05-01-2011 | Рынок автомобилей

На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнено)

Як уже повідомляв "AUTO-Consulting", вчора 5.02.04 Верховна Рада прийняла Закон «Про розвиток автомобільної промісловості України». Цей закон встановлює «нові правила гри» на автомобільному ринку. Фактично він торкнеться всіх операторів ринку та потенційних покупців. За іронією долі, якщо його підпише Президент і Спікер і оперативно надрукує офіційна преса, то він вступить в силу мало не з 1 квітня (жарт!), Але в квітні вже почне діяти. Отже, як і в 1998 році, квітень стане знову епохальним місяцем для автомобільної Україні.
 "AUTO-Consulting" проаналізувала на які сфери вплине цей закон. Пропонуємо Вашій увазі наші висновки. На думку більшості операторів авторинку, Закон «Про розвиток автомобільної промісловості України» є більш прогресивним, ніж попередній, в області саме розвитку автомобільної промисловості. Він дозволить отримати доступ до пільг із ввізного мита і податку на прибуток більшій кількості підприємств. У той же час, Новий Закон підвищує мита на імпортні автомобілі та автокомплекти. Таким чином, вплив Законопроекту № 3677 на автомобільний ринок можна розділити на дві складові: вітчизняне автовиробництво та імпортні автомобілі.

 Як зміняться ціни:

 1. На автомобілі українського виробництва (повномасштабного виробництва) ціни залишаться незмінними, принаймні, передумов до цього новий Закон не дає.

 Це такі марки як, «Таврія», ЛУАЗ, а також ВАЗ запорізького збирання. З лютого до цієї позиції додасться і Opel Astra.

 2. На автомобілі, що складаються методом великовузлового і дрібновузлового складання на ЗАТ «ЗАЗ» ціни також не повинні змінитися. Це моделі Daewoo, Dacia, Mercedes-Benz, Opel, а в перспективі Chevrolet і Chrysler. Це підприємство діє в рамках Закону «Про стимулювання ...» 1997 року і звільнено від сплати ввізного мита, акцизу, ПДВ, а також деяких інших податків, як суб'єкт господарювання.

 3. На російські автомобілі українського складання ціни залишаться колишніми. Мова йде про автомобілі великовузлового складання, які в України випускає ЛУАЗ (моделі ВАЗ), КрАСЗ (ГАЗ, ВАЗ, УАЗ), «Анто-РУС» (ВАЗ). За угодою про вільну торгівлю ввізне мито на машинокомплекти вони не платять.

 4. На імпортні автомобілі українського складання теоретично ціни можуть збільшитися. Вся справа в тому, що ввізне мито на машинокомплект для промислового виробництва тепер буде становити 12% і пільгова 20%, а раніше вона була 5% і 10% відповідно. Тим не менше, збирати іномарки в Україні буде як і раніше вигідно. Мито на готовий автомобіль - 15%, + акциз. При складанні понад 1000 автомобілів на рік підприємство отримує пільги і не сплачує акцизний збір, а ось ефект із ввізного мита буде набагато менше. Таким чином, ціноутворення на Skoda і Volkswagen української зборки може змінитися, але ціна цих автомобілів буде нижче, ніж імпортованих. У перспективі складальних проектів іномарок може стати більше, тим більше, що зареєструвавши програму розвитку виробництва і робочих місць, складальне виробництво зможе звільнитися від сплати мита на машинокомплекти і частини податку на прибуток. Але це далека перспектива. Зрозуміло це повинно привести до зниження вартості авто.

 5. Імпортні автомобілі (крім країн СНД) однозначно подорожчають (див. розрахунок на митному калькуляторі), до того ж як нові, так і старі. Приміром мито на більшість нових іномарок складе 15%, а на 5 річні - 20%, авто 5-7 років - 30%. Іномарки з великими обсягами піднімуться в ціні ще більше. Зміна ціни залежить від величини закупівельної вартості автомобіля і робочого об'єму двигуна, тому й зростання цін для різних класів буде різним.

 У таблиці наведені ввізні мита на іноземні автомобілі.

   Пропонуємо вам оцінити зростання цін за допомогою порівняльного калькулятора вартості митного оформлення.

   6. Автомобілі з країн СНД (ВАЗ, ІЖ, УАЗ, ОКА, Uz-Daewoo). Вартість імпортованих з країн СНД автомобілів не зміниться.  

 Тепер спробуємо проаналізувати яку частину ринку торкнеться зростання цін на основі даних по продажах за 2003 рік.
 Якщо всього було продано 154,7 тис. автомобілів, то автомобілі, чиє ціноутворення не повинно змінитися з набранням чинності Нового Закону становлять 72% ринку, а 28% - подорожчають.
 Зауважимо, що подорожчання 28%-ої частини ринку призведе до переділу сфер впливу. Швидше за все частка автомобілів, чиї ціни залишаться незмінними виросте, а от іномарок стане продаватися менше.

    У таблиці вказані марки автомобілів і зміни цін за ними після вступу в силу закону № 3677:

     

Марки нових автомобілів, присутніх на українському ринку

   

Як зміниться ціна у зв'язку з Новим Законом

   

Примітка

     

ACURA    

Зросте        

ALFA-ROMEO    

Зросте        

ASTON MARTIN    

Зросте        

AUDI    

Зросте    

При старті може знизитися      

BMW    

Зросте        

CADILLAC    

Зросте        

CHEVROLET    

Зросте    

При складанні може знизитися      

CHEVROLET-ВАЗ    

Збережеться        

CHRYSLER    

Зросте    

При складанні може знизитися      

CITROEN    

Зросте        

DACIA    

Збережеться        

DAEWOO    

Збережеться        

DAIHATSU    

Зросте        

DODGE    

Зросте        

FERRARI    

Зросте        

FIAT    

Зросте        

FORD    

Зросте        

GMC    

Зросте        

HONDA    

Зросте        

HUMMER    

Зросте        

HYUNDAI    

Зросте        

INFINITI    

Зросте        

ISUZU    

Зросте        

JAGUAR    

Зросте        

JEEP    

Зросте        

KIA    

Зросте        

LAND ROVER    

Зросте        

LEXUS    

Зросте        

LINCOLN    

Зросте        

MAYBACH    

Зросте        

MAZDA    

Зросте        

MERCEDES-BENZ    

Збережеться    

Для моделей, що збираються на ЗАЗі      

MINI    

Зросте        

MITSUBISHI    

Зросте        

NISSAN    

Зросте        

OPEL    

Збережеться        

PEUGEOT    

Зросте        

PONTIAC    

Зросте        

PORSCHE    

Зросте        

RENAULT    

Зросте        

ROLLS-ROYCE    

Зросте        

ROVER    

Зросте        

SAAB    

Зросте        

SAMSUNG    

Зросте        

SATURN    

Зросте        

SEAT    

Зросте        

SKODA    

Зміниться    

До реєстрації програми може зрости      

SMART    

Зросте        

SSANG YONG    

Зросте        

SUBARU    

Зросте        

SUZUKI    

Зросте        

TATA    

Зросте        

TOYOTA    

Зросте        

VOLKSWAGEN    

Зросте    

При складанні може знизитися      

VOLVO    

Зросте        

АЗЛК    

Збережеться        

ВАЗ    

Збережеться        

ГАЗ    

Збережеться        

ЗАЗ    

Збережеться        

ІЖ    

Збережеться        

ЛУАЗ    

Збережеться        

Сеазе    

Збережеться        

УАЗ    

Збережеться    

 
   

 Поіменні результати голосування за Законом № 3677

 Як проходив процес голосування за Законом № 3677

 Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді (стенограма засідання)

  Відгуки в форумі "Наскільки подорожчають іномарки?"

   Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Пристрасті по митах. Хто лобіює зростання цін на автомобілі? (Оновлено)
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • Rolls-Royce Phantom в Києві
  • Уряд має намір підняти мита на ввезення авто до 34,5%. Подробиці
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Прем&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.