05-01-2011 | Рынок автомобилей

Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії

Задоволення за кермом стало тепер доступним на більш високому рівні й у компактному класі. Світова прем'єра нового BMW 1-ї серії з другим варіантом кузова, новими двигунами, цілеспрямованими змінами зовнішнього дизайну і по-новому оформленим привабливим інтер'єром відбудеться під час відкриття міжнародного автосалону в Женеві 8 березня 2007 року. Після цього BMW 1-ї серії вперше можна буде придбати в трьохдверному варіанті. Для нового варіанту моделі характерні спортивно-елегантний силует і виняткова динамічність. Максимум ефективної динаміки BMW 1-ї серії як в трьохдверному, так і в п'ятидверному варіанті досягається завдяки чотирициліндровим двигунів нового покоління. Додаткову потужність і унікальну економічність забезпечують алюмінієвий блок циліндрів і нова система упорскування Common Rail дизельних двигунів і система High Precision Injection - безпосереднє уприскування другого покоління у бензинових двигунів. Крім того, нові двигуни оснащуються системою регенерації енергії гальмування (Brake Energy Regeneration), функцією автоматичного включення і виключення двигуна і індикацією моментів перемикання передач. Окремим класом в сегменті компактних автомобілів стане BMW 130i. Його рядний шестициліндровий двигун з блоком циліндрів з магнію і алюмінію і технологією VALVETRONIC розвиває потужність 195 кВт/265 к.с. і тепер дозволяє говорити про трьохдверної версії BMW 1-ї серії як про "спортсмена екстра-класу".

     Більше 200 000 проданих в усьому світі екземплярів BMW 1-ї серії свідчать про блискуче старті компанії BMW в компактному класі. Двигун, розташований попереду, і задньопривідна трансмісія - ось концепція, що забезпечує максимальне задоволення і призвела до успіху в цьому класі автомобілів. Вперше функціональність динамічного хетчбека поєднується з типовими ходовими характеристиками BMW. Тепер перший - і як і раніше єдиний - компактний автомобіль із заднім приводом знову чекає гучний успіх. У новому трьохдверному варіанті концепція приводу знаходить ще більш яскраве вираження завдяки винятковій динамічності.

   Для дизайну кузова трьохдверного BMW 1-ї серії характерні довга передня частина і візуальне зміщення центру ваги до задньої осі. Вид збоку формують довга двері без рамки скла і цілісні задні бічні вікна. Така динамічна спрямованість дизайну підкреслює спортивний характер трьохдверної версії.

    Вираз сили: нові акценти в передній і задній частині.
   Цілеспрямовані зміни спереду і ззаду надають новому BMW 1-ї серії ще більш енергійну і характерну зовнішність. При цьому і трьохдверна, і пятидверная версії мають одне "обличчя", в центрі якого розташовані по-новому оформлені і збільшені "ніздрі" BMW. Крім того, обриси фар з боку модуля бампера придбали нову форму, темніше стала окантовка фар, ширше став повітрозабірник в нижній частині переднього фартуха, посилена спойлерная кромка, встановлена нова декоративна накладка. Більш виразними стали і протитуманні фари, пропоновані в якості опції. Домінуючі горизонтальні лінії в задній частині також надають новому BMW 1-ї серії ширину і силу. Бічні лінії порогів знаходять своє продовження в новій, більш виразною світловий межі заднього фартуха, який повторює форму передньої спойлерной кромки.

   Довгий капот і зміщений назад салон надає виразність пропорціям, як і раніше унікальним для сегменту компактних автомобілів. Ця спортивна форма особливо яскраво виражена в трьохдверному виконанні кузова. Тому нова версія кузова приверне в першу чергу тих, для кого важливе поєднання мобільності з приемистостью двигуна і задоволенням за кермом. Енергійні контури тут символізують особливий темперамент автомобіля на дорозі. Це враження підкреслює опціональна хромована смуга, що обрамляє витягнуті бічні стекла.

    Джерело вражаючою потужності: шестициліндровий двигун BMW 130i.
 У BMW 1-ї серії гідності марки BMW гармонійно поєднуються з практичними перевагами компактного автомобіля. Це особливо відноситься до BMW 130i. Його 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун з блоком з магнію та алюмінію, системами VALVETRONIC і подвійний VANOS розвиває 195 кВт/265 к.с. Такий потенціал реалізується у виняткових динамічних характеристиках (0-100 км/год за 6,0 секунди для трьохдверної і 6,1 секунди для п'ятидверній версії, максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год), одночасно висока ефективність рядного шестициліндрового двигуна забезпечує зразкову для даного класу потужності економічність. BMW 130i в європейському тестовому циклі як з трьома, так і з п'ятьма дверима в середньому витрачає 8,3 літра на 100 кілометрів. Підвищену ефективність, крім іншого, забезпечує система регенерації енергії гальмування (Brake Energy Regeneration), яка використовується не тільки в BMW 130i, але і у всіх нових бензинових і дизельних варіантах BMW 1-ї серії. Вона дозволяє перемістити вироблення електроенергії в режими примусового холостого ходу і гальмування. Таким чином, в режимі тяги, наприклад при прискореннях, підвищується приводний момент - результатом є виграш в динаміці.

    Функція автоматичного включення/вимикання двигуна: нульовий витрата палива при 0 км/ч.
   Підвищенню ефективності використання палива також сприяє функція автоматичного включення/вимикання двигуна, пропонована на версіях BMW 1-ї серії з механічною коробкою передач в поєднанні з новими бензиновими і дизельними двигунами. Щоб використовувати цю нову функцію, досить при зупинці перед світлофором або в заторі привести важіль перемикання передач у нейтральне положення і відпустити педаль зчеплення. Двигун вимкнеться і негайно автоматично включиться при новому натисканні педалі зчеплення. Функція автоматичного включення/вимикання двигуна дозволяє уникнути витрат палива на нерухомому автомобілі.

   Нові чотирициліндрові варіанти BMW 1-ї серії в русі також забезпечують високу ефективність використання енергії палива. Як тільки з'являється можливість руху з оптимальним витратою палива на підвищеній передачі і при більш низькій частоті обертання двигуна, нова індикація моменту перемикання передач вкаже водієві на ідеальний момент для включення відповідної передачі. Світний стрілочний символ у поєднанні з індикацією передачі на приладовому щитку служить виразним сигналом до перемикання.

    Система високоточного уприскування High Precision Injection чотирициліндрових бензинових двигунів.
   Регенерація енергії гальмування, функція автоматичного включення/вимикання двигуна і індикація моменту перемикання передач забезпечують додаткову оптимізацію витрат палива нових чотирициліндрових силових агрегатів, які в цілому розраховані на високу ефективність. У нових BMW 1-ї серії використовується два варіанти бензинових двигунів нового покоління. Вони оснащуються системою безпосереднього вприскування бензину другого покоління. Вона дозволяє двигуну у винятково широкому діапазоні навантаження і частоти обертання працювати на збідненої суміші, коли частка бензину в паливоповітряної суміші дозується з найвищою точністю та економічністю. Тому нова, звана високоточним уприскуванням (High Precision Injection), технологія дозволяє значно скоротити витрату палива в умовах щоденної експлуатації. Чотирициліндрові двигуни з безпосереднім упорскуванням бензину мають два ступені потужності, причому кожен варіант відрізняється своїми перевагами. У новому BMW 120i 2,0-літровий двигун розвиває потужність 125 кВт/170 к.с. і забезпечує розгін з місця до 100 км/год всього за 7,7 секунди (п'ятидверний варіант: 7,8 секунди). Максимальна швидкість обох версій становить 224 км/ч. Незважаючи на такі значні показники, в європейському тестовому циклі двигун з обома варіантами кузова задовольняється лише 6,4 літра палива на 100 кілометрів. У порівнянні з попереднім двигуном, що мали зовнішнє сумішоутворення, це означає підвищення потужності на 15 кВт/20 л.с. при зниженні витрати палива майже на 14 відсотків.

   Не менш вражаючі показники демонструє двигун нового BMW 118i. Його потужність 105 кВт/143 к.с. дозволяє розганятися за 8,7 секунди (п'ятидверний варіант: 8,8 секунди) з місця до 100 км/год, а максимальна швидкість обох версій становить 210 км/ч. Витрата палива в європейському тестовому циклі обох варіантів складає 5,9 літрів на 100 кілометрів.

   Базовим варіантом двигуна п'ятидверній версії у виробничій програмі поки залишається надійний 1,6-літровий двигун із зовнішнім сумішоутворенням і системою подвійної VANOS. Він розвиває потужність 85 кВт/115 к.с., забезпечує прискорення з місця до 100 км/год за 10,9 секунди і максимальну швидкість 200 км/год при витраті по тестового циклу ЄС 7,5 літра на 100 кілометрів.

      Легкість, потужність і ефективність: нові чотирициліндрові дизельні двигуни.
 Зміна поколінь відбувається й у гамі чотирициліндрових дизельних двигунів. Новий BMW 1-ї серії - це перша модель, яка демонструє всі пов'язані з цим переваги в потужності і економії палива. Домогтися таких результатів вдалося в тому числі завдяки вдосконаленням камери згоряння, системи подачі повітря, наддуву із змінною геометрією турбіни і системи вприскування Common Rail. Крім того, використання алюмінієвого блоку циліндрів забезпечує значну оптимізацію маси. Новий чотирициліндровий дизельний двигун з робочим об'ємом 2 літри випускається для BMW 1-ї серії у двох варіантах потужності. Обидва нові агрегату в стандартній комплектації оснащуються фільтром сажі, розташованим поряд з двигуном. У результаті з помітним запасом забезпечується відповідність стандарту токсичності ОГ Євро-4.

   Двигун BMW 120d розвиває потужність 130 кВт/177 к.с. і максимальний крутний момент 350 Нм. Завдяки підвищенню потужності на 10 кВт розгін з місця до 100 км/год складає 7,5 секунди (п'ятидверний варіант: 7,6 секунди), а максимальна швидкість обох варіантів - 228 км/ч. У свою чергу, середня витрата палива за європейським тестового циклу знизився на 5 відсотків до 4,9 літра на 100 кілометрів.

   Відразу на 15 кВт підвищилася потужність дизельного двигуна нового BMW 118d. 105 кВт/143 к.с. і максимальний крутний момент 300 Нм забезпечують розгін з місця до 100 км/год за 8,9 секунди (9,0 секунди). Максимальна швидкість нового BMW 118d незалежно від варіанту кузова становить 210 км/ч. Незважаючи на зрослу динамічність, середня витрата палива в тестовому циклі ЄС дорівнює 4,7 літра на 100 кілометрів.

    Шість ступенів задоволення з механічною або автоматичною коробкою передач.
   Новий BMW 1-ї серії з усіма варіантами двигунів в базовій комплектації оснащується шестиступінчастою механічною коробкою передач. В якості опції шестициліндровий двигун BMW 130i і нові чотирициліндрові двигуни можуть агрегатуватися з шестиступінчастою коробкою передач, включаючи функцію Steptronic. Актуальна версія цієї коробки передач оснащена гідротрансформатором з новою технологією та вбудованим гасителем крутильних коливань. Короткий час реакції і перемикання, а також безпосередній зв'язок з двигуном дозволяють керувати новим BMW 1-ї серії в спортивному стилі в автоматичному режимі роботи коробки передач.

    Атмосфера класу преміум в сегменті компактних автомобілів.
 Деталі оснащення, які раніше пропонувалися тільки в більш високих класах автомобілів, підкреслюють рівень класу преміум в області безпеки і комфорту BMW 1-ї серії. Концепція управління iDrive в поєднанні з опціональною навігаційною системою забезпечує легке, ідеальне з точки зору ергономіки управління всіма вторинними і комфортними функціями і на замовлення може бути доповнена функцією голосового управління. Пропоновані для BMW 1-ї серії аудіосистеми також відрізняються найвищою якістю в сегменті компактних автомобілів. Велика розмаїтість інформаційно-розважальних програм надає інтерфейс USB, пропонований як опція і доповнення до вхідного в базову комплектацію гнізда AUX і дозволяє приєднати до аудіосистеми зовнішні MP3-плеєри.

   Привабливим, сучасним і водночас солідним і високоякісним виглядає по-новому оформлений салон. У новому BMW 1-ї серії домінують довгі горизонтальні лінії. Нижня частина передньої панелі і оббивка дверей зазнали значної переробки, розташування елементів управління на центральній консолі відрізняється гармонією. Внутрішній елемент дверної панелі між підвіконної лінією і підлокітником отримав нову, витончену форму і тепер виконується з того ж матеріалу, що і центральне полотно оббивки сидінь. Нова структура пластмасових поверхонь зовні і на дотик залишає враження високої якості. Оброблені гальванічним методом поверхні прикрашають ручки для відкривання дверей, регулятори дефлекторів, натискну пластину кришки попільнички, кільця шкал приладового щитка, декоративне кільце кнопки включення/вимикання двигуна і поворотні регулятори клімат-контролю та магнітоли.

     У базове оснащення нового BMW 1-ї серії входять склопідйомники з електроприводом. Вбудовані в оббивку дверей кишені і бардачок завдяки своїм плавно вигнутих форм тепер гармоніюють з лініями інтер'єру і, крім того, стали більш місткими.  До практичним деталей салону також відноситься багажна сітка, яка при складених задніх сидіннях кріпиться до оббивки стелі позаду передніх сидінь.  Трьохдверний варіант BMW 1-ї серії розрахований на чотирьох чоловік, причому між задніми сидіннями знайшлося місце для додаткового відсіку для речей. Проте як безкоштовної опції трехдверний BMW 1-ї серії може мати п'ятимісну конфігурацію. Новий BMW 1-ї серії зберіг свій характер і одночасно став більш стильним. Крім того, новий трьохдверний варіант кузова доповнює клас компактних автомобілів моделлю з яскраво вираженим спортивним характером. Вдосконалений дизайн, більш високий клас інтер'єру, додаткова потужність і ефективність під капотом - всі ці нововведення доставляють ще більше задоволення за кермом нового BMW 1-ї серії.  

    Новий BMW 1-ї серії виробляється лише на заводі BMW в Лейпцигу.
 Новий трьохдверний BMW 1-ї серії виробляється виключно на заводі BMW в Лейпцигу. Через два роки після відкриття нового заводу і успішного початку серійного виробництва седана BMW 3-ї серії завод у Лейпцигу, як майже всі автомобільні заводи BMW, починає випуск другого модельного ряду. Розташування підприємства з самого початку передбачало можливість інтеграції нових моделей у поточне виробництво без порушення виробничого процесу. Це переконливо підтверджує запуск серійного виробництва нового BMW 1-ї серії: підготовка до запуску нової моделі в кузовному, малярній цехах і необхідні заходи в складальному цеху здійснювалися без зупинки поточного виробництва. BMW 3-ї серії і BMW 1-ї серії тепер виготовляються в будь-якій послідовності на замовлення клієнтів на одному складальному конвеєрі. Таким чином забезпечується оптимальне використання гнучких виробничих потужностей в залежності від попиту на ринку.
 

Детальніше про BMW див. на bmw.ua


Статьи похожей тематики:

  • Прем&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Світова прем&
  • У України оголошені ціни і почали приймати замовлення на новий BMW X1
  • Оголошено українські ціни на новий BMW X3
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Новий BMW X3 вже в Україні
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Стали відомі офіційні подробиці про оновлений BMW X5
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • BMW оприлюднила українські ціни на новий BMW 5 серії Gran Turismo
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.