05-01-2011 | Рынок автомобилей

«Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок

У 2007 році китайські автомобілі примусили говорити про себе в поважних тонах. Якщо в 2005-2006 роках їх продажу були скоріше епізодичними і не представляли загрози ринку легкових автомобілів, то в 2007 році «китайці» пішли в наступ, від якого іншим виробникам довелося поступитися по декілька відсотків ринку.
 Минулі виставки Kyiv Automotive Show 2007 і SIA'2007 наочно продемонстрували, що «китайці» ще й не починали. Потенціал нових моделей, що охоплюють різні сегменти ринку, дозволить їм не тільки зайняти вагомі частки в Україну, але і потіснити лідируючу групу. Які ж основні тенденції сталі помітні після огляду експозицій китайських автовиробників?     «Дика» епоха наближається до кінця
 Період 2005-2006 рр.. можна умовно назвати часом проб і помилок. У цей час в Україну ввозилося все, що можна було дешево купити в Китаї. Особливо користувалися популярністю великі позашляховики зі слабкими моторами. За 2 роки в Україні поставили понад 3,7 тис. автомобілів, більшість з яких розійшлося по невеликих містах і вже представляють інтерес тільки для шанувальників екзотики. Найчастіше автомобілі продавалися без сервісної підтримки або в кращому разі з доважком розходників.

 Зараз власники цих автомобілів зазнають великі труднощі із запчастинами, особливо з «кузовщини».
 Поступово сформувалися переваги українців щодо китайських автомобілів. Коли пройшла перша хвиля популярності великих позашляховиків за малі гроші, почав упевнено формуватися попит на звичайні легковички. Дистрибуцією китайських автомобілів зайнялися лідери українського автобізнесу, які не тільки розставили автомобілі у всіх регіонах, але і підготували сервісну базу, провели масштабні рекламні кампанії. Зараз вже можна сказати, що в «китайському» сегменті лідирують «Укравто» (Chery), «АІС» (Geely), Холдинг «Атлант-М» (Great Wall, BYD, Soueast, Brilliance). Всього в Україну представлено 28 брендів китайських виробників, але за перші 4 місяці поки тільки 5 з них вийшли на промислові масштаби.

 Відзначимо, що величезний прорив в сегменті «китайців» відбувся після організації збірки і, як наслідок, оптимізації цінової політики Chery (на ЗАЗі) і Geely (на КРАСЗ). Зараз опрацьовується проект із збірки FUQI на потужностях Херсонського заводу «Анто-Рус», але позитивних звісток про це давно не було чутно. Зате попит на Chery і Geely перевищує пропозицію. Автомобілі розхапують як «гарячі» пиріжки. Вже очевидно, що саме ці два виробники і стануть лідерами і головними конкурентами на ринку, хоча у Chery значно ширше модельний ряд, що робить її явним лідером.

 Судячи по представлених новинок, основні китайські виробники мають намір освоїти сегмент $ 10000-20000 і повністю зайняти нішу, звільняється дорожчають «корейцями». При цьому не варто забувати, що тільки за перші 4 місяці 2007 року продажі "китайців" перевищили показники 2006 і 2005 рр. разом узятих. Динаміка зростання продажів за даними AUTO-Consulting становить 573% (!) У квітні продажі китайських брендів підбиралися до 2 тис. авто, а до кінця року вони можуть досягти і близько 4 тис. штук на місяць - чим не китайська експансія. Хоча судячи по новинках на виставках - це були ще "квіточки". "Якщо процес не можна перемогти, його треба очолити", - схоже, що так розсудили топ-менеджери основних операторів українського ринку.

  Chery

 Китайська Chery в травні вивела на ринок 5 моделей, ще 5 - до кінця року. Завдяки співпраці з Корпорацією «Укравто» Chery демонструє небувалі результати зростання. На SIA'2007 приїхав навіть Президент Chery Automobile Co, щоб особисто засвідчити повагу українським партнерам, за вдале просування його автомобілів. Йому дуже лестило, що Chery в Україні увійшло до «десятки» топ-брендов, але схоже, що це тільки початок ...



Chery в дилерській мережі представлена тільки 5-й місяць, а продажі вже перевалили за 1000 автомобілів на місяць. І такого результату вдалося добитися за 2-ма моделями: Amulet (від 49660 грн.) Та Eastar (від 83560 грн.). Офіційний дистриб'ютор Chery в Україні - компанія CA Automotive на SIA'2007 заявила про вихід на український ринок ще 3-х моделей:



   Автомобіль А-класу Chery QQ з революційною ціною в 33650 грн.

 Автомобіль С-класу Chery Elara з 2-літровим двигуном і ціною в 84700 грн.

 Позашляховик SUV-Compact Chery Tiggo c 2-літровим двигуном за ціною в 87500 грн.

 За словами Генерального директора CA Automotive Владислава Голумбієвський, автомобілі вже надійшли в дилерську мережу з 35 центрів у всіх регіонах України. Більш того, автомобілі настільки були добре сприйняті, що ми сформували значний портфель замовлень, який дозволить нам через місяць вийти на об'єми в 2000 автомобілів.

 Восени очікується дебют в Україні дуже вдалої моделі Chery QQ6 і мінівена B14. Крім того, на SIA'2007 був представлений компактвен S22, комерційний автомобіль А18 і спадкоємець Chery QQ - Chery S12, які викликали великий інтерес, і питання їх постачань буде опрацьовуватися.

 Широка «лінійка» мінімум їх 7 моделей дозволить в 2007 році продати понад 18000 автомобілів, а в 2008 році вийти на об'єми в 35 тис. автомобілів. Враховуючи, що всі Chery збирають методом великовузлового складання в Іллічівську на філії ЗАЗу, а цьому виробникові повернули пільги (ПДВ, мито на комплектуючі і т.д), то варто очікувати перевищення заявлених показників.

 Нові моделі Chery проведуть революцію в своїх сегментах. «Малюк» Chery QQ завдяки своєму подібності з Daewoo Matiz і 1,1-літровому мотору в комплексі з революційною ціною в 33650 грн. здатний миттєво стати бестселером. За ці гроші Chery QQ пропонується вже з гидроусилітелем рулюючи, кондиціонером, легкосплавнимі дисками і автомагнітолою. Аналогічна комплектація Daewoo Matiz доступна з 45640 грн. Навіть страшно уявити, що буде з продажами Chery QQ, якщо прибрати ще і ПДВ!

 Восени на ринок вийде Chery QQ6 - ліфтбек створений на базі QQ. Не дивлячись на спорідненість з «малюків», QQ6 - досить самостійний автомобіль з потужнішим двигуном 1,3 л, пристойним багажником (кузов ліфтбек) і вмеру просторим салоном. Всередині він виглядає по-іншому, завдяки сучасному дизайну інтер'єру, а спереду - взагалі дуже оригінальний. Цінова політика поки не визначена, але судячи з «молодшого брата», вона також здатна потіснити конкурентів.

 У середньому класі Chery тепер представлена моделлю Elara. Це вже самостійна розробка китайської компанії, яку вони позиціонують, як наступний етап розвитку і новий рівень якості. У порівнянні з Chery Amulet - це дійсно крок вперед, але і ціна вже 84700 грн. За ці гроші там є дві подушки безпеки, гідропідсилювач, АБС, електропакет, люк, клімат-контроль, парктроніки, легкосплавні диски, шкіряний салон і на додаток - 2-літровий двигун.

 За допомогою моделі Chery Tiggo українці зможуть реалізувати мрію про позашляховик, правда, поки ця модель представлена з переднім приводом. Tiggo за 87500 грн. укомплектований кондиціонером, передніми подушками безпеки, АБС, повним електропакетом, включаючи регулювання сидінь, парктроніками. Продажам Chery Tiggo сприятиме зовнішню схожість з Toyota RAV4 попереднього покоління, хоча воно чисте зовнішнє. За словами Владислава Голумбієвський, в кожному автосалоні вже утворилася черга з 40 чоловік на Chery Tiggo.  

Ще б, з такою ціною ...

  Geely

   Geely в Україні йде в фарватер Chery. Після успішного старту Chery Amulet, Geely досить непогано вийшла (вірніше наново стартувала) з вдалою моделлю CK. Хоча обсяги поки що менше, ніж у Amulet, але автомобіль ще не вийшов на пікові продажі.

 На Kyiv Automotive Корпорація «АІС» представила автоновинки китайської марки GEELY: седани С-класу GEELY MK і GEELY FC. На урочисту прем'єру приїхав представник партнера-виробника - віце-президент GEELY GROUP Янг Чинг.  До травневої виставки китайський бренд був представлений в Україні тільки бюджетним седаном В-класса GEELY СК. Всього місяць з невеликим назад його збірка стартувала на Кременчуцькому автоскладальному заводі. На сьогодні зібраних машин чи вистачає, щоб задовольнити ажіотажний попит на цю модель, - продажі перевищили 300 автомобілів за перший місяць продажів, а черга розтяглася на 2 місяці вперед. Директор дистриб'юторської компанії GEELY корпорації «АІС» Дмитро Калиновський прочит великий успіх марці і планує довести продажі до 1000 одиниць щомісячно. Ціна на базову модель СЬК з магнітолою, кондиціонером, електропакетом і 1,5-літровим двигуном, створеним за технологією Toyota, - всього $ 8950.

     За словами високого гостя виставки - пана Чінг, в Китаї автомобілі GEELY також демонструють високу динаміку продажів. Щомісяця компанія продає близько 7 тисяч GEELY CK. У 2007 році виробнича компанія GEELY GROUP планує зібрати близько 300 тисяч авто, а до 2010-го - вийти на відмітку 1 млн. автомобілів. Г-н Чінг впевнений, що нові моделі будуть затребувані на українському ринку і складуть гідну конкуренцію в своєму сегменті.


     Одне з головних переваг новинок, як і їх попередника, - конкурентоздатна ціна. Ціна на GEELY MK варіюватиметься від 11 500 до 12 500 доларів, а седана класу «С +» GEELY FC - від 13 000 до 14 000 доларів. Продажі автомобіля GEELY MK почнуться у вересні поточного року, а GEELY FC - на початку наступного. Нові моделі оснащені двигунами, створеними за технологією Toyota. Вже в базовій комплектації вони включають такі опції, як подушки безпеки водія та пасажира, ABS і EBD, електросклопідйомники, електрорегулювання дзеркал, кондиціонер, CD-програвач, гідропідсилювач керма, підігрів заднього скла, протитуманні фари і інші важливі елементи для безпечної і комфортної їзди.

     У майбутньому виробництво GEELY MK буде налагоджено на Кременчуцькому автоскладальному заводі. До кінця року в Україні планується продати більше 3000 автомобілів: 2000 GEELY CK і 1000 GEELY MK. Директор дистриб'юторської компанії GEELY корпорації «АІС» Дмитро Калиновський стверджує, що компанія готова забезпечити якісний сервіс автомобілів GEELY по всій країні. «Сьогодні налагоджено безперебійне постачання запчастинами всієї сервісної мережі корпорації« АІС », яка налічує 28 автосалонів в усіх регіонах. Вже підписані договори з п'ятьма незалежними ділерами, які представлятимуть марку GEELY, а до кінця року планується підписати ще 15 ділерських угод ».
 Новинки від Geely вступлять в жорстку конкуренцію з Chery Elara, але у «УкрАвто» є тимчасова перевага і дуже широкий модельний ряд. З цієї причини доля лідера в «китайському» сегменті вже відома - в найближчі кілька років їм буде Chery.

  Great Wall

     Great Wall два роки поспіль був лідером в Україні серед «китайців» з продажу, але вузька спеціалізація на позашляховиках і довгий коливання з системою дистрибуції зіграли з ним «злий жарт». Зараз Great Wall Motors активно розширює модельний ряд - на Шанхайському автосалоні дебютувало відразу кілька нових «легковиків», нарешті визначився з єдиним дистриб'ютором в Україну, але лідируючі позиції здані. На минулому 18-22 травня 2007 року виставку KYIV AUTOMOTIVE SHOW 2007 компанія «Атлант-М Китайські автомобілі» вперше виступила в своєму новому статусі - офіційний ексклюзивний представник компанії GREAT WALL в Україну.
 Завдяки підписаній навесні 2007 року договором на право ексклюзивного представлення автомобілів марки GREAT WALL в Україну, компанія «Атлант-М Китайські автомобілі» виходить на якісно новий рівень розвитку. На виставці були представлені найбільш популярні в Україні моделі - це позашляховики HOVER, SAFE F1, PEGASUS і пікап SO COOL

 Анонсовано був і новий пікап Wingle, але він не встиг прибути до Києва до часу проведення виставки.

.    Great Wall швидкими темпами намагається накрити всі найбільш масові сегменти авторинку  Компактний мінівен Great Wall Cowry, збирав навколо себе чимало відвідувачів виставки, був оснащений чотирициліндровим дволітровим бензиновим мотором. Зовнішність у машини досить самобутня і сучасна: вона повинна припасти до смаку багатьом автомобілістам. Очікується, що вартість серійної версії автомобіля в Китаї складе від $ 15 500 до $ 19 400. Коли вен почнуть продавати в Європі - поки не відомо.
   Також GW демонструвала на своєму стенді концепт-кар i7. П'ятидверний автомобіль з великої радіаторної гратами комплектується чотирициліндровими моторами об'ємом 1.2 л. і 1.5 л. У Європі в базовій комплектації він буде коштувати від $ 15 000.

   Компанія Great Wall показала і ряд міських автомобілів, зовнішність яких була явно клонована. Модель The Cowry MPV сильно нагадує Toyota Voxy, The Coolbear дуже схожий на Toyota bB, Xuan Li з'явився точною копією Toyota ist, а Regular Pery і зовсім схожий на японський Nissan Nout. Новинки - цікаві, але реально з'являться вони в Україну лише в наступному році.

  BYD

 Ще один бренд, який входить в сферу впливу Холдингу «Атлант-М». В активі BYD поки дві моделі: недорогий хетчбек Flyer і седан С-класу F3. За статистикою непогано продаються саме седани BYD F3, представлені в ціновому сегменті близько $ 14000. Відзначимо, що BYD - першим «розгойдав» ринок до настільки високою ціною для китайського автомобіля і впевнено зайняв своє місце на ринку. Тепер BYD належить конкурувати з Chery Elara і Geely MK. Позиції «малюка» Flyer буде атакувати Chery QQ (від 33 тис. грн.), А при такій ціні у «літуна» мало шансів. Очевидно, що без власного складального проекту Холдингу «Атлант-М» буде складно конкурувати з потужними конкурентами, крім того, можна втратити перевагу у часі, адже BYD вийшов на ринок раніше «промислового» етапу Chery і Geely.

  Soueast

     На виставці ВААІД Kyiv Automotive Show 2007 компанія «Сауїст України» представила Soueast Lioncel New .
 Новинка Lioncel New спровокувала неймовірний ажіотаж на стенді. Як і його попередник, Lioncel NEW створений на технологічній базі Mitsubishi Lancer з оригінальним японським технологіям та документації. Викликаний інтерес до бренду Soueast абсолютно виправданий. Всі автомобілі - результат творчого об'єднання концерну Mitsubishi Motors і китайської компанії South East Co. Ltd., Що виробляє Mitsubishi в Китаї.

   Пропозиція від «Сауїст України» вигідно як для любителів швидкісного водіння - двигун Mitsubishi 4G16 Euro III розвиває максимальну швидкість до 180 км/год за 10,9 сек., Так і для молодої сім'ї - витрата палива 8,6 л/6, 7 л/100 км з бензином АІ-92, ABS, дві подушки безпеки, протиударні балки, дискові гальма, незалежна підвіска типу McPherson.

             Ціна на Soueast Lioncel New становить 87 090 грн.

   Планові стартові продажу «Сауїст України» складають близько 500 автомобілів до кінця 2007 року.
Soueast Lioncel New буде конкурувати з Chery Elara, а надалі й з Geely FC.

  Інші

На Kyiv Automotive Show Brilliance міг похвалитися збільшеною до 5 років або 100000 км пробігу гарантією на М1 і М2.
 З моменту початку продажу в Україну (у 2006 році), автомобілі Brilliance M1 і Brilliance M2 показали себе як надійні і безпечні автомобілі. Були проведені професійні тест-драйви, опитування дилерів та роздрібних клієнтів, що мають в експлуатації автомобілі Brilliance - надійність цих автомобілів опинилася на самому високому рівні. Автомобілі Brilliance дійсно значно відрізняються від своїх "співвітчизників" рівнем складання та якості матеріалів. Досить посидіти всередині М1, щоб відчути різницю. На заводі Brilliance у Китаї ведеться повномасштабне виробництво BMW, що накладає відбиток на рівень фірми, на жаль, і на ціни теж.
   Зібрана за час експлуатації позитивна статистика, за якою аналізувалися експлуатовані в Україну автомобілі BYD і Brilliance, дозволила збільшити гарантійні терміни.    Реалізуючи автомобілі, «Атлант-М Азія» гарантує наявність запасних частин в сервісній мережі. По всій дилерській мережі сформовані склади запасних частин.

   Відзначимо досить цікаву експозицію DADI на обох виставках. Серед новинок можна виділити український дебют китайської марки Soyat. Нічим не примітні автомобілі були заявлені з цікавою ціною, яка змушувала звернути на них увагу деяких цільових покупців.
   Заслуговував уваги вантажно Soyat, який нагадує популярні в нас «каблучки». Автомобілі підкуповують економічними двигунами 1,3 і 1,5 л і традиційно багатою комплектацією.

 На SIA'2007 компанія «АвтоПріват» представила «лінійку» автомобілів Maple. Цей бренд входить в сферу впливу Geely і рік тому такі ж автомобілі представляв колишній імпортер Geely - «Фольксмоторс». «Автопріват» наново намагається вивести Maple на український ринок вже без прив'язки до Geely, та й ціни стали гуманнішими.

 Приміром, Maple C31 з двигуном 1,3 літра пропонується за 47100 грн., А седан С81 в непоганій комплектації - за 65715 грн. і з мотором 1,8 л.

Хетчбек Maple R80 з тюнінговим виконанням і досить стильним салоном обійдеться в 66056 грн.

 З такою ціновою політикою у Shanghai Maple Automobile (SMA) однозначно є шанс закріпитися на українському ринку, особливо з моделлю C51-C81.

 «Автопріват» привезла до Києва і автомобіль А-класу Jiangxi Ideal II з 1,1-літровим двигуном і стандартною «китайської» комплектацією, включаючи кондиціонер і електропакет. Судячи з цінової політики йому належить конкурувати з Chery QQ, а без складального проекту вийти на промислові продажу буде непросто.

  Хто ще прийде

   На Kyiv Automotive Show були анонсовані позашляховики FUQI, які планує збирати в Херсоні компанія «ОСТ-КАР». Кілька пробних автомобілів вже їздить по Києву, але на виставці ми їх не виявили.

 Пробує український ринок Hafei, в активі якого є кілька ходових моделей: Brio і Princip, а також ціла гама комерційної техніки.

 Багатообіцяючим повинен стати і вихід на український ринок автомобілів Lifan, а дистрибуцією цього бренду буде займатися компанія «Автомотив Європа».    Основним профілем діяльності групи LIFAN є виробництво та реалізація автомобілів, моторолерів, мотоциклів і автобусів під власною торговою маркою.  На сьогоднішній день в модельному ряду компанії представлені автомобілі С-класу з двигунами об'ємом 1.3 та 1.6 л. власної розробки, а також з двигуном 1.6 TRITEC. Цей мотор відомий по Mini Cooper.    Крім того, в планах групи LIFAN виробництво автомобіля з кузовом хетчбек, який вже будуть доступний в Україну в кінці 2007 року.  LIFAN буде представлений в Україні з ціною від $ 10000 за автомобіль з двигуном 1,3 л і кондиціонером. Зараз опрацьовується питання організації SKD-складання китайських автомобілів в Україну. Як повідомив AUTO-Consulting директор з маркетингу «Атомотів Європа» Денис Довгодько, розглядається декілька різних місць збирання LIFAN, і до кінця 2007 року мають з'явитися вже автомобілі українського складання. У стадії переговорів і можливі обсяги виробництва.    Компанія «Автомотив Європа» планує старт продажів автомобілів LIFAN у другій половині 2007 року в усіх регіонах України. Вже незабаром будуть підписані кілька угод з великими дилерами.

 Деталі. AUTO-Consulting        

Відгуки власників китайських авто в Україну


Статьи похожей тематики:

  • Chery готує революцію на українському ринку
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • Прем&
  • Geely планує продавати в Україну до 1000 автомобілів на місяць
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti
  • У України показали новий Soueast Lioncel New. Перші враження
  • Проверка масла в коробке передач
  • Як роблять Chery
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Головні прем&
  • Московське Мотор-Шоу-2005. Росіяни мають намір вистояти
  • Що можна побачити на SIA &
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.