05-01-2011 | Рынок автомобилей

Московське Мотор-Шоу-2005. Росіяни мають намір вистояти

У середу відкрилося дев'ятий московське Мотор-Шоу, яке вразило невеликою кількістю представлених новинок. Російські виробники представили лише кілька прем'єр, але і по них очевидно в яку сторону буде розвиватися автопром. Зате явно прибуває корейських машин. Поки вони в Москві в якості десанту, і мають на меті вивчити попит. Активно моніторять російський ринок індуси і іранці. Як виявилося, Схід цілком може запропонувати Росії свої автомобілі, які і за якістю і за ціною вже цілком можуть конкурувати з російськими автомобілями.
 Протиставити «східної» орді власні розробки російським автозаводам з кожним роком все важче. Собівартість зростає, якість не поліпшується, а технології застарівають.
 Світові автогіганти в цьому році вирішили ігнорувати Мотор-Шоу, правда, не всі. Suzuki зважилася провести світову прем'єру Grand Vitara, віддаючи звіт, що російський ринок цілком може стати одним з наймасовіших її споживачів. Традиційно, на Мотор-Шоу в Москві була потужна експозиція комерційної техніки, але це вже зовсім інша історія.   Замальовки з виставки

 Щороку чути скарги на малу кількість новинок на виставках, але на Мотор-Шоу-2005 машин дійсно було мало. Хоча для фахівця тут було на що подивитися. Ситуацію врятували китайські виробники, які привезли в Москву багато цікавого.

  АвтоВАЗ
 Флагман російського автопрому був явно в ударі. Заводу вдалося довести до конвеєра «Калину» і вона красувалася вже як серійного автомобіля. Тепер інтерес представляють її модифікації, зокрема LADA-117, тобто «Калина-універсал». Відзначимо, що в сегменті В, в якому виступає «Калина» універсалів поки немає у конкурентів. З цієї причини ця новинка не менш цікава, ніж сама «Калина». Актуальний «універсал» і для України, так як не Daewoo, Chevrolet, Hyundai, Dacia, Renault не мають в своїй гаммі подібну модель. У цьому відношенні росіяни цілком можуть розраховувати на частину «пирога».

Новинка у АвтоВАЗу тільки одна - та й та просто інша модифікація моделі, яка повинна змінити на конвеєрі «десятки» - Lada Priora хетчбек. Зате вазовци розповіли про плани на майбутнє. За словами голови ради директорів АвтоВАЗу Володимира Каданнікова, відпускна ціна Lada Priora, яка повинна прийти на зміну «десяткам», не повинна бути вище $ 8,5 тис. Але c мотором GM, який збиралися ставити на цю машину, вона виходить на $ 800 дорожче. Сторгуватися з американцями у АвтоВАЗу поки не виходить, так що майбутнє Priora туманно. Крім неї в Тольятті з 2009 року хочуть робити два повністю нових автомобіля C і B-класу. Ці проекти на дуже ранній стадії: відповідаючи на запитання, що буде входити в комплектацію цих машин, Володимир Каданников згадав тільки «чотири колеса і акумулятор».

    ГАЗ
   Відчувається, що Горьковський автозавод на роздоріжжі. Процес пошуку стратегічного партнера затягнувся і автозаводу не чого показувати нового. Традиційно, інтерес викликав перспективний (котрий рік) всешляховик ГАЗ-3106. Коли у нього з'явиться докладний цінник, до цих пір не ясно. Поки на лобовому склі стікер - «від $ 14 тисяч». На прес-конференції генеральний директор ГАЗу Олексій Баранцев заявив, що завод уже майже закінчив випробування «пройдисвіта» і зараз проводить необхідні «узгодження». Що саме і коли узгодять, Баранцев не уточнив. Ясно вже одне, що ГАЗ-таки зважився на випуск 3106, але безнадійно відстає від УАЗу, який вже на МОТОР-ШОУ анонсував серійний UAZ Patriot - конкурент ГАЗ-3106.

   Для заповнення стендової площі ГАЗ виставили «Волгу»-лімузин з подовженим на 300 мм шасі 31105 з двигуном Chrysler і обробкою салону від німецької фірми Herman Rovema. Такі машини газовци збираються будувати малими серіями починаючи з 2006 року. Ціну не називають, хоча вона цікавила не багатьох.

З 2006 року двигуни Chrysler поряд з ЗМЗ-шним моторами будуть ставити і на звичайні 105-е «Волги». Крім нових движків на «Волги» планується ставити електросклопідйомники, модернізовану світлотехніку і в черговий раз підняти ціну. Судячи з таким прагненням з «Волги» мають намір вичавити все і до кінця, а потім ... Відповіді на це питання на Мотор-Шоу не було.

 Нижньогородці виставили «від свого імені» ще й індійський джип Mahindra Marshall. Цей всешляховик з двигуном Renault, можливо, будуть випускати на ГАЗі. Але поки представники заводу пообіцяли тільки привезти пілотну партію в 100 машин, які будуть продавати через дилерську мережу Горьковського автозаводу. Про вартість Mahindra не повідомляється.

 Зате в комерційному ряду було цікаво. Нарешті-то представлені капотний автобуси на базі «Валдаю», але ГАЗ сильно спізнюється з виведенням їх на ринок. Для любителів екзотики показали «ГАЗель»-кабріо. Зате з перспективою тут все ясно. У розробці «ГАЗель-2», яку дуже скоро вже почнуть показувати. «Валдай» збільшує кількість модифікацій, а «дідка» «газон» пенсія ще не очікує.

  УАЗ
УАЗ таже шукає своє місце у нових умовах. Центральне місце експозиції Ульяновського автозаводу на "Мотор Шоу-2005" цілком очікувано зайняв новий позашляховик UAZ Patriot, серійний випуск якого почався минулого тижня.  Patriot виглядає цілком сучасно і оригінально, але от чи сприймуть цю модель росіяни? Повинні, а на чому ж тоді їм їздити за Уралом?

 Відрадно, що УАЗ не зупиняється на досягнутому. До Мотор-Шоу УАЗ зумів підготувати і новий "концептуальний", як висловлюються самі заводчани, автомобіль. Ним став новий мікроавтобус-мінівен UAZ MiNiVAN, який є ідеологічним приймачем моделі UAZ 3962, або, якщо по-простому, УАЗівського "буханця". Подібну розробку під ім'ям УАЗ-3165 вже демонстрували на Красній Пресні, але тоді це був «постріл» у небо. Та машина була радше муляжем. Нинішній Minivan - опрацьована концепція, яка швидше за все і буде майбутнім комерційної групи УАЗів.
 В основі нової моделі лежить шасі, запозичене в UAZ Patriot, а сам автомобіль зможе перевозити вже вісім пасажирів на трьох рядах крісел і за своїми розмірами цілком порівняний з "Газеллю". "Концептуальний мінівен", у свою чергу, послужив основою для своєї вантажопасажирської версії, задня частина кузова якої відгороджена від пасажирського відсіку, зберіг два ряди крісел, залізної перегородкою. Крім того, UAZ Combi відрізняється також більш високою лінією даху. Відзначимо, що комплектуватися ці автомобілі, по ідеї, будуть тими ж моторами, що і UAZ Patriot.
 Як заявили представники ВАТ "УАЗ", обидві новинки поки носять статус експериментальних розробок, і рішення про їх серійне виробництво поки не прийнято. Основна проблема - брак коштів для доведення автомобілів і підготовки їх до масового виробництва. За найсприятливішого збігу обставин, купити нову "буханець" і її модифікації можна буде лише у 2007-2008 році. УАЗівського вени цілком знайшли б нішу на російському ринку, за умови, що їх ціни будуть у межах вартості Patriot.

      СЕАЗ
 «Ока» в Росії більше не в фаворі. За кілька років автомобіль втратив статус дешевої «візки» і за ціною наближається до гарної уживаної іномарці. Крім того, після купівлі «Северсталью» заводу в Набережних Челнах (ЗМА), де планується випускати позашляховики SssangYong, активність на ринку «малишей2 пішла на спад. Тут би і завалити Росію «Тавріями» (!)
 Серпуховский автозавод привіз на Мотор-Шоу модифіковану «Оку» - з китайським двигуном Chery і колишнім вазовским, але оснащеним системою упорскування. Мотори в «Оці» міняють заради того, щоб впихнути малолітражку в норми Євро-2 (повинні набуде чинності з березня-квітня 2006 року). Трициліндровий китайський мотор об'ємом 0,8 л розвиває 52 л.с., і заводські випробувачі клянуться, що з ним «Ока» «вистрілює» по місту швидше «десяток» і «Акцент». Правда про ресурс китайського агрегату ніхто нічого сказати не може. Машина з ним буде коштувати $ 4,1 - $ 4,4 тис. У наступному році СЕАЗ планує випустити по12 тис. автомобілів з вітчизняним і китайським моторами.

  Suzuki
   Найяскравіша прем'єра Мотор-Шоу - - Suzuki Grand Vitara. Її будуть продавати в Росії з трьохдверним і п'ятидверним кузовом, 1,6-літровим і 2-літровим двигунами і механічною або автоматичною КПП. Ціни починаються з $ 29 тис. Автомобіль вийшов дуже непоганий і має всі шанси стати лідером в SUV-Compact. Якась схожість з Toyota Rav4 йому навіть на-віч, а інтер'єр, витриманий у стилі псевдоспортивного просто приголомшує.
 У добавок, Suzuki порадує цієї рамою і непоганими позашляховими якостями. Черга на Grand Vitara в Росії - забезпечена.

  Китайці
 Поки росіяни називають всіх китайських автовиробників однаково - «китайці», але вже вчаться вимовляти важкі назви. Схоже, що першим навчать вимовляти по-російськи Great Wall.      Китайська фірма Great Wall виставила свою найсвіжішу модель - всешляховик Hover, представлений на початку цього року. Рамний позашляховик побудований на агрегатах Isuzu. 2,4-літровий двигун розвиває 130 к.с., в базі є гідропідсилювач керма, CD-плеєр з чейнджером на 6 дисків, кондиціонер, електропакет, парктронік, центральний замок. Така машина коштує $ 24950 - але тільки із приводом на задні колеса. За повний привід доведеться доплатити ще $ 2 тис. Задньопривідна машина в комплектації «люкс» з шкіряною обробкою, електричним люком і електрорегулюваннями водійського сидіння коштує $ 26750.

 Виглядає Hover дуже непогано, та і якість виставкового екземпляра відразу не розчаровували. Інше питання, що з технічними показниками все ж слабенько і про налаштування підвісок мова явно не йшла. На китайський джип вже приймають замовлення, і росіяни записувалися прямо на автосалоні. «А че, дивись яка ціна за такий крутий джип».

   Китайський десанд був висаджений і в малий клас. У Москві показали Flyer (Літун) - автомобіль класу «Оки» і схожого якості. Судячи з риторики, яку вели на стенді, новоявлений імпортер поняття не має про структуру російського ринку, але застовпити місце у Першопрестольній - свята справа.

  Індійці
   Крім Mahindra на газовского стендах у Москві виявила себе і індійська ТАТА. Проривної моделлю для росіян був визначений пікап Tata 207 TDI Telcoline. (Такі машини продавалися і в Україну кілька років тому). Оснащення: 2-літровий турбодизель, 90 к.с., задній або повний привід. За словами представників фірми, пікап вже пройшов російську сертифікацію. Збірку цих машин планує почати в Нижньому Новгороді місцева промислова група «Самотлор». Татовскіе пікапи випускаються у версіях з двох-і чотирьохдверної кабіною. Теоретично вони можуть скласти конкуренцію китайцям, які вже розгорнули збірку своїх машин в Бійську.

  Iran Hodro
   Іранський лідер виставив у Москві Peugeot 206 (перської збірки) з моторами 1,4 і 1,6. Ціни від 12,7 до 15, 9 тис. доларів. Чимало. Не дуже радує і ціна на Peugeot Pars (він же 405) - від $ 12 тис. за машину з мотором 1,8 л (105 к.с. Іранська розробка - Samand позиціонується ще дорожче - $ 14 тис. Ця модель найбільш успішна у гамі « Іран Ходр », але для розкрутки її в Росії знадобляться величезні інвестиції. Іранці, схоже, не збираються в цьому брати участь.
>  Продажі 206-х у Росії іранці обіцяють розпочати у вересні. Решта моделей повинні з'явитися в жовтні-листопаді цього року. Гарантія як у японських виробників - 100 тис. км пробігу або 3 роки.


  SssangYong
 Корейські позашляховики після вдалої PR-кампанії викликали великий інтерес. «Северсталь-Авто», що отримала права дистриб'ютора марки, виставила всешляховик Rexton і мінівен Rodius. Rexton будуть збирати на потужностях Заводу малолітражних автомобілів. Правда на салоні представлені поки ще рідні корейські машини - виробництво на ЗМА почнеться тільки в грудні, а Rodius у виробництві з середини следущего року. Rexton буде коштувати від $ 37990, а за Rodius збираються просити мінімум $ 35990. З початком проізвосдтва машини повинні подешевшати, але не дуже сильно. На жаль про ціни в $ 25000-27000, які попередньо озвучувалися раніше, вже не згадують.

 Деталі. AUTO-Consulting і за матеріалами Gazeta.ru


Статьи похожей тематики:

  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Прем&
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti
  • Як роблять Chery
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Що можна побачити і купити на Столичному Автошоу 2009
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.