05-01-2011 | Рынок автомобилей

На автосалоні в Женеві Toyota представила новий автомобіль Toyota Prius

Автомобіль Toyota Prius після початку випуску в 1997 році в Японії став світовим лідером у продажу гібридних автомобілів. До сьогодні у світі було продано приблизно 450 000 цих автомобілів, і його виробництво недавно було збільшено для того, щоб покрити світовий попит. Крім того, для задоволення попиту в Китаї в місті Чанчунь (Changchun) (Китай) минулого року теж було розпочато виробництво даного автомобіля.
 Новий покращений автомобіль Toyota Prius відрізняється новим дизайном екстер'єру з більш точними формами і лініями. Була перероблена грати радіатора. Вона має нову хромову вставку. Новий передній спойлер поліпшує аеродинаміку автомобіля на високій швидкості і допомагає створити більш індивідуальний образ автомобіля.

 Більш тонко підібраний стиль фар, які тепер здаються з боку більш світлими. На розширення фар було нанесено димчасте прозоре покриття, а під покажчиками повороту були встановлені внутрішні лінзи.

 Ззаду в конструкції ламп були використані виливки з хромовим покриттям, і зовнішній вигляд був поліпшений шляхом заміни фону ламп покажчика зупинки автомобіля з чорного кольору, який був до цього часу, на білий колір.

 Ця остання версія автомобіля Prius буде поставлятися на продаж у восьми варіантах колірного рішення екстер'єру (додано чотири нових кольори-сріблястий ультра, червоний барселона, зелений опаловий і сірий попелястий).

  Якісні покращення інтер'єру
   - Візуально сприймається якість посилюється завдяки використанню нових матеріалів і текстур в обробці поверхонь
 - Тепер в інтер'єрі використовується шкіра
 - Підвищено комфорт для пасажирів на задньому сидінні

 Весь інтер'єр вдосконаленого автомобіля Toyota Prius був значно поліпшений завдяки використанню оздоблення, що створює більш вишукану середу в салоні автомобіля.  Основні поверхні на приладовому щитку мають нову більш м'яку текстуру і більш темний колір. Ця обробка продовжена до верхнього люка вперед і назад. Колір тканини на сидіннях новий, малюнок прошивки спрощений.

 Для отримання максимального комфорту стали використовувати шкіру на сидіннях і в обробці рульового колеса. Як невід'ємна частина пакету, бокс на центральній консолі оздоблений шкірою (штучної).  Пасажири заднього сидіння вдосконаленого автомобіля Prius будуть себе відчувати більш комфортно. Ширина сидіння і основна частина спинки сидіння були збільшені на 50 мм, а перепроектована подушка заднього сидіння була опущена в області стегнової суглоба на 6 мм.  Ці зміни конструкції збільшують простір в області стегон пасажирів заднього сидіння, і при цьому збільшують вільний простір для голів пасажирів.

  Більш різка динаміка водіння
 - Підвищена міцність шасі полегшує водіння
 - Амортизатори переналаштовані, в результаті комфорт був підвищений
 - Внесені зміни в рульове управління, в результаті яких відгук автомобіля і керованість автомобіля були підвищені

 При порівнянні з моделлю, випуск якої почався в 2004 році, вдосконалений Prius вигідно відрізняється змінами, спрямованими на удосконалення окремих місць, такими як підвищення міцності шасі, підвищення стійкості, настройка підвіски з метою підвищення комфорту при їзді і рульового управління з метою підвищення почуття машини і відгуку автомобіля на дії водія. Були внесені також деякі зміни в аеродинаміку, спрямовані на підвищення стабільності автомобіля при русі на високій швидкості.

 Міцність шасі була підвищена шляхом додавання ребер жорсткості, особливо біля задньої поперечки, та внесення змін у конструкцію задньої частини і поперечок.

 На задній підвісці були переналаштовані муфти корекції п'ят, щоб вони більше відповідали своїм ролям, і замінені амортизатори, що призвело до підвищення комфорту під час їзди.

 Була змінена настройка електричного блоку управління (ECU) електричного рульового управління, яка дозволила добитися підвищеного "почуття керма", а також було внесено велику кількість змін, спрямованих на посилення роботи пристроїв рульового управління, щоб реакція автомобіля на дії водія була більш точною. До числа таких змін відносяться установка коліс з міцнішого сплаву, які більш чітко будуть реагувати на зміну напряму руху автомобіля.  Аеродинаміка під кузовом була поліпшена шляхом встановлення іншого обтічника двигуна, нового спойлера передньої кромки і нових обтічників задніх шин, які допоможуть потокам повітря обходити задні колеса і шини.

    Демонстрація сучасних технологій
 - Унікальна інтелектуальна система паркування (Intelligent Park Assist)
 - Ускладнена супутникова навігація з використанням DVD
 - Аудіо найвищої якості з системою живого звуку Live Acoustic System

 Як один з найбільш складних легкових автомобілів, які продаються в даний час, Toyota Prius є як би демонстраційним майданчиком для нових технологій. Ця вдосконалена версія має нові найсучасніші пристрої, які є не тільки цікавими самі по собі, а й посилюють враження від водіння.

   Головне місце тут відводиться інтелектуальної системі паркування (Intelligent Park Assist або IPA), яка вперше у світі встановлено в автомобілі Prius і є унікальною і простий в роботі. Вона дозволяє водієві вибрати намічене місце для паркування, а потім контролювати швидкість, поки автомобіль самостійно вирулює на це місце.

 Ця система призначена для того, щоб допомогти водію, як при паралельній парковці, так і під час паркування позаду, і включається натисненням на кнопку IPA, розташовану на приладовому щитку. Після натискання на цю кнопку водій вибирає на сенсорному екрані місце для паркування, і IPA далі керує автомобілем, вибираючи правильний кут повороту керма для кожної стадії процесу парковки. Водій продовжує контролювати швидкість руху автомобіля педаллю гальма і вирішує, коли слід зупинити автомобіль.

 IPA є простою системою, яка приймає сигнали з рульового управління з електричним підсилювачем, датчика кутового рискання автомобіля, датчика прискорення і кута колеса, електричного блоку управління (ECU) автомобілем при занесенні і електричного блоку управління гібридних систем.  Якщо водій віддає перевагу не використовувати інтелектуальну систему паркування, то він може скористатися звичайною системою паркування (Toyota Park Assist), в якій передбачена нова більш компактна камера заднього виду, яка виводить зображення на екран. На цю картинку накладаються кольорові вказівки, які відображають прогнозований шлях Prius, коли він рухається назад у вільний простір для паркування.

 Крім цього, в удосконаленому автомобілі Prius використовується найбільш складна в даному сегменті ринку автомобілів система супутникової навігації на основі DVD - диску.  Система навігації активується голосом і розрахована на використання трьох мов (англійської, французької та німецької) для функцій, в тому числі для керування телефоном, аудіо, навігації і кондиціонування повітря. Вказівки по маршруту даються на 10 мовах, в тому числі на норвезькому та португальською.

 Покращена графіка карт в даний час має тривимірні піктограми для пунктів призначення та основних пунктів на шляху прямування.

 Вперше в автомобілі Pirus ця система має функцію RDS - TMC (систему передачі даних по радіо - канал повідомлень про рух) для країн з створеної відповідною інфраструктурою. Це функція динамічного управління в дорозі в режимі реального часу надає інформацію про затори по шляху проходження і пропонує альтернативні маршрути, якщо рух на маршруті погіршується.  Крім цього, нова навігаційна система має повністю новий блок електронного управління, який має на 65% більше високу швидкість розрахунків.

 Удосконалений автомобіль Pirus оснащений абсолютно новим аудіоблоком з цифровим фільтром на радіо тюнері, який покращує прийом. Цей аудіоблок дозволяє відтворювати записи на компакт-дисках з файлами у форматі MP3 і WMA.

 Підсилювач з цифровою обробкою сигналів має систему живого звуку (Live Acoustic System), яка для поліпшення якості звучання використовує цифрові акустичні ефекти. Підсилювач має функцію TruBass (яка дозволяє підсилювати сигнали з частотою в діапазоні від 100 до 200 Гц і створювати ефект, подібний одержуваному при використанні низькочастотного динаміка) і функцію Focus (яка дозволяє посилювати частоти в районі 8 кГц і створювати у пасажирів враження, що звук надходить з передньої частини автомобіля, а не з колонок на його дверях).

 На центральній консолі є допоміжна розетка для включення в аудіосистему портативних пристроїв, таких як iPor або інший програвач MP3.

 Аудіопристрій має також автоматичний вирівнювач звуку Automatic Sound Leveliser, який коригує гучність і налаштування еквалайзера для компенсації шуму в салоні у зв'язку з рухом автомобіля.

    Мережа офіційних дилерів Toyota в Україні:

   Тойота Україна м.Київ, вул.Мечникова 18, тел. (044) 492 7000, 492 7001

   Тойота Центр Київ "Автосаміт" м.Київ, Харківське шосе 179, тел. (044) 537 5454, 537 5450

   Тойота Центр Одеса "Інжпроект" м.Одеса, Люстдорфська дорога 140в, тел. (0482) 34 6012

   Тойота Центр Львів "Діамант" м.Львів, вул. Сахарова, 43  тел: (032) 2-977-944/966; вул.Богданівська 44, тел. (032) 298-0888, 298-0855, 299-88-01, 299-88-02, 299-88-03

   Тойота Центр Київ "Автогалс" м.Донецьк, пр-т Панфілова 91, тел. (062) 348 6161, 339 6086, 387 4486

   Тойота Центр Дніпропетровськ "Алмаз Мотор" м.Дніпропетровськ, Запорізьке шосе 35, тел. (056) 777 1054, 744 9989

   Тойота Центр Харків "Автоарт" м. Харків, вул. Кацарська 2/4, тел. (057) 703 4040


    Докладніше про Toyota див. на офіційному сайті toyota.ua


Статьи похожей тематики:

  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Nissan представила новий Murano II
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • У Женеві презентували Mazda5
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Toyota представила план участі в автомобільних гонках на 2006 рік
  • Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • З серпня в Україні почнуться продажі оновленої Mazda3
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.