05-01-2011 | Рынок автомобилей

Китайський FAW планує створити в Україну складальну майданчик для експансії в Європу

У рамках Київського автосалону SIA '2006 відбулася прес-конференція китайської корпорації FAW. Простежити за реакцією української публіки на китайські новинки прибув Заступник Генерального Директора FAW р-н Янь Фен.
 Як вже повідомляв AUTO-Consulting, китайська компанія представила на SIA '2006 не тільки вантажівки, а й гаму легкових автомобілів і малотоннажну техніку. Питання експорту в Україні легкових автомобілів ще опрацьовується, але стратегічне рішення вже прийняте - в липні в роздрібній мережі Корпорації «АІС» з'являться китайські малолітражки.
 Плани у FAW грандіозні - лідерство в тих сегментах ринку, де представлені їхні автомобілі.    У китайського виробника навіть є своє гасло, побудований на грі слів: «FAW повинен бути світовим FAW». Нагадаємо, що FAW розшифровується як «Перший автомобільний завод», ось звідки «одиничка» на логотипі, а гасло слід розуміти, як прагнення FAW стати Першим у світі автозаводом.

 Керівництво FAW динамікою продажів вантажних автомобілів в Україні і зараз проводить маркетингові дослідження всіх сегментів ринку та обгрунтованості складання та виробництва своїх моделей тут. Г-н Янь Фен дав зрозуміти, що імпортом готових автобусів в Україні FAW займатися не буде, а зосередить зусилля на постачанні автобусних шасі для українських партнерів: так вигідніше, та й потенціал автобусобудівників в Україну досить високий. Особи, присутніх у залі керівників Корпорації «Еталон», просіяли.

   Виробничий майданчик у Кременчуці FAW розглядає, як стратегічний пункт із завоювання ринку країн СНД. Є думки налагодити тут виробництво техніки для експорту в Росію і країни Східної Європи. З цієї точки зору пану фену сподобалися логістичні можливості Україні і надійність партнера в особі Корпорації «АІС».

 Важливим для FAW є і експорт легкових автомобілів. Поки в Україні поставлять малолітражки TJ-серії. Представлений на SIA '2006 автомобіль Xiali C1-новинка і для китайського ринку. Його виробництво в Китаї стартує в липні, а поставки на експорт почнуться пізніше.

 Поки FAW не оповістило планів із завоювання ринків країн СНД, а до Європи рушить через 2 роки, коли будуть готові машини, що відповідають європейським нормам .. Шлях туди китайці бачать через Україну і мають намір зміцниться спочатку тут.

 Покладають надійні FAW і на техніку для міжнародних перевізників. На SIA '2006 дебютував сідельний тягач 6-го покоління, який за словами Янь Фена відповідає європейським нормам і буде цікавий транспортним компаніям.

 Очевидно, що FAW практично обрала Україна - стартовим майданчиком для європейського «прориву», в першу чергу, завдяки активній позиції українського партнера - Корпорації «АІС». Г-н Фен підкреслив, що всі виробничі проекти будуть вестися тільки з Корпорацією «АІС».

 Деталі. AUTO-Consulting        

Модельний ряд FAW на Київському автосалоні


Статьи похожей тематики:

  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • SIA &
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Прем&
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Як роблять Great Wall. Репортаж із заводу легкових автомобілів
  • Корпорація «Еталон» подвоїть продажі автобусів у 2011 році
  • Китайський FAW має намір стати лідером на ринку самоскидів
  • Підсумки 16 Міжнародного Автосалону SIA 2008
  • Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів
  • Як роблять Chery
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Корпорація «Еталон» посіла 60% ринку автобусів в Україні
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Яким ЗАЗ підійшов до кризи




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.