05-01-2011 | Рынок автомобилей

Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring

Емоції і самовладання: модель BMW M5 Touring об'єднує ці суперечливі поняття в одне гармонійне ціле. Високопотужний універсал від компанії BMW M GmbH здатний задовольнити найвищі вимоги і доставити незвичайне задоволення від водіння. При цьому дана модель вражає своїми можливостями трансформації в поєднанні з високою якістю обробки й типовим для версій M дизайном.
 Новий BMW M5 Touring долає суперечності, які помилково вважаються нездоланними: спортивний автомобіль з релінгами на даху, потужністю 373 кВт/507 к.с. і багажним відсіком об'ємом 1650 літрів, c питомою масою 3,7 кг на одну кінську силу і максимальною масою буксируваного вантажу 1800 кілограмів, високооборотним силовим агрегатом з надійністю масових двигунів. І все це Ви знайдете в новій моделі BMW M5 Touring.  Вперше на універсал встановлюється видатний 10-циліндровий двигун від компанії BMW M GmbH. Cиловий агрегат V10 з робочим об'ємом 5 літрів і потужністю 373 кВт/507 л.с., що розвиває максимальний крутний момент 520 Нм, володіє такими тяговими характеристиками, які властиві тільки чистокровним гоночним моторам. Характерна для версій M концепція високих оборотів запозичена прямо з автоспорту. Незвичайний силовий агрегат здатний викручуватися до 8250 хв-1 і неповторним чином перетворює вражаючі характеристики потужності в захоплюючу дух задоволення від водіння. З початку серійного виробництва в 2005 році двигун V10 встиг отримати вже сім премій престижного конкурсу «Двигун року».

   На сто відсотків спортивний автомобіль, на сто відсотків універсал. Будучи універсальним автомобілем для сім'ї, ділових поїздок і відпочинку, модель BMW M5 Touring об'єднує поняття, які досі вважалися суперечливими: чистокровний спортивний автомобіль і практичний універсал. Завдяки злагодженій роботі високооборотного двигуна з секвентальною коробкою передач M (SMG) і налаштованою на забезпечення найвищої динаміки ходової частини універсал BMW M5 Touring в змозі диктувати свої умови навіть на гоночній трасі. З іншого боку, водій моделі BMW M5 Touring може насолоджуватися величезним потенціалом свого спортивного автомобіля і при повсякденній експлуатації. Таким чином автомобіль, який одночасно є 100-відсотковим спорткаром і 100-процентним універсалом, здатний забезпечити водієві незвичайне задоволення від керування, властиве моделям з шильдиком M.

     Сильні емоції підтверджуються міцними фактами: з місця до 100 кілометрів на годину модель BMW M5 Touring прискорюється всього за 4,8 секунди. Таким чином автомобіль знаходиться за даним показником практично на одному рівні з потужним спортивним седаном BMW M5. І навіть при безпосередньому порівнянні на гоночній трасі універсал слід за седаном по п'ятах. Тим самим універсал також володіє маневреністю і динамікою потужного спортивного автомобіля. При такій потужності BMW M5 Touring досить економічний. Зафіксований в ході тестів за нормами ЄС витрата палива в змішаному циклі становить 15,0 літрів на 100 кілометрів. У заміському циклі високопотужний універсал споживає 10,6 літрів на 100 кілометрів.

    Ідеальна комбінація: висока потужність і видатна функціональність.
 У повсякденному експлуатації модель BMW M5 Touring пропонує своєму водієві новий рівень мобільності: окрім потужності спортивного автомобіля він насолоджується перевагами концепції універсалу. До них належать чотири повноцінні місця, трансформований багажний відсік об'ємом від 500 до 1650 літрів, а також видатний їздовий комфорт і випробувана функціональність популярного в усьому світі універсала з модельного ряду BMW 5-ої серії.

   Обидва крайніх задніх сидіння можуть бути обладнані обігрівом. Серійно вони комплектуються кріпленнями ISOFIX для встановлення дитячих сидінь. Якщо середнє місце вільне, можна відкинути центральний підлокітник, який володіє відсіком для зберігання і двома підстаканниками. Спинка заднього ряду сидінь може бути відкинута повністю або частково в співвідношенні 60: 40. В якості опції можна замовити чохол для лиж, а також набір відсіків для зберігання під підлогою багажного відділення, що складаються розділові перегородки, стяжні ремені в бічних частинах і багатофункціональні вимикачі. Напівавтоматична шторка закриває багаж від поглядів ззовні. Заднє скло відкривається окремо. Як опція можлива установка автоматичного приводу кришки багажника.

    Стриманий дизайн, сувора лаконічність.
 У порівнянні з універсалом BMW 5-ої серії в дизайн екстер'єру були внесені незначні зміни, що натякають на незвичайний потенціал моделі BMW M5 Touring: передній фартух, пороги, "зябра" в боковинах, задній фартух, а також чотири круглих вихлопних патрубки - це ті ознаки, за якими можна відрізнити найдинамічніше зростання у світі серійний універсал. Ні на якому іншому автомобілі від компанії BMW M GmbH лаконічність зовнішнього дизайну не знайшла такого ідеального вираження. З метою адаптації базової моделі до збільшеної потужності начинка автомобіля, навпаки, зазнала численних змін. Ходова частина, рульове управління і система динамічного контролю курсової стійкості (DSC) були налаштовані у відповідності з потужністю двигуна і зміненим центром ваги. Для збільшення жорсткості кузова універсала на кручення елементи підсилення між порогами і днищем багажного відсіку були змінені з урахуванням специфіки версії M.

      7-ступінчаста секвентальная коробка передач SMG для точного перемикання.
 Секвентальная коробка передач M (SMG) з функцією Drivelogic в будь-якій дорожній ситуації забезпечує ідеальну передачу потужності двигуна на задні колеса. 7-ступенева коробка передач SMG має функцію ручного перемикання передач, за бажанням з вкрай короткими часом перемикання. Крім цього, автоматизована функція Drive здатна перетворити на задоволення навіть саму звичайну поїздку. Управління коробкою SMG здійснюється або за допомогою важеля селектора, або за допомогою підрульових перемикачів. Функція Drivelogic коробки SMG надає в розпорядження водія в загальній складності 11 варіантів перемикань, за допомогою яких він може індивідуально адаптувати характеристику зміни передач до свого стилю водіння. Шість з одинадцяти програм можна вибрати в режимі ручного перемикання (режим S). При цьому водій виконує перемикання вручну. Єдине виключення - функція Launch Control, яка забезпечує максимальне прискорення при розгоні з місця. Коробка SMG сама проводить перемикання в оптимальному режимі в ідеальний момент часу і з оптимальною пробуксовкою. Додатково в режимі D є п'ять автоматизованих програм перемикання.

    Система динамічної стабілізації DSC з режимом M Dynamic.
 Задній привід, практично ідеальний розподіл навантажень по осях і повністю алюмінієва ходова частина універсала BMW 5-ої серії створюють ідеальну базу для досягнення високих динамічних характеристик. З метою адаптації до високої потужності BMW M5 Touring змінам піддалися як передня підвіска Двошарнірна на амортизаційних стійках, так і задня багатоважільна інтегральна підвіска. Додаткова поперечна жорсткість забезпечується завдяки алюмінієвому елементу на передній балці.

   Крім цього, кінематика передньої підвіски була адаптована відповідно до зміненим розподілом навантажень і центром ваги. Задня пневматична підвіска налаштована таким чином, щоб забезпечити спортивне відчуття навіть при їзді з великою додатковим навантаженням.

     Діапазон роботи переробленої для версій M системи динамічного контролю курсової стійкості DSC може бути також налаштований водієм BMW M5 Touring. За допомогою кнопки MDrive на багатофункціональному кермовому колесі він може задіяти режим M Dynamic, який активує раніше збережені пороги спрацьовування системи. Таким чином, система допускає проходження повороту в контрольованому заметі. Система спрацьовує тільки при досягненні абсолютних меж фізики руху. Крім цього, на моделі BMW M5 Touring дану систему можна відключити повністю. Програмована система EDC і регульована блокування диференціала M. Можливість виробляти налаштування пропонує і система електронного регулювання жорсткості амортизаторів (EDC).

   Водій BMW M5 Touring може регулювати характеристику роботи ходової частини відповідно до дорожньої ситуації. За допомогою кнопки MDrive на кермовому колесі або вимикача поруч із селектором коробки передач SMG можна завантажити три варіанти налаштувань: комфортний, динамічний і спортивний жорсткий.

   Оптимальну тягу на будь-якому дорожньому покритті забезпечує регульований блокується диференціал M, який може подавати на колесо до 100 відсотків обертального моменту. Це дозволяє моделі BMW M5 Touring набагато краще прискорюватися на виході з повороту і безпроблемно пересуватися по снігу, гравію чи льоду. При спортивному стилі водіння і на дорогах з високими коефіцієнтами зчеплення блокується диференціал M підсилює переваги заднього приводу.

   Так як в повсякденній експлуатації вся міць двигуна V10 затребувана не завжди, то, наприклад, для руху по місту в розпорядженні водія знаходиться зручна програма роботи P400. Дана програма активується автоматично при запуску двигуна і обмежує максимальну потужність двигуна на позначці 400 кінських сил. За допомогою кнопки Power водій може задіяти всю потужність двигуна - 507 к.с.

    Інтер'єр: функціональність зі спортивної ноткою.
 Відмінна функціональність і комфортність визначають оформлення інтер'єру самого динамічного у світі універсалу. При цьому інтер'єр моделі BMW M5 Touring володіє високою якістю обробки і явно орієнтований на водія. Вхідна в базову комплектацію часткова шкіряна обробка створює в салоні атмосферу спортивної елегантності. Доступна в якості опції повна шкіряна обробка надає внутрішньому простору ще більшої ексклюзивності. Крім цього, на вибір пропонується величезна кількість опцій по програмі BMW Individual, що включають в себе ексклюзивні відтінки обшивки та інтер'єру, а також кольору забарвлення кузова.

   Елементи управління всіма необхідними для їзди функціями ергономічно розташувалися на кермовому колесі або навколо нього. Опціональний проекційний дисплей доводить орієнтованість на водія: він виводить у безпосередньому полі зору водія всю необхідну інформацію, що дозволяє йому не відволікатися від дороги.

    Концепція управління BMW iDrive з 8 програмованими клавішами.
   Зібрані в області центральної консолі функціональні клавіші і регулятори можуть бути задіяні і переднім пасажиром. Серійно BMW M5 Touring оснащується системою BMW iDrive, яка включає джойстик і контрольний дисплей. Дана система забезпечує просту і ергономічну активацію і керування різними функціями. З метою спрощення процесу управління можна використовувати вісім програмованих клавіш. Дані кнопки можна запрограмувати для часто викликаються телефонних номерів, кінцевих цілей поїздки або улюблених радіостанцій.
 Рульове колесо M - це ідеальне сполучна ланка між високопотужним універсалом і його водієм, який може керувати важливими функціями автомобіля і системами комфорту, не відриваючи рук від рульового колеса. Так, наприклад, перемикання передач здійснюється за допомогою простого потягування підрульових важелів. За допомогою кнопки MDrive водій може активувати раніше збережені налаштування регулювання динаміки. За допомогою одного натискання на кнопку водій міняє характеристику роботи двигуна, програми перемикання коробки SMG, налаштування DSC, алгоритм роботи EDC, а також вибирає інформацію, яку необхідно вивести на проекційний дисплей.

   Оброблені перламутровим глянцевим хромом елементи керування роблять оформлення салону вельми привабливим. Даний високоякісний матеріал використовується в обробці підрульових важелів, декоративної накладки коробки SMG, дверних ручок, регуляторів системи кондиціонування, поворотних регуляторів і ручок дефлекторів, а також кнопки Start/Stop. Ексклюзивний джойстик iDrive в стилі M виготовлений з масивного алюмінію, який відмінно гармонує з елементами з перламутрового глянсового хрому. Спідометр і тахометр мають обрамлення у формі кільця, виконаного також з перламутрового глянсового алюмінію.

   Білі цифри на чорному циферблаті, стрілки червоного кольору і біле підсвічування створює у салоні автомобіля лаконічну і благородну атмосферу.  Особливістю є шкала тахометра, яка встановлює рекомендовані обороти для перемикання передач: зі збільшенням температури моторного масла росте і рекомендований для перемикання діапазон обертів, в той час як жовта і червона зони звужуються.

    Найвища ступінь комфорту для 5 пасажирів.
 Сидіння M-стилю для водія і переднього пасажира нової моделі BMW M5 Touring володіють відмінною бічною підтримкою. Вони регулюються за різними напрямами і тому в змозі забезпечити ідеальне положення для людей будь-якої статури. Доступна в якості опції активна функція регулювання ширини спинки сидінь автоматично адаптує бічну підтримку відповідно до актуальної дорожньою ситуацією. Задні пасажири пятиместного автомобіля також зможуть насолодитися високим комфортом. Двоскладові панорамний люк зі скла із сонцезахисними властивостями відкриває пасажирам вид на небо. Обидві частини можна підняти для вентиляції внутрішнього простору автомобіля. Крім цього, передня частина може бути відкрита повністю.

   За бажанням модель BMW M5 Touring можна укомплектувати високоякісними акустичними, комунікаційними і навігаційними системами. Нова система класу High End, доступна за програмою BMW Individual, наповнить салон автомобіля незвичайним звучанням. Родзинкою системи є метод обробки сигналів DIRAC (Dual Input Room Acoustics Calculator). Цифровий 9-канальний підсилювач з функцією DSP видає максимальну вихідну потужність 825 ват. Володіючи функцією регулювання рівня гучності залежно від швидкості руху (GAL) та функції вирівнювання амплітудно-частотної характеристики в залежності від швидкості руху (GAE), а також 16 динаміками, система встановлює стандарти в галузі автомобільного звуку. Вона відрізняється високою якістю відтворення і дозволить насолодитися ідеальним звуком всіх п'яти пасажирам нової моделі BMW M5 Touring.
 

Детальніше про BMW див. на bmw.ua


Статьи похожей тематики:

  • Світова прем&
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • У Женеві презентували Mazda5
  • На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Nissan представила новий Murano II
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • Прем&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • BMW оприлюднила українські ціни на новий BMW 5 серії Gran Turismo
  • Оголошено українські ціни на новий BMW X3




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.