05-01-2011 | Рынок автомобилей

Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки на вітчизняні авто

Прем'єр Росії Володимир Путін, який здійснює турне по ряду російських регіонів, у п'ятницю провів у Набережних Челнах нараду щодо заходів стимулювання і підтримки автомобільної промисловості в умовах кризи. Воно пройшло на тлі загрози масових заворушень в Примор'ї, пов'язаних з підвищенням з 12 січня 2009 року мита на ввезені в Росію іномарки.    Глава уряду відзначив, що "бюджетні ресурси, кошти природних монополій і, розраховую, найбільших приватних компаній повинні піти на закупівлю продукції вітчизняного виробництва". "Сьогодні, коли наші виробники змушені скорочувати виробництво, вважаю абсолютно неприпустимим витрачати гроші на придбання імпортних машин. Підкреслю - маю на увазі лише так званий прямий імпорт", - наводять слова Путіна "Інтерфакс" і ІТАР-ТАРС.

   Він заявив, що складальні підприємства іноземних автокомпаній в Росії можуть розраховувати на держпідтримку. "Зрозуміло, за умови повного виконання вимог щодо локалізації виробництва", - уточнив він.

 "Що ж стосується нових складальних підприємств, створених на території Росії закордонними автоконцернами, то вони теж є повноцінними вітчизняними виробниками. І в цьому сенсі виробництво Ford у Всеволожську нічим не відрізняється від" вазовского ", - зазначив він.

     Що стосується громадян, то Путін запропонував компенсувати їм процентні ставки за кредитами. "Найважливіше завдання - відновити споживчу активність населення. Для цього пропонується субсидіювати процентні ставки по кредитах громадян на придбання автомобілів. Звичайно, мова йде про автомобілі, випущених на території Росії і що відносяться до сегмента найбільш масового попиту (вартістю до 350 тис. рублів)", - заявив глава уряду.  

     Прем'єр також запропонував додатково виділити федеральним органам виконавчої влади в 2009 році 12,5 млрд рублів на закупівлю автомобілів. "Тим більше, що автопарк наших соціальних галузей, міліції, Міноборони, МНС вимагає подальшого оновлення", - сказав Путін.

     Примор'ї зниження мит на нові іномарки не дочекалося. Але туди будуть безкоштовно завозити "Жигулі" та іншу продукцію вітчизняного автопрому. Уряд буде повністю компенсувати РЖД вартість перевезення на Далекий Схід вироблених в Україні нових автомобілів, заявив прем'єр.  

     Перед нарадою він відвідав у Набережних Челнах науково-технічний центр одного з провідних російських автовиробників - "КамАЗ". У центрі конструюються, виготовляються і випробовуються нові моделі автотехніки. Прем'єру продемонстрували зразки - численні тягачі, самоскиди, види військової броньованої техніки, призначеної для організації зв'язку і розвідувальних операцій у військах.

     Путіну розповіли, що броньовані екземпляри проходять перевірку на міцність. Так, на одному з артилерійських тягачів глава уряду дійсно виявив сліди від куль від автомата Калашникова та снайперської гвинтівки, які не пробили захист.

     Прем'єру показали "КамАЗ" першого року випуску, який зійшов з конвеєра спеціально до 26 з'їзду КПРС в 1976 році. Показали і знамениту машину команди "КамАЗ-Мастер", яка нерідко завойовувала призові місця у міжнародних ралі.

     Путін також поговорив з робітниками, поцікавився умовами праці, настроєм, попросив розповісти про те, що їх турбує на даний момент. У відповідь він почув, що турбує одна проблема - як подолати кризу, а умови праці були і залишаються нормальними, навіть комфортними. Одного з робітників, який висловив побоювання про те, "як би не було гірше", Путін запросив особисто взяти участь у нараді.

     "КамАЗ", де побував Путін, на місяць зупинив конвеєр і відправив працівників у відпустку

     "КамАЗ" зупинить конвеєр з 19 грудня до 19 січня, а більшість співробітників будуть відправлені у відпустку з 23 грудня по 19 січня у зв'язку зі спадом попиту на продукцію. Як пояснили в прес-службі підприємства, це не означає його повної зупинки - проводитимуться ремонтні та профілактичні роботи, продовжиться відвантаження готової продукції зі складів.

     У компанії відзначили, що різкий спад попиту на продукцію автопрому робить непотрібним випуск великих обсягів продукції, чим і пояснюється така тривалість новорічних канікул.    У "КамАЗі" прогнозують, що "пожвавлення ринку почнеться лише в другій половині першого кварталу 2009 року". "Після цього" КамАЗ "готовий дуже швидко повернутися до колишнього темпу виробництва", - повідомили в компанії, відзначивши, що виробничий план на 2009 рік передбачає випуск 47 тисяч автомобілів.

     Це - другий вимушену відпустку колективу "КамАЗу". Перший аналогічний відпустка пройшла з 24 листопада по 7 грудня. "Незапланований відпочинок викликаний різким скороченням попиту на вантажні автомобілі, перш за все кранової, самосвальной, іншої будівельної техніки", - пояснили в компанії. У результаті за грудень зібрано всього 850 важких вантажівок замість 5200 в серпні.

     В даний час в компанії працюють близько 50 тис. співробітників. За останні два місяці "КамАЗ" відмовився від послуг 3 тис. чоловік з сторонніх організацій, які тимчасово залучалися для виконання різних робіт. Тимчасово припинено прийом на роботу нового персоналу, закриті близько 2 тис. вакансій. Головний конвеєр з жовтня переведений на чотириденний тиждень.

     Раніше генеральний директор "КамАЗа" Сергій Когогін допускав можливість зупинки конвеєра на весь січень. "У січні розумніше буде постояти", - повідомляв він журналістам у Москві після підписання угоди про продаж 10% акцій компанії німецькому автоконцерну Daimler. "Все залежить від надходження замовлень, ми працюємо в прямому режимі", - уточнив він тоді, пояснивши, що на грудень завод має замовлення на 1,8 тис. автомобілів, з яких 1 тис. машин доцільно зробити, а 800 - розпродати зі складу .

     У 2007 році завод випустив рекордну кількість автомобілів - 52 тис. 671 шт., 13,4 тис. з яких було спрямовано на експорт. У жовтні нинішнього року фінансовий директор "КамАЗа" Олена Мілінова повідомляла, що в 2008 році компанія планує зростання продажів автомобілів на 5,7% в порівнянні з попереднім роком - до 55 тис. машин.

     ЕР "заспокоїла жителів Далекого Сходу: російські авто стануть дешевші у два рази

     Відразу після виступу прем'єра на автомобільному заводі партія "Єдина Росія" відреагувала на заяви свого лідера, засудивши дії учасників акцій на Далекому Сході, спрямованих проти підвищення мит на старі іномарки.

     "Ми не будемо переглядати постанову уряду про мита", - заявив співголова соціально-консервативного клубу "Єдиної Росії", глава думського комітету з праці та зайнятості Андрій Ісаєв. Він нагадав, що в Росії сотні тисяч власників автомобілів і професійних водіїв пов'язані з російською автомобільною промисловістю. "Майже чверть дорослого населення пов'язано з вітчизняним автопромом", - передає його слова РБК.

     "Гасла" Дамо російському автопрому спокійно померти ", з якими виступають учасники акцій на Далекому Сході, можна назвати радикальними і навіть провокаційними", - у свою чергу заявив представник ліберального крила "Єдиної Росії", голова клубу "4 листопада" Валерій Фадєєв .  

   За його словами, владі слід уважно вивчити соціально-економічну ситуацію в Примор'ї, де проживає доросле населення, професійно пов'язане з різними сферами автопрому. "Стан справ на Далекому Сході не дуже блискуче, люди так чи інакше мають відношення до автомобільного бізнесу, до ввезення старих автомобілів. Тому потрібно якомога більш акуратно поставитися до цієї ситуації, - пояснив Фадєєв. - Треба спробувати зробити так, щоб втрати, навіть якщо вони будуть, були мінімальні для жителів регіонів ".

     А секретар президії Генради партії В'ячеслав Володін заспокоїв жителів Далекого Сходу, зазначивши, що прем'єр "запропонував обнулити тарифи на доставку вітчизняних автомобілів залізницею, що зробить їх доступними для населення віддалених територій. Раніше ціни на вітчизняні автомобілі там були в 2 рази вище, ніж у центральній Росії ".

     Мінпромторг обіцяє: продажі нових іномарок в 2009 році впадуть на 47%    Продажі нових імпортних легкових автомобілів в 2009 році впадуть у РФ на 47%, до 747 тисяч машин, при цьому в цілому по ринку РФ обсяги продажів легкових автомобілів впадуть мінімум на третину, заявив "Інтерфаксу" заступник міністра промисловості і торгівлі Андрій Дементьєв.

     "Ми прогнозуємо падіння ринку в 2009 році мінімум на 30%", - сказав Дементьєв.    За його словами, прогноз міністерства з продажу на 2008 складає близько 2770 тисяч нових авто. З них 720 тисяч - це нові вітчизняні автомобілі, 590 тисяч - автомобілі, вироблені в рамках промислового складання і 1 млн 400 тисяч - нові імпортні автомобілі. У 2009 році за прогнозами міністерства вітчизняних авто буде продано не менше 630 тисяч, вироблених в Україні іномарок - 515 тисяч, і лише 747 тисяч буде продано ввезених в РФ іномарок.

     У підсумку по 2009 року обсяги продажів нових імпортних автомобілів впадуть на 47%, нових вітчизняних автомобілів - на 12,5%.

     Голова ж Мінпромторгу Віктор Христенко розраховує, що російський авторинок відновить втрачені через глобальну кризу позиції до 2012 року і досягне піку по продажах до 2014 го  

Як протестували на Далекому Сході


Статьи похожей тематики:

  • У Росії масові протести проти підвищення мит на авто. Влада побоюється безл ...
  • Російська влада будуть пільгово кредитувати тільки покупку вітчизняних авто
  • У Росії почали діяти нові збільшені мита на авто
  • Україну набридли &
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Український ринок обрусів
  • Прем&
  • По Росії прокотилися акції протесту автомобілістів. Їх придушили силами ОМО ...
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.