібна була свіжа ідея, нова методика. Тому ми з ентузіазмом відгукнулися на пропозицію авторів «Автогри за правилами», відразу ж побачивши її свіжість, новизну та відповідність вимогам часу.  З іншого боку, дійсної унікальною є підтримка, яку надає нам компанія «Рено Україна». Власне кажучи, це перший випадок у нашій практиці, коли компанія-партнер фінансує левову частку заходу, від логістичних витрат до технічного оснащення, яке, до речі, в «Автогрі за правилами» є однією з найважливіших складових. Той факт, що, незважаючи на складну економічну ситуацію в країні, ми можемо з впевненістю дивитися у наше майбутнє, важко переоцінити. А в майбутньому я бачу ще багато нових проектів, спрямованих на підвищення рівня безпеки руху та дійсно ефективне навчання школярів правилам поведінки на дорогах ».

      Марк Леграсье, голова правління компанії ЗАТ «Рено Україна»:
 «Управління автомобілем дарує людям радість і величезне задоволення - але в той же час воно має бути максимально безпечним. Цей базовий принцип наша компанія сповідує у всьому світі, однак в Україні він має особливе значення. Ніхто не стане закривати очі на те, що рівень безпеки дорожнього руху в Україні залишає бажати кращого, і ми, у свою чергу, докладаємо і будемо докладати максимум зусиль для його підвищення.

   Хочу зазначити, що проект «Автогра за правилами» є справді унікальним і автентичним - ні в одній країні з тих, що реалізують нашу програму «Безпека для всіх», немає точного аналога цієї гри. Я вражений тим, наскільки авторам вдалося адаптувати реальні ситуації на дорогах для дитячого сприйняття. На мій погляд, основна відмінність «Автогри» полягає в тому, що діти мають справу не з комп'ютерними симуляторами або масштабними макетами, а зі справжніми автомобілями, якими вони управляють на справжньому автодромі. Це дійсно є рішенням, яке заслуговує на увагу колег зі всього світу. Але особисто я вважаю найбільш важливим розвиток цього напряму в Україні, країні, де ми живемо і працюємо ».

      Ірина Гон, директор департаменту зі зв'язків з громадськістю та розвитку марок Renault і Dacia:
 «Не є таємницею, що компанія Renault приділяє величезну увагу безпеці своїх автомобілів і дорожнього руху в цілому. Глобальна програма «Безпека для всіх» поширена в багатьох країнах світу, і я щаслива, що, починаючи з цього року, Україні теж входить до цього списку. Оскільки в кожній країні ця глобальна програма має власне втілення, ми також вирішили не залишатися осторонь від цього процесу і придумати щось дійсно унікальне. Не буду зараз розкривати всі таємниці, але можу сказати, що «Автогра за правилами» є тільки одним з декількох модулів, з яких складається наша програма дій.

     Можливо, однією з причин, по яких ми зупинили наш вибір на розробці проекту саме у форматі «Автогри за правилами», стала певна ностальгія, яку ми всі відчуваємо по дитинству, по іграх «Зірниця» та її аналогам. Останнім часом наші діти позбавлені таких ігор, які не лише розвивали б їх фізичні здібності, але і допомагали б їм навчитися логічно міркувати та швидко приймати вірні рішення. До того ж, знання правил дорожнього руху, які діти отримують у школах, повинні бути випробувані і застосовані ними на практиці. І зараз, після того, як ми перевірили наш підхід на практиці, я можу з повною впевненістю сказати, що «Автогра за правилами" Безпека "відповідає всім перерахованим умовам».

      Андрій Свєтін, розробник правил та організаційної підготовки і проведення «Автогри за правилами« Безпека »:
 «Думаю, кожна творча людина на моєму місці не був би задоволений своєю роботою, і я - не виняток. Вже в процесі попередніх заїздів ми почали виявляти певні недоліки в організації гри і виправляти їх прямо на місці. Повинен також зізнатися, що я сподівався на більш серйозний підхід усіх гравців до тих випробувань, які ми для них приготували. Наприклад, найбільша кількість помилок команди допускали на останньому, восьмому етапі, який вимагав від них теоретичних знань правил дорожнього руху. На мій погляд, це свідчить про те, що діти приділяли більше уваги практичним завданням, не надто серйозно ставлячись до «домашнього завдання», тобто вивчення правил.    Власне кажучи, результат гри чітко продемонстрував, хто готувався до змагання, а хто підходив до питання менш серйозно, і діяв не за попереднім планом, а «по ситуації» ».

   Втім, незважаючи на всі дрібні недоліки, я радий, що мої очікування виправдалися майже на сто відсотків. Головне, що всім учасникам, організаторам та партнерам сподобався цей захід, а значить, воно буде розвиватися і поліпшуватися ».  

Детальніше про Renault в Україну


Статьи похожей тематики:

  • Renault грає в безпеку
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Кабмін прийняв програму Шкільний автобус до 2010 року. Закупівля почнеться ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.