05-01-2011 | Акумуляторы

«Владар» приступив до випуску батарей 4ТН-150-(Са )-У2 в поліпропіленовому корпусі

Першим серед виробників акумуляторних батарей для тепловозів, акумуляторний завод «Владар» застосував при виготовленні струмовідводів технологію «Кальцій плюс». Дана технологія до цього використовувалася лише в батареях для автомобілів і добре зарекомендувала себе в стартерних батареях високого класу. Застосування кальцієвої технології дозволило отримати малообслуговувані, економічно вигідну в експлуатації на залізничному транспорті батарею.     Корпус і кришка нової батареї виготовлені з морозостійкого, ударостійкого сополімерпропілена. Кришка має два полюсних виведення, що дозволило зменшити кількість відкритих контактів елемента батареї.

   Позитивні електроди батареї 4ТН-150-(Са +)-У2 виготовлені з малосурм'янистих, а негативні - з свинцево-кальцієво-оловянистой сплаву. Конверт-сепаратор з полімерних матеріалів в комбінації зі скловолокном. дозволяє знизити можливість передчасного опливанія активної маси і сприяє утриманню електроліту по всій висоті електрода. Цим скорочуються втрати ємності батарей «Владар» протягом усього функціонального терміну служби.

   Термін служби свинцево-кислотної батареї 4ТН-150-(Са +)-У2 марки «Владар» при правильній експлуатації складає не менше 5 років.

   Подвійна система герметизації здійснена за розробленою фахівцями заводу спеціальною технологією. Запобіжні пробки зі спеціальною мембраною повністю виключають проникнення іскри всередину елемента.

   Свинцево-кислотні батареї 4ТН-150-(Са +)-У2, використовувані для комплектації тепловозних батарей 55ТН-150-(Са +)-У2 для маневрових тепловозів типу ЧМЕ3 є повною альтернативою більш дорогих батарей 75КРН-150 Р, встановлюваних доки що повсюдно на тепловозах такого типу.

   На сьогоднішній день 90% рухомого складу Української залізниці «Укрзалізниці» оснащені акумуляторними батареями виробництва акумуляторного заводу «Владар».


Статьи похожей тематики:

  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • Наших б&
  • Як буде функціонувати система trade-in після прийняття Податкового кодексу
  • У Росії утворювати акумуляторний альянс із часткою на ринку 25%
  • Нові розробки Національної акумуляторної корпорації "ІСТА"
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Тюменський акумуляторний завод продовжив серію акумуляторів 6СТ-55 АПЗ.
  • Ставки ввізних мит по новому Закону
  • Які тепер будуть мита на автомобілі
  • Нові технології в акумуляторах OBERON GOLD
  • Нові технології в акумуляторах OBERON GOLD
  • Honda проводить випробування нової водневої АЗС
  • Порівняльна таблиця до проекту Закону "Про розвиток автомобільної пром ...
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • Вперше у світі створено акумуляторна батарея з вимірювальним пристроєм - «В ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.