MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні Китайський автопром розвивається семимильними кроками. Країна офіційно оголосила про прагнення досягти 10% світового ринку. Вже зараз в Китаї діють виробництва більшості світових автовиробників, які успішно випускають автомобілі для місцевого ринку. Активно розвиваються і місцеві виробники, підживлювалося мільярдними інвестиціями. \r На минулому Пекінському автосалоні було представлено чимало новинок, більшість з яких націлені вже і на експортні ринки. AUTO-Consulting вирушила до Китаю, щоб ознайомити читачів з новинками китайського автопрому.\r Загальний антураж \r Китайський авторинок дуже своєрідним. Самі китайці їздять переважно на авто європейських і японських брендів, які виробляються на спільних підприємствах. Але число місцевих марок постійно зростає і збільшується і довіра до них і китайців, особливо, якщо виробники показують цікаві новинки. Chery, FAW, Great-Wall, Geely вже відомі кожному китайцю, а ось інших марок ще є над чим працювати. І вони активно вкладають гроші у виробництво і розробку нових моделей. Тепер китайські виробники вже усвідомили, що плодити доморощений дизайн не доцільно і замовляють розробку вигляду італійським кутюр\'є. Технічні аспекти допомагають доводити європейські і японські спеціалізовані фірми. Та й у напрямку екології є прогрес: у Китаї вже щосили працюють над поколінням двигунів Євро-3 і Євро-4. При виробниках створюються випробувальні центри з найсучаснішим обладнанням. Як показав Пекінський Автосалон 2006 - лідерам галузі вже є чим пишатися. \r Chery \r \r \r Державна компанія Chery, завдяки величезним інвестиціям уряду Китаю, змогла представити в цьому році майже 11 новинок в різних сегментах. У модельній лінійці з\'явиться седан А-класу Chery QQ6, створений на базі відомого в Україну хетчбека QQ. Фактично це один з небагатьох серійних седанов А-класу, але на подив, він вийшов вельми добре. Інший дизайн передка, округлені форми багажника (фактично це ліфтбек), модна оптика і вийшов зовсім інший автомобіль. Якщо QQ - це тільки засіб пересування, то QQ6 може стати першим автомобілем в сім\'ї на всі випадки життя. Не дивлячись на деяку разбаллансірованость загального стилю, автомобілю готують велике майбутнє, в тому числі і в Україну. У ліфтбека QQ6 двигун 1,3 л (81 к.с.), цілком пристойний багажник, непоганий для цього класу салон і багатий набір стандартного устаткування і невисокий витрата палива. За оцінками Корпорації «УкрАвто» (офіційний дистриб\'ютор Chery в Україні) QQ6 буде дешевше Daewoo Sens і конкуруватиме з ВАЗівської «класикою», яка поступається китайській новинці по багатьом показникам. Очікується, що Chery QQ6 з\'явиться в Україні ближче до літа. \r \r Друга вже серійна модель - це седан С-класу Chery A5, який приходить на зміну Chery Amulet. Цей автомобіль вже виконано на іншому технічному рівні, має більш якісний салон, двигуни нового покоління і широкий опціон. У Китаї він вже продається за $ 9300. В Україні Chery A5 також з\'явиться в повному опціоні. \r Вже стало відомо як буде виглядати приймач Tiggo. Серійний автомобіль під назвою Tiggo5 зовні нагадує не те Subaru B9 Tribeca, не те Nissan, але відноситься до класу компактних позашляховиків. Про новинку відомо не так і багато: довжина 4370 мм, колісна база - 2510 мм - майже на рівні колишньої моделі. У комплектації тепер відеосистеми, ксенонові фари. Дуже гармонійний і яскравий дизайн дозволить Tiggo5 претендувати на місце в класі компактних позашляховиків вже не тільки з-за ціни. Його обиратимуть і завдяки стильному дизайну. \r \r Але найбільш знаковим експонатом виставки став концепт-кар Chery A3 - хетчбек С-класу, який найближчим часом також повинен з\'явитися на конвеєрі Chery. Його дизайн вже можна назвати цілком європейським, хоча зовні він змахує на KIA C\'eed. Приємний і якісний інтер\'єр, 16-дюймові колеса, цілком європейські параметри салону. Новинка комплектуватиметься двома моторами: 1,6 л (106 к.с.) і 2,0-л (124 к.с.). Заявлені технічні показники вже наближаються до характеристик світових аналогів кінця 90-х років. Китайські виробники стверджують, що саме Chery A3 дозволить компанії увійти до Європи. \r \r Показали в Пекіні і приймача Chery QQ. Новинка отримала ім\'я А1, власний дизайн і повністю новий інтер\'єр. Візуально А1 виглядає не так приємно як «кукушка», а найближчим знайомство з інтер\'єром разочаровует. Під капотом А1 встановлений 1,3-літровий мотор 81 к.с. \r Вже серійна і нова модель мінівена Chery V5. Такі машини вже можна побачити на вулицях Китаю та у Chery на новинку також великі плани. Головне нововведення - під капотом мінівена турбодизельний 1,9-літровий мотор з віддачею в 124 л.с. і з моментом в 271 Нм. Салон - 6 або 7-місцевий. \r \r Chery має намір заявити про себе і як про виробника стильних нішевих автомобілів. На Пекінському автосалоні показали купе Fulwin II. Про цей концепт відомо не багато: довжина 4082 мм, колісна база 2527 мм. Рішення про серійне виробництво поки не прийнято, але судячи з реакції публіки в Пекіні, Chery Fulwin II пропишеться на конвеєрі - аж надто якісно і гармонійно він виглядав. \r Для місцевого ринку у Chery також була новинка - мікробус V2. Подібні «Коробченко» дуже популярні в Китаї, а в гамі Chery такої машини не було. Тепер уже є. Цей автомобіль формально відноситься до класу MPV-B, хоча з європейськими аналогами він не має нічого спільного - це суто китайський формат. \r Great Wall \r \r \r Great Wall на Пекінському автосалоні заявив про наміри стати виробником і легкових автомобілів. Шоу-стопери виставки - три новинки А і В-класів: Peri, Florid, Coolbear. Great Wall Peri - автомобільчик нагадує Fiat Panda, але з передком у стилі Mitsubishi Outlander. Під капотом 1,3-літровий бензиновий мотор, що відповідає нормам Євро-4 - його тепер будуть випускати на новому моторному заводі Great Wall. Наступна новинка Great Wall Florid по дизайну дуже походу на Scion Xa. Дизайн, звичайно, китайські майстри переробили, але загальний профіль вгадується. У комплектації той же 1,3-літровий двигун. А ось Coolbear - це повний аналог Scion Xb, але у цієї моделі можливий також 1,5-літровий двигун, або навіть дизель 1,2 л. \r Машини стояли на виставці з закритими салонами, тому судити про якість їх Інтрьер не довелося. Зате оприлюднені плани з виробництва майже 150 тис. новинок у рік на новому заводі. \r Експозиція позашляховиків на цей раз не містила особливих новацій: вже відомий по Парижу пікап Wingle, подовжений лімузин Hover, а також Hover - переможець «ралі-рейду\" і модернізований Safe. \r \r Три новинки від Great Wall плануються до продажу в Україну в 2007 році \r \r \r Brilliance \r У перший день роботи міжнародної автомобільної виставки «Autochina», компанія Brilliance auto представила свою нову модель - купе Brilliance M3. Особливістю цієї моделі стало те, що відразу після прем\'єри машина почне сходити з конвеєра підприємства. Модель М3 стане вже третьою, після седанів моделей М1 і М2, у виробничій лінійці компанії. \r Машина оснащена турбірованним бензиновим двигуном об\'ємом 1800 куб см і автоматичною коробкою передач ZF. Потужність двигуна 170 к.с., крутний момент 235 Nm при 2000 - 4500 об, рівень емісії двигуна - EURO-IV. \r \r При габаритах в довжину 4488 мм і ширину 1812 мм, машина розганяється до 100 км/год за 10 секунд і розвиває максимальну швидкість в 220 км/ч. \r \r У моделі Brilliance M3, виробник велику увагу приділив якості та комфорту, застосувавши традиційну для Brilliance мультіричажную незалежну підвіску. \r \r Компанія «Атлант-М Азія», імпортер автомобілів Brilliance, почне поставляти цю модель в Україні в березні - квітні 2007 року. \r \r Крім головної прем\'єри, на стенді був представлений представницький седан М1, який вже продається в Україну, і седан D-класу Brilliance M2 з дизельним двигуном. В Україні, продажу седана Brilliance M2, правда з бензиновими двигунами, почнуться в самий найближчий час. \r \r Також, компанія представила кілька своїх нових бензинових двигунів. BYD \r Стоп-каром на стенді компанії став кабріолет з жорстким дахом BYD F8. Ця машина гольф-класу планується до виробництва в 2008 році, і буде призначатися, в першу чергу, для ринку США і Європи, куди незабаром BYD Auto планує почати поставки. Автомобіль буде оснащуватися 2-х літровим 132 сильним бензиновим двигуном (173 Nm, EURO-IV), який BYD auto починає самостійно виробляти в 2007 році. \r \r Але особливим інтересом відвідувачів користувався створений на базі популярного седана середнього C-класу BYD F3 електромобіля під назвою BYD F3 - E. \r \r Автомобіль BYD-F3 оснащений інноваційними «FE» акумуляторами і здатний без підзарядки проїжджати понад 300 кілометрів. Вартість «електричного палива» складе в перерахунку на гривні ВСЬОГО 3 гривні на 100 кілометрів пробігу! Ресурс батарей розрахований на 2 000 підзарядок, що в перекладі на кілометри складе близько 600 000 км. Автомобіль оснащений автоматичною коробкою передач. Для підзарядки батарей необхідно напруга 220 V. Всього за 10 хвилин зарядки від спеціального адаптера заряджається 70% ємності батарей. \r \r \r \r \r Крім прем\'єр автомобілів, BYD Auto окремо демонстрував свою перспективну лінійку двигунів EURO-IV, з якими компанія планує почати продажі своїх автомобілів в Європі та США. На стенді були представлені бензинові двигуни об\'ємом 1991 см (140 к.с., 186 Nm) і 1839 куб см (122 к.с., 160 Nm). Chana \r Китайський автовиробник Chana представив одразу кілька новинок у компактному класі. Якщо раніше Chana була відома в Китаї як виробник «коробок» класу MPV-B, то тепер компанія розширює модельний ряд двома машинами А-класу. Нова модель, яка вже надійшла на китайський ринок справляє дуже позитивне враження. При ціні в $ 5100 автомобіль з 1,3-літровим двигуном володіє якісним інтер\'єром, де всі панелі підігнані дуже ретельно. Самі матеріали обробки гідні також тільки похвал. У салоні є вставки під алюміній, красиве підсвічування приладів, Mp3-система і т.п. Інше питання, що при ціні понад $ 5000 перспектив потрапити в Україні у Chana не багато - у нас вона буде конкурувати вже з європейськими аналогами. \r \r Ще одна прем\'єра від Chana - це концептуальний автомобіль майбутнього. Фактично - це 5-дверний хетчбек А-класу, з дверима зрушень, модною оптикою, скляним дахом. У салоні можливість будь-яких трансформацій, аж до ліжка. Але головна особливість - це відео проектор, а екран ховається в кришку багажника. Таке рішення ми бачили вперше на автомобілі. Концепт Chana дозволяє дивитися відео як пасажирам, так і гостям вечірки. Ну а коли набридне кіно, можна просто милуватися небом через панорамний скляний дах. \r Представивши такий концепт, Chana заявила про високий потенціал своїх конструкторів. Зауважимо, що навіть такий футуристичний автомобіль Chana збирається поставити у виробництво, от тільки ціна поки не озвучується. \r До речі, на стенді Changan дебютував і седан Suzuki Sx4. Відзначимо, що в Китаї досить багато екзотичних седанів: Peugeot 307 седан, VW Polo Sedan, Toyota Yaris седан. Тепер в їх числі і Suzuki SX4. Hafei \r \r Ще один китайський виробник Harbin Hafei Automobile Industry Group вже відомий завдяки мініавтомобіля Hafei Brio (Lobo), дизайн яких допомагали створювати в Pininfarina. Ще одна модель від Hafei - седан С-класу Saibao (Princip), який базується на агрегатах Mitsubishi. У Пекіні Hafei представив і нову модель Saibao V (Princip V). Автомобіль має гранований дизайн, який також допрацьовували італійці. З технікою у Princip V також все впорядке. Його пропонують з двигуном 1,6 і 1,8 л. В інтер\'єрі китайські дизайнери пішли від традиційного бежевого пластику, а застосували сучасні матеріали - автомобіль відразу став соліднішим і якісніше виглядати. \r У Китаї Hafei Princip конкурує з Chery A5, SouEast Lioncel вартістю близько $ 10000. При імпорті в Україні Princip V вже вступить в конкуренцію з корейськими автомобілями. \r Lifan \r \r Виробник доступних автомобілів під брендом Lifan в Пекіні показав злегка модернізовану модель 520, яка крім ісполенія седан доступна і в кузові хетчбек. Lifan 520 - самостійна розробка компанії, яка представлена в самому демократичному сегменті. Зате за невеликі гроші Lifan запропонує комплектацію з АБС, кондиціонером, електропакетом і подушкою безпеки. Вже прийнято рішення про постачання Lifan 520 в Україні. \r Foton \r \r Відомий в Україні виробник вантажівок, тепер представлений і у сегменті легкових автомобілів. У Пекіні був представлений повнорозмірний мінівен MP-X, в профіль нагадує Mercedes-Benz Viano в китайській інтерпретації. \r Але головною подією на стенді став дебют першого самостійного позашляховика Foton Saga. Як і більшість подібних автомобілів, Saga остащен 2,4-літровим двигуном Mitsubishi, а от дизайн кузова - власний. \r JAC \r \r JAC, який також в України здобув популярність завдяки комерційної техніки, випускає і легкову гаму. Компанія співпрацює з Hyundai і випускала моделі на базі Hyundai H1. На Пекінському автосалоні JAC заявила і свої дизайнерські амбіції: концептуальний позашляховик JAC Eagle і футуристичне купе. Якщо купе швидше гучна заявка на власну дизайнерську школу, то позашляховик Eagle вже майже серійний. У його основі лежить платформа від New Hyundai Santa Fe. До речі, колишнє покоління Santa Fe на JAC успішно освоїли й випускають під своїм брендом. \r \r У Пекіні вже говорили про злиття JAC і Chery. Обидва виробники у державній власності і уряд Китаю вирішив створити потужний холдинг, представлений у всіх сегментах ринку. \r FAW \r \r \r FAW - один з лідерів китайського ринку й успішно виробляє в Китаї кілька моделей VW, Audi. Тим не менш, FAW має намір розвивати і власну лінійку моделей. Малолітражки у складі FAW випускає Xiali і в Китаї саме під цим брендом представлені машини А і В-класів. У Пекіні знову показали Xiali C1, який могли бачити і українці на виставці в Києві. Тепер це вже серійна модель. А найголовнішими новинками від FAW були лімузини з претензіями на Luxury. Було представлено відразу кілька модифікацій наддорогого за китайськими мірками FAW HQ3, в якому використані всі самі передові технології китайського автопрому, включаючи радар і автопілот. Для ки \r \r \r тайців споглядати такі лімузини - гордість за власний автопром, а для європейців всього лише екзотика. Мало поки знайдеться покупців, готових віддати під $ 100000 за китайський лімузин. \r Інші \r \r Серед моделей, які теоретично можуть потрапити на наш ринок відзначимо Soueast Lioncel - фактично Mitsubishi Lancer колишнього покоління. Вже відомо, що його представлять в Україні за ціною близько $ 14000. Поки вирішується доля інших моделей, вироблених на Soueast. До речі, в Китаї дебютував і новий Mitsubishi Galant і Outlander-II. Якщо Outlander практично не відрізняється від європейської моделі, то Galant має зовсім інший дизайн передка. Відзначимо ще один седан С-класу, який випускає Haima. Фактично, це попереднє покоління Mazda 323, яке тепер освоїли в Китаї. \r \r \r Haima має і експортні амбіції, тільки от ціна в Україну вийде в районі $ 14000 і вище. У цьому ціновому діапазоні таке широке китайська пропозиція буде вже надлишковим. \r Tianma і ZX Auto також представили на Пекінському автосалоні свої стенди, тільки от особливих новинок ми не відзначили. Tianma трохи змінила дизайн своїх позашляховиків, але конструктивних змін дуже небагато. ZX представив відомий у нас Landmark в декількох виконаннях. Автомобіль зовсім \"свіжий\" і всі зміни спрямовані на поліпшення конструкції і зовні не помітні. \r \r \r DongFeng продовжує експериментувати з дизайном Мінівантажівки. Якщо в Україні можна зустріти такі автомобілі сімейства EQ1020-5010 з гратами радіатора як у BMW, то на Пекінському автосалоні була показана модель з \"грилем\" як у Mercedes-Benz. Мабуть, що пошук на цьому не закінчено.\r \r \r \r Деталі. і фото AUTO-Consulting') AND id != 13933 AND approve='1' AND date < '2021-01-16 03:07:44' LIMIT 15