05-01-2011 | Рынок автомобилей

Новий MINI Cooper отримує п&

Новий MINI - це не тільки один з найпривабливіших, але й один з найбезпечніших автомобілів в своєму сегменті. Виняткова ефективність його систем пасивної безпеки тепер підтверджена вищою оцінкою за результатами краш-тесту Euro NCAP. Новий MINI Cooper отримав п'ять зірок - свідоцтво того, що компактний автомобіль класу преміум і з точки зору захисту пасажирів відповідає високим стандартам концерну BMW Group і не дивлячись на свої невеликі розміри забезпечує максимальну безопасность.В рамках оцінки Euro NCAP новий MINI Cooper показав чудові результати в краш -тестах як з фронтальним ударом, так і з бічним наїздом і ударом об нерухомий стовп. В обох випадках ризик отримання травми для пасажирів нового MINI Cooper був кваліфікований як дуже низький. Характер деформації при фронтальному наїзді випробувачі оцінили в 13 балів з 16 можливих, у тесті з боковим наїздом і ударом об нерухомий стовп, за яким присуджується загальна оцінка, MINI Cooper отримав 16 з 18 можливих балів. Крім того, безпеку дітей в салоні нового MINI Cooper отримала оцінки вище середнього рівня. Ці переконливі результати грунтуються на концепції безпеки компактного автомобіля, яка включає в себе, крім іншого, структуру кузова з ретельно розрахованими зонами деформації, виключно жорстку клітку салону і утримуючі системи з електронним управлінням.

     Новий MINI Cooper, так само як і всі інші модифікації MINI нового покоління, в базовій комплектації оснащуються шістьма подушками безпеки, триточковими інерційними ременями безпеки на всіх чотирьох місцях і системами кріплення дитячих крісел ISOFIX на задніх сидіннях. Водія і переднього пасажира захищають фронтальні і бічні подушки безпеки. Бічні подушки інтегровані в бічні валики передніх сидінь і забезпечують ефективний захист грудної клітини. Подушки великої площі для захисту голови, що розкриваються в разі необхідності з оббивки стелі, захищають голови не тільки передніх, але і задніх пасажирів. Ремені безпеки передніх пасажирів додатково оснащені преднатяжителями і обмежувачами сили натягнення.

   Управління активними утримують системами (преднатяжители ременів, подушки безпеки) здійснюється за допомогою центрального блоку керування систем безпеки. За допомогою датчиків удару, розташованих в стійках і в центрі днища, визначається напрям і тяжкість зіткнення. На основі цих даних спрацьовують оптимальні для відповідної ситуації утримуючі системи. Крім того, новий MINI оснащений контрольними лампами ременів безпеки для всіх сидінь. Ще одна контрольна лампа спалахує при відключенні подушки безпеки переднього пасажира. Це дає можливість установки дитячого крісла на сидіння переднього пасажира.

   Присудження нового MINI Cooper п'яти зірок за результатами краш-тесту Euro NCAP підтверджує високу компетентність в області безпеки при створенні автомобілів за стандартами концерну BMW Group. Методика краш-тестів NCAP (New Car Assessment Programme) вважається одним із самих жорстких випробувань, якому повинні піддаватися всі нові автомобілі в світі. Тест Euro NCAP є критерієм безпеки при зіткненні, визнаним урядами, автомобільними клубами і організаціями захисту споживачів всієї Європи. Аналогічні NCAP краш-тести проводяться також у США і Японії.

     Найважливішими складовими елементами краш-тесту Euro NCAP є фронтальне зіткнення і наїзд збоку відповідно до точно певними умовами. При так званому фронтальному зіткненні з частковим перекриттям автомобіль на швидкості 64 км/год ударяється об перешкоду, що деформується, при цьому удар припадає на ділянку, що становить 40 відсотків ширини передньої частини автомобіля. При цьому сили при зіткненні діють тільки на частину передка автомобіля, тим не менш енергія удару повинна бути по можливості повністю розподілена і поглинена по всій ширині. У новому MINI це вдається завдяки цілеспрямованому відведення діючих сил по строго певних траєкторіях сприйняття навантаження. Для цього здійснена точна взаємна адаптація несучих структур групи елементів днища, боковин, передньої стінки, передньої частини, задній частині і даху, а також розмірів і розташування енергопоглинаючих елементів. Головною метою цієї конфігурації є забезпечення жізнесохраняющего простору клітини салону при важких аваріях.

   Те ж відноситься і до бічного удару, який в краш-тесті Euro NCAP імітується у вигляді наїзду на бар'єр, що деформується на швидкості 50 км/ч. Як доповнення до сценарію аварії ця частина випробування включає в себе бічний удар автомобіля на швидкості 29 км/ч о сталевий стовп діаметром 250 мм, який припадає на центр ваги голови водія. Новий MINI Cooper в цьому випробуванні також демонструє зразкові показники завдяки некритичного характером деформації і низькому рівню ризику отримання травми.

   Для зниження небезпеки аварій при розробці нового MINI поряд з пасивною безпекою велике значення надавалося і активної безпеки. Виключно ефективні гальма з антиблокувальною системою, функцією допомоги при гальмуванні, системою контролю гальмування на поворотах CBC (Cornering Brake Control) і системою електронного розподілу гальмівних сил EBV нового MINI Cooper в якості опції можна доповнити відключається системою стабілізації та автоматичного регулювання тягового зусилля двигуна ASC + T , а також системою динамічного контролю стійкості DSC з функцією допомоги при русі на підйомі. Крім того, в базовій комплектації всі варіанти нового MINI оснащуються індикацією втрати тиску повітря в шинах. Ця система шляхом порівняння частоти обертання коліс постійно реєструє тиск повітря в шинах. Візуальний сигнал автоматично попереджає водія про відхилення тиску в шині, коли падіння тиску досягне 30 відсотків від номінального значення. Таким чином, водій вчасно отримує повідомлення про раптове надмірному падінні тиску повітря в шині. Тим самим у значній мірі знижується ризик аварії у зв'язку з проколом шин. Крім того, в базовій комплектації для MINI Cooper S і в якості опції для інших варіантів нового MINI пропонуються безпечні шини, що дозволяють продовжувати рух при повній втраті тиску.
 

Детальніше про MINI див. на mini.ua


Статьи похожей тематики:

  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Світова прем&
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Honda CR-Z отримує кращу оцінку безпеки від Euro NCAP
  • Honda Accord 2011 отримав у США 5 зірок в оновленому рейтингу NCAP
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Honda отримує найвищу нагороду Euro NCAP Advanced за інновації в галузі без ...
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Honda Insight отримує найвищі оцінки безпеки Euro NCAP
  • Новий кросовер Audi Q5 з&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.