05-01-2011 | Рынок автомобилей

У Женеві презентували Mazda5

Вперше представлена в Женеві в 2005 році, нова Mazda5 являє собою комунікативний і динамічний автомобіль. Mazda5 розроблялася «зсередини». Вона забезпечує власнику максимальний комфорт і зручність в експлуатації завдяки широкому салону з центральним проходом, новим сидінням Karakuri та зручному розташуванню місць для зберігання різних предметів. Все це сприяє спілкуванню пасажирів під час поїздок і в поєднанні з високим рівнем функціональності, чутливим керуванням, а також стильним і чистим дизайном забезпечить власникові задоволення від будь-якої поїздки. Екстер'єр - стильний і чистий
   Mazda5 являє собою поєднання збалансованих пропорцій і витончених деталей. Дизайнери навмисно уникали яскравих і кидаються в очі деталей, створюючи замість цього гармонію пропорцій. При цьому вони приділили особливу увагу внутрішньому об'єму салону і керованості автомобіля. Концепція стильного і чистого дизайну, втілена в Mazda5, являє собою клиноподібну форму кузова, хорошу стійкість і компактний зовнішній вигляд. Низька передня частина кузова і чітка характерна лінія, що проходить від передньої частини кузова до задньої і колективна напрямними зсувних дверей, підкреслюють форму кузова. Контури передніх крил, дверей і задніх крил створюють враження стійкості.

   Бічні поверхні кузова переходять у задню частину, що сприяє додаткової міцності. Це досягається завдяки конструкції даху і задніх вікон, що звужуються в напрямку до задньої частини автомобіля. Задні ліхтарі займають більшу частину поверхні задніх стійок і плавно переходять в бічні частини кузова. Ці особливості конструкції роблять автомобіль сильним і динамічним.

 Висока якість збірки автомобіля Mazda нового покоління стає помітно при першому погляді на чудову якість обробки і ледь помітні зазори між панелями кузова. Особливу увагу було приділено конструкції та оформлення двох зсувних бічних дверей, які надають автомобілю високоякісний зовнішній вигляд.

   Для Mazda5 передбачено два типи обробки і 11 кольорів кузова (залежно від ринку). Один тип обробки покликаний підкреслити стильні атрибути Mazda5 - виразні лінії передньої решітки і повітрозабірника, контури бічних панелей, візуально знижують вагу нижньої частини кузова, сріблясті відбивачі фар і червоні лінзи задніх ліхтарів - все це додає Mazda5 акуратний і витончений зовнішній вигляд.

 Інший тип обробки розрахований на тих власників, які хотіли б, щоб їх Mazda5 висловлювала більш активний стиль життя. Центр ваги автомобіля візуально опущений, завдяки чому передня і задня частина кузова здаються довшими. Інші елементи оформлення підкреслюють ширину кузова. На додаток до цього використані бічні накладки, візуально збільшують обсяг нижньої частини кузова і плавно переходять у контури крил і бамперів. Фари і задні ліхтарі мають блискучу металеву обробку. Також застосовуються задній нижній, бічні і верхній спойлери, що надають автомобілю стійкість і спортивний зовнішній вигляд.

    Інтер'єр - максимальний комфорт, функціональність і якість

   Підхід до розробки Mazda5 «зсередини» забезпечує високий рівень комфорту, функціональності і якості, що перевершує більшість вимог покупців. Загальна довжина в 4,505 мм, (4,555 мм з оформленням Sport), ширина в 1,755 мм, висота в 1,615 мм (1,665 мм з верхнім багажником) і колісна база в 2,750 мм, забезпечують внутрішні розміри салону, достатні для розміщення семи дорослих пасажирів при збереженні компактних зовнішніх розмірів. Великі зсувні двері з обох сторін забезпечують зручність посадки в автомобіль і виходу з нього. Ширина прорізів цих дверей становить 700 мм, двері легко відкриваються однією рукою. Низькі й широкі підніжки і механізм входу на сидіння третього ряду роблять посадку в автомобіль виключно легкою навіть для пасажира, що тримає на руках дитину або важкий багаж.

 Всі сидіння, включаючи третій ряд, забезпечують пасажирам досить простору для голови і ніг. Завдяки низькому профілю паливного бака вдалося зробити підлогу салону низьким і рівним. Крім того, конструкція задньої стійки забезпечує достатній простір для голови на третьому ряду сидінь.

 Сидіння водія має широкий діапазон регулювань по висоті і нахилу, а також регульований підголівник. На додаток до цього, рульове колесо має телескопічну регулювання, що забезпечує комфорт управління водієві з будь-яким статурою. Перед водієм распложен блок з трьох добре читаються приладів з чудовою обробкою, що створює відчуття високої якості. Форма приладової панелі забезпечує водієві хороший огляд у всіх напрямках. Центральна частина приладової панелі піднята, органи управління на ній розташовані таким чином, щоб водій і пасажир на передньому сидінні могли легко до них дотягнутися. У нижній частині центральної панелі розташований важіль перемикання передач.

   Разом з цим, Mazda5 надає комфорт не тільки для водія. Унікальне сидіння Karakuri і зручне розташування місць для зберігання різних предметів забезпечують комфорт для всіх пасажирів, а прохід в центрі салону сприяє їх спілкуванню під час поїздок. Сидіння другого і третього рада на Mazda5 виключно комфортабельні, крім того, вони можуть легко складатися, створюючи додаткове місце для багажу. Сидіння другого ряду обладнані підголівниками, вони можуть регулюватися по подовжньому положенню і по нахилу спинки. Сидіння другого ряду також обладнані легким у використанні механізмом подвійного складання. Під подушкою лівого сидіння другого ряду знаходиться нове унікальне сидіння Karakuri, яке може розкладатися в разі потреби.

 Сидіння третього ряду забезпечують достатньо місця для двох дорослих пасажирів. Спинки цих сидінь можуть складатися, збільшуючи об'єм багажного відсіку до 426 літрів. При складених спинках сидінь другого і третього ряду об'єм багажного відсіку Mazda5 складає 857 літрів. Легка задні двері обладнана двоступінчастим механізмом відкривання. Отвір задніх дверей шириною в 1,126 мм і низьку підлогу в поєднанні зі зсувними дверима, дозволяють легко вантажити об'ємні предмети без складання сидінь або демонтажу підголівників.

   У салоні Mazda5 є в цілому 45 різних місць для зберігання практично будь-яких дрібних предметів. Для переднього ряду сидінь передбачено три контейнери на приладовій панелі, великий речовий ящик з підсвічуванням об'ємом 11 літрів і кишені на передніх дверях, кожен з утримувачем для пляшки об'ємом 500 мл. На підлозі між передніми сидіннями розташована центральна консоль з двома тримачами для чашок в передній частині і подвійним контейнером, розташованим за ними. Для пасажирів на другому ряду сидінь передбачені два тримачі для чашок в задній частині центральної консолі. У спинках передніх сидінь є розкладні столики з тримачами для чашок. Крім того, на спинці сидіння водія є кишеня для карт і журналів. Контейнер Karakuri в розкладеному вигляді має два тримачі для чашок і верхній піддон об'ємом приблизно 1.2 літра. Під ним розташований контейнер з мережею для зберігання різних предметів. При розкладеному сьомому сидінні Karakuri можна також використовувати утворилося місце обсягом приблизно 6.3 літра під лівим сидінням. Сидіння третього ряду обладнані тримачами для чашок на зовнішніх підлокітниках.

 Всі матеріали і кольори оздоблення салону, включаючи дрібні деталі, підібрані таким чином, щоб створювати відчуття найвищого рівня якості складання і приносити задоволення від щоденної експлуатації автомобіля. Використовується два комплекти внутрішньої обробки автомобіля. Перший використовує світло-бежевий основний колір, створює теплу і заспокійливу обстановку, другий використовує чорний основний колір з сріблястими елементами обробки.

   Чудова функціональність Mazda5 доповнюється новітньої бортовий розважальної системою, яка зробить приємною будь-яку поїздку. Система може включати в себе нову аудіосистему з жорстким диском, що позбавляє від необхідності возити в салоні велику кількість компакт-дисків. На жорсткому диску системи можна зберегти до 3000 окремих записів. В якості додаткового обладнання може бути встановлена задня розважальна система з дистанційним управлінням, 7-дюймовим РК-дисплеєм і DVD-програвачем. Система дозволяє пасажирам на другому раду сидінь переглядати фільми або прослуховувати музичні записи. Крім того, для сидінь третього ряду передбачений роз'єм для підключення ігрової приставки або відеокамери.

      Двигун і трансмісія

 Двигуни для Mazda5 являють собою 16-клапанні (DOHC) бензинові двигуни MZR, що використовувалися на Mazda6 і спеціально відрегульовані для відповідності різним особливостям Mazda5. Обидва двигуни характеризуються високою потужністю і крутним моментом, низьким споживанням палива і контролем вихлопу, відповідним вимогам Euro Stage IV. Двигун MZR з об'ємом 1.8 л забезпечує максимальну потужність в 85 кВ/116 к.с. при 5,300 об/хв * і максимальний крутний момент в 165 Нм при 4,000 об/хв *. Двигун MZR з об'ємом 2.0 л забезпечує максимальну потужність в 107 к.с. кВ/145 при 6,000 об/хв * і максимальний крутний момент в 185 Нм при 4,500 об/хв *. Обидва двигуни комплектуються п'ятиступінчастою механічною трансмісією.

   Моделі Mazda5 для європейського ринку можуть бути обладнані також і дизельними двигунами з турбокомпресором MZR-CD з об'ємом 2.0 л. Ці двигуни характеризуються хорошими експлуатаційними характеристиками, м'якою роботою і низьким споживанням палива. Для очищення вихлопних газів двигуни комплектуються вловлювачами твердих частинок. Ця система забезпечує зниження вмісту оксидів азоту і твердих частинок у вихлопних газах. Крім того, низьке споживання палива двигуном MZR-CD сприяє зниженню вмісту СО2 у вихлопних газах. Таким чином, Mazda5 з дизельним двигуном також відповідає всім вимогам Euro Stage.

 Двигуни виробляються в двох версіях - стандартної і підвищеної потужності. Стандартний дизельний двигун характеризується максимальною потужністю в 81 кВ/110 к.с. при 3,500 об/хв * і максимальним обертовим моментом в 310 Нм при 2,000 об/хв *. Двигун підвищеної потужності забезпечує максимальну потужність в 105 к.с. кВ/143 при 3,500 об/хв * і максимальний крутний момент в 360 Нм при 2,000 об/хв *. Обидва двигуни комплектуються новою 6-ступінчастою трансмісією, що забезпечує найкращу передачу потужності й крутного моменту.

      Шасі - передбачуваність і повний контроль

 Конструкція кузова Mazda5 характеризується високою жорсткістю, що забезпечує комфорт в салоні і стійкість автомобіля на будь-якій дорозі. Система підвіски Mazda5 включає в себе стійки MacPherson спереду і многозвеньевую задню підвіску Mazda5 також обладнується електронним гідравлічним підсилювачем рульової системи (EHPAS). Гідравлічний насос підсилювача має електронне управління, що реєструє швидкість руху автомобіля і швидкість обертання рульового колеса, завдяки чому забезпечується легкість управління автомобілем як під час руху з великою швидкістю, так і під час маневрування. Гальмівна система комплектується передніми вентильованими гальмівними дисками з діаметром до 300 мм і суцільними задніми дисками з діаметром до 302 мм, що сприяє збільшенню ефективності гальмування та скорочення гальмівного шляху.

    Активна і пасивна безпека

 Активна безпека Mazda5 починається з гарного огляду для водія у всіх напрямках і чутливості органів управління при нормальних умовах водіння. Запобігання аварії сприяє застосування вентильованих передніх гальмівних дисків з діаметром до 300 мм і суцільних задніх дисків з діаметром до 302 мм, також антиблокувальної системи (ABS) на всіх колесах, системи електронного розподілу сили гальмування (EBD) і системи контролю динамічної устойчівостіand (DSC). Mechanical Mazda5 також комплектується механічним підсилювачем гальмівної системи, що застосовується при екстреному гальмуванні.

   Що стосується пасивної безпеки - Mazda5 обладнана поліпшеною системою розподілу і поглинання енергії удару. Ця система дозволяє кузову автомобіля не тільки витримувати удари, але і відводить енергію удару в бік від пасажирів. При розробці Mazda5 проводилися численні випробування, в ході яких автомобіль піддавався ударам різної сили. Умови цих випробувань по жорсткості перевершували вимоги безпеки для будь-якого ринку.

   Салон автомобіля обладнаний передніми і бічними подушками безпеки для захисту водія і пасажира на передньому сидінні, а також бічними подушками безпеки для пасажирів на всіх трьох рядах сидінь. Ламких педаль гальма знижує ризик травмування ніг водія при лобовому зіткненні. Кожне сидіння обладнано триточковими ременями безпеки. Ремені безпеки водія і переднього пасажира обладнані аварійним натягувачем і обмежувачем навантаження. Оздоблення стійок і бічних елементів даху виконана з енергопоглинаючого матеріалу, що знижує ризик травмування голови у разі аварії. Крім того, зовнішні сидіння другого ряду обладнані кріпленнями ISOFIX, призначеними для встановлення дитячих сидінь.

  mazda.ua


Статьи похожей тематики:

  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Новинки Toyota на Женевському автосалоні
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Nissan представила новий Murano II
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • В Україні почали приймати замовлення на нові моделі Chery A-13 і Chery M-11 ...
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • З серпня в Україні почнуться продажі оновленої Mazda3
  • В Україні стартували продажі кросовера преміум-класу Infiniti EX35
  • Світова прем&
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.