05-01-2011 | Рынок автомобилей

Українці вже можуть замовити новий BMW ALPINA B3 Bi-Turbo Allrad

BMW ALPINA B3 Bi-Turbo ALLRAD - надійне водіння при будь-якому стані дорожнього полотна. Інтелектуальна система повного приводу. Трилітровий двигун з системою подвійного турбонаддува. Потужність - 360 л.с. (265 кВ) при 5500 об/хв. Крутний момент - 500 Нм при 3800 об/хв. Розгін - 0-100 км/год за 4,9 секунд. Максимальна швидкість - 280 км/ч. Змішаний витрата палива - 10,1 л/100 км, за містом - 7,5 л/100 км, в місті 14,6 л/100 км. Викид CO2 - 241 г/км.
 Компанія «АВТ Баварія», офіційний імпортер ALPINA в Україну, вже приймає замовлення на автомобілі BMW ALPINA B3 Bi-Turbo Allrad на виробництво в квітні 2008 року. Філософія моделі
 B3 Bi-Turbo Allrad - блискуча комбінація техніки і дизайну: елегантне купе, оснащене високопотужним, максимально ефективним рядним 6-циліндровим двигуном з турбонаддувом і системою неповредственного уприскування, об'єднується в одне ціле з блискавично реагує системою повного приводу зі змінним перераспеделеніем крутного моменту.

   ALPINA відповідає, таким чином, на зростаючий інтерес до легкових автомобілів з повним приводом і освоює нове коло клієнтів: адже не тільки в європейських зимових регіонах, в першу чергу, в Швейцарії, але і на інших ринках, наприклад, в Україну моделі з повним приводом користуються великою популярністю. Завдяки високоефективному двигуну з турбонаддувом і повному приводу, B3 Bi-Turbo Allrad буде особливо цікавий тим, хто проводить багато часу за кермом і розраховує на впевнене просування вперед в негоду, і зокрема в суворих зимових умовах, при цьому, не бажаючи відмовлятися від задоволення за кермом. Використовуючи переваги чотирьох провідних коліс, B3 Bi-Turbo з такими характеристиками встає в один ряд з іншими моделями ALPINA, які, завдяки своїй збалансованості, по праву вважаються спорткарами для щоденного використання!

      Система повного приводу
 Інтелектуальна система повного приводу B3 Bi-Turbo використовує технічні можливості системи xDrive BMW, що забезпечує в залежності від ситуації безступінчастий і змінне перерозподіл крутного моменту між передньою і задньою осями в лічені частки секунди. Ключовим елементом є багатодискова муфта з електронним управлінням, яка в мілісекунди дозволяє реагувати на зміни дорожніх умов. Необхідну для цього інформацію (наприклад, швидкість обертання коліс, кут повороту керма, положення педалі акселератора) система отримує від сенсорики DSC.

    Безпека і динамічність «на всіх чотирьох»
 Всі функції система повного приводу виконує практично непомітно для водія. Це становить основу для максимально комфортного пересування без втрати упевненої тяги і спортивних характеристик. З іншого боку, блискавичне змінне перерозподіл сил тяги позитивно впливає на нейтральний характер обертальності B3 Bi-Turbo, в тому числі при максимальному навантаженні.

   Система завчасно розпізнає тенденцію до недостатньої або надмірної обертальності, розподіляючи крутний момент на осі таким чином, щоб нейтралізувати відповідне вплив. При поганих погодних умовах з постійно мінливих станом дорожнього полотна (сніг, лід, сльоту) крутний момент також перерозподіляється на вісь з найкращою силою тяги. І тільки при граничних навантаженнях додаткове втручання системи DSC, спеціально налаштованої ALPINA, забезпечує максимальну безпеку руху.

   Дана система в порівнянні з системами постійного повного приводу конкурентів працює більш плавно і впевнено. Крім того водій B3 не відчує напруги і тяжкість рульового управління при маневруванні на низькій швидкості та паркування: автомобіль при цьому, як і при русі на максимальних швидкостях, перетворюється в задньоприводною.

   Таким чином, B3 об'єднує в собі переваги задньопривідного автомобіля, такі як: прекрасна маневреність і ходові характеристики на рівні спорткара, з поліпшеннями тягового зусилля, що досягається системою повного приводу. Ця концепція передбачає також і спортивний стиль водіння. Досвідченим автомобілістам особливу насолоду доставить рух по засніжених дорогах, так як при виборі водієм режимів "DTC" і "DSC off" відкривається широкий діапазон динаміки руху. Інтелектуальна система повного приводу при цьому залишається постійно активованою.

    Дизайн і двигун
 B3 Bi-Turbo Allrad Coup


Статьи похожей тематики:

  • Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Новий BMW X5
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Світова прем&
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • BMW 7 серії зміцнює свої позиції
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Оголошено українські ціни на новий BMW X3
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Оголошено українські ціни на оновлений BMW 3 серії




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.