05-01-2011 | Рынок автомобилей

Світова прем&

Виключно динамічний, виключно відкритий, виключно привабливий: кабріолет BMW M6 - це автомобіль-мрія для ентузіастів, які хочуть об'єднати імпозантну потужність і особливий стиль водіння відкритого автомобіля. З цією метою підрозділ BMW M GmbH створило унікальний автомобіль. Десять циліндрів і робітник обсяг у п'ять літрів, потужність 373 кВт/507 к.с. і максимальний обертовий момент 520 ньютон-метрів - такі основні характеристики його силового агрегату, максимальна частота обертання якого перевершує 8000 про/хв. У поєднанні з прекрасною, розрахованої на найвищу динамічність ходовою частиною і секвентальною коробкою передач М (SMG) з функцією Drivelogic цей силовий агрегат перетворює великий кабріолет M у відкритий спортивний автомобіль, здатний розганятися з місця до 100 км/год всього за 4,8 секунди. Кабріолет BMW M6 поєднує в собі вражаючий динамічний потенціал з вишуканою ексклюзивністю та естетикою, для якої характерна динамічна елегантність. Завдяки комфорту типового автомобіля з формулою «2 +2» і багатству оснащення автомобілів BMW вищого класу рух з відкритим верхом залишає незабутнє враження. Кабріолет BMW M6 неповторний, тому що зовсім по-новому поєднує в собі різні якості. Він являє собою відкритий варіант високоефективного спортивного автомобіля BMW M6. І одночасно це самий спортивний варіант кабріолета BMW 6 серії. Однак кабріолет BMW М6 - це насамперед один із самих вражаючих і ексклюзивних автомобілів всіх часів. Оптимізація його динамічних якостей, як це прийнято для моделей М, здійснювалася на гоночній трасі. Проте завдяки високому рівню комфорту, великому оснащенню і своєрідному характером йому по плечу будь-які дороги світу. Його високоякісний тент з тканини забезпечує задоволення за кермом у будь-який час року. Не в останню чергу кабріолет BMW M6 відрізняється типовою для моделей М стриманою зовнішністю.

    Неповторний з першого погляду
   Сукупність якостей кабріолета BMW M6 наводить на думку, що він не має конкурентів. Оскільки він об'єднує в собі спортивні «гени» підрозділи М і комфортабельну елегантність кабріолета BMW 650i, він представляє собою окремий клас: вражаючий, у всіх відносинах високоефективний кабріолет. Цілком очевидно, що в порівнянні з іншими відкритими чотиримісними автомобілями кабріолет BMW М6 найбільше відповідає уявленню про ідеальний автомобілі цього типу.

   Довжина нового високоефективного кабріолета, складова 4871 міліметр, в результаті аеродинамічній оптимізації заднього фартуха на цілих п'ять сантиметрів більше довжини купе BMW 6 серії. Тому силует здається ще більш витягнутим. Широко розставлені пороги надають автомобілю спортивну зібраність. У задній частині увагу привертають типові для моделей М чотири патрубки, що виступають із заднього фартуха, форма якого випромінює енергію. У цілому кабріолет BMW M6 відрізняється неповторною естетикою, яку формують динамічність і ексклюзивність як при відкритому, так і при закритому тенті.

    «Плавці» при піднятому і опущеному тенті
 Тент кабріолета BMW M6 має тришарову структуру. Між зовнішнім прогумованим шаром і стельової стороною знаходиться звуко-і теплоізоляційний шар поліуретанової піни. «Плавці» надають м'якому верху ті ж динамічні обриси, якими відрізняється і купе 6 серії. На широкій задній стійці реалізований дизайнерський елемент, який є на всіх моделях і є типовим для марки BMW: так званий вигин Хофмайстера. Незважаючи на те, що тент в натягнутому вигляді закриває виключно просторий салон, він складається до дуже компактних розмірів. При цьому вертикальне заднє скло в прибраному положенні практично не займає місця. Воно висувається і забирається за допомогою електроприводу незалежно від тенту. Тим самим забезпечується підведення свіжого повітря в салон без протягів. Відкривання і закривання тенту здійснюється з пульта дистанційного керування або з допомогою кнопки на передній панелі. І той, і інший процес триває менше 25 секунд.

    Інтер'єр: спортивний характер і відкрита елегантність
   У салоні кабріолета BMW M6 також звертають на себе увагу численні яскраві елементи дизайну і оснащення. Його відкриту елегантність оцінять любителі ексклюзивних кабріолетів. Це стосується як розкішних і просторих сидінь, так і привабливого комфортабельного оснащення. Сполучення найвишуканіших матеріалів підібрані з бездоганним смаком, оформлення інтер'єру відображає спортивно-елегантний стиль.

   Всі елементи управління важливими функціями з ергономічним досконалістю розташовуються на кермовому колесі або навколо нього. Органи управління, якими в однаковій мірі користується і передній пасажир, знаходяться в зоні центральної консолі. Тут же знаходиться контролер iDrive, за допомогою якого через контрольний дисплей здійснюється включення комфортних функцій і управління ними. Він оформлений більш суворо і відрізняється від контролера кабріолета BMW 650i як зовні, так і на дотик. Контрольний дисплей забезпечений розширеними можливостями управління в режимі меню, в тому числі управління системою MDrive. Спідометр і тахометр обрамлені хромованими кільцями. На чорних циферблатах виділяються білі цифри і стрілки традиційного для моделей М червоного кольору. Проекційний дисплей, пропонований як додаткового обладнання, при русі проектує важливу інформацію безпосередньо в полі зору водія. За допомогою кнопки водій вибирає або стандартну індикацію, або індикацію спеціальної інформації М.

    Ідеальні сидіння для поїздок у спортивному стилі
 Спеціально для кабріолета BMW M6 були оптимізовані передні сидіння. Перш за все це помітно при динамічному управлінні, коли вони забезпечують максимальну підтримку. За мірками кабріолета відмінним комфортом користуються і задні пасажири. Як і на всіх моделях М, акумуляторна батарея і ремкомплект для шин встановлені в багажнику. При цьому багажник, який має обсяг від 300 до 350 л, незвичайно місткий: у нього вміщаються один великий і один маленький валізу або дві сумки з 46-дюймовими ключками для гольфу і один твердий валізу середніх розмірів.

    Кабріолет з двигуном V10: пізнання потужності під відкритим небом
   З двигуном V10, що розвиває потужність 373 кВт/507 к.с., кабріолет BMW M6 вражаючим чином демонструє відкриту потужність. Але потужність - це ще не все. Більшою мірою захоплююче враження створюється завдяки прийомистості і значному набору потужності у всіх діапазонах частоти обертання і швидкостей. Ідеальне поєднання крутного моменту і передавального відносини трансмісії кабріолета BMW M6 в будь-якій ситуації створює потужну тягу на ведучих колесах. Характер набору потужності високооборотного двигуна V10 забезпечує оптимальне передавальне число в коробці передач і в головній передачі і тим самим - дозовану передачу потужності двигуна до задніх коліс.

    Концепція генерування потужності запозичена з автоспорту.
 Розкручуючись до 8250 об/хв, десятициліндровий агрегат при цьому виходить в такі області оборотів, які були до цих пір притаманні лише гоночних автомобілів. З точки зору питомої потужності цей агрегат також досягає виняткового для атмосферних двигунів показника: більше 100 к.с. на літр робочого об'єму. Система безступінчатого регулювання фаз газорозподілу подвійний VANOS постійно забезпечує оптимальний газообмін. Іншою особливістю, що прийшла з автоспорту, є окремі дросельні заслінки для кожного циліндра, управління якими здійснюється за допомогою електроніки.

   Високооборотний двигун і семиступінчаста коробка передач SMG Високооборотний двигун забезпечує достатню потужність в будь-якій ситуації. Стрімкі прискорення і необхідність точного перемикання передач зажадали оснащення кабріолета BMW M6 секвентальною коробкою передач М (SMG) з функцією Drivelogic. Семиступінчаста коробка SMG ідеально передає потужність двигуна через трансмісію на задні колеса. Вона дозволяє вибирати передачі вручну, в якості опції пропонується функція перемикання передач з виключно коротким часом перемикання. Крім того, її автоматизована функція Drive дозволяє невимушено рухатися рівномірно на великій швидкості. Управління коробкою SMG здійснюється або за допомогою важеля селектора, або за допомогою «пелюсток» на кермі. Як у ручному, так і в автоматизованому режимі переривання потоку потужності при зміні ступеня зведено до мінімуму.

   Функція Drivelogic коробки SMG надає в розпорядження водія в загальній складності 11 варіантів перемикань, за допомогою яких він може індивідуально адаптувати характеристику зміни ступенів до свого стилю водіння. Шість з цих 11 програм можна вибрати попередньо в рамках ручного перемикання (режиму S). При цьому водій виконує перемикання вручну. Єдине виключення: функція Launch Control, яка забезпечує максимальне прискорення при розгоні з місця. Коробка SMG сама проводить перемикання в оптимальному режимі в ідеальний момент часу і з оптимальною пробуксовкою. Додатково в режимі D є п'ять автоматизованих програм перемикання.

    «М» як максимальне відчуття задоволення за кермом
   Поєднання двигуна V10 і семиступінчастою коробки SMG дарує водієві неймовірне почуття задоволення за кермом: розгін з місця до 100 км/год завершується за 4,8 секунди; 1 кілометр при старті з місця кабріолет долає за 22,9 секунди. На швидкості 250 км/год електронний обмежувач припиняє нестримне прискорення.

   Час проходження кіл на Північній петлі Нюрбургринга близько до відповідних показників купе BMW M6. Цей параметр дозволяє найкращим чином оцінити спортивні характеристики кабріолета. У результаті скрупульозної роботи з доведення інженерам вдалося додатково удосконалити ходові якості кабріолета. Комфортабельність особливо помітна за межами гоночних трас. Кабріолет BMW M6 долає нерівності дорожнього покриття з неповторним холоднокровністю. До водія і пасажирів доходить лише та інформація про стан дороги, що має значення при спортивному стилі водіння. Регульована блокування диференціала M і система DSC з динамічним режимом М.

   Регульована, що реагує на частоту обертання блокування диференціала М надає кабріолету високу стійкість при русі і забезпечує оптимальну тягу, перш за все на виході з поворотів. Навіть у найскладніших ситуаціях, наприклад при великій різниці коефіцієнтів зчеплення провідних коліс, вона в змозі забезпечити значний виграш в тязі. Ще одна перевага полягає в тому, що при зростанні різниці в частоті обертання між провідними колесами негайно встановлюється більший момент блокування. У результаті тяга забезпечується в будь-якій ситуації. Кабріолет BMW M6 обладнаний системою динамічного контролю курсової стійкості (DSC) нового покоління. У той час як перший ступінь DSC розрахована на максимальну безпеку, другий ступінь - динамічний режим M - високо оцінять водії, які віддають перевагу спортивному стилю. Систему DSC водій може повністю відключити. Система електронної регулювання жорсткості амортизаторів (EDC) також надає можливість вибору. Вона має три програми і дозволяє водієві змінювати налаштування ходової частини від по-спортивному жорсткої до відносно комфортабельним.

   Іноді водієві не потрібна вся потужність двигуна V10. Наприклад, в умовах міста або при рівномірному русі найкращим вибором є комфортабельна програма P400. Вона автоматично включається при запуску двигуна і використовує потужність 400 к.с. Але всього одного натискання кнопки Power достатньо, щоб отримати в своє розпорядження всю силу десятициліндрового двигуна. Отримана таким чином додаткова потужність відбивається в помітно більшою чуйності відгуків на натискання педалі акселератора.

    Високоефективні гальма, як в автоспорті
 У відповідності зі своєю винятковою потужністю кабріолет BMW М6 володіє високоефективної гальмівною системою з оптимізованими за масою перфорованими композитними дисками. Для повної зупинки при гальмуванні зі швидкості 100 км/год йому потрібно 36 метрів, а з швидкості 200 км/год - менше 140 метрів.

   Двоступінчасті стоп-сигнали в задніх ліхтарях знижують небезпека наїзду ззаду: при інтенсивному гальмуванні світна поверхня стоп-сигналів збільшується. Це спонукає наступного позаду учасника руху до посиленого гальмування. Додатково безпеку підвищують особливо яскраві, що володіють швидкою реакцією, а також не обслуговуються і не схильні до зносу світлодіоди.

    Клас замість маси: раціональне поєднання матеріалів
 Вражаючим ходовим якостям кабріолета BMW M6 сприяє збалансована развесовка по осях. Точна балансування досягається завдяки раціональному поєднанню різних матеріалів конструкції кузова, в якому в числі інших використовуються сучасні пластмаси. Тим не менш пластмасові деталі жорсткіше і міцніше, ніж аналогічні компоненти з традиційних матеріалів. У результаті не тільки динамічні реакції стають точніше, але і знижуються вібрації і підвищується безпека при зіткненні.

    Системи безпеки з електронним управлінням
 Ремені безпеки всіх чотирьох сидінь оснащені обмежувачами сили натягнення. Крім того, вбудовані утримуючі системи передніх сидінь оснащені преднатяжителями ременів. Передні і бічні подушки безпеки з двоступінчастий спрацьовуванням знижують ризик отримання травми. Контроль і управління компонентами систем безпеки забезпечує система Advanced Safety Electronics (ASE), яка в разі зіткнення точно реєструє інтенсивність удару і цілеспрямовано і миттєво включає утримуючі системи.
 

Детальніше про BMW див. на bmw.ua


Статьи похожей тематики:

  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Прем&
  • Nissan представила новий Murano II
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.