05-01-2011 | Рынок автомобилей

Новий BMW X5

Грунтовна модернізація дозволить BMW з осені 2003 року зробити успішний X5 ще краще. Перший спортивно-активний автомобіль (Sports Activity Vehicle) через чотири роки після свого виходу на ринок як і раніше користується зростаючою популярністю у клієнтів. Щоб так все залишилося і в майбутньому, інженери і дизайнери грунтовно модернізували великий спортивний позашляховик сімейства Х і поліпшили як його зовнішній вигляд, так і технічну начінку.Новая "розумна" система повного приводу xDrive, нові більш потужні двигуни та актуалізація яскравих елементів дизайну є головними особливостями модернізації. Тим самим X5 і в майбутньому залишиться ідеальним автомобілем для спортивних водіїв, який поєднує в собі видатну керованість і ходові якості BMW з унікальним "чільним становищем" на дорозі і дуже широким спектром застосування, в тому числі і в стороні від асфальтованих доріг.

   Дебют нового BMW X5 відбудеться у вересні 2003 року на Міжнародній автомобільній виставці (IAA) у Франкфурті. Трохи пізніше перші автомобілі будуть передані клієнтам - з середини жовтня в Північній Америці і з початку грудня в Європі. Потім почнуться продажі і на інших ринках.


    Нові двигуни: більше потужності, задоволення від поїздки і економічності.

 У ході модернізації X5 отримав два нових двигуна: новий 4,4-літровий бензиновий V8 і новий 3,0-літровий дизель з системою Common Rail. З весни 2004 року на старт вийде новий варіант X5: новий BMW X5 4.8is.

   Новий 4,4-літровий бензиновий V8 з системою регулювання ходу клапанів Valvetronic, подвійним Vanos і системою впускання з плавно регульованою довжиною впускного тракту встановив нові масштаби потужності і плавності роботи в новому BMW 7-ї серії. Тепер цей двигун, адаптований до вимог спортивно-активного автомобіля, буде реалізовувати свої переваги і в Х5. Двигун V8 з робочим об'ємом 4,4 літра розвиває потужність 235 кВт (320 к.с.) і розганяється до 100 км/год всього за 7,0 секунд. Максимальна швидкість становить 240 км/год, якщо автомобіль оснащується шинами з класом швидкості "V", які в Німеччині входять в базову комплектацію автомобіля. При комплектації шинами класу "H" максимальна швидкість обмежується електронікою на рівні 210 км/ч. Новий X5 4.4i серійно комплектується новою шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Ідеальний підбір передавальних чисел і налагоджена логіка перемикань сприяють тому, що водій практично не помічає перемикань і завжди має в своєму розпорядженні оптимальними резервами сили.

   Вдалий синтез спортивності і економічності вже на багатьох ринках зробив дизельний варіант X5 3.0d найбажанішим двигуном для спортивно-активного автомобіля. Для збереження цього настрою силовий агрегат піддався корінній модернізації. Оновлений рядний шестициліндровий турбодізель з системою безпосереднього вприскування Common Rail другого покоління розвиває в новому X5 3.0d 160 кВт (218 к.с.). Позначки 100 км/год автомобіль досягає вже через 8,3 секунди, а максимальна швидкість становить 210 км/ч. Завдяки вражаючому моменту, що крутить 500 Нм в дуже широкому діапазоні оборотів цей двигун упевнено тягне спортивно-активний автомобіль поза асфальтованих доріг і на найкрутіших гірських схилах. При вимірах по циклу ECE новий X5 3.0d, незважаючи на значну потужність, витрачає всього 8,6 літра дизельного палива. Свою виняткову силу новий дизель з системою Common Rail передає через шестиступінчасту коробку передач з відмінним підбором передавальних чисел. У базовій комплектація пропонується шестиступінчаста "механіка", а на замовлення - новий шестиступінчастий "автомат".


    Розумне використання сили: світова новинка - система повного приводу xDrive.

 Не менш важлива, ніж вражаючі можливості нових двигунів X5, нова техніка, яка дозволяє в будь-якій ситуації оптимальним чином реалізувати ці можливості на дорозі. Про це піклується зовсім нова "розумна" система повного приводу xDrive, яка піднімає планку тяги і динамічності повноприводних автомобілів на нову висоту. xDrive дозволяє плавно розподіляти момент між передньою і задньою осями з недосяжною досі швидкістю.


      Діяти, а не реагувати: xDrive думає і діє швидше.

 xDrive діє швидше, ніж інші системи, так як вона в будь-якій ситуації здатна мислити з випередженням. Для цього вона використовує не тільки інформацію від датчиків на колесах, які сигналізують про пробуксовці, але й дані, які збирають датчики системи стабілізації DSC. Так, наприклад, відомості про рискання (інформація про обертання автомобіля щодо вертикальної осі) і куті повороту керма дозволяють оцінити фактичний стан автомобіля. Тому xDrive може, наприклад, при динамічному проходженні поворотів у будь-який момент оптимально перерозподілити момент між обома осями і тим самим значно скоротити ефекти надлишкової або недостатньої обертальності. Поряд з відчутним виграшем в динамічності і великим задоволенням від поїздки xDrive дозволяє значно підвищити рівень безпеки. Системам регулювання ходової частини, як наприклад DSC, у багатьох ситуаціях доводиться вступати в дію значно пізніше, ніж на автомобілях зі звичайним повним приводом.

     Нова система завдяки швидкості реакцій забезпечує неймовірний виграш у тязі. На рихлому або слизькій поверхні між зривом колеса в пробуксовку і перерозподілом моменту на колесо з гарним зчепленням шин з дорогою проходить всього кілька мілісекунд. Багатодискова муфта з електронним управлінням не втрачає часу і реагує миттєво. Таким чином для нового Х5 рушання з місця на слизькій дорозі або просування по крутих схилах з пухким покриттям стає завдяки xDrive зовсім простим завданням.


    Яскраві елементи дизайну.

 Видатні якості нового Х5 дизайнери використовували як привід для того, щоб поліпшити і без того прекрасний зовнішній вигляд. У ході модернізації вони ще більше загострили характер X5 і при цьому з типовою для BMW стриманістю продемонстрували оточуючим всі неймовірні технічні можливості, які ховаються під кузовом автомобіля.

   Передня частина аж до передньої стійки була перероблена повністю. При цьому більш чітко був виділений характерний для моделей серії Х рельєф капота, а завдяки новій мові форм BMW з опуклими і увігнутими поверхнями автомобіль демонструє велику динамічність. Характерні лінії на капоті стали ширше і вище, вони проходять тепер аж до типових для BMW "ніздрів". Самі "ніздрі" решітки радіатора теж оновилися. Вони стали більше і надають новому Х5 більше солідності. Здвоєні фари отримали більш динамічний зовнішній контур і разом з дещо заокругленими покажчиками повороту чудово відповідають новому зовнішньому вигляду модельного ряду BMW. Майже містичний нічний дизайн дизайнери створили завдяки новим світиться "корон" навколо фар.

   Передній фартух став більш помітним і отримав великі розділені по центру повітрозабірники, що дозволяє продовжити вниз характерні лінії капота. У задній частині нові задні ліхтарі з ідеально прозорими стеклами гармонійно доповнюють свіжий зовнішній вигляд нового BMW X5.


    Найвища оцінка: безпека.

 І в питаннях безпеки новий X5 займає провідне місце, тільки виграючи від широкої модернізації. Завдяки новій системі повного приводу xDrive рівень активної безпеки був піднятий на нову висоту, так як ця система просто не допускає перетворення багатьох дорожніх ситуацій у критичні. Свої таланти в області пасивної безпеки X5 вже успішно продемонстрував на одному із найсуворіших краш-тестів у світі. Першим серед так званих "великих внедерожніков" спортивно-активний BMW на тесті Євро-NCAP отримав найвищу оцінку - п'ять зірок.

   Крім того, численні нові, а також і добре себе зарекомендували елементи комплектації сприяють особливої безпеки руху в новому X5. Нові пропоновані на замовлення адаптивні поворотні фари дозволяють, наприклад, оптимально висвітлювати дорогу на поворотах. Прекрасну освітленість гарантують нові біксенонові фари. Вони входять в базову комплектацію восьмициліндрових моделей, а для шестициліндрових пропонуються на замовлення.

   У розпорядженні того, хто використовує силу нового X5 для транспортування причепів, знаходиться ще одна унікальна система забезпечення безпеки: система контролю за стійкістю причепа. Вона запобігає небезпечне розгойдування причепа, визначаючи за допомогою датчиків системи стабілізації DSC небезпечне виляння і цілеспрямовано пригальмовуючи окремі колеса, що автоматично дозволяє повернути автомобілю з причепом стійкість.


Статьи похожей тематики:

  • Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії
  • Прем&
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Офіційні подробиці про новий BMW X3
  • Оголошено українські ціни на новий BMW X3
  • Світова прем&
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Нові моделі Mercedes-Benz на 76-му Автомобільному Салоні в Женеві
  • Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень
  • BMW оприлюднила українські ціни на новий BMW 5 серії Gran Turismo
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • Новий BMW X3 вже в Україні
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.