05-01-2011 | Рынок автомобилей

УАЗ виходить на ринки Західної Європи

3 квітня 2002 в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі Росії  керівники ВАТ "УАЗ" і італійської компанії "De Tomaso Modena SpA"  підписали протокол про співпрацю. Цей документ, підписаний у присутності  російського міністра Германа Грефа і міністра економіки Італії Джуліо  Тремонті, передбачає складання в Італії російської моделі УАЗ-3160.  Перші переговори між ВАТ "УАЗ" і італійською компанією "De Tomaso Modena  SpA "почалися в травні 1999 року. Через три місяці обидві сторони підписали  угоду про техніко-комерційне співробітництво. Зокрема, італійська  фірма взяла на себе зобов'язання по омологації моделі УАЗ-3160 для продажу на  ринках Західної Європи. Цей пункт включав в себе обов'язкову адаптацію під  дизельні двигуни VM 425 LTRU і Iveco з безпосереднім упорскуванням палива,  які відповідають екологічному стандарту Євро-3. Натомість ВАТ "УАЗ"  гарантувало італійським партнерам право на продаж модернізованих  автомобілів УАЗ на ринках Італії, Греції, Франції, Португалії та Іспанії.  
 Зараз можна констатувати, що УАЗ-3160 пройшов всі випробування в категорії  М-1 (легкові автомобілі), необхідні для виходу на європейський ринок.  Останній краш-тест успішно пройдено 20 березня 2002.  
 На першому етапі УАЗи будуть збирати на виробничих потужностях "De Tomaso"  в місті Модена. Перша партія в кількості 200 штук з'явиться в четвертому  кварталі поточного року. Через рік обсяг випуску зросте до 1350 одиниць. А через  два роки виробництво російського позашляховика має переміститися на південь  Італії в місто Кутрів (провінція Кротоне), де планується побудувати новий  завод "УАЗ - Європа". Кредит на створення виробничих потужностей вже  отриманий компанією "De Tomaso Modena SpA" за підтримки італійського  уряду, але не використовувався до сьогоднішнього підписання  російсько-італійського протоколу.  
 Проектна потужність нового заводу складе 20000 автомобілів на рік. У 2004 році  обсяг випуску має досягти 3000 одиниць, у 2005 році - 5450, а в 2006 році -  10000 машин. Потім обсяг випуску буде поступово нарощуватися до  максимального. При цьому загальний обсяг продажів у грошовому вираженні досягне  350 мільйонів євро на рік.  
 За словами міністра з економічного розвитку і торгівлі Германа Грефа,  проект УАЗа і De Tomaso унікальний і йому буде надана всебічна підтримка з  боку російського уряду.  
 І російська, і італійська сторони впевнені в успішному здійсненні проекту,  не має аналогів в історії вітчизняного автопрому. Впевненість  автомобілебудівників підтверджується тим, що у УАЗу на ринку Європи  практично не буде конкурентів. При високому комфорті, значних габаритах  і чудових характеристиках прохідності його роздрібна ціна не перевищить  16000 євро. Така невелика за європейськими мірками вартість пояснюється тим, що  майже весь автомобіль за винятком мотора поставляється до Італії в зібраному  вигляді з Ульяновська.  
 На думку генерального директора ВАТ "УАЗ" Едуарда Шпаковського, для  російських позашляховиків відкривається новий ринок, де є досить  хороші перспективи. "Ми займемо ту цінову нішу на європейському ринку, яка  сьогодні практично вільна ", - заявив Едуард Шпаковський.  
 Зауважимо, що УАЗи за часів Радянського Союзу вже продавалися в Італії. Тоді їх "доведенням" займалася фірма Motorelli. Нинішній проект вельми показовий, оскільки відображає прагнення російських промисловців повернути собі експортні ринки в обсягах, що існували при Союзі.  
 Активність УАЗу в Україні як і раніше висока. Збірка ульяновських автомобілів здійснюється на трьох підприємствах: ЛУАЗ, "Автоагрегат" і "КрАСЗ".  
 
 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять IVECO
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ...
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • Український ринок обрусів
  • Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р.
  • УАЗ буде сертифікувати своїх постачальників
  • Як російські автозаводи освоюють нові моделі.
  • СП IVECO і ГАЗу для багатьох стало несподіванкою
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • У Москві бум кредитних продажів
  • Китайський FAW має намір стати лідером на ринку самоскидів
  • Прем&
  • Заводи, де роблять Ваші машини. КримавтоГАЗ
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.