05-01-2011 | Рынок автомобилей

Позиції сторін по спецрозслідування.

Проведення спецрозслідування щодо імпорту в Україну нових легкових автомобілів походженням з Російської Федерації доручено Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України. Як повідомили "AUTO-Consulting" в управлінні торговельних обмежень та контролю за зовнішньоекономічною діяльністю, заяви про реєстрацію зацікавлених сторін з даного розслідування подали ще 7 організацій (крім самого заявника - асоціації «Укравтопром»):  
 Торговий Дім "Укравтоваз", асоціація «Укрпром авто» (не плутати із заявником), корпорація «Автоінвестстрой», СП «Лада-Експорт-Юг», ТОВ «Херсонський автоскладальний завод« Анто-Рус », ЗАТ« Лада-Україна »( з групи компаній «Автотрейдинг»), Всеукраїнська Асоціація Автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД).  
 Попередня дата слухань з спецрозслідування призначена на 29 березня. Процедура не передбачає наявність обвинувачів і обвинувачених, у слуханні беруть участь сторони, зацікавлені в розслідуванні. Далі наведено коментарі сторін.   Асоціація «Укравтопром». Заявник  
 Спецрозслідування було порушено за заявою асоціації «Укравтопром». Дана асоціація об'єднує 30 українських підприємств - виробників автотехніки та комплектуючих. Виконавчий директор асоціації Юхим Хазан Зейлікович в інтерв'ю "AUTO-Consulting" прокоментував позицію «Укравтопрому» по відношенню до розслідування.  
 Виходячи з того, що автомобілебудування має в Україні статус пріоритетної галузі, в ініціативі розслідування «Укравтопром» ставив головною метою розвиток виробництва в Україну. Дії асоціації ні в якому разі не спрямовані на конфронтацію з АвтоВАЗом, і спрямовані виключно на розширення авто-виробництва в країні, збільшення кількості робочих місць. У заяві асоціації чітко сформульована ця позиція: "Основне Завдання ..- збільшення частки Ринку українського виробника З метою Поповнення прібуткової частина держаного бюджету". Процес квотування, з точки зору асоціації, повинен мати такі стадії: запровадження розумної квоти на імпорт нових автомобілів (не включаючи машинокомплекти для складання в Україну), обмеження «сірого» імпорту шляхом розподілу квоти між офіційними імпортерами, розвиток складального виробництва і локалізація в Україну.  
 Підставою для підготовки заяви став затверджений на загальних зборах Асоціації в лютому 2001 року план робіт на 2001 рік. Виходячи з цього, в травні 2001 року було підготовлено вищевказану заяву (саме тому розрахунок квоти базувався на даних про реєстрації нової автомобільної техніки за 1998-2000 рр.. Без урахування зростання обсягів реалізації в другому півріччі 2001 р.)  У пакеті документів, представлених на розгляд до Мінекономіки, є доручення від Луцького автомобільного заводу і СП "АвтоЗАЗ-ДЕУ", відповідно до яких Асоціації надано право представляти інтереси в ході проведення розслідування.  На сьогоднішній день «Укравтопром» визнає, що необхідно перерахувати обсяг квотування, істотно уточнити методику розрахунків і запропонувати чіткий механізм імпорту за квотою і понад квоти. Розмір квоти, на думку фахівців Асоціації, з урахуванням внутрішнього виробництва повинен забезпечити повне задоволення платоспроможного попиту за обсягом і номенклатурою автомобільної техніки, зазначеної в заяві. Так, якщо потреба ринку складе 50 тис. автомобілів, а за рахунок внутрішнього виробництва він може бути задоволений тільки на 40%, то розмір квоти повинен бути 30 тис. автомобілів.  
 Необхідні статистичні дані про активність автомобільного ринку України в 2001 році «Укравтопром» вже надав до Міністерства економіки. В даний час розробляється методика визначення квоти.  
 
  Всеукраїнська Асоціація автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД)  
 Як повідомив "AUTO-Consulting" Генеральний директор ВААІД Олег Назаренко, офіційна позиція самої асоціації з даного питання поки не сформована, оскільки ще не було засідання Президії. Тим не менш, Олег Юрійович висловив особисту точку зору на ініціативу спецрозслідування:  
 
 -Я вважаю, що спецрозслідування не досягне своєї основної мети - захисту виробництва автомобілів. Більш того, воно може тільки нашкодити автомобільної промисловості.  
 1. Спецрозслідування може викликати негативну реакцію «АвтоВАЗу» аж до припинення постачання машинокомплектів, що ніяк не буде сприяти зростанню виробництва. Загроза таких дій цілком реальна.  
 
 2. Спецрозслідування щодо імпорту російських автомобілів може викликати негативну реакцію Російської Федерації.  
 
 3. Введення квотування імпорту поширюється тільки на торговий оборот. У такому випадку, постачання ВАЗів можуть, в основній своїй масі, піти у неторговий обіг, що призведе до неконтрольованого зростання сірого імпорту. Дані наслідки ніяк не сприятимуть наповненню бюджету.  
 
    Корпорація «Автоінвестстрой»  
 
   Генеральний Директор корпорації «Автоінвестбуд» Василь Поляков, в інтерв'ю "AUTO-Consulting" підкреслив, що ставлення його корпорації до спецрозслідування - негативне. «Автоінвестсрой» має намір всіма можливими методами протистояти спробам обмежити імпорт ВАЗів.  
 
    Херсонський автоскладальний завод «Анто-Рус»  
 Позиція «Анто-Руса» полягає в негативному ставленні до обмеження імпорту ВАЗів в Україні. Дана міра не призведе до бажаного результату.  
 
  ЗАТ «ЛАДА-Україна»  
 Як нам вдалося з'ясувати, «ЛАДА-Україна», як імпортер автомобілів ВАЗ, висловив негативне ставлення до спроб обмежити імпорт російських автомобілів в Україні.  
 
  CП «Ладаекспорт-Південь»  
 «Ми за збереження існуючого механізму співпраці ВАЗу та Україна»  
 
  ТД «УКРАВТОВАЗ»  
 Як повідомила "AUTO-Consulting" г-жа Ульянова,  
 «Укравтоваз» - є противником обмеження імпорту автомобілів ВАЗ на Україні. У відносинах між Україною і Росією діє угода про вільну торгівлю. Введення квоти позбавляє споживача вільного вибору. Якщо українським споживачам подобається продукція АТ "АвтоВАЗ", то давайте не будемо їх обмежувати і ставити в рамки квоти, а криза вітчизняного виробництва-це проблеми самого виробництва і менеджменту.  
 Ми будемо сподіватися, що переможе здоровий глузд, а не тиск з боку ініціаторів розслідування і квота не буде введена. "  
 
      Концерн "Укрпромінвест"  
 Реакція на процес розслідування негативна.  
 В інтерв'ю "AUTO-Consulting" позицію концерну прокоментував Свинарчук Олег Володимирович, директор автомобільного департаменту, віце-президент концерну "Укрпромінвест".  
 Квотування нічого не вирішить. Всі ці роки концерн працював над створенням прозорих умов для роботи всіх операторів на ринку. У разі прийняття квот, ці обсяги імпорту знову підуть у неторговий обіг. Законодавчо в Україну ввезення автомобілів фізичними особами не регулюється. Таким чином, те, що діставалося з "тіні" з такими труднощами, знову піде в "тінь".  
 АвтоВАЗ є стратегічним партнером концерну. Укрпромінвест поставляє на ВАЗ низка комплектуючих, у тому числі акумулятори "ІСТА", з АвтоВАЗу йдуть машинокомплекти. Завдяки цій співпраці працюють потужності Луцького автозаводу. "Укрпромінвест" фактично є основним агентом АвтоВАЗу в Україну і, беручи участь у слуханнях у спецрозслідування, буде намагатися відстоювати інетреси ВАЗа. В даний час, по ходу підготовки до слухань, концерн надає необхідну інформацію для розслідування.  
 
    Реакція «АвтоВАЗу»  
 Позиція самого «АвтоВАЗу» досить чітко викладена в листі на адресу Міністерства економіки України від 18 лютого 2002 року та переданим "AUTO-Consulting" торговим представництвом РФ в Україну. У ньому зокрема йдеться:  - «Що стосується згубного впливу імпорту російських автомобілів на стан автомобільної промисловості України, причинно-наслідковий зв'язок тут може бути усмотрена тільки при повному нехтуванні фактами, а також інтересами українського споживача та економіки України в цілому ...» Далі в листі йдеться, що « АвтоВАЗ »навпаки нарощує кількість робочих місць, шляхом створення складальних підприємств і закупівель українських комплектуючих. У сумовому вираженні закупівлі сировини, матеріалів і комплектуючих з Україною порівнянні з обсягом ввезених на територію України автомобілів ВАЗ. Таким чином, АТ «АвтоВАЗ» ніяк не вважає себе винним у «нанесенні значної шкоди національному товаровиробнику Україна».  
 
  Таким чином, позиції основних зацікавлених сторін ясні, як ясна і позиція «АвтоВАЗу». Чергові новини щодо спецрозслідування з'являться вже після слухань 29 березня.  
 
 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • АВТОМОБІЛІ ВАЗ В УКРАЇНІ. 8 ГРУДНЯ .... ЩО ДАЛІ?
  • Російська сторона вважає спецрозслідування щодо імпорту в Україні ВАЗів дис ...
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Україну набридли &
  • Українські імпортери і «збирачі» ВАЗів різко негативно висловилися проти сп ...
  • Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • Держмитслужба інформувала про дату початку дії спецсанкцій по ВАЗам
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.