05-01-2011 | Рынок автомобилей

Volvo V50 - задоволення від керування спортивним універсалом - і на зимових дорогах

Volvo V50 - компактний спортивний універсал, Що пропонує багато задоволення від Керування. Потужні поперечні рядні двигун та Чудово підібране Під них шасі пропонують дінаміку та "Дорожні манері", гідні спортивного Універсалу - у значній мірі завдякі повним пріводу.Вершіною модельного ряду V50 є повнопривідного "зарядженого" Volvo V50 T5 AWD. ВІН МАЄ п'ятіціліндровій 2,5-літровій бензиновий двигун з турбонасічувачем низького Масова. Технологія турбіні забезпечує винятково крутний момент від низько до високих обертів. Висока І плавна крива крутного моменту ствоює Чудовий Розгін. Колектор І турбоустановки у двігуні T5 булі відліті разом вісоколегованою літою сталлю, Що відрізняється надзвичайно жаростійкістю (1050 ° C). Унаслідок задовольняють потребується менше охолодження ніж звичайне. У результаті двигун Може працюваті на біднішій пальній Суміші, таким чином зменшуючі витрат пального І Рівень шкідлівіх вікідів, особливо при керуванні автомобілем на високих швидкостей. Двигун T5 пропонує макс. потужність 220 к.с. І 320 Нм крутного моменту.

      КПП з моделей R
 Двигун T5 Може буті поєднаній з тією шестішвідкісною механічною коробкою передач, Яка булу розроблена для Volvo S60 R І V70 R. Шість передач булі розшірені для Поєднання Швидкого розгону І вісокої максімальної швідкості. Коробка передач МАЄ Потрійний сінхронізатор та надзвичайно чітку схему перемікання передач.

    Більше задоволення від Керування завдякі повним приводу
 Тепер, завдякі Volvo V50 T5 AWD, Volvo Може, запропонувати повні привід І в компактному сегменті.

 "Мі Хочемо, запропонувати нашим клієнтам найбагатшій вибір незалежно від розміру автомобіля, - Петер Еверстранд, Керівник проекту V50. - А тут смороду отримуються Автомобіль, Яким надзвичайно приємно керуваті, І Який МАЄ Особливості, Що нормально властіві автомобілям більшого розміру. Навіть на важкий зимових дорогах є багато задоволення від Керування, оскількі цею Автомобіль демонструє Чудова стійкість ".

 Система повно приводу, застосована тут, схожа на аналогічну систему більшіх повнопривідного моделей Volvo. Потужність перебирання розподіляється Між переднімі І заднімі колесами з допомогою метода електричних керованої гідромуфті від Haldex з надзвичайно, швидкої реакцією. Вона здатно передаваті максимум крутного моменту на задні колеса Ще до того, Як передні колеса встігнуть Зробити чверть Оберт. Таке Швидке зчеплення та розчеплення підвіщує стійкість та керованість автомобіля на ВСІХ типах поверхонь. Збільшене Навантаження на задні колеса від системи повно приводу такоже допомагає підвіщіті стійкість.

    TRACS для ліг початку руху
 Система повно приводу поєднується Із протібуксувальною системою (TRACS), яка допомагає автомобілю руйнує з Місця на Слизько поверхнях, підгальмовуючі будь-яке колесо, Що почінає проковзуваті. TRACS працює незалежно на передньому І заднього моста. Повнопривідного модель Дещо більше здіймається над землею порівняно за повнопривідного V50, оскількі карданний вал вімагає більше простору Між шасі та кузовом. Жорсткішій стабілізатор поперечної стійкості та модіфіковані налаштування амортізаторів компенсують таке невелике Підвищення центру тяжіння, допомагаючи ЗБЕРЕГТИ динамічні Властивості автомобіля.

 "Двигун T5 І повні привід Ще більше підкреслюють спортівність вдачі V50, - каже Петер Еверстранд. - Завдякі такій комбінації вісокої дінамікі та плавності ходу навіть взимку керуваті автомобілем - суцільне задоволення ".

    DSTC забезпечує підвіщену безпеку Керування
 Volvo V50 такоже обладнанню протібуксувальною системою дінамічної стабілізації (DSTC). ЯКЩО стисло, DSTC у будь-який момент годині порівнює Ідеальну поведінку автомобіля з Фактично сітуацією на дорозі. Реєструючі кут повороту керованіх коліс, поперечні прискорення автомобіля, швідкість повертання коліс та кутова швідкість І прискорення, DSTC здатно Швидко помітіті будь-яке відхілення від ідеального курсом І внести відповідні корективи.
 • ЯКЩО на повороті Автомобіль надто Повільно слухається керма, кут розкриття дросельної заслінкі зменшується, внутрішні колеса прігальмовуються, щоб повернути Автомобіль на завдань курс.
 • ЯКЩО ж, навпаки, Автомобіль повертає надто сильно, прігальмовується Зовнішнє переднє колесо, щоб запобігті заносу.

    Шасі наче для автомобіля великого класу
 Volvo V50 БУВ розроблення у тому самому Дусі, Що й Volvo S60 І Volvo S80. Досвід, одержаний у процесі розроблюваного вдосконалення Volvo S60 R І V70 R, такоже допоміг Створити основу для цієї Нової компактної Моделі.

 "Мі хотілі Створити спортивний універсал з відповіднім рівнем керованості, - пояснивши Петер Еверстранд. - Передусім, Це задоволення від Керування автомобілем, Який впевнено утрімується на дорозі І Швидко реагує на команди водія ".

 П'ятіціліндровій силовий агрегат заколений основи для впровадження властивостями автомобілів великого класу. Незалежна підвіска Із системою "multilink" для заднього моста забезпечує суперкомбінацію комфорту І керованості. Ширша колія І довша колісна база у порівнянні з потокової моделлю Volvo S40 такоже додаються автомобілю стійкості на дорозі.

 Геометрію передньої підвіскі Було ретельно збалансовано для забезпечення швидкої І точної реакції рульового Керування, Що Ще більше підкресліло спортивний імідж Моделі. Рульове Керування - електрогідравлічне, кермо слухається водія легко І точно.

    Дізнайтеся більше на volvo.ua


Статьи похожей тематики:

  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • Новий Ford Ranger з&
  • Nissan представила новий Murano II
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Двигун Scania V8 виповнюється 40 років
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Прем&
  • У України гряде тотальна каталізацію




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.