05-01-2011 | Рынок автомобилей

Honda заглядала в майбутнє в Парижі

На Паризькому автосалоні Honda презентувала нове покоління CR-V і остаточно вразила автогурманов вершиною модельної лінійки Civic - Type R. Були й більш «приземлені» новинки - модель FR-V 2007 року з новим 1,8-літровим мотором. Але остаточне уявлення про майбутнє давав зрозуміти концепт Honda FCX.
 Паризький показ версії Type S (3-дверна комплектація «цивільної» моделі) вже налаштовував на «сівікоманію», але варто було сісти в салон 201-сильної Type-R, як «космодізайн», спортивні нотки в інтер'єрі та інші атрибути, остаточно «розривали» зв'язок з реальністю. Отже, яким же буде новий Civic Type-R. CR-V.  Honda празнует перемогу. У серпні на європейському ринку продажі виросли на 22%, а за підсумками 8 місяців - на 6%. В Україні за даними AUTO-Consulting ситуація ще краща: у серпні зростання 62%, а за 8 місяців - 53%. На презентації в Парижі нарешті оприлюднили план збільшення виробництва в Англії до 250 000 на рік. За підсумками 8 місяців там випустили 141 738 штук, що явно недостатньо для нинішнього попиту.

  Type-R

«Суперхетч» настільки ж динамічний, як і попередня модель, але поліпшена шумоізоляція салону, в поєднанні з інноваційним дизайном і прекрасною керованістю, обечпечівающей кращу передбачуваність і прийомистість, роблять водіння ще більш цікавим. Пропонуються різні комплектації - від максимально обладнаного автомобіля, до максимально полегшених версій для участі в різних гоночних серіях. З такою різноманітністю модифікацій новий Civic Type R цілком готовий завоювати нових прихильників і повторити успіх культового перший 'CTR', який перевершив всі прогнози продажів. Очікується, що продажі почнуться в 2007 році.

   Новий Type R, як і раніше буде мати безнаддувний двигун об'ємом 2,0 літра DOHC i-VTEC, удосконалений і більше чутливий до дій водія. Це стало можливим завдяки новому балансирной валу і дросельної заслінки з електричним приводом. Максимальна потужність в 201 к.с. тепер досягається при 8.000 об/хв (раніше 200 л.с. при 7.400 об/хв).

     Основні технічні характеристики практично не зміняться. Час розгону 0-100 км/год - 6,6 секунд, а максимальна швидкість - 235 км/год як і у Type R в його попередньої версії. Удосконалення двигуна означає, що нова машина буде, в цілому, більш пріємистою, а поліпшена аеродинаміка дозволяє автомобілюь рухатися більш плавно. Коробка передач з трохи ближчими передавальними числами компенсує невелику надбавку у вазі.

     Двигун, як і раніше володіє системою регульованого газорозподілу VTEC і технологією VTC регульованого підйому впускних клапанів. У нього все ті ж видатні технічні характеристики, але тепер перехід до фази високого, тривалого підйому клапанів відбувається на більш низьких оборотах 5200/хв і триває аж до обмежувача на 8000 оборотів/хв. Праворуч від цифрового спідометра знаходиться новий індикатор i-VTEC, який горить у вказаному діапазоні оборотів.

     Одержала широке визнання завдяки балансу між плавністю ходу і керованістю, ходова частина п'ятидверного Civic встановлена і на всіх тридверних моделях, і є ідеальною платформою для спортивної версії. Взявши за базу спортивно настроєну підвіску Civic Type S, підвіска Type R була значно доопрацьована. Як і у Type S рассояніе між задніми колесами на 20 мм ширше, ніж у п'ятидверний моделі, але в останньому технічні характеристики амортизаторів, стабілізаторів і пружин у Type R - індивідуальні.

     Шини 225/40 ZR18 забезпечують додаткове зчеплення з поверхнею, тоді як зниження висоти кузова на 15 мм зменшує крен. Більш того, паливний бак, розташований по центру, знижує центр ваги і момент інерції. Поєднання більш точного рульового управління з малим передавальним числом і більш міцних кріплень коробки рульового механізму забезпечують миттєву реакцію на рух рульового колеса.

     Додаткові балки встановлені в підлозі, спереду від розташованого по центру паливного бака і між верхніми кріпленнями передньої підвіски. Попереду горизонтальна жорсткість покращилася завдяки додатковій поперечині, розташованої в передній частині моторного відсіку. У результаті вийшла ходова частина, яка пропонує більш передбачуване, ніж на старій моделі поведінка, з одними з кращих у своєму класі керованістю і стійкістю. У новому Type R вдосконалені амортизатори забезпечують більшу плавність ходу.

     Безсумнівно, новий Type R виглядає помітно й агресивно. Кузов сміливого дизайну з безліччю інтегрованих аеродинамічних частин, зі зниженою на 15 мм висотою (в порівнянні з п'ятидверними моделями і Type S) і стандартними 18 дюймовими литими дисками з сімома спицями, підкреслює міць нового автомобіля. У заниженому передньому бампері знаходиться більший повітрозабірник, а також трикутні протитуманні фари, які повторюють форму вихлопних труб. Виступаючий задній спойлер кольору кузова створює додаткову притискну силу і як би ділить заднє скло на 2 частини, на відміну п'ятидверного Civic і Type S, де заднє скло - піднесено.

     Переступіть через поріг з неіржавіючої сталі, доповнений логотипом 'Type R', сядьте в автомобіль і у Вас не виникне сумнівів у тому, управління такою машиною доставить Вам лише задоволення. Передні сидіння ковшоподібні доповнені великими чорними валиками з тканини Alcantara з червоними швами і подушкам з червоного матеріалу, з якого також виконані спинки сидінь. Два задніх рельєфних сидіння виконані в тій же кольоровій гамі. Багатофункціональний і стильна панель приладів Dual Link, використовувана в інших моделях Civic, є особливістю і Type R. Але тут круглі шкали з червоним підсвічуванням підкреслюються металевими панелями перемикачів з боків спідометра. Рульове колесо вкрите чорною перфорованою шкірою з червоними швами, в центрі розташований логотип 'H', а важіль перемикання швидкостей з алюмінієвим покриттям має чорний набалдашник з червоними швами.

     І як завершальний елемента, щоб зробити автомобіль абсолютно ексклюзивним, встановлена декоративна пластина з вигравіруваним унікальним порядковим номером автомобіля, вміщеним спереду важеля перемикання передач.

     Для покупців, що віддають перевагу більший комфорт і наявність додаткового обладнання, є версія в повній комплектації. У список додаткового обладнання входять бічні подушки безпеки дотри SRS, круїз-контроль, протитуманні фари, автоматичне включення фар і двірників, а також двухзонной кондиціонування повітря. Сучасна навігаційна система з функцією голосового контролю і стеженням за рухом транспорту RDS пропонується як додаткова опція.

     Полегшений Civic Type R доводить філософію Type R до її логічного завершення. Без таких елементів як аудіосистема, полиця багажника, захист двигуна, а також завдяки використанню полегшених шумоізоляційних матеріалів машина важить на 40 кг. менше. Ця версія стане основою для омологації для ралі FIA в групі A.

     Усі без винятку версії Type R і Type S будуть випускатися одночасно з модифікаціями п'ятидверного Civic 5 на заводі Honda Великобританії (Honda of the UK Manufacturing Ltd. (HUM) у Свіндон.
 А що ж 3-дверцята Type-S? Вона виглядає приголомшливо. Honda всіляко давала зрозуміти, що робить крок у сектор преміум-класу, і орієнтується на молодих покупців. Тому дизайн більш агресивний, а підвіска змінена для більш точної динаміки ходової частини, з переглянутими параметрами ресор і амортизаторів, а також шириною колії задніх коліс, збільшеної на 20 мм.

   У Парижі показали Civic Type S з 1,8-літровим бензиновим двигуном, або 2,2-літровим дизельним двигуном, - обидва потужністю 140 к.с. (103 кВт). Але який момент у турбодизеля! Обидва поєднуються з 6-ступінчастою ручною коробкою передач, а з бензиновим двигуном також є можливість використовувати 6-ступінчасту i-SHIFT (Роботизована механіка).

   Будуть запропоновані два варіанти комплектації. Стандартна комплектація Type S включає 17-дюймові литі диски, систему динамічної стабілізації (VSA), кондиціювання повітря, ящик-холодильник, дистанційне аудіо управління і бічні подушки безпеки. Type S в більш багатій комплектації має двухзонной кондиціонування повітря, круїз-контроль, передні протитуманні фари, дзеркала, автоматичні двірники і передні фари. На деякі ринки також постачають передні ксенонові фари HID, що підігріваються передні сидіння та панорамний скляний дах. Чорні сидіння з матеріалу Alcantara і рульове колесо, покрите шкірою і алюмінієві педалі доповнюють спортивний салон. Великі підлокітники для сидінь пропонують надійну опору при поворотах. Дана модель повторює елементи інших модифікацій Civic, але центральною частиною салону є панель приладів Dual Link, характерна для 5-дверної моделі, на якій представлена ключова інформація для водія: швидкість транспортного засобу відображається у верхній частині приладової панелі, тоді як інша інформація приводиться в нижньому секторі.
 На жаль, нове цінове позиціонування і дефіцит не розташовує до доступними цінами. Civic і в звичайному виконанні не дешевий, а у версії Type зашкалить за 36000 євро.    
CR-V

             Honda остаточно вирішила позиціювати свої авто у преміум-сегменті. Принаймні, новий CR-VНаряду з найнижчим у своєму класі споживанням палива, останній CR-V ще більш комфортабельний, ніж раніше, і пропонує нове для цього класу обладнання та розкішний салон.
, Br>    Прагнення Honda до експансії в цьому сегменті в якості альтернативи традиційним брендам реалізовано за допомогою успішних рішень, використаних в останньому Accord і ще більш новому Civic. Якщо ще два роки тому спроби Honda поборотися з німецькими преміум-брендами сприймалися з усмішкою, то зараз на неї з побоюванням поглядали імениті виробники.

     Honda очікує, що останній CR-V буде таким же успішним, як і два його попередники, чиї характеристики і привабливість зробили їх серйозними конкурентами протягом останніх 11 років, коли в усьому світі було продано трохи менше 2,5 мільйонів цих автомобілів.
Якщо з дизайном всі, в принципі, зрозуміло - він став стрімкіше і сучасніше, то інтер'єр поки був загадкою. Салон залишається великим і просторим, як і в попереднього CR-V, хоча багажне відділення збільшено за рахунок місця на кришці багажника, яке раніше використовувалося під запасне колесо. Оглядовість також залишилася на тому ж високому рівні. Доступ в салон став легшим завдяки великим дверей, які відкриваються ширше, і більш низьким порогах.

   Новий салон преміум-класу рясніє елементами металевої обробки на передній панелі і дверях, які контрастують з м'якою чорною обробкою. Передні сидіння стали більше за розміром і більш зручними. Рульова колонка змінює положення по вильоту і куту нахилу. Важіль перемикання передач розташований внизу центральної консолі, що звільняє місце на підлозі.    У залежності від комплектації в стандартне встановлюється обладнання входить електропривод сидіння водія, що регулюється в 8-ми напрямках, електрично регульована підтримка попереку, шкіряна обробка салону, 18-дюймові легкосплавні диски, передні і задні паркувальні сенсори і камера заднього виду. Все це говорить про намір CR-V перейти у вищий клас.

   Як і Civic, CR-V пропонує в якості опції панорамний скляний дах, який тягнеться від вітрового скла до крапки над заднім сидінням, пропускаючи в салон більше світла. За бажанням, вона може бути закрита двома шторками з електроприводом, які покриті тим же матеріалом, що й стеля.

           CR-V буде поставлятися з 2,0-літровим бензиновим або дизельним двигуном 2,2 літра. Передовий 2,2-літровий i-CTDi дизельний двигун потужністю 140 к.с. залишається незмінним, при цьому за рахунок поліпшених на 12% аеродинамічних характеристик, нового економія палива нового CR-V стає ще більше.
   Бензиновий двигун є новою розробкою на основі 1,8-літрового SOHC i-VTEC від Civic. Це означає, що на додаток до новітніх технологій VTEC і технології зниження тертя при русі голівки поршня усередині циліндрів він також представляє ще одне нововведення. Це затримка закриття впускних клапанів у поєднанні з функцією відкриття дросельної заслінкою під час їзди з низьким навантаженням, щоб знизити втрати при газообміні заради різкого підвищення економії палива.
   Моделі бензинового двигуна також обладнані абсолютно новими коробками передач: 6-ступінчастою ручною або 5-ступінчастою автоматичною.    Показники максимальної потужності 110 кВт/150 к.с. досягаються майже на 6200 оборотах/хв, максимум крутного моменту в 190 нм на 4200 оборотах/хв. Зросла ефективність двигуна вкупі з покращеною аеродинамікою кузова і новою коробкою передач сильно підвищують економію палива. Динаміка теж зросла, час розгону з 0 до 100 км/год тепер знижено з 10,8 до 10,2 секунд (для механічної коробки передач) і з 13,1 до 12,2 секунд (для автоматичної).

             Деталі. AUTO-Consulting
 Фото AUTO-Consulting і Honda


Статьи похожей тематики:

  • Прем&
  • Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка
  • Прем&
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки
  • Nissan представила новий Murano II
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.