05-01-2011 | Рынок автомобилей

У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet

В Україні відбудеться прем'єра Audi A3 Cabriolet, нова модель буде презентовано на виставці «ВААІД Київ Автомотів Шоу 2008», яка пройде з 26 травня по 1 червня, напередодні самого жаркого сезону року. Придбати новий Cabriolet можна буде в дилерській мережі «Автомобільної групи Віпос», офіційного імпортера Audi в Україну. Ціна новинки - 35 700 євро. На моменту початку продажів, в Україну будуть доступні Audi A3 Cabriolet з бензиновими двигунами 1,8 FSI і 2,0 FSI.  Спортивний, елегантний, повний емоцій - новий Audi A3 Cabriolet вже по дорозі в Україні. Автомобіль Audi А3 з відкритим верхом - кращий вибір у класі компактних автомобілів. У ньому поєднуються спортивний характер переможця Le Mans та безкомпромісну якість, характерне для кожної моделі автомобілів Audi.

   Моделі автомобілів Audi з відкидним верхом зазвичай мають класичний матерчатий верх, у випадку з Audi A3 Cabriolet цей елемент додає контурах автомобіля гармонійну елегантність і спортивність. М'який верх автомобіля відрізняється малою вагою і відмінною підгонкою. Він відкривається гідравлічно всього за дев'ять секунд і в повністю відкритому положенні займає дуже мало місця. Відкидний верх доступний в напівавтоматичному і в повністю автоматичному виконанні, дах зроблений із спеціального звуконепроникному матеріалу.

     Каркас кузова Audi A3 Cabriolet з відкидним верхом відрізняється високим вмістом особливо міцної сталі з великою кількістю зміцнених деталей, що забезпечує максимальну жорсткість і безпеку при зіткненні. Найвища якість внутрішнього виконання, привабливий дизайн і зразкова ергономіка створюють атмосферу спортивної елегантності. Місця в салоні цілком достатньо для чотирьох чоловік. Спинки задніх сидінь можна опустити, що дозволяє збільшити багажний простір з 260 до 674 л., Незалежно від того, піднятий верх або опущений.

   Audi A3 Cabriolet комплектується одним з чотирьох варіантів двигунів - два бензинових і два двигуни TDI. Вони поєднують в собі приголомшливу потужність і вражаючий крутний момент. Всі двигуни мають систему прямого уприскування і турбонаддувом. Діапазон потужності становить від 77 кВт (105 л. С.) До 147 кВт (200 л. С.). Автомобіль агрегується високотехнологічної коробкою передач S tronic.

     Динамічна підвіска надає Audi A3 Cabriolet виняткову маневреність. У автомобілі використовується електромеханічний підсилювач керма, що споживає мінімальну кількість енергії. Чотирьохважіль задня підвіска забезпечує чудовий комфорт і спортивну керованість.

   Компанія Audi пропонує A3 Cabriolet у варіантах Attraction і Ambition. Для обох модифікацій доступний широкий вибір додаткового обладнання, а в комплектації Ambition, крім іншого, пропонуються 17-дюймові алюмінієві колісні диски, спортивна підвіска і сидіння.

    Зовнішній дизайн
   Є безліч аргументів на користь класичного відкидного м'якого верху, такого, як у автомобілів компанії Audi. Один з них очевидна: гармонійні пропорції. Дизайнери Audi передбачили компактну складається конструкцію даху, завдяки якій чотиримісний автомобіль отримав дуже привабливі обриси. З відкритим верхом Audi A3 Cabriolet виглядає компактно і легко; із закритим верхом він буквально випромінює елегантність. Володіючи габаритами 4238 мм у довжину, 1765 мм в ширину і 1424 мм у висоту, кабріолет відноситься до спортивних моделей С класу.

   Вражаюча зовнішність Audi A3 Cabriolet - характерна риса автомобілів марки Audi. М'які переходи одних поверхонь в інші надають кузову обриси скульптури. Горизонтальна динамічна лінія над порогом і висхідна лінія уступу створюють витягнуту форму кузова.

   Передня частина кабріолета забезпечена класичним символом автомобілів Audi - гратами single frame. Точність виконання їх конструкції передає прагнення до досконалості бренду Audi. На замовлення можлива установка головного адаптивного освітлення, фари поставляються з лампочками типу «ксенон плюс».

     Фари денного світла у формі інтегрованої світловий «доріжки» - важливий елемент безпеки автомобілів Audi - складаються з семи білих світлодіодів в поєднанні з лампочками типу «ксенон плюс». Так само, як і фари, задні ліхтарі кабріолета мають пласку, широку конструкцію. Їх робота заснована на технології використання волоконно-оптичних стрижнів, вони створюють ефект двох світяться кіл, які навіть після настання темряви ясно освітлюють дорогу особливим світлом автомобіля Audi.

   При погляді з боку виразно помітний атлетичний вигляд Audi A3 Cabriolet. У колісних арках встановлені колеса великого радіусу (у комплектації Attraction діаметр дисків складає 16 дюймів). Версія Ambition комплектується 17-дюймовими легкосплавними дисками з литого алюмінію. На замовлення можуть бути встановлені 18-дюймові колісні диски виробництва quattro GmbH. Audi A3 Cabriolet представлений в 15 колірних варіантах в поєднанні з верхом одного з трьох кольорів - чорного, синього і червоного.

    Відкидний верх і кузов
   Компанія Audi залишилася вірна своїм переконанням: новий кабріолет має класичний матерчатий верх. Це ідеально відповідає автентичної ідеї водіння з відкритим верхом і відчуттю безтурботного життя і надточної керованості. Матерчатий дах зберігає свою форму завдяки особливій конструкції механізму, що забезпечує відмінне щільне прилягання і чудову герметичність і формує характерний для кузова "купе" силует. Велике обігрівається заднє скло пропонує відмінний задній огляд.

   Компанія Audi представляє автомобіль з матер'яним верхи двох варіантів: напівавтоматичний м'який верх і повністю автоматичний з звукоізолюючій дахом. В обох випадках чохол переміщається високонапірним насосом з двома гідравлічними циліндрами. Вони дуже швидко, за дев'ять секунд, відкривають дах. Це означає, що навіть короткої зупинки на світлофорі досить, щоб виконати цю операцію.

   Дах складається гармошкою і в складеному стані займає мінімальний простір, розміщуючись у компактному відділенні з листової сталі, яка лише дуже незначно зменшує місткість багажного відділення. Висока кінематика означає, що звукоізолюючий чохол можна також відкривати і закривати на швидкості до 30 км/год, що є великою перевагою з точки зору зручності при русі в міському транспортному потоці. Процес контролюється за допомогою кнопки на центральному тунелі; чохол можна також зручно відкрити і закрити, перебуваючи зовні автомобіля за допомогою ключа запалювання в замку дверей.

   Між зовнішньою оболонкою і внутрішньою обробкою знаходиться мат з синтетичних волокон, що забезпечує ще кращу тепло-та звукоізоляцію - так на швидкості 140 км/година рівень шуму в Audi A3 Cabriolet в середньому лише на 1 дБ вище, ніж у звичайному автомобілі. Якщо в основному пасажири знаходяться в передній частині салону, має сенс встановити вітровий щиток, який дозволить зробити подорож максимально комфортним.

    Високоміцна сталь: мала вага і максимальна міцність
   Кузов Audi A3 Cabriolet має високу міцність. Цей автомобіль з відкритим верхом управляється з тією ж точністю, має ту ж маневреністю і забезпечує той же комфорт, що і автомобілі А3 з жорстким дахом. 45 відсотків каркаса кузова виготовлені з надміцної сталі, дев'ять відсотків - з особливо міцної сталі, які поєднують у собі малу вагу та максимальну міцність. Каркас даху і захисна дуга виконані з гарячедеформованих сталі, що забезпечує максимальну безпеку. У бічних порогах і дверях автомобіля є зміцнюючі профілі. V-подібні трампліни збільшують жорсткість, а під моторним відсіком знаходиться відділення із додатковим зміцнюючих каркасом. У передніх стійках кузова є високоміцні вставки.

   Конструкція Audi A3 Cabriolet з високоміцної листової сталі відокремлює пасажирське відділення від багажного. До цієї конструкції прикручені захисні дуги зі сталевих труб. У спинки передніх сидінь вбудовані бічні подушки безпеки для голови/грудної клітини. У разі бічного зіткнення вбудована система обмеження переміщення голови, розроблена компанією Audi, забезпечує своєчасну амортизацію для голови і верхньої частини тулуба.

    Салон
   Салон Audi A3 Cabriolet буквально випромінює спортивну елегантність; використані в ньому матеріали, звичне високу якість виробництва і яскравий дизайн підкреслюють статус кабріолета. Спокійні лінії окантовують його широкі поверхні. Чотири круглих вентиляційних отвори і бічні подушки для колін на опорах центрального пульта нагадують інтер'єр автомобіля Audi ТТ.

   Компанії Audi продовжує встановлювати стандарти в області ергономіки. Червоні стрілки спідометра й тахометра переміщуються на чорному тлі. У комплектації Ambition автомобіль поставляється з обробленими дорогими сортами шкіри спортивним рульовим колесом з трьома спицями. В якості додаткової опції можна встановити мультифункціональний рульове колесо з підрульовими пелюстками перемикання коробки передач.

   Клієнт може вибрати серед безлічі варіантів сидінь. У комплектації Ambition обидва передніх сидіння мають спортивну форму. Також можна додатково встановити опору для попереку на сервоприводу.

    Інтер'єр: це почуття свободи і свіжого повітря
   Класичний характер Audi A3 Cabriolet з відкидним верхом знаходить своє відображення і в тому, як використовується простір інтер'єру. Лобове скло стоїть так же прямо, як і в моделі А3 з жорстким верхом, що створює враження нічим не заслоненний повітряного простору. Оскільки дах в складеному стані займає мало місця, немає необхідності зрушувати заднє сидіння вперед. Це дозволяє залишити позаду великий простір для ніг, частково завдяки широкій колісній базі, що становить 2578 міліметрів.

   Іншим великою перевагою Audi A3 Cabriolet є його змінюване багажне відділення. Спинки задніх сидінь, розділені в пропорції 50:50, можуть бути прибрані з багажного відділення. У результаті звільняється великий простір, і багажне відділення збільшується до 674 літрів, а довжина завантажуваного простору до 150 сантиметрів - місця достатньо навіть для великого спортивного спорядження. У стандартному положенні місткість багажного відділення складає 260 літрів, незалежно від того, опущений або піднятий верх.

    Трансмісія
 При придбанні Audi A3 Cabriolet є можливість вибрати між 4 четирехцеліндровимі двигунами: двома бензиновими і двома TDI. Всі двигуни мають пряме уприскування і турбонаддув. Абревіатури, що використовуються для їх позначення (бензинові - TFSI, дизельні - TDI), мають на увазі поєднання технологій, що забезпечують вражаючу потужність та високий крутний момент. Технологія TFSI демонструвала свій потенціал протягом багатьох років у сфері автомобільного спорту - спортивний прототип R8 вигравав 24-годинні гонки в Ле-Ман п'ять разів з 2000 р. по 2005 р. Автомобіль Audi R10 TDI продовжив цей успіх у 2006 р. і 2007 р . завдяки своєму неймовірно потужному 12-циліндровий двигун TDI.

     Audi A3 Cabriolet володіє двигуном з робочим об'ємом 1896 см3, забезпечує потужність 77 кВт (105 к.с.) і крутний момент 250 Нм вже на 1900 об/хв! Стрілка спідометра проходить позначку в 100 км/год через 12,3 секунди, а максимальна швидкість автомобіля складає 185 км/ч. У цього дизельного двигуна витрата палива складає всього 5,1 літра на 100 км. Двигун 1.9 TDI кабріолета оснащений п'ятиступінчастою механічною коробкою передач.

   Новий двигун 2.0 TDI з робочим об'ємом 1968 см3 демонструє переваги концепції TDI в революційній інтерпретації - він працює ефективно, видає високу потужність. На четирехдіцелендровом двигуні, оснащеному двома балансирними валами, встановлено новий тип паливного насоса високого тиску. Його турбонагнітач оснащений поворотними лопатями для забезпечення більшої чутливості, а поршні мають оптимізовану геометрію, що додатково збільшує ефективність процесу згоряння паливної суміші.

   Дволітровий двигун розвиває потужність 103 кВт (140 л. С.). У діапазоні 1750-2500 об/хв він розвиває крутний момент 320 Нм, що достатньо для розгону Audi A3 Cabriolet з місця до 100 км/год за 9,9 секунди і до максимальної швидкості 204 км/ч. Двигун 2.0 TDI споживає на 100 кілометрів шляху в середньому всього 5,3 літра палива, а його вихлопи вже нижче граничних значень, які будуть встановлені майбутнім стандартом Євро 5. Під замовлення в автомобілі може бути встановлена високотехнологічна трансмісія S tronic замість механічної шестиступенчатой коробки передач.

   Прямий впорскування бензину: тиск упорскування підвищено до 150 бар.

   Новий двигун 1.8 TFSI розвиває потужність 118 кВт (160 л. С.). Крутний момент при частоті обертання двигуна від 1500 до 4200 об/хв становить 250 Нм. Регульований кулачковий вал впускних клапанів оптимізує наповнення камер згоряння, а два врівноважуючі валу гарантують істотне поліпшення роботи.

   Прямий впорскування і технологія турбонаддува є ідеальним поєднанням, що забезпечує масу задоволення від водіння і вражаючу ефективність. Турбонагнітач діє дуже швидко, а чотирициліндровий двигун миттєво реагує на натиснення педалі акселератора. А3 розганяється до швидкості в 100 км/год за 8,3 секунди. Максимальна швидкість 218 км/год, середня витрата палива 7,3 літра на 100 км.

   З технічної точки зору двигун 1.8 TFS знаходиться в дуже близькому спорідненні з двигуном 2.0 TFSI, який тричі поспіль був визнаний міжнародним журналістським журі «Кращим двигуном року». Дволітровий двигун подає на колінчастий вал крутний момент величиною 280 Нм при 1800-5000 об/хв, а в діапазоні від 5100 до 6000 об/хв розвиває потужність 147 кВт (200 л. С.). Двигун 2.0 TFSI також оснащений регульованим кулачковим валом впускних клапанів і двома уравновешивающим валами, ступінь стиснення 10,5:1 в його циліндрах гарантує високу термодинамічну ефективність.

   У разі встановлення коробки передач S tronic з подвійним зчепленням, якій двигун 2.0 TFSI Audi A3 Cabriolet оснащується нарівні з шестиступінчастою механічною коробкою передач, цей двигун розганяє кабріолет з місця до 100 км/год за 7,3 секунди, а його максимальна швидкість становить 231 км/ч. На 100 кілометрів він витрачає в середньому 7,6 літрів палива.

   У всіх варіантах Audi A3 Cabriolet крутний момент з двигуна передається на передні колеса; двигуни потужністю зі 103 кВт (140 к.с.) і вище в стандартному виконанні оснащені шестиступінчастою механічною коробкою передач. Система S tronic поєднує в собі переваги автоматичної і механічної трансмісії. При високих навантаженнях і швидкостях двигуна перемикання між всіма шістьма ступенями відбувається всього за 0,2 секунди без якого-небудь відчутного переривання передачі потужності.

   Водій може перемикати трансмісію S tronic за допомогою одного дотику важеля або, як в автогонках, використовуючи кнопки перемикання на кермовому колесі. Крім того, є два повністю автоматичні режими з позначеннями D (Водіння, стандартний варіант) і S (Спорт). S tronic працює дуже ефективно, а її електронного управління в автоматичному режимі забезпечує максимально економічну роботу двигуна на малих обертах. Навіть самий старанний водій не зробить цього краще.

    Динамічна підвіска
 Легкий, компактний матерчатий верх дозволив знизити загальна вага і центр тяжіння автомобіля. Це допомагає динамічної підвісці Audi в повній мірі реалізовувати свій потенціал.

   Концерн Audi повернувся до класичної схеми передньої підвіски - до конструкції Макферсона з нижніми поперечними трикутними важелями. Підрамник, на якому встановлена конструкція, виготовлений з алюмінію. Прикручений болтами до кузова, підрамник надає передній частині конструкції дуже високу жорсткість.    Рульовий механізм забезпечений електромеханічним підсилювачем, що чудово зарекомендував себе як гаранта високої точності на будь-яких швидкостях. Ступінь впливу електромеханічного підсилювача залежить від швидкості руху. Коли автомобіль рухається по прямій, підсилювач не втручається в роботу, що забезпечує економію в середньому 0,2 літра палива на 100 кілометрів.

   Чотирьохважіль задня підвіска є ще одним технічним досягненням. Принцип її конструкції дозволяє отримати головні переваги з точки зору характеристик керованості, оскільки вона роздільно реагує на вплив поздовжніх і поперечних сил. Задню підвіску з кузовом з'єднує також підрамник; компактні циліндричні пружини і демпфери забезпечують вертикальну підтримку.

   Всі ці технології є ключовими складовими, що забезпечують загальне сприятливе враження, яке виробляє цей спортивний автомобіль з відкидним верхом. Точність і спонтанність відчуваються в цьому автомобілі при кожному повороті керма. Audi A3 Cabriolet з відкритим верхом наповнений вишуканістю, а його керованість вселяє непохитне спокій. Керуючи ним, можна до нескінченності довго рухатися по прямій, не поворухнувши жодним пальцем на кермі.

    Додаткові опції: спортивна підвіска і колеса великого діаметру
 

   

     

   

   

     

Детальніше див на audi.ua


Статьи похожей тематики:

  • На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Світова прем&
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Прем&
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Оголошено українські ціни на новий BMW X3
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Honda заглядала в майбутнє в Парижі




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.