05-01-2011 | Рынок автомобилей

Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік

Skoda Auto: Підвищення продажів в 2003 році
 Протягом минулого року компанія Skoda Auto в загальному продала 449 758 автомобілів по всьому світу (2002: 445 525). Не дивлячись на спад економіки та жорстоку конкуренцію, автомобільний ринок збільшився на 1,0%.  У 2003 році модель Fabia стала самим продаваним автомобілем Skoda, всього було продано 260 988 автомобілів (2002: 264 641). Протягом того ж року, продажу Octavia досягли рекордного рівня - 165 635 автомобілів (2002: 164017). Автомобіль Skoda Superb показав рекордне зростання, продажі збільшилися на 37,2%, і було продано 23 135 автомобілів (2002: 16 867). Західна Європа
 У Західній Європі частка ринку компанії Skoda склала 1,65%, і було продано 235 861 автомобілів (2002: 238 323). Не дивлячись на зниження продажів на ринку Німеччини на 0,5%, компанія Skoda збільшила частку ринок у цій країні до 2,16% (70 055 автомобілів). На найменш активному ринку у Великобританії, компанія Skoda зафіксувала невелике зниження продажів на 0,3%. У цій країні було продано 37 103 (2002: 38 251). На третьому за важливістю ринку Італії, в 2003 році було продано 23 061 автомобілів (2002: 23 051). Крім цих країн, великими ринками є Австрія (16 200; 2002: 16 607), Франція (14 234; 2002: 16607), Іспанія (13 322; 2002: 15 549).

  Чеська Республіка
 У Чеській республіці компанія Skoda Auto зайняла близько половини частки ринку (47.7%). Було продано 71 522 автомобіля (2002: 74 466). Найбільшу увагу привернула модель Skoda Fabia хетчбек, продажі якої склали 25 314 автомобілів. Skoda Fabia Combi і Skoda Octavia Combi відзначили рекордне підвищення продажів +10,8% (19 857) і +2,3% (7 528) відповідно. З Прем'єрною демонстрації автомобіля Fabia RS на Женевському автосалоні, було продано 554 цих спортивних автомобілів. Обсяги престижного Skoda Superb зросли і склали 3 658 автомобілів (+48,6%). У всіх сегментах моделі Fabia, Octavia і Superb посіли перше місце в статистиці продажів в Чехії, кожна з цих моделей отримала 60% в своєму сегменті. З грудня 2003 року Президент Чеської Республіки їздить на спеціальній моделі Superb.

  Інші ринки
 На ринках Центральної і Східної Європи (не включаючи Чехію) Skoda Auto продала 120 126 автомобілів (2002:109 773), що говорить про зростання на 9,4%. На ринку Польщі частка ринку компанії Skoda Auto стала найбільшою, продажу тут склали 42 927 автомобілів, тобто на 25,2% більше, ніж у попередньому році. На Угорському ринку частка ринку компанії збільшилася до 7,3%, і було продано 15 462 автомобіля, що на 34,4% більше, ніж у попередньому році. На ринку Словаччини було продано 25 728 автомобілів (2002: 29 175). Такий спад до 11,8% став причиною загального спаду продажів на ринку цієї країни.

 В Азії та на інших материках Skoda Auto продала 22 249 автомобілів (- 3,1% 2002: 22 963). В Індії Skoda Auto відкрила складальний завод у 2002 році. Продажі марки зросли до 5,8%, що становить 4 656 автомобіля (2002: 4 401).

   

Європейські дані кінця минулого року, викликали дискусії

   Економічне відродження, активний розвиток якого почалося в 2003 році (річне зростання в 8,2% був визначений за даними 3-го кварталу), до кінця року торкнулося багато регіонів світу, в тому числі і Західну Європу.

 У листопаді 2003 року бізнес довіру в Німеччині досягло найвищого рівня за останні 33 місяці, і індекс очікування зріс. Споживання товарів у Франції перевищило очікувані показники. Для підтримки зростання економіки Німеччини, уряд запропонував зменшити податки для фізичних осіб з 48 5% до 42%. Нове оподаткування увійде чинності з початку 2004 року.

 Як ці оптимістичні фактори позначилися на автомобільному секторі? Результати в цьому секторі середні. У Франції спостерігається падіння продажів на 9,8% з року в рік, такі гіганти як Peugeot, Citroen і Renault говорять про зниження продажів на два порядки. Ситуація в Італії така ж, продажі зменшилися на 4,6% у листопаді 2003 року. Хоча, в Італії був зареєстрований цікавий феномен - збільшення частки ринку Fiat, компанії, яка до цього мала серйозні фінансові проблеми. Fiat знайшов свій шлях для подолання труднощів та впровадив на ринок нове рішення проблеми.

 У Великобританії тільки очікується позитивний розвиток. Великобританія стала практично єдиним ринком, на якому спад продажів навіть збільшився в 2003 році.

 Незважаючи на початкові передумови слабкого відродження економіки на ринку Східної Європи, в цьому регіоні було зафіксовано значне збільшення підтримки продажів. Європейський ринок став жертвою масивної атаки Азіатських автомобілів. Таку ж ситуацію свого часу пережив ринок США. Підтримка Європейських виробників - ось відповідь на зменшення частки ринку. За минулий рік японські автовиробники змогли зайняти 1,2% Європейського ринку, притому, що вони майже не мають шансів у боротьбі з дизельними автомобілями. Підтримка продажів має досить слабке позитивний вплив і, здається, здатна забезпечити тільки короткочасне поліпшення. Але при припиненні підтримки, Європа може опинитися в тій ситуації, в якій опинилася Америка. Збільшення ж підтримки, означає зменшення прибутковості автомобільного сектора, що відіб'ється на кредитах Великої Трійки (Ford, General Motors, Chrysler Group).

 Крім підтримки виробників, в даний час проводиться багато інновацій, модернізацій моделей. Згідно з даними Global Insight автовиробники США, Азії та Європи протягом наступних трьох років виготовлять і модернізують близько 184 моделей. Половина з цих моделей буде представлена в США (31 модель протягом цього року). 12 інновацій буде зроблено компанією General Motors.

 Що стосується продажу на автомобільному ринку Західної Європи, за останніми дослідженнями спостерігається негативна тенденція. Кількість людей, які планують придбати новий автомобіль у 2004 році дуже низька. Виробники автомобілів, розуміючи такий млявий попит, розраховують в основному на експорт. Експорт планується в країни Азії та США, де економіка відчуває деяке відродження.

 Але за останній час ставка Євро по відношенню до долара дуже зросла. Результатом такої ситуації може стати низька прибутковість продажів в США. Не дивлячись на те, що всі виробники автомобілів захищають свою валюту від ризику, все-таки такий захист не є абсолютною. На ринку Євро - Долар, компанія Volkswagen підняла коефіцієнт ризику з 40% до 65-70%.

 На ринку США в кінці року спостерігалася цікава ситуація - листопад став першим місяцем, протягом якого було зниження продажів Азіатських виробників. Причиною стала підтримка продажів компанією General Motors, внаслідок чого продажі компанії різко зросли.

   Опитування, проведене CSM Worldwide, говорить про те, що акції Великої Трійки впадуть з 60% до 53% до 2006 року на внутрішньому ринку. Кожен відсоток означає падіння продажів від 1.1 до 1.2 млн. доларів.

     ____Опрос Споживачів - намір покупки автомобіля в найближчому майбутньому (ліва вісь)

   ____ Нові реєстрації (права вісь)



    Складальні заводи Skoda Auto в світі
 В даний час компанія Skoda Auto має складальні заводи в Україну, Боснії та Індії. З 1994 по 2002 рік Skoda Auto збирала свої автомобілі і в Польщі. Кожен такий проект - це частина загальної стратегії, яка полягає в проникненні на нові ринки світу.

 Основна причина, по якій будуються складальні заводи в різних країнах, це прагнення виробників автомобілів уникнути митних зборів і податків на продаж. Якщо виробник будує завод, у нього є можливість зробити ціни на автомобілі більш доступними. Часто виробник знижує вартість автомобілів для збільшення обороту продажів.

 Уряд країн зазвичай підтримує будівництво таких заводів. Одна з причин - це можливість залучення інвесторів до країни. Зниження податків урядом часто залежить від того, яка збірка проводиться на заводі. Найменша, що може виробляти складальний завод - це встановлювати на зібраний автомобіль двигун і колеса. Країни, які дозволяють будівництво таких складальних заводів, зазвичай вимагають розширення діяльності в майбутньому або залучають до виробництва місцевих виробників і постачальників.

 Росія є яскравим прикладом такої ситуації. Там дозволяється будувати складальний завод такого типу, але 50% запчастин протягом п'яти років повинні поставлятися від місцевих виробників. 50% - дуже високий ліміт.

 Перша країна, в якій компанія Skoda Auto побудувала складальний завод, була Польща, так як на той період мито на ввезення автомобілів становила 35%. Будівництво заводу стало причиною вдалих продажів автомобілів Skoda в Польщі. Початок будівництва заводу VW у Познані в 1994 році, дозволило знизити вартість автомобілів і зайняти хорошу позицію на ринку цієї країни, а також побудувати достатню велику дилерську мережу, яка пропонує найвищі стандарти якості. Раніше компанія Skoda Auto займала 0,6% польського ринку, зараз - 12%. В даний час Skoda Auto є другим за величиною брендом на польському ринку.

  Збільшення виробництва в Україну

 Заводи, де роблять Ваші машини. «Єврокар» - це набагато більше, ніж автоскладальне виробництво  



    Багатообіцяюча Індія

 Один з найбільш привабливих регіонів для Skoda Auto, а також для інших автовиробників, стала Індія. Потенціал цього ринку величезний і він до цих пір залишається нерозділеним.

 Skoda Auto розпочала будівництво складального заводу в цьому регіоні в 2001 році. На вимогу місцевої влади у 2002 - 2003 році компанія була змушена збільшити обсяг виробництва в цьому регіоні.

 У 2002 році Skoda Auto продала 4 000 автомобілів в Індії, в минулому році - 4 565 автомобілів. У цьому році планується продати 8 000 автомобілів. Skoda Auto розраховує відзначити зростання продажів в цьому регіоні, що має вплинути на розширення ринків збуту компанії.


  eurocar.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • BMW Group став найуспішнішим у світі виробником автомобілів преміум-класу
  • Кращий квартал для BMW Group
  • Прем&
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Європейський авторинок. Підсумки 2009 року
  • Україні проспала автомобільних інвесторів? (Оновлено)
  • У 2010 році BMW Group розраховує продати на 10% більше
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • У Москві бум кредитних продажів
  • ВААІД подала у ВР проект Закону




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.