MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('У Москві бум кредитних продажів Якщо на початку року в кредит продавалися лише одиниці відсотків іноземних автомобілів, то до кінця літа у деяких дилерів продажу в кредит досягли 30-40%, а в середньому по найбільших містах вони становлять 10-20%. Торговці говорять, що причиною цього стала конкуренція серед банків, що знизили ставки кредитів і спростити процедуру їх отримання, і пророкують подальше зростання продажів у кредит, у тому числі і російських авто. За підсумками першого півріччя 2002 р. провідні іноземні автоконцерни дружно рапортували про збільшення обсягів продажів у Росії на третину. Дослідження \"Ведомостей\" показує, що багато в чому це зростання обумовлене набирающими популярність продажами в кредит. \r Про те, що за останні 5-9 місяців продажі автомобілів у кредит виросли \"в рази\", говорять практично всі торговці автомобілями низької і середньої цінових категорій. \"Останнім часом ця послуга досить популярна. [Ми спостерігаємо] дуже сильний стрибок у порівнянні з травнем-червнем\", - говорить менеджер по кредиту та лізингу компанії \"АвтоГанза\" (офіційний дилер Volkswagen) Є. Кваснюк. \r \"Продажі машин у кредит - це заслуга банків, - говорить начальник відділу роздрібних продажів автосалону\" Тойота - Центр Лосиний Острів \"А. Козлов. - Якщо раніше [від покупців] вимагали масу документів .., то зараз все спростилося до мінімуму. Потрібні лише копії документів, які є у кожної людини \". Козлов звертає увагу і на зміну ставок за кредитами: якщо в 2000-2001 рр.. вони становили 18-19% на рік, то зараз знизилися до 11-12%. \"За умовами кредиту ми вже наближаємося до західних - 2,5-3 року і порядку 10% річних\", - стверджує член правління \"Автомира\" С. Алексейчук. \r До середини 2001 р. ринок автокредитування в Росії розвивався досить мляво. З банків, які раніше працювали за програмою фонду на ринку залишилися ІБК, Пробизнесбанк, \"Перше ОВК\" і Межпромбанк. У лідери ринку дуже швидко вирвався ІБК - в кращі часи об\'єм виданих ним кредитів доходив до $ 1 млн на місяць. На момент відкликання ліцензії (квітень 2002 р.) в портфелі у банку було близько 1200 автокредитів на загальну суму $ 17 млн, а портфелі Межпромбанка, Пробизнесбанка і банку \"Перше ОВК\" не доросли до таких до таких обсягів до цих пір.\r Після того як у ІБК відкликали ліцензію, спадщина цього банку поділили Газпромбанк і \"Евротраст\" - перша за борги отримав портфель з 800 автокредитів, другий - команду менеджерів, які сформували цей портфель. Незважаючи на те що кредити ІБК дісталися Газпромбанку, спадкоємцем бізнесу стало все-таки \"Евротраст\" - колишні менеджери ІБК в травні запустили в банку саме ту програму, яка вивела ІБК в лідери.\r Крім Газпромбанку і \"Евротраста\" на ринок з кінця минулого року зі своїми програмами вийшли ще 5 банків. Це призвело до істотного зниження ставок, полегшення процедури отримання кредиту. Терміни видачі кредитів скоротилися до 3 - 5 днів. \r Першим з новачків в листопаді програму автокредитування запустив Собінбанк - він запропонував низьку для того часу ставку в 15% і не став вимагати довідку про доходи. В кінці року практично одночасно програми автокредитування оголосили одвічні конкуренти - Raiffeizenbank і Міжнародний московський банк, запропонувавши позичальникам ставки 12% і 13% відповідно. ММБ досить швидко переглянув ставку, знизивши її до 12% по кредитах розміром від $ 7000 до $ 25 000. В обох банках можна отримати кредит без довідки про доходи, але в цьому випадку ставка збільшується до 14%. Влітку до цих двох \"іноземцям\" приєдналися ще два банки - МДМ-банк і Банк Москви, запропонувавши позичальникам однакові ставки - 15%. На ринку виникла конкуренція, яка призвела до перегляду іншими банками своїх програм. Межпромбанк знизив ставки до 14%, обіцяє так само надійти найближчим часом і банк \"Перше ОВК\".\r За оцінкою \"Відомостей\", сукупний портфель автокредитів московських банків зараз складає близько $ 45 млн (з урахуванням всіх тих кредитів, які банки видали починаючи з 1999 р). На думку банкірів, попит на кредити може вирости до $ 200 млн на рік. У планах на віддалену перспективу ми виходимо з припущення зростання ринку автомобільних продажів, як мінімум, на 20% у рік, - вважає заступник голови правління Собінбанку А. Баскаков. - Таким чином, в Росії в 2005 р. буде продано не менш 170000 нових іномарок. Можна припустити, що середня ціна покупки буде поступово знижуватися у бік зменшення, але все одно не опуститься нижче $ 15000. Ми сподіваємося, що до 2005 р. не менше 10% автомобілів будуть купуватися в кредит, що дасть банкам сумарний ринок фінансування в розмірі $ 200 млн \". \r В основному перераховані банки конкурують на ринку кредитування іномарок, де середній розмір кредитів перевищує $ 10000. Покупку \"ВАЗів\" практично монопольно кредитує банк \"Російський стандарт\": він видав вже понад 6000 кредитів на загальну суму $ 16 млн (середній розмір кредиту $ 2700). І це при тому що кредитна ставка цього банку фантастично висока - 55% річних (банк видає кредити тільки в гривнях). Для прикладу: в Ощадбанку, який надає кредити на невідкладні потреби не на один рік, як \"Російський стандарт\", а на 5 років, рублевий кредит можна отримати за ставкою 22%, а валютний - 13%. Але в Ощадбанку заявка буде розглядатися 12 днів, від позичальника вимагають поручителів і велика кількість довідок, а \"Російський стандарт\" приймає рішення про видачу кредиту в день звернення. Позичальник пред\'являє паспорт, заповнює анкету - і все. \r Прискорити процедуру оформлення кредиту \"Російському стандарту\" дозволяє бальний метод оцінки позичальників (т.зв. скоринг): відповідям позичальника на кожне з питань докладної анкети автоматично присвоюються бали, підсумкова сума дає відповідь на питання, чи може клієнт отримати кредит. Поки ніхто, крім \"Російського стандарту\", з бальною системою не експериментує, але подумують про впровадження експрес-систем багато. \"Протягом останнього року банки йдуть до мінімізації документообігу при видачі кредиту фізичній особі, оскільки потоковий метод - єдиний спосіб забезпечення прибутковості проекту\", - говорить начальник відділу кредитування фізичних осіб МДМ-банку Є. Демигіна. Як повідомили \"Відомостям\" в \"Першому ОВК\", найближчим часом цей банк має намір запустити програму \"Експрес-кредит\" з півгодинним терміном оформлення.\r За словами Алексейчука з \"Автомира\", в цій компанії з приблизно 2000 продаються на місяць \"ВАЗів\" від 150 до 200 реалізуються за кредитами \"Російського стандарту\". У \"Автореале\" в кредит продається близько 20% автомобілів російського виробництва - і теж переважно за кредитами \"Російського стандарту\" (як повідомив комерційний директор цієї компанії І. Тімашков, на початку року продажі в кредит не перевищували 6%). У \"Інком-Ладі\" у січні в кредит продавалося 0,7% \"ВАЗів\", а в серпні - вже 8,4%.\r Швидке зростання продажів в кредит поки не характерний для дорогих автомобілів. Як стверджують дилери Toyota, в основному в кредит купують Corolla, Avensis, Camry і RAV 4. Позашляховики Land Cruiser 100 і Prado у кредит теж купують, але такі випадки поодинокі (минулого тижня, втім, в Москві був проданий розкішний Lexus RX300). На думку менеджера одного з автосалонів, банки з побоюванням підходять до надання кредиту на дорогі машини з-за можливих труднощів з реалізацією застави. У компанії \"Ауді Центр Північ\" повідомили, що за останній рік частка Audi, що продаються в кредит, істотно не збільшилася, залишаючись в діапазоні 5-10%. Найчастіше, кажуть співробітники компанії, у кредит купують Audi A4, за нею з невеликим відривом слідує Audi A6. У першому півріччі Audi продала 1508 автомобіля - на 59% більше, ніж за аналогічний період минулого року. \r Компанії ж, які торгують автомобілями дешевше $ 20000-25000, хором говорять про швидке зростання продажів у кредит. Як заявили \"Ведомостям\" у відділі з продажу фізичним особам московської компанії \"Пелікан Авто\" (один з найбільших російських дилерів Skoda), зараз \"Пелікан\" продає в кредит приватним покупцям 10-15% автомобілів. При цьому на початку року продажі в кредит не перевищували 5%. \"Збільшивши продажу спільні, ми хочемо вийти на рівень продажів у кредит у 20%, а в ідеалі на 30%\", - заявив представник компанії. За словами співробітника компанії, кількість покупців, що купують у кредит Skoda Fabia і автомобіль більш високого класу - Skoda Octavia, приблизно однаково. Skoda в першому півріччі продала 5063 автомобіля - на 70% більше, ніж за аналогічний період минулого року. \r Як повідомив \"Відомостям\" І. Мосієнко, гендиректор компанії \"Автоевросервіс\" (імпортер Peugeot), 90% одержуваних клієнтами його компанії кредитів на покупку автомобілів знаходяться в діапазоні $ 9000-12000 (початковий внесок - 30% від вартості автомобіля). За словами Мосієнко, 55% кредитних продажів приватним особам припадає на Peugeot 307, ще близько 20% - на Peugeot 206. Peugeot в першому півріччі продала 3608 автомобіля, збільшивши реалізацію автомобілів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більш ніж у два рази.\r Як повідомила менеджер по кредиту та лізингу компанії \"АвтоГанза\" (офіційний дилер Volkswagen) Є. Кваснюк, зараз компанія продає в кредит вже 35-40% автомобілів. За її словами, на початку літа у кредит продавалося лише 5-10% автомобілів. Серед факторів, що вплинули на зростання обсягів продажів у кредит, Кваснюк називає активізацію реклами цього виду послуг та спрощення умов отримання кредиту. В основному, за словами Кваснюк, у кредит купується Passat, за ним йдуть Golf і Bora. У першому півріччі Volkswagen продав 3983 машини - на 29% більше, ніж за аналогічний період минулого року. \r З середини літа на ринку стала помітна нова тенденція: банки і представництва іноземних автовиробників укладають угоди про пільгове кредитування моделей, найбільш активно просуваються на ринок. Так, наприклад, Raiffeizenbank буквально кілька днів тому уклав з російським представництвом Toyota Motor угоду, за якою кредит на покупку автомобілів марки Corolla в Москві та Петербурзі можна отримати за ставкою 11% (покупку решти моделей Toyota Raiffeizenbank кредитує під 12%). Попереднє рішення про видачу кредиту на Corolla можна буде отримати протягом 5 хвилин, а рішення про його видачу буде прийматися протягом одного дня. За словами прес-секретаря представництва Toyota А. Кокорева, \"спецпропозиція\" по Corolla має тимчасовий характер. \r Як повідомив начальник відділу роздрібних продажів автосалону \"Тойота Центр Лосиний острів\" компанії \"Тойота Бізнес Кар\" А. Козлов, в цьому салоні в кредит продається зараз близько 10% автомобілів. При цьому, наприклад, в салоні \"Тойота Центр Бітці\" частка продажів у кредит доходить до 15%, а анкети на отримання кредиту подають близько 20% покупців. Toyota в перовому півріччі продала 2884 автомобіля - на 70% більше, ніж за аналогічний період минулого року. \r Спеціальну програму кредитування представив після запуску заводу у Всеволожську Ford. Спецпрограма поширюється на що випускається цим заводом Ford Focus. Банки - партнери Ford - Межпромбанк, Русьбанк і \"Петровський\" - надають кредит під 10% річних у валюті - це одна з найнижчих на сьогоднішній день ставок, однак від покупців потрібно сплатити відразу 50% вартості машини, а не 30%, як у більшості присутніх програм. Як повідомила прес-секретар \"Форд Мотор Компані\" О. Хартонюк, станом на 13 вересня покупцями були замовлені 1949 Всеволожский Focus, при цьому близько 20% покупців заявили про бажання скористатися кредитною програмою: \"Ми припускаємо, що цей відсоток буде близько 25% в момент доставки автомобілів \". Банки-партнери асигнували на програму $ 30 млн, що достатньо для купівлі приблизно 5000 автомобілів.\r Всі інші моделі Ford, крім всеволожского Focus, продаються дилерами компанії на звичайних умовах. Як стверджують у \"Форд Мотор Компані\", з використанням кредитних схем у роздріб продається зараз близько 7% автомобілів \"неросійського\" виробництва. \r Інші внутрішньоросійські виробники іномарок поки лише подумують про створення спеціальних програм кредитування продажів автомобілів, що випускаються. Як повідомив \"Ведомостям\" прес-секретар компанії \"Автофрамос\" (російське представництво Renault) Ян Дорізон, хоча більшість з 43 дилерів французької компанії в Росії співпрацюють у реалізації кредитних програм з місцевими банками, компанія не готова поки оголосити про особливі умови кредитування при придбанні автомобілів Renault Symbol, які будуть виготовлятися в Москві. \r А П. Лешаков, прес-секретар компанії \"Автотор\", на підприємстві якої в Калінінградській області збираються автомобілі Kia та BMW, заявив \"Ведомостям\", що керівництво компанії веде переговори з низкою банків про співробітництво в галузі продажу машин у кредит.') AND id != 12079 AND approve='1' AND date < '2021-01-20 16:30:01' LIMIT 15