05-01-2011 | Рынок автомобилей

Прем&

Париж 2006 року зустрівся представників світового автопрому гарною погодою, помірним трафіком і блискучою вогнями Ейфелевою вежею. У кінці вересня сюди с'ежаются всі топ-менеджери автомобільних компаній, щоб вловити новітні тенденції розвитку автомобільного ринку.  У цьому році на салоні було надзвичайно багато китайців. Вони старанно все фотографували, вимірювали і записували - готуються до гідного відповіді провідним автовиробникам. А самі автоконцерни не дивлячись на зростання цін на нафту продовжують нарощувати габарити нових моделей, створювати дорогі нішеві версії, просто дивувати. Автомобільний ринок зараз на підйомі, але в Західній Європі - стагнація. За підсумками 8 місяців ринок збільшився всього на 0,4%. А плани у автогігантів дуже амбітні.   4x4

   Хвиля попиту на позашляховики не вичерпалася. Все нові й нові автовиробники заявляють свої претензії на цей ласий «шматочок» пирога. У самій Європі великі рамні позашляховики не настільки популярні, але ось повний привід - це бажана опція. Відповідно до побажання споживачів у Парижі було показано безліч серійних автомобілів і концептів, де на чільне місце, звичайно, ставилося 4х4. Притому мати на «лінійці» 4х4 це вже не виняток, а скоріше - правило.

   Оновлений VW Touareg відрізняється новим рішенням передньої частини. Позашляховик обзавівся новою оптикою складної форми, схожої на фари Passat або Jetta. Крім того, Touareg тепер оснащується системою ABSplus, головним достоїнством якої є скорочення гальмівного шляху і часу реакції на кермо на бездоріжжі, начебто гравію або розкислому грунту.
 Крім ABSplus, новий Touareg обзавівся електронною системою захисту від перекидання, адаптивним круїз-контролем, системою допомоги при перебудованих, модифікованої гальмівною системою і 8-циліндровим мотором з системою безпосереднього вприскування палива.

     Volkswagen вирішив використовувати тягу європейців до подорожей і представив в Парижі «лінійку» Cross, в рамках якої з'явився Polo, Golf з відповідною приставкою. Volkswagen CrossGolf - це, фактично, давно відомий мінівен Golf Plus, який обзавівся пластиковим обвісом, захистом днища і підвищеним кліренсом. Такі зміни дозволяють позиціонувати CrossGolf як щось середнє між компактвеном і позашляховиком. Звичайно, йому не під силу серйозне бездоріжжя, проте виїжджати на польові дороги, не боячись подряпати бампер або пробити картер двигуна, він може з легкістю.

 Дуже знаковим був дебют у Парижі нового Mitsubishi Pajero і Outlander Concept. Новий флагман модельного ряду Mitsubishi став ще динамічнішим, комфортнішим, безпечнішим і зручнішим в управлінні, ніж попередник.

   У числі відмінностей нової моделі - новий дизайн кузова і інтер'єру, передове оснащення і системи безпеки, нова гамма двигунів, більш ефективна гальмівна система, а також вдосконалена трансмісія Super Select 4WD III, що забезпечує кращі позашляхові показники у своєму класі.
 Pajero, оснащені двигуном 3,8 V6, поставлятимуться на український ринок тільки з адаптивною АКПП INVECS-II Sports Mode, яка завжди забезпечує ідеальний вибір потрібної передачі і автоматично настроюється відповідно до стилю водіння того, хто за кермом.
 У стандартну комплектацію Pajero для України увійде комплекс систем активної безпеки і підвищення прохідності M-ASTC, що включає динамічну систему стабілізації курсової стійкості MASC (Mitsubishi Active Stability Control), протівобуксовочную систему MATC (Mitsubishi Active Traction Control) і систему допомоги гальмуванню двигуном на спуску по бездоріжжю MEBAC (Mitsubishi Engine Brake Assistant Control). Також, новинка оснащуватиметься вдосконаленою трансмісією Super Select 4WD III, в якій можливості комплексу систем M-ASTC доповнені функцією примусового блокування заднього диференціала.

   Продажі Mitsubishi Pajero четвертого покоління з двигуном 3,8 л V6 в Україні почнуться в грудні 2006 року. Новинка, оснащена дизельним двигуном 3,2 л Common Rail, поступить на український ринок навесні 2007 року.

Іншою важливою прем'єрою Парижа став Mitsubishi Outlander Concept. Хоча він і був представлений у якості концепт-кара, але знаючі люди стверджують, що це вже майже серійний автомобіль. Друга генерація Mitsubishi Outlander - це вже принципово інший автомобіль, який претендує на провідні позиції в класі SUV-Compact, хоча компактним його вже не назвеш. Outlander явно додав у габаритах і в комфорті. Є навіть 7-місцева версія. Вже в базовій комплектації автомобіль отримає всі сучасні системи безпеки і блокування диференціалів.

 Перші Outlander II, які прийдуть в Україну, будуть оснащуватися новим 3-літровим бензиновим мотором.

У Парижі компанія Renault несподівано для багатьох представила прототип майбутнього "міського" позашляховика, який поки отримав ім'я Renault Koleos Concept. Новинка побудована на загальній платформі з Nissan Qashqai, але відрізняється від цієї моделі іншим дизайном пердни частини кузова й обробкою салону. Серійне виробництво "кросовера" від Renault розпочнеться у 2008 році.  




     Найголовнішою подією на стенді Nissan був новий компактний кросовер Qashqai, світова прем'єра якого відбулася нещодавно в Парижі. В основі концепції цієї моделі лежить однойменна концептуальна модель Qashqai, вперше показана на автосалоні в Женеві в 2004 році. Продажі цього нового автомобіля в Європі почнуться в лютому 2007 року.  Даний автомобіль призначений для тих автолюбителів, які віддають перевагу більш динамічний дизайн у відмінності від традиційних моделей сегмента С, але яких, в той же час, не приваблюють великі автомобілі SUV з "агресивною" зовнішністю і характером.

Вже відомо, що Qashqai буде коштувати в Україну $ 24000-34000. Старт продажів запланований одночасно з усією Європою - в лютому 2007 року.  

 Не менш важливим був і дебют нового покоління Honda CR-V. Honda остаточно вирішила позиціювати свої авто у преміум-сегменті. Якщо з дизайном всі, в принципі, зрозуміло - він став стрімкіше і сучасніше, то інтер'єр поки був загадкою. Салон залишається великим і просторим, як і в попереднього CR-V, хоча багажне відділення збільшено за рахунок місця на кришці багажника, яке раніше використовувалося під запасне колесо. Оглядовість також залишилася на тому ж високому рівні. Доступ в салон став легшим завдяки великим дверей, які відкриваються ширше, і більш низьким порогах.




     Новий салон преміум-класу рясніє елементами металевої обробки на передній панелі і дверях, які контрастують з м'якою чорною обробкою. Передні сидіння стали більше за розміром і більш зручними. Рульова колонка змінює положення по вильоту і куту нахилу. Важіль перемикання передач розташований внизу центральної консолі, що звільняє місце на підлозі. У залежності від комплектації в стандартне встановлюється обладнання входить електропривод сидіння водія, що регулюється в 8-ми напрямках, електрично регульована підтримка попереку, шкіряна обробка салону, 18-дюймові легкосплавні диски, передні і задні паркувальні сенсори і камера заднього виду. Все це говорить про намір CR-V перейти у вищий клас.

 CR-V буде поставлятися з 2,0-літровим бензиновим або дизельним двигуном 2,2 літра. Передовий 2,2-літровий i-CTDi дизельний двигун потужністю 140 к.с. залишається незмінним, при цьому за рахунок поліпшених на 12% аеродинамічних характеристик, нового економія палива нового CR-V стає ще більше.

 Dodge продовжує розширювати «лінійку» вдалої моделі Caliber. У Парижі був представлений SRT4, який представляє собою найпотужнішу версію вже відомого хетчбека гольф-класу, яку оснастили 2,4-літровим бензиновим турбомотором потужністю 300 кінських сил і системою повного приводу. На тій же платформі Caliber з'явився і позашляховик Dodge Nitro - побудована на тій же платформі, що і повнопривідний Caliber, але при цьому оснащується системою повного приводу вже в базовій версії. Стильний кросовер вийшов трохи більшим за свого "побратима", і відрізняється ще більш агресивною зовнішністю з масивним переднім бампером, широкими колісними арками.
 
 Jeep привіз відразу дві цікаві для європейців новинки. Перша - це компактний позашляховик Jeep Compass, побудований на тій же платформі що і Dodge Nitro. Цей автомобіль має дуже незвичайний дизайн кузова, з масивною задньою стійкою кузова трикутної форми та "одутлими" щоками передніх крил, але всередині майже повністю повторює свого побратима "дружньої марки". Комплектуватися Compass буде все тими ж моторами, розробленими концерном DaimlerChrysler в рамках програми World Engine спільно з корейськими та японськими автовиробниками - це 2,4-літровий бензиновий мотор, а також 2,0-літровий турбодизель.

   Друга прем'єра марки Jeep в Парижі - це чотирьохдверна (!) Версія класичного позашляховика Jeep Wrangler. Автомобіль побудований на подовженій платформі базової моделі, але відрізняється від неї наявністю чотирьох повноцінних дверей і цілком просторим заднім сидінням. В іншому - звичайний Wrangler, з можливістю зняти жорстку пластикову дах повністю, залишивши тільки рамки лобового скла та бокових дверей.



     Ford вирішив представити концепт позашляховика майбутнього. Перспективний напрямок дизайну своїх моделей "Kinetic Design", вже частково реалізоване у вигляді нового Mondeo, американська компанія Ford продемонструвала тепер і на концептуальному кросовері Iosis X. Зовнішність автомобіля являє собою симбіоз стильного сучасного європейського автомобіля з яскраво вираженою мужністю і м'язисте. Зовнішність машини нагадує хижака, що крадеться, перед стрибком. У кожному елементі екстер'єру відчувається напруга і готовність автомобіля зірватися з місця, щоб помчати в далечінь. Це очікування "стрибка" приховано і в немов натягнутих як тятива лука "клинах" фар головної оптики, і в клиноподібної формі кузова.


             Зробивши двері кросовера орними, дизайнери Ford відмовилися від центральних стійок кузова, спростивши тим самим доступ до обох рядах сидінь. Маленькі дзеркала заднього виду витонченої хитромудрої форми, з вбудованими поворотниками, нагадують крихітні вусики-антени інопланетної істоти, та й перебувають вони незвично високо. Величезні задні ліхтарі, якщо їх скласти разом, змогли б запросто закрити собою половину вузького як бійниця заднього скла.



     Інтер'єр концептуального кросовера Ford Iosis X створює таку ж інопланетної-космічну ауру, як і зовнішність машини. Центром експозиції салону стала центральна консоль, немов затяжний гірський спуск плавно спускається з вершини приладової панелі до підлокітнику крісла водія. Вона ж зорово розділяє салон на чотири кокпіта, що охоплюють водія і пасажирів своїми щільними, обтічними і в той же час стильними обіймами.
     Opel же міг похвалитися вже серійною версією Antara. На додаток до всіх принадностей позашляховика, Opel обладнала новий кросовер Antara 2007 системою Flex-Fix.
 Система Flex-Fix представляє собою висувається разом з частиною заднього бампера, номерним знаком і стоп-сигналами кріплення для велосипедів. У компанії зважилися подарувати новому Opel Antara цю новинку, тому що цільова аудиторія цього кросовера - активні, досить молоді люди, які люблять їздити на велосипедах і стикаються з проблемою їх перевезення. Система Flex-Fix дозволяє провозити вантаж вагою до 40 кілограмів.
       Крім того, Opel Antara 2007 модельного року має унікальну систему розміщення сидінь Flex 7, яка спочатку з'явилася в Opel Zafira. Flex 7 розроблена для зручності і частої зміни конфігурації салону.
   Автомобіль надійде на європейський ринок уже через кілька тижнів. А його аналог - Chevrolet Captiva вже продається в Європі. У Парижі був показаний турбодизельний варіант.    Відзначимо також прем'єри європейських версій Mazda CX-7, Land Rover Freelander, Subaru B9 Tribeca.

Серед повнопривідних версій виділимо прем'єру Skoda Octavia Scout, яка з'явиться в продаж у наступному році. По іміджу цей автомобіль буде близький до таких моделей як Subaru Outback, Volvo XC70. У його основу лягло шасі Octavia Combi 4x4, але завдяки дизайнерським прийомам (пластикові накладки на бампери, потужні захисту) вдалося створити образ автомобіля для активного відпочинку.

       Ця ніша в Європі, та й в Україні, зараз надзвичайно активна, а звичайний універсал, нехай навіть і повнопривідний, не може покрити весь спектр інтересів. А ось Octavia Scout - може, тим більше, що пан Віттінга обіцяв дуже цікаву ціну. Почекаємо появи новинки в Україну. Відомо, що Octavia Scout буде поставлятися з 2-літровим бензиновим мотором FSI (150 л.с.) і 2-літровим турбодизелем в 140 к.с.

     На стенді Suzuki красувався Swift 4x4, обвішаний спойлерами. Знаючі люди з цікавістю розглядали новинку, а також SX4 і варіації на тему Grand Vitara. У Парижі представили дизельні версії і «трехдверку».

 Деталі та фото AUTO-Consulting

                     



Інші новинки Паризького автосалону. Автомобілі майбутнього




  Mitsubishi
  Honda
Skoda
Toyota
Subaru
Audi
BMW
Citroen
KIA, Chevrolet і Hyundai
Great Wall, Landwind


Статьи похожей тематики:

  • Прем&
  • Honda заглядала в майбутнє в Парижі
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Тест-драйв. Volkswagen Jetta - маленький Passat
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Новий Mitsubishi Pajero дебютував в Парижі
  • Новий Suzuki Swift. Нова ера Suzuki
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Тест-драйв: Audi A4 Allroad - три в одному
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.