05-01-2011 | Рынок автомобилей

Стали відомі подробиці про концепт-кар Volvo XC60

Презентація концепт-кара Volvo ХС60 на Автошоу в Детройті в січні 2007 року стала кульмінацією напруженої чотірімісячної роботи у центре Розробки концепт-карів Volvo Cars. Цей центр є власною «Творча майстерня» Volvo Cars. ВІН Включає вісім різніх підрозділів. У віробніцтві концепту ХС60 взяли участь Майже 70 співробітніків.   Від початку до кінця
 У металообробному цеху для вірізання деталей, Шо кріпляться на шарнірах, Застосовується лазерні обладнання. У цьому цеху Працюють близьке 30 фахівців. Задовольняють разу смороду взяли днище кузова V70 І модіфікувалі Його згідно вимог до концепт-кара XC60.
 Бокові Панелі кузова та дах Було Виготовлено з вуглецевого волокна. Панелі мают пріблізно однаково товщину з листовим металом, Що зазвічай вжівається для панелей даху.

   Фрезувальні верстати з Цифровим Керування у відповідному цеху здатні Виконувати більшість фрезувальніх операцій. Працівнікі застосовуються обладнання «Rapid Prototyping» (для Швидкого Створення прототіпів) для машінної Обробка таких деталей, Як кнопки та корпусі фар, безпосередньо на базі даніх, Що вводяться до комп'ютерної дізайнерської програми.

     Наступним є цех Розробки автомобілів, Що забезпечує наявність усіх належний єлектронних функцій. Концепт-Автомобіль Volvo повинен мати повністю Робочі системи освітлення та замикання, а Його двигун МАЄ заводітісь. Комп'ютерне програмування електропривода задніх дверей та паяння діодної Панелі передніх фар - Це приклад роботи на цьому етапі. Андреас Йоганссон, автомеханік, працює над діодною матрицею для блока фар.
 «Це Дуже здорово, брати участь в усьому, від етап проектування І Далі до Створення готового автомобіля. Тут треба мати знання у багатьох сферах ».

    Досконалість у найдрібнішій Деталі
   Вакуумні формування або термоформування - Це методи, Що застосовуються у віробніцтві деталей салону, таких Як панелей стійок автомобіля та лінз для певне ламп. Альо нерідко потрібно Досить багато пробних операцій, щоб досягті бажаний результатів.

   Для виробництва орігінальніх передніх фар концепт-кара XC60 Було застосовано акрил, обробленій механічнім способом. Для ХС60 Його відшліфувалі та відполірувалі наждаковим паперів Із Дуже дрібнім зерном, щоб досягті ідеальної Якості ріалу. Дуже Обережно лампи встановлюються у Зовнішні корпусі з матового алюмінію та утворюють унікальній промінь світла. Щоб переконати, Що ВСІ окремі Деталі автомобіля утворюють Одне ідеальне ціле, доводиться Виконувати незчісленні вімірювання.

   Саме Це є справом геометричного відділу. Тут виконують Усі розрахунки та готують Інструменти, Що мают перетворити проектні плани та креслення на Деталі, готові для застосування у віробніцтві. Працівнікі мают Забезпечити готовність усіх деталей усіх систем для виробництва та складання.

   У відділенні, відомому Як оббівальній цех, подбають про оббивку стелі. У концепт-карі XC60 Це цупкий темно-коричнева шкіра - Дещо товстіша за звичайне. Перед тім Як різаті Цю шкіру та надаваті їй певне форму, її Необхідно вімочіті. Робота з гострим лезом, Яким оброблюються краї, вімагає високого рівня концентрації. Контрастні Шви в оббівці сідінь віконані ниткою кольори зеленого лайма.

    «Розумний» дизайн
   У окремій кімнаті кілька людей лама голову над революційнімі способами відчінення задніх дверей. Два експерт провели сім тіжнів, з ранку до вечора, добіваючісь належної роботи конструкції на практіці.
 «Розумний» дизайн задніх дверей полягає в тому, Що також їх можна відчініті в три етапи. Знадоби багато експеріментів, доки ця КОНСТРУКЦІЯ НЕ почал працюваті; Розробник навіть булі змушені Створити спеціальній віпробувальній стенд.

   З усіма необхіднімі з'єднаннями в конструкції Автомобіль потрапляє до Наступний цеху - фарбувально, де на кузов наносяться шари Фарби. Для кузова з вуглецевого волокна цею процес відрізняється від стандартного - тут не можна пріскорюваті процес сушіння.

 На кузов наноситися три шари металізованої емалі. Альо в цьому цеху фарбується такоже І салон. На окремі зони центральної консолі та спинки сідінь, напріклад, такоже завдає три шари. Верхній шар покриття кузова концепт-кара ХС60 - Це прозорі лак, з яким Поверхня віглядає Дещо схожу на гумових. А на системи освітлення довелось наносіті чісленні пробні покриття, щоб досягті ідеального відтінку та виглядах ріалу.
 «Нерідко Це питання Лише кількох крапель, коли ти змішуєш власні Фарби, но кінцевій результат обов'язково МАЄ буті бездоганно».

    Концепт-кар, розрахованій на довгі роки
   Більшість автовіробніків розробляє концепт-кари, щоб продемонструваті футуристичний дизайн та привернути уваги до бренду. Альо Небагато з них робіть так, Як Volvo - створює також їх самостійно.
 Були часи, коли Створення концепт-кара Займан до 36 місяців. Із концепт-каром ХС60 цею процес Було завершено за вісім. Після схвалення проекту в квітні робота почалось у серпні - і чати Чотири місяці в центре розроблення концепт-карів, а ПЕРЕВЕЗЕННЯ з заводу Torslanda до Детройта відбулось у січні. Це булу командно робота з рекордно швідкістю: вісім місяців.

   Колі Рішення Створити концепт-кар ХС60 Було прийнято, Центр розроблення концепт-карів почав плануваті роботу та прізначаті працівніків на проект перед початком літа. Детальний Розклад роботи БУВ Складення Майже щохвілінно.

   Група розробніків МАЄ буті Дуже тісно згуртованою, І потрібно тісно співпрацюваті з дизайнерами та конструкторами.
 Перша модель автомобіля складається на комп'ютері на базі завдання параметрів дизайну та конструкції. Матеріальна глиняно модель, Яку Роблять потім, надає більше можливостей для точної модіфікації та вдосконалення дизайну. Кінцевій продукт віготовляється з вуглецевого волокна. Концепт-кар МАЄ буті взірцем смілівого дизайну, а такоже «мішечком цукерок» для обізнаної в техніці аудіторії.
 Згідно баченню компанії Volvo Cars, її концепт-карі мают трівалій Період існування. Концепт-кари мают побуваті на автошоу в усьому світі. Дуже багато з них потім потрапляютьу до музеїв. Отже, а також їх слід робіті довговічнімі. Вони мают буті найвіщої Якості - адже також їх ретельно вівчатімуть Фахівці з автомобільної Галузі. Необхідно Зробити такий Автомобіль, Побачивши Який глядачі завмирать бі в німому захваті. Саме так І сталося, коли концепт ХС60 представивши віце-президент Із дизайну Volvo Cars Стів Маттін.

    ФАКТИ
 У створенні концепт-кара ХС60 взяли участь близьке 70 працівніків Центру Розробки концепт-карів Volvo Cars в Ґетеборзі. Серед них є фрезерувальнікі, токарі, Фахівці з оббивки, механікі та інженері.  

Подробніше про Volvo див. на volvocars.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Volvo представляє серію нових концептів
  • Новий Ford Ranger з&
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • На автосалоні в Женеві Ford представив кабріолет Ford Focus CC
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • На автосалоні в Парижі Ford представив новий Mondeo




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.