05-01-2011 | Рынок автомобилей

Найшвидші авто світу. Рейтинг по розгону

Рейтинги найдорожчих та найбільш розкішних автомобілів світу - це все дитячість і пустопорожні забави, нехай ними розважаються шейхи на пару з Романом Абрамовичем. Справжнім автомобілістам куди цікавіше, на що ці машини здатні в дії.    Правда, максимальну швидкість ми теж залишимо у спокої - аж надто не надійний вона показник, так, скажімо, SSC розмітили спідометр свого хедлайнера Ultimate Aero Turbo до 440 км/год, а на ділі він загнав змиленому стрілку лише на позначку 370. Нижче мова піде про найнестриманіших, самих ревуть і клокочущих, найпалкіших і безкомпромісних, словом тих, хто швидше за всіх на світі розганяється до першої сотні.  Ясна річ, що який-небудь Ferrari FXX в гніві міг би зірвати асфальт з траси, але тільки FXX замовлений шлях на дороги загального користування, і виявити його стрімко наближається ніс в дзеркалі заднього виду нікому не вдасться. Такого роду техніка спочатку створюється з прицілом на гоночний трек, відповідно, її устрій не передбачає наявності будь-яких цивільних пристосувань, її оснащення знати не знає про слово комфорт, її маса максимально висушена, а вся її конструкція служить одній меті - досягнення запаморочливою динаміки. Природно, ставити подібний автомобіль на стартову решітку з машиною повсякденного користування просто не чесно, тому в наш огляд усілякі там дивовижні боліди не увійдуть, в наш огляд увійдуть тільки ті транспортні засоби, які допущені до експлуатації на загальних дорогах, і, вони, до речі, теж не так-то прості.

   Замикає довгий список автомобіль-легенда - Audi RS4. Він довгий час був красою і гордістю Інгольштата, він довгий час був заповітною мрією кожного скоростепоклонніка, проте тепер він повинен дати дорогу відгодоване кінськими силами RS6. Але легенди не вмирають і RS4 не помре теж, 4.7-секундний розгін до 100 км/год просто не дозволить йому цього зробити.

   Всього на одну десяту від «перченим» четвірки Audi відірвався снаряд заклятого суперника «Чотирьох кілець» BMW - M6 долає контрольний рубіж за 4.6 секунди. Audi можуть втішатися хіба що аналогічним результатом молодшої модифікації R8. Ймовірно, з появою на ринку версії RS8 Інгольштат візьме реванш у Баварії, але оскільки тестований зразок S8 згорів на Нюрбургринзі, буде це не скоро.

   Ще один «німець», Maybach Exelero стрибнув через голови співвітчизників на дві десяті секунди (4.4) Машина ця розкішна, величезна і, відповідно, на рідкість важка, але 700 к.с. під капотом нівелюють даний порок.

   Наступний рядок дісталася італійцям, точніше Lamborghini Gallardo, на розгін до «сотні» йому не потрібно більше 4.2 секунди.    Люті конкуренти Chevrolet Corvette Z06 і Dodge Viper SRT10 не можуть поділити покупців, але можуть поділити одну позицію рейтингу, благо обидва суперкара метають стрілку спідометра в позначку 100 за 3.9 секунди. Американський тандем монстрів безтактно і безстрашно розбиває малюк з Британії Lotus Exige, який при потужності 247 к.с. їздить не гірше за своїх гучних опонентів.  

 Цифру 3.8 у графі розгону має ціла плеяда дивовижних машин. Її відкриває Gallardo, але не простий і навіть не золотий, а карбоновий - версія Gallardo Superleggera. З молодшим братиком сусідить топ-модель Lamborghini - Murcielago, яка і без полімерних хитрувань видає ідентичні показники. У їх бичачі спини дихає красуня Maserati MC12 Corsa з мотором від Ferrari Enzo, а єдиним, хто наважився втрутитися в італійську січу, став знову-таки "англієць" і знову-таки зовсім маленький - родстер Caterham Seven CSR. Більш того, Caterham готують саму потужну варіацію «чудової сімки», вона, можливо, підніметься в хіт-параді швидкості ще на декілька позицій.

   Всього на десяту секунди із завданням розгону справляються Ferrari 599GTB Fiorano і Porsche 911 Turbo. Що дивно, 911 Turbo не замислювався як найшвидший у модельному ряду Porsche, але чомусь таким виявився, загалом, приємно прорахувалися.

   Рядок вище окупував Mercedes, власною моделлю SLR McLaren і своїми технологіями двигунобудування, що дозволяють дрібносерійного родстеру Pagani Zonda F, долати «зарубку» 100 км/год за 3.6 секунди. Гегемонія Mercedes на цій висоті була б повною, якби не їх одвічний спортивний супротивник - Ferrari. Топ-модель «червоних» імені великого комендаторе, Enzo продовжує давню історію гоночного суперництва двох прославлених брендів.

   3.5 - цей результат підкорився купе М15 англійської мануфактури Noble і самому активному учаснику нашого листа - Lamborghini в особі полегшеного варіанту Murcielago - Superleggera.    Інший Murcielago, LP640 їде ще жвавіше, йому на перші 100 км/год потрібні тільки педаль газу, намертво притиснута до підлоги і 3.4 секунди вільного часу.    Немає межі досконалості, про це чудово знають італійці з Pagani, їх остання модифікація Zonda здатна вистрілювати до замерочной позначки за 3.2 секунди. Чим, втім, не здивуєш шведську марку Koenigsegg, не дивлячись на розхожі чутки про повільність скандинавів, купе CCR набирає швидкість ніс до носа з італійським болідом.

   Майстри мануфактури Mosler навчилися поводитися з двигуном Corvette Z06 краще, ніж власне його творці. Як наслідок, зайві 100 к.с., пріобретенниев умілих руках, розганяють модель MT900GTR з такою динамікою, що стрілка спідометра починає диміти - 3.1 секунди - це вам не жарти.

   Британці, великі поціновувачі усіляких рідкостей, у всякому разі, такої кількості мануфактур, що спеціалізуються на виробництві мелкотіражних автомобілів немає більше ніде. Відразу три гаражі вишикувалися в ряд нашого топ-списку на проміжку від 3.0 до 2.6 секунди. Це Radical та їх модель SR3, потужністю всього 252 л.с., що зовсім не заважає їй проскакувати контрольні 100 км/год за три секунди рівно. Це Brooke Double c родстером R і його результатом 2.9 секунди, а так само це Westfield з незрівнянним суперкаром Ultima. Про останній докладніше, але пізніше.

   А поки, поговоримо про славнозвісних «американців» (американцям це взагалі властиво) - Saleen S7 Twin Turbo і SSC Aero Ultimate Turbo. Обидва викотилися з трьох секунд, правда, не на багато - перший в кращій спробі зафіксував результат 2.8, другий - 2.78, іншими словами, бойова нічия.

   І ось тільки тепер, повернемося до розповіді про відчайдушні купе Westfield. Як правило, водії Ultima просто не помічають, коли перетинають контрольну межу, адже перетинають вони її через 2.6 секунди після старту, більше того, ще через 7.2 вони несуться вже з максимальною швидкістю, тобто 372 км/год, так і не встигнувши відчути всієї принади божевільною, штопорні динаміки.

   Окремим словом пом'янемо давно вже не іменований інакше як його величність - Bugatti Veyron. Власне розганяється франко-німецький шедевр не так вже й швидко «лише» за три секунди, але на піку швидкісного шаленства йому немає рівних - 407 км/год як ніяк, тому не віддати належне Veyron ми просто не можемо, та й ім'я, погодьтеся, не жартівлива.  

 Фанфари. Завіса відкривається. Трійка лідерів.

 Третє місце вийшло досить умовним - його займає Caparo T1, чия заявлена швидкість виражається в двох з половиною секундах штормового прискорення. Цифри, звичайно, серйозні, але на ділі Caparo їх ще не підтвердив, і ніхто цього божевільного спринту поки не бачив. Так що даємо йому призову позицію авансом.  

 Друге місце по праву належить мануфактурі Barabus (не плутати з Brabus), їх 1019-сильний TKR витрачає на перші 100 км/год рівно дві секунди. Подейкують, що це купе вартістю 438 000 євро здатне вичавити з себе самого 435 км/год, але, знову-таки, свідків даного подвигу не знайшлося.

   І нарешті, переможець. Ще раз фанфари. На верхній рядок п'єдесталу підіймається Ariel Atom, більше схожу на диво-машину якого-небудь супергероя, ніж автомобіль загального користування, втім, швидкісні дані британського агрегату цілком відповідає високому супергеройських призначенням - 1.7 секунди і Atom вже штурмує рубіж 100 км/год, штурмує, до речі сказати, успішно. Вражаюче, але під капотом у боліда Ariel хондовській всього 300-сильний мотор - мабуть, своє рекордне справу зробили алюмінієва рама і карбоновий монокок. Вчіться панове з Bugatti, Lamborghini і Maserati.




За інф. CarGuru.ru


Статьи похожей тематики:

  • Mercedes-Benz збирає останні екземпляри SLR
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Прем&
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі
  • Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Тест-драйв Aprilia ETV1000 Caponord
  • Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry
  • Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Тест-драйв: Nissan Almera Classic vs Chevrolet Lacetti
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Тест-драйв Nissan Qashqai: єдиний на всі випадки життя




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.