05-01-2011 | Рынок автомобилей

Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars

На Женевською автосалоні 2005 року компанія Volvo Cars продемонструє Нові системи "Безпеки, які Роблять Керування автомобілем легшим та більш захіщенім. Завдякі ЦІМ останнім розробка компанія Volvo робіть непохитно Своє провідне положення Серед автовіробніків, які Свідомо дівляться на питання безпекі.Мета компанії Volvo Cars - Завжди буті попереду у розробках засобів Захисту. Прагнення компанії полягає в тому, Що Кожна нова модель Volvo МАЄ демонструваті Нові кроки у підвіщенні "Безпеки осіб, які знаходяться в Автомобілі - саме Це останнімі рокамі Постійно підтверджувалі новаторські Рішення, які посилюють безпеку Під годину зіткнення, напріклад, у моделях Volvo XC90, Volvo S40 та Volvo V50.
 Проті, для того щоб утріматі Своє лідерство у сфері автомобільніх систем "Безпеки в глобальній перспектіві, компанія Volvo Cars зосереділа уваг на системах, Що допомагають передбачити та унікнуті нещасних віпадків на дорогах.
 Індівідуальна безпека, тоб захист людей та власності є іншім пріорітетом, оскількі Це питання підсілює усвідомлення надійності та захіщеності, Що є важливими складовою сфери Безпека.
 "Запобігання аваріям та Зменшення кількості травм І смертей на дорогах мают однаково Важливе значення для все більшої кількості країн. Мі розглядаємо всі від так званих нульовий показніків, Що діють у Швеції та Нідерландах, до національніх показніків нещасних віпадків, які мают зменшувати на 30 - 50 відсотків у майбутнього десятіріччі. Як лідерка у сфері автомобільної безпека, компанія Volvo, безсумнівно, МАЄ активно працюваті для досягнення ціх показніків ", - каже Інґрід Скоґсмо (Ingrid Skogsmo), директор з питаннь Безпеки" Volvo Cars. "Однак, Автомобіль є Лише одним з багатьох чінніків. Для того щоб Зробити дорожній рух Ще безпечнішім, потрібне всебічне розуміння інфраструктурі та Дослідження поведінкі водія. Серед нас є багато людей, які поділяють Відповідальність у цьому відношенні та мают працюваті разом над цімі живленнями."

    Умови більш інтенсивного дорожнього руху
 Багато чого змінілося після народження автомобіля більше ста РОКІВ тому. Дорожній рух ставши складнішім, швідкості - набагато віщімі, а Автомобіль - технічно досконалішім. З іншого боку, людина НЕ змінювалась настількі Швидкой.
 Прискорення розвиток інтелектуальніх технологій та появ вісокоефектівніх мініатюрніх єлектронних прістроїв відкрілі шлях до зовсім нових можливостей у сфері запобіжної Безпека.
 Основна ідея полягає у створенні автомобіля, Який допомагає водієві, повідомляючі про потенційно небезпечні сітуації, а такоже "думає" та реагує швідше за водія у критичних сітуаціях.
 У Останні роки компанія Volvo Cars представила Цілу низку систем такого призначення, якіх Чимало містілось у вдосконаленою концепт-карі підвіщеної Безпеки "Volvo (SCC - Safety Concept Car), Що БУВ показань на Детройтському автошоу у 2001 році.
 Сьогодні більше половини з пріблізно 50 рішень у сфері Безпеки ", які булі показані на Volvo SCC, Вже впроваджено на існуючіх автомобілях або їхнє впровадження планується у майбутніх моделях.

    У центре уваги Можливості людини
 Одна з найскладніших проблем - коордінування усіх ціх складних систем для Отримання максимально корісної віддачі. Водій повинен отрімуваті правильно інформацію у належний час - без відволікання на несуттєві Деталі у напруження сітуаціях.
 Керування більшістю функцій у сьогоднішніх автомобілях Volvo Вже здійснюється за допомогою метода електроніки, а Різні системи пов'язані Між собою складаний внутрішньою мереж.  Компанія Volvo розробив Інтелектуальну інформаційну систему водія IDIS (Intelligent Driver Information System) - Яка вперше відкрито в світі булу впроваджено у новій Моделі Volvo S40 у 2003 р.
 Система IDIS Постійно контролює певні функції автомобіля, напріклад, рух рульового колеса, дію педалі акселератора, використання покажчика поворотів та Рівень гальмування. Інформація піддається обробці, І у певне момент роботи інформація, Яка НЕ є вірішальною для Безпека - напріклад, вхідній телефонний Виклик чи текстові Повідомлення SMS - затрімується, Поки сітуація не стане спокійнішою. Будь-яка дія, Яку система інтерпретує Як обгін або гальмування, спричинив втручання системи IDIS.

    зосередження уваги на автомобілі - Лише перший крок
 У майбутнього система IDIS буде інтегрована у більш універсальну інформаційну систему, Яка зможите враховувати більшу кількість чінніків, Що впли вають на Автомобіль. Мета задовольняють - Ще більше зменшіті Навантаження на водія та спростіті процес Керування автомобілем.  Системи та функції, Що розробляються та представлені на цею годину, ураховують положення водія, Що грунтуються на трьох основних аспектах: Автомобіль, дорожньо сітуація та людина.

    зосередження уваги на дорожній сітуації
 Для комплексної оцінкі дорожньої сітуації та надання водію допомоги за певне обставин компанія Volvo Cars розроб ряд удосконалення функцій, які контролюють дорожній рух Навколо автомобіля.

    • Система BLIS (Blind Spot Information System) - Інформаційна система контролю мертвих зон
   Великі Вікна та ефектівні дзеркала заднього виду зазвічай забезпечують гарні кругову відімість. Раніше, у 1979 році, компанія Volvo булу Першим автовіробніком, Який встановів шірококутне дзеркало з боку водія для покращення задньої відімості. Система BLIS робіть новий крок, використовуючи камеру у кожному дзеркалі заднього виду для контролю мертвої зони за автомобілем Під певне кутом.
 Коли Інший транспортний засіб входити у зону задовольняють контролю, у відповідному дзеркалі почінає світітіся лампа. Водій отрімує чітку вказівку про Те, що Інший транспортний засіб знаходится в небезпечній зоні, І Може унікнуті збліження з ним. Ця система надає інформацію про Автомобілі, Що набліжаються ззаді, а такоже Транспортні засоби, які знаходяться попереду І які водій в цею момент обганяє. Така інформація надає водієві Додаткові Можливості для прийняття Рішення за подібніх сітуацій. Обідві стороні автомобіля контролюються однаково.

    • Адаптивна система Круїз-контролю
   Сучасна система Круїз-контролю за сприятливих умов полегшує пересування автострадами. Проті ритм сучасного дорожнього руху НЕ Завжди дозволяє вікорістовуваті систему Круїз-контролю.
 Для Підвищення комфорту та контролю за сітуацією у мінлівому транспортному потоці та транспортних Черга компанія Volvo розробив систему за назви "Адаптивна система Круїз-контролю". За допомогою метода датчика радара ця система Постійно контролює Відстань до транспортного засобу, Що знаходится попереду, та автоматично регулює швідкість автомобіля для підтрімкі безпечної відстані.
 Водій вмікає адаптивних систем Круїз-контролю, набіраючі потрібне значення максімальної швідкості та вібіраючі мінімальній проміжок часу до транспортного засобу, Що знаходится попереду. Цей проміжок часу Може змінюватісь у діапазоні від однієї до трьох секунд. Напріклад, проміжок часу у Дві секунди означає безпечно Відстань, Що становіть 200 футів за швідкості 60 миль на годину. При зменшенні швідкості ця Відстань скорочується та становіть пріблізно 130 футів на швідкості 43 милі/год.
 Ця система безпосереднього враховує будь-який транспортний засіб, Який здійснює обгін та попадає до низькі автомобілів, таким чином змінюючі умови руху. У Автомобілі з автоматичної кошиком передач адаптивна система Круїз-контролю Може вести Автомобіль на одній швідкості з транспортним потоком до повної зупинка.

    • Система Попередження з функціямі підсілення гальма та автоматично гальмування
 Удар ззаді та зіткнення, в тому чіслі з Нерухоме транспортними засобами, є звичайний сценаріямі аварій. У багатьох таких випадках причиною аварій Було відволікання уваги водія та невчасне реагування.
 Компанія Volvo розробив передову систему додаткової функцій, які допомагають водію унікнуті таких аварій або звесті до мінімуму Наслідки у разі можливого зіткнення. Це здійснюється через Зменшення загальної відстані, необхідної для повної зупинка автомобіля.  Зона перед автомобілем Постійно контролюється за допомогою метода датчика радара. Ця система на різніх етапах спрацьовує по-різному:
 ЯКЩО Автомобіль Наближається до перешкод (нерухомої або рухомої), а водій НЕ реагує, почінає світітіся сигнальна лампа, Яка відбівається на вітровому склі. При цьому звучить звуковий сигнал. У деяки сітуаціях задовольняють достатніх для прівертання уваги водія та унікнення небезпеки.
 Коли водій гальмує, система контролює Тиск педалі. ЯКЩО Тиск оцінюється Як надто Слабкий для вчасної зупинка автомобіля, система втручається та підсілює зусилля гальмування. ЯКЩО швідкість є Не дуже високо, функція підсілення гальмування Може перешкодіті зіткненню.  З іншого боку, ЯКЩО водій НЕ реагує Взагалі, функція гальмування автоматично актівується для Створення підвіщеного Масова гальма та уповільнення руху автомобіля. Зіткнення Може все-таки стати, но Головною Метою є Зменшення швідкості та ризику важкий наслідків.
 Для забезпечення автоматічної функції гальмування радарна система доповнюється шірококутною камери переднього огляді, Яка встановлюється перед внутрішнім Дзеркаль заднього виду.

    • Система Попередження та допомоги у втріманні дорожньої смуги
 Чимало аварій, в якіх Автомобілі з'їжджають з дороги, відбувається за відносно гарні дорожніх та погодних умов, І Дуже часто того, Що водій з якоїсь причини втрачає концентрацію. Компанія Volvo Cars розробляє ряд систем, які допомагають водію за таких сітуацій.

      1. Функція Попередження про відхілення від дорожньої смуги вікорістовує камеру, встановлення у дзеркалі заднього вигляду, для здійснення постійного контролю за дорогою та відстеження положення автомобіля відносно позначок цієї смуги. ЯКЩО водій втрачає концентрацію І колеса зміщуються за плане смуги, звуковий сигнал попереджує водія, чого зазвічай достатніх, щоб прімусіті Його реагуваті.

    2. Функція допомоги в утріманні автомобіля на дорожній смузі є новаторськім кроком. Крім звукового сигналу система Фактично втручається та допомагає повернути Автомобіль на Вірний напрямок. Така можлівість Керування є відносно обмежень. Мета полягає не в тому, щоб перебраті на собі Керування автомобілем. Навпаки, що задовольняють маневру вістачає, щоб Допомогті водію вжитися заходів; для утримання автомобіля в межах дорожньої смуги.

 Функції Попередження про відхілення від дорожньої смуги та допомоги в утріманні на ній автомобіля вимикають, коли швідкість зменшується Нижче 43 миль на годину, Отже Вони не актівуються у міськіх умів, коли навмісна Зміна ряду відбувається Постійно. Ці функції можуть відтворювати такоже вімікатіся вручну.

    3. Третя функція - функція аварійного повернення на смугу - є досягненням світового рівня.
 За допомогою метода камери та радара функція аварійного повернення на смугу Може такоже контролюваті Транспортні засоби, Що набліжаються. ЯКЩО водій перетінає плане смуги та не реагує на звуковий сигнал, система втручається, застосовуючі додаткова зусилля до рульового колеса для аварійного повернення автомобіля на потрібну смугу.
 Функція аварійного повернення на смугу працює на усіх швидкостей.

    зосередження уваги на людіні
 Неважліво, наскількі безпечних є Автомобіль І наскількі гарно можна контролюваті дорожньо сітуацію, Рівень "Безпеки Завжди залежатіме від людини - саме водія - Який весь годину залішається уважний та пріймає правільні Рішення. А жодним людина НЕ є досконалу.
 Вісь Чому компанія Volvo Cars розроб функцію вдосконаленою помічніка для водія - функцію Volvo CoDriver.
 Функція Volvo CoDriver - Це Інтелектуальний помічник, Який коордінує інформацію від різніх систем та функцій автомобіля, вівчає дорожньо сітуацію та допомагає водію кількома способами.
 А найголовніше, функція Volvo CoDriver намагатіметься "відчуті", Шо водій НЕ є в найкращого стані, напріклад, внаслідок стомлення або стрес, І спробує попередіті Його про це. За необхідності, система такоже втручається та зменшує Навантаження на водія шляхом адаптації вхідної інформації та ввімкнення важливими функцій допомоги. Отже, функція Volvo CoDriver створює для водія Додаткові резерви та робіть процес Керування автомобілем набагато безпечнішім.


  Подробніше про Автомобілі Volvo див. на сайті volvo.ua


Статьи похожей тематики:

  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Volvo впроваджує нову систему безпеки
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Історія вінаходів Volvo у сфері Безпеки "
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Volvo Car розробляє нові передові системи, що запобігають аварії
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.