05-01-2011 | Рынок автомобилей

Що чекає Таврію? Що буде з цінами

Як повідомив "AUTO-Consulting" Голова ради директорів ЗАТ «ЗАЗ» Олег Папашев, у цьому році зварювальне виробництво «Таврії» переїде на новий майданчик. Це викликано необхідністю розвантажити нинішні потужності зварювального цеху, для організації виробництва Daewoo Lanos і Opel Astra.

 На майданчику, куди перенесуть зварювання «Таврії» вже почалися підготовчі роботи.  Зокрема, вже залиті підлоги на місці установки зварювального обладнання. За словами технічних фахівців заводу, переїзд намічений на кінець літа, коли будуть виконані підготовчі роботи. До цього часу завод створить запас автомобілів.

     Мета переїзду - раціонально використовувати зварювальні потужності. Сьогодні потужність зварювальних потужностей ЗАЗу - близько 150 тис. кузовів в рік. При цьому, річний випуск «Таврій» і «Славут» становить 21-30 тис. на рік.

 Вивільнені потужності будуть використані при організації зварювання кузовів Daewoo Lanos і Opel Astra.







   Але це не всі випробування, які можуть випасти на долю «Таврії». Так, у випадку зміни законодавства, відповідно до норм Єврокомісії та СОТ, ЗАТ «ЗАЗ» стане платником ПДВ та акцизу. У цьому випадку вартість «Таврії» і «Славути» підвищиться на 15%. Принаймні, про таку цифрі нам повідомила в корпорації «УкрАвто». Якщо це відбудеться, то «Таврія» 1,2 стандарт бедет коштувати 16000 грн, проти 13990 грн. сьогодні. «Славута» 1,2 стандарт подорожчає до 18100 грн. проти 15745 грн. сьогодні. Зрозуміло, компанія буде регулювати ціни на автомобілі в залежності від потреб ринку, але ... проти економіки не підеш.

   У 2004 році, якщо будуть прийняті норми Євро-2 (Законопроект № 2445-1), ЗАЗ буде поставляти на ринок тільки інжекторні модифікації з каталізаторами. Відповідно, дешевих комплектацій взагалі не буде. Зараз «Славута» 1,3 i стоїть 20560 грн. при подорожчанні на 15% вона буде коштувати 23600 грн. (Близько $ 4436).

 Тому для охочих стати власником нових «Таврій» і «Славут» є сенс поквапитися. Такими дешевими як зараз вони вже можуть і не бути. Взагалі, у 2004 році нинішня розкіш - стати власником нового авто до $ 3000 зникне. Згадаймо ціни 1999 року, коли російські машини коштували $ 3500. Зараз їх продають уже по $ 4700. Те ж саме може статися і з ЗАЗамі.

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять запорізький ZAZ Lanos
  • Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто
  • Яким ЗАЗ підійшов до кризи
  • У ЗАЗ інвестують 300 млн. гривень. Opel Astra стане повністю української в ...
  • В Україні випустили першу за всю історію іномарку. У Запоріжжі провели піло ...
  • Як розшифровуються «круті» номери
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos
  • SIA &
  • ЗАЗ оновлює модельний ряд і колірну палітру
  • Як роблять польський Daewoo Lanos
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • У України гряде тотальна каталізацію




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.