05-01-2011 | Рынок автомобилей

Новий Suzuki Swift. Нова ера Suzuki

Новий Swift втілює в собі новий, глобальний підхід компанії Suzuki до створення автомобіля. З самого початку команда дизайнерів та інженерів Suzuki тісно співпрацювала з автомобільними фахівцями Європи й простими автолюбителями, щоб в результаті отримати кращий компактний автомобіль за всю історію Suzuki.
 Але новий Suzuki Swift - це не тільки європейський компакт кар, побудований за стандартами Suzuki; це зовсім новий напрямок у дизайні компанії-воно втілює в собі унікальне ДНК компанії, чий успіх як виробника компактних автомобілів збігся з її положенням як топ бренда в мотоциклетної прошленності.
 Новий Swift виразніший, просторіший, більш вишуканий, більш легкий у використанні, і набагато приємніший у керуванні, ніж інші моделі цього класу. Новинка також служить натяком на той дизайн, яким будуть володіти майбутні моделі Suzuki. Радикальна інновація: Історія нового Suzuki Swift

   Нещодавно компанія Suzuki почала радикально нову, інноваційну програму: вона повинна буде укріпити позиції Suzuki як інноватора в індустрії компакт карів; її місія - створення автомобілів, що втілюють унікальне ДНК компанії, котра є не лише лідером у виробництві компактних авто, але основним виробником мотоциклів .

 Вперше компанія Suzuki проявила ознаки інноваційності на Паризькому автосалоні 2002, де вона представила Concept-S, раллійний концепт кар, який ввібрав в себе вплив гоночних моделей Suzuki і об'єднав переваги раллійного авто і передових технологій.

   Наступною моделлю стала Concept-S2, спортивний автомобіль з відкритим верхом, з якого Suzuki розвинув нову концептуальну модель і зробив її більш спокійною. Представлений на автомобільній виставці у Франкфурті в 2003 році, Concept-S2 був приблизно схожий на проізволственний автомобіль нового покоління, до створення якого прагнула компанія-тепер він відомий під назвою Suzuki Swift.

 Плани на новий Swift придбали зовсім нову форму: у той час як японське виробництво автомобілів часто фокусувалася спершу на потребах японських автомобілістів, дизайнери та інженерно нового Suzuki Swift зосередилися в першу чергу на Європі; новий Swift повинен був стати японським авто, розробленим у Європі для сьогоднішнього світового ринку.

 Насамперед дизайнери встановили базу в Європі, де вони об'єднали свої зусилля з європейськими дизайнерами, які стали джерелом бачення Європи. Вони працювали в Європі протягом шести місяців, і за цей час продовжували відточувати дизайн нового Swift, отримати натхнення від ладшафт і людей Європи. У результаті вийшов інноваційний, спортивний і елегантний дизайн, що володіє справжньою глобальною привабливістю.

 Управління нового Swift також відображає Європейський напрямок. Інженери розробили абсолютно нову ходову частину й настроїли її за допомогою випробувань і програми дорожнього тестрірованія в Європі. На кожному етапі команда отримувала коментарі і відгуки від європейських автолюбителів. У результаті - ми одержали керування, яке задовольняє запити самих вимогливих автомобілістів Європи.  І тепер, на Паризькому автосалоні 2004, Suzuki представив публіці свій абсолютно новий Swift-автомобіль, що втілив у собі унікальне ДНК компанії і її нове бачення компактного автомобіля в цілому.

  Зовнішній дизайн

   Запаморочливе поєднання динамізму і стійкості


 Новий напрямок в автомобільному дизайні Suzuki стає очевидним при погляді на зовнішність нової моделі Swift.
 На відміну від «єдиного» стилю, що застосовується в дизайні багатьох автомобілів категорії міні, новий Swift володіє стилем «1.5-box», який безпомилково передає відчуття динамізму й стійкості; він вже встиг завоювати схвалення європейських автомобілістів, що брали участь в програмі компанії.

 На характерному спортивному "носі" автомобіля перебувають фари й широкий повітрозабірник, який не тільки стримує підняття передньої частини авто, але й виглядає стильно й динамічно, а також нове лого, яке буде використовуватися для всіх майбутніх продуктів Suzuki. Положення, що передає сильне відчуття стійкості, створено за рахунок коліс великого діаметра, розміщених по кутах корпусу, і ліній корпусу, що проходять від передніх фар до задньої частини кузова.

   Вікно по всьому периметру автомобіля надає верзней частини копрпуса нового Swift спортивний вид і допомагає наділити салон відчуттям надійності. Такий дизайн доповнюється чорною обробкою центральної і передньої стійок.  Бока нового Swift доповнюються розширеними надколісні дугами і порогами, які ще більше виділяють потужність і стійкість цього автомобіля. Бічні лінії йдуть до задніх фар і створюють унікальний, спортивний і гармонійний вигляд.

 У задній частині корпусу знаходиться великий і широкий задній бампер, який створює солідну візуальну основу для нижньої частини кузова. Зверху знаходиться виступ, схожий на спойлер - його дизайн не тільки виглядає спортивним, але і покращує аеродинаміку автомобіля. Крім того, він на 1 кг легше традиційного пластикового спойлера.
   
Загальне враження, яке може бути посилено опцією з 15-дюймових коліс, 5-спиць алюмінієвих дисків, виражає стійкість і відчуття того, що новий Swift наділений енергією і готовий у будь-яку хвилину надати динамічний драйв.



  Двигун і Трансмісія

 Ефективна, приємна характеристика для кожної дорожньої ситуації


   Для ефективної, приємною характеристики, що відповідає потребам кожного водія новий Suzuki Swift приходить з варіантами трьох всебічне модернізованих двигунів (1,3 л. Бензиновий двигун, 1,5 л. Бензиновий двигун і 1,3 л. Дизельний двигун) і з варіантами коробок передач (п'яти ступінчаста механічна, п'яти ступінчаста механічна з автоматичним перемиканням і чотириступінчаста автоматична).

 Кожен двигун налаштований з акцентом на високі характеристики при низьких і середніх швидкостях (вирішальних на дорозі в міських умовах і на звивистих дорогах країни) і об'єднав ряд прогресивних технологій.

 Ключові технології цих бензинових двигунів містять у собі змінювані кути фаз газорозподілу (на бензиновому двигуні об'ємом 1,5 л), що дозволяють збільшити максимальний момент і потужність на більш широкому діапазоні.

 1,3 літровий дизельний двигун має систему упорскування палива із загальною рейкою для більшого ККД, контролю викидів і топлівоекономічності. Повітря подається через турбокомпресор із проміжним охолоджувачем (intercooler), дозволяючи одержати значний і постійний момент із рівною реакцією навіть при низьких оборотах двигуна.  Коробка передач також відображає фокусування Suzuki на отримання задоволення від їзди. Ключові моменти такі:
 П'ятишвидкісна механічна коробка передач (використовувана разом як з бензиновими так і з дизельним двигуном) має оновлену схему з малим ходом перемикання із всебічно поліпшеними тягами перемикання, що дають почуття фіксованого і швидкого перемикання.

 І п'яти ступінчаста механічна КПП з автоматичним перемиканням (використовується з бензиновим двигуном 1,3 л) пропонує гідності як автоматичного так і ручного перемикання передач для простого, топлівоекономічного водіння. Її автоматичний режим має дві обирані водієм налаштування: економ-режим, що заощаджує паливо і звичайний режим, що виражає загальний режим керування автомобілем.

 Чотириступінчаста автоматична КПП (використовується з бензиновим двигуном 1,5 л) має перемикач передач, що рухається по пазу, що дозволяє водієві насолоджуватися перемиканням передач для додаткової радості. Ця характерна риса спортивних автомобілів і купе була рідкісної серед автомобілів категорії суперміні.

  Підвіска

 Новонароджені системи для поїздок і підходу наступного покоління


   Нова розвинена платформа забезпечує новому Swift найширшу у своєму класі колію (передн: 1470mm, задн: 1480mm), найбільшу у своєму класі ширину (1,690 mm), і довгу колісну базу (2,390 mm).

   Передня підвіска має нову конструкцію, в якій нижні важелі, рульова рейка і задня опора двигуна прикріплені до підрамника. Ця конструкція має значно більш жорстку конструкцію, яка знижує рівень дорожнього шуму й дає більш сильне почуття стабільності.

 Характерне якість нового механізму - малий безпружинних вага, який дає можливість ефективно контролювати кути розвалу і збіжності передніх коліс для точного та передбачуваного управління.

 Для більшої керованості гальмівна система має модернізовану конструкцію, в якій підвищена жорсткість супорта та інші поліпшення дають надійну силу гальмування.

  Безпека і захищеність

 Лідируюча в класі захист від зіткнень і зломів


   Спокій водія за кермом і безпека є однією з найвищих цінностей Suzuki, тому новий Swift включає останні технології безпеки і надійності.
 Захист кузова від подряпин спонукала інженерну команду Suzuki створити протиаварійні структуру з високопластична сталі і широко використовуваних спеціальних порожнин. А також були елементи кузова (капот, крила, склоочисники й передній бампер), щоб забезпечити максимальну безпеку для пішоходів у разі зіткнення.

 У салоні також продумані елементи захисту пасажирів: преднатяжители і обмежувачі сили натягу ременів безпеки передніх сидінь, енергопоглинаюча внутрішня обробка, передні подушки безпеки і опціонні бічні і шторочного подушки безпеки. У тестах безпеки водія і пасажирів Euro NCAP rating, в яких брала участь Suzuki, новий Swift показав результат в 4 зірки.

 Щоб гарантувати, що всі технології пасивної безпеки втілені в новому Swift, автомобіль включає ряд технологій активної безпеки, включаючи ABS 4-х коліс, електронна система розподілу гальмівного зусилля, підсилювача гальм, які сукупно допомагають водієві уникнути дорожні інциденти.

 А щоб надати водієві ще більшого почуття спокою, і з метою уникнення крадіжки, в автомобілі впроваджена система безключевого пуску (це дозволяє відкриття замків без ключа, запуск двигуна і закривання), іммобілайзер, і замки Suzuki, стійкі до розтину.


    В Україну презентація новинки планується на автосалоні SIА, який пройде в кінці травня, а побачити автомобіль в салонах дилерської мережі «АВТО Інтернешнл» український споживач вже зможе в червні.
 Базова версія моделі з двигуном 1.3л (70 к.с.) буде коштувати від 13 900 Євро (це вже з ABS, 2 подушками безпеки, кондиціонером, CD-програвачем, протитуманними фарами і підігрівом передніх сидінь). Подібна комплектація у версії з двигуном 1.5л (102 к.с.) буде коштувати від 14 550 Євро.


Статьи похожей тематики:

  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Suzuki Swift визнаний кращим компактним автомобілем на SIA 2005
  • У Женеві презентували Mazda5
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Прем&
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • Світова прем&
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Nissan представила новий Murano II
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • З серпня в Україні почнуться продажі оновленої Mazda3
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.