05-01-2011 | Рынок автомобилей

Як працює безступінчатий варіатор на Mitsubishi Lancer X

У новому Lancer X застосована унікальна для свого класу трансмісія - безступінчатий варіатор, що забезпечує економічність, високу плавність ходу і збільшення ресурсу двигуна автомобіля.
 Запорукою високої плавності ходу, економічності та простоти керування новим Lancer X є трансмісія з безперервно змінюється передавальним відношенням (безступінчатий варіатор) CVT INVECS-III з електронним управлінням. На відміну від механічних чи звичайних автоматичних коробок передач, які використовують передачі з фіксованими передавальними відносинами, безступінчата трансмісія (варіатор) з електронним управлінням має необмежену кількість передатних відношень та здатна реалізувати можливості двигуна максимально ефективно.  Принцип роботи безступінчатого варіатора (Continuously Variable Transmission - CVT) полягає у плавній зміні передатного числа трансмісії, що дозволяє максимально ефективно використовувати характеристики двигуна. Зміною відстані між напівшківами CVT досягається усунення "ступенів" між передачами, завдяки чому двигун завжди працює в оптимальному режимі. У результаті забезпечується висока паливна економічність, низька токсичність викидів та відмінні динамічні якості.

   Крім того, варіатор сприяє покращенню плавності ходу. Для звичайних автоматичних коробок передач на тривалих підйомах характерними є неодноразові переходи на нижчі передачі, оскільки двигун не справляється з навантаженням.    У випадку з безступінчатим варіатором оберти двигуна залишаються незмінними, оскільки передатне число безперервно змінюється, адаптуючись до умов руху. Весь цей процес відбувається непомітно для водія та пасажирів автомобіля.

   Система нового покоління INVECS-III дозволяє адаптувати роботу CVT до стилю водіння конкретного водія. Електроніка контролює сигнали (швидкість авто, натискання педалі акселератора та гальма) та вносить відповідні зміни у базові режими роботи CVT. Безступінчатий варіатор забезпечує плавний та впевнений розгін і, крім того, позбавлений ривків, що характерні для автоматичних коробок передач при "кік-даун".

     Безступінчатий варіатор CVT також обладнаний спортивним режимом послідовного перемикання передач вручну. Пересуваючи важіль перемикання передач вперед або назад, водій може вибрати одне з шести значень фіксованих передавальних відносин. Даний режим дозволяє створити ефект використання механічної коробки перемикання передач для тих водіїв, які звикли до активної їзди.
 

Докладніше про Mitsubishi Lancer X див. на mitsubishi-motors.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв: Приборкання Mitsubishi Lancer X
  • В Україні стартують продажі Mitsubishi Outlander XL з двигуном 2,4 л за $ 3 ...
  • Світова прем&
  • Nissan представила новий Murano II
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Тест-драйв Mitsubishi ASX: Міський кросовер
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.