05-01-2011 | Рынок автомобилей

Еволюція оригіналу. Новий MINI з&

Це перша зміна поколінь з початку нового літочислення. Новий MINI готовий йти переможною ходою свого попередника. Його послідовно вдосконалений дизайн надає йому свіжого вигляду, повністю оновлений привід робить його більш динамічним. В кінці 2006 року на ринок вийдуть MINI Cooper з 1,6-літровим атмосферним двигуном потужністю 120 к.с. і MINI Cooper S з турбодвигуном потужністю 175 л.с.Четирехціліндровие бензинові двигуни належать до зовсім нового сімейства силових агрегатів, яке володіє безліччю інноваційних технічних деталей. Цілком заново було опрацьовано салон, а зовнішній дизайн піддався еволюційному оновленню. Таким чином, вдалося зберегти неповторний характер MINI. Більш того, типові для марки деталі кузова та салону стали тепер ще більш помітними. А сучасні двигуни разом з оновленою ходовою частиною гарантують новому MINI вже стало легендарним відчуття від керування цим автомобілем, як від управління картом (Go-Cart). Преміум-рівню марки відповідають, проте, не тільки дизайн і техніка приводу, але й широкий перелік опцій базової комплектації, а також висока якість обробки всіх матеріалів.

    Ще більш ефектні: неповторні характерні ознаки MINI.
   Новий MINI трохи підріс в порівнянні з першим поколінням. Приводом до збільшення габаритів передній частині послужили, зокрема, більш жорсткі вимоги до безпеки. Так, новий MINI Cooper S підріс на 61 мм. "Цей приріст ми візуально компенсували ретельним опрацюванням зовнішніх деталей", - роз'яснює головний дизайнер MINI Герт Хільдебранд. Працюючи під девізом "Від оригіналу до оригіналу" Хільдебранд і його команда, заново спроектували автомобіль, зберігши і дбайливо актуалізувавши при цьому характерну форму MINI.

   Для нового MINI характерні короткі передній і задній звиси, а також великі колеса і потужна бічна лінія. Недоторканими залишилися неповторні елементи форми MINI, серед яких шестикутна решітка радіатора, великі, розставлені широко по боках фари, що огинає весь автомобіль "стрічка" скління салону, діагональний стик капотом і бічними покажчиками повороту - спогад про що проходив у тому ж місці зварному шві у класичного Mini - і вертикальні задні ліхтарі. Для передньої частини MINI також характерні розташовані під фарами головного світла габаритні ліхтарі і протитуманні фари. На "особі" нового MINI вони грають роль "привабливих елементів", в той час як покажчики повороту інтегровані в основні фари. MINI Cooper S відрізняється від MINI Cooper крім усього іншого більш потужними виступами і отвором на капоті. В обох модельних варіантів вертикальні крайки на задніх стійках, а також індивідуальний спойлер на даху покращують аеродинаміку.

    Нова інтерпретація типового для марки приладу Center Speedo.
 Зміни в салоні нового MINI виявилися значно масштабнішими, ніж зміни в зовнішньому вигляді. Дизайн органів управління і поверхонь символізує високий технічний рівень автомобіля, а також його якість преміум-рівня. Круглі форми і прямі лінії є головуючими геометричними елементами. Так, круглі прилади і дефлектори розміщені на передній панелі, поділеної на три горизонтальних рівня. Концентрація на чітких формах додає салону особливо солідний, функціональний і лаконічний стиль, який, однак, дозволяє салону виглядати легко і вільно. Високоякісні матеріали та м'які контури поверхонь вдосконалюють характерну атмосферу салону нового MINI.

     Самим помітним елементом у кокпіті нового MINI є підріс в порівнянні з минулою моделлю Center Speedo. Центральний блок управління і індикації - вже давно він став культовим у дизайні салону MINI - не тільки став більше, ніж у попередника, він відрізняється більшою функціональністю. Окрім аналогового спідометра, в залежності від варіанту оснащення тепер він включає в себе аудіосистему, а також в якості опції навігаційну систему. Сузівшаяся в результаті центральна консоль збільшує простір для ніг. Функцію ключа від дверей і замка запалювання виконує оформлений в стилі MINI круглий передавач, двигун запускається натисненням кнопки "Start/Stop".

    Нові бензинові двигуни, надійні системи забезпечення безпеки.
 При робочому обсязі 1,6 л чотирициліндровий турбодвигун MINI Cooper S розвиває 128 кВт/175 к.с. Ця потужність перетворює MINI Cooper S в справжнє джерело задоволення на колесах. Наддування здійснюється за допомогою турбонагнітача, що має два входи на одну крильчатку, через які надходять відпрацьовані гази від кожної пари циліндрів. Завдяки такій конструкції турбонагнітач вже при низьких оборотах демонструє високу ефективність. Результат очевидний: 1,6-літровий чотирициліндровий двигун MINI Cooper S забезпечує такий стрімкий розгін, який властивий зазвичай автомобілям з набагато більшими за обсягом атмосферними двигунами.

   У MINI Cooper варто чотирициліндровий атмосферний двигун з робочим об'ємом 1,6 л, який розвиває вражаючі 88 кВт/120 к.с. Управління впускними клапанами безступінчасте, його принцип грунтується на унікальній технології VALVETRONIC концерну BMW Group. Висота підйому і час відкриття впускних клапанів адаптуються в залежності від запитуваної водієм потужності. Ця інноваційна система регулювання клапанів забезпечує не тільки особливу чуйність реакцій двигуна і високу плавність його роботи, але і низькі показники витрати палива і токсичності відпрацьованих газів.

   У порівнянні з MINI Cooper ходова частина MINI Cooper S має значно більш жорстку настройку. Для обох моделей в якості опції пропонується спортивна ходова частина, яка дозволяє підняти задоволення від управління автомобілем на ще більшу висоту.

   Відповідно до преміум-рівнем марки MINI обидва модельних варіанти володіють різноманітними системами забезпечення безпеки. У базовій комплектації захист водієві та пасажирам забезпечують шість подушок безпеки. Додаткову активну безпеку в критичних дорожніх ситуаціях гарантують антиблокувальна система (ABS), електронна система розподілу гальмівних зусиль EBD (Electronic Brakeforce Distribution), система контролю гальмування на поворотах CBC (Cornering Brake Control), серійна для Cooper S відключається система регулювання тяги (ASC + T ), а також система динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Система допомоги при екстреному гальмуванні у нового MINI визначає різке натиснення на педаль гальма і негайно встановлює максимальний тиск в приводі гальм. Новим елементом комплектації стала система допомоги при рушанні з місця на підйомі "Hill Assist", яка у поєднанні з DSC включає перед початком руху вгору по схилу гальма, щоб запобігти скачуванню автомобіля назад.

 Новий MINI продовжує історію успіху попередньої моделі, яка до цих пір розійшлася тиражем в 800 000 екземплярів і підкорила серця любителів MINI. Відповідаючи високим стандартам якості, технологій та безпеки концерну BMW Group, новий MINI яскравіше, ніж будь-коли, підкреслює свої домагання на лідируюче положення у своєму сегменті.

 

Детальніше про MINI див. на mini.ua


Статьи похожей тематики:

  • В Україні стартують продажі нового Mini
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • Тест: Що нам заливають на заправках під виглядом А-92
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Світова прем&
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ...
  • Прем&
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • Новий кросовер Audi Q5 з&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.